was vanmiddag alquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:27 schreef latislos het volgende:
[..]
this thread is usel..... maak maar af
btw, in wat voor dorp woon jij dat kappers zo laat nog open zijn????
Kom een keertje wandelen in de Genneper Parken. Ook leuke bio boerderij heb je hier met dieren en kaasmakerij enzo.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:39 schreef Tezz het volgende:
Dat was snel!
En meteen een laffe tvp van mij. Tis bedtijd........
Ga morgen met dochter en een zooi vriendjes een hele dag in een speeltuin rondhangen, dus een beetje slaap vooraf is geen overbodige luxe.
slaap lekker Tezz, en wel over K3 dromen he? (of teleromeoquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:39 schreef Tezz het volgende:
Dat was snel!
En meteen een laffe tvp van mij. Tis bedtijd........
Ga morgen met dochter en een zooi vriendjes een hele dag in een speeltuin rondhangen, dus een beetje slaap vooraf is geen overbodige luxe.
Weet ik niet; in die scene zijn er velen getalenteerder dan ik. Ik ken de toetsen, de stukken en de emoties maar echt getalenteerd? Neh. Mijn broertje speelt technisch beter dan ik.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:44 schreef ColdFeet het volgende:
Grappig SHE, dan hebben we vast nog wel een connectieMaar was je getalenteerd, of niet?
Ik zal zelf wel eventjes uitleggen hoe ik aan de namen kom. Zie de vetgedrukte tekst achter de naam.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:32 schreef beunkster het volgende:
[..]
Genoeg ideeën:
- Daan achterneefje
- Luuk achterneefje
- Richard uiteraard van mijn held Richard Wagner
- Maximiliaan keizer van Oostenrijk
- Aeneas van het Latijnse verhaal van Vergillius
- Friedrich van Nietzsche
- Wolfgang Mozart, uiteraard
- Gustav Mahler
- Ludwig van Van Beethoven
- Angus Young, van AC/DC
- Sid Barrett, Pink Floyd
- Simon van Cyrene, een figuur uit de bijbel
- Hans Liberg
- Antonin Dvorak
- Yevgeny Kissin, beroemde pianist
- Tim no special reason
- Igor Stravinsky
- Claude Debussy of Van Damme, maar dan met Jean er voor
- Fransz Liszt
- Frédéric Chopin
- Franįois ook Chopin, maar dan zijn tweede naam uit zijn doopnaam
- Robbert no special reason
- Robert no special reason
- Jimmy Page, van Led Zeppelin
- Alan Alan Parsans Project, hun album uit 1986 heet Stereotomy
- Eric Alan Parsans Project, hun album uit 1986 heet Stereotomy
Een Bösendorferquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Weet ik niet; in die scene zijn er velen getalenteerder dan ik. Ik ken de toetsen, de stukken en de emoties maar echt getalenteerd? Neh. Mijn broertje speelt technisch beter dan ik.
Op het gebied van dans was ik velen maler uitzonderlijker. Daar ben ik nog steeds trots op.
En jij? Speel je nog? En wanneer?
Robbert is natuurlijk Ten Brink, van All you need is love en de Liga-reclame!quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:48 schreef beunkster het volgende:
[..]
Ik zal zelf wel eventjes uitleggen hoe ik aan de namen kom. Zie de vetgedrukte tekst achter de naam.
Ik heb, na een korte introductie in blokfluit- en pianoles, jaren vioolgespeeld, een tijdje gitaarles gehad, en jaren op een koorschool gezeten. Op dat laatste ben ik trots, het was erg uitdagend en ik had er wel aanleg voor, denk ik. In Belgie ga ik proberen een leuke zangdocent en een kamerkoor te vinden.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Weet ik niet; in die scene zijn er velen getalenteerder dan ik. Ik ken de toetsen, de stukken en de emoties maar echt getalenteerd? Neh. Mijn broertje speelt technisch beter dan ik.
Op het gebied van dans was ik velen maler uitzonderlijker. Daar ben ik nog steeds trots op.
En jij? Speel je nog? En wanneer?
Dan heb je een natuurlijk goed gehoor. Het klopt dat elk andere vleugel een typisch geluid met zich meebrengt.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:51 schreef beunkster het volgende:
[..]
Een Bösendorfer![]()
![]()
Vind ik veelal mooier dan een Steinway. Een Steinway klinkt als een Steinway, een Bösendorfer vind ik veel transparanter klinken, veel meer als de pianist. Maar goed, dat kan ik mis hebben.
Helaas speel ik zelf geen enkel instrument![]()
![]()
Hebben mijn ouders me vroeger nooit in gestimuleerd en nu zou ik heel graag piano willen leren spelen maar ontbeert me de tijd.
Een goede stem ook nog. Nu begrijp ik waar LIL zijn geldingsdrang vandaan heeft; hij wil niet verbleken naast zijn muze !quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb, na een korte introductie in blokfluit- en pianoles, jaren vioolgespeeld, een tijdje gitaarles gehad, en jaren op een koorschool gezeten. Op dat laatste ben ik trots, het was erg uitdagend en ik had er wel aanleg voor, denk ik. In Belgie ga ik proberen een leuke zangdocent en een kamerkoor te vinden.
Beunkster, ik heb Evgeni Kissin vorig jaar in Vredenburg gehoord, hij is idd erg goed.
Dat is behoorlijk freaky; ik kan niet eens lezen in spiegelbeeld.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:52 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik was als kind eigenlijk alleen uitzonderlijk omdat ik vloeiend in spiegelbeeld kon schrijven.
Dan zit je op het niveau van Da Vinci, en dat als kind al... belooft nog wat voor de toekomstquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:52 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik was als kind eigenlijk alleen uitzonderlijk omdat ik vloeiend in spiegelbeeld kon schrijven.
Leuk! Een kamerkoor is mooi, bijzonder hoorquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:54 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb, na een korte introductie in blokfluit- en pianoles, jaren vioolgespeeld, een tijdje gitaarles gehad, en jaren op een koorschool gezeten. Op dat laatste ben ik trots, het was erg uitdagend en ik had er wel aanleg voor, denk ik. In Belgie ga ik proberen een leuke zangdocent en een kamerkoor te vinden.
Gaaf he, pianoconcerten. Ik vind dat vaak de mooiste concerten. En Vredenburg is daar behoorlijk geschikt voor (maar wel een beetje droge akoestiek, helaas).quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:54 schreef ColdFeet het volgende:
Beunkster, ik heb Evgeni Kissin vorig jaar in Vredenburg gehoord, hij is idd erg goed.
Los geldingsdrang? Ik geloof dat dat wel meevalt. Maar hij maakt wel geweldige fajitasquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Een goede stem ook nog. Nu begrijp ik waar LIL zijn geldingsdrang vandaan heeft; hij wil niet verbleken naast zijn muze !
De PP is een goede tactiek, afleiding EN humor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |