Rammelende eierstokken euh...quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:10 schreef Stereotomy het volgende:
men, ik kreeg echt net kriebels toen ik ^^ postteIk hoop dat mijn toekomstige vrouw het met mee eens is.
![]()
goeie vraag golf, voor een ouwe l*lquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:12 schreef golfer het volgende:
Trouwens, wat gaan jullie nou eigenlijk allemaal zondag doen?
Is er weer een meeting?
Niet te hard juichen, mijn ex en ik waren het hier al over eens.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]misschien zijn wij dan wel voor elkaar bestemd
Daar is natuurlijk een topic voor, misschien moeten we Steer daar wel even op wijzenquote:
eierballen.quote:
Lieve SHE, het is 23:15. Gaat er nog iets gebeuren zta vechera?quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:16 schreef SHE het volgende:
[..]
eierballen.
Nationale trots!
@ LIL: dat is ook een tof instrument en zeker in een orkest. Ik zat moederziel alleen elke middag achter een bosendorfer.
Daarom ben ik tegenwoordig ook zo excentriek![]()
Tezz: in de boom ermee!
Ik klim nog steeds weleens in bomen of loop dagen op blote voeten naar de super. Because I can !
Na 5 jaar stapte ik over op de hoorn.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:16 schreef SHE het volgende:
[..]
bla
@ LIL: dat is ook een tof instrument en zeker in een orkest. Ik zat moederziel alleen elke middag achter een bosendorfer.
en bla
Zekers de boom in!quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:16 schreef SHE het volgende:
[..]
eierballen.
Nationale trots!
Tezz: in de boom ermee!
Ik klim nog steeds weleens in bomen of loop dagen op blote voeten naar de super. Because I can !
Heh grappig, in de brugklas had ik een oogje op een meisje die Sofie heette. Maar ik vind Sophie met -ph echt een fantastische naam die ik mijn dochter zou willen geven.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:18 schreef Bluezz het volgende:
Maar Steer, het kan hoor, ik leerde een jongetje met de erg leuke naam Q. kennen op mijn 15e, en op slag verliefd op die naamEn je weetzz wat het geworden is.. dat ie zich nu zo nodig anders moet noemen moet ik zelf weten natuurlijk
wat dacht je van "Steer"quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heh grappig, in de brugklas had ik een oogje op een meisje die Sofie heette. Maar ik vind Sophie met -ph echt een fantastische naam die ik mijn dochter zou willen geven.
Maar een zoon.Ik heb werkelijk geen idee.
Isa, help eens?
Hey!quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:19 schreef latislos het volgende:
waarom posten CF en Leonoor niet gewoon hier hun MSN berichten? dan wordt het weer een FC
(ze tikken wat af zeg)
quote:
omfg dat was een remote optie, maar een vriend van mij heet Bram en ik wil eigenlijk niet zo daaraan herinnerd wordenquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:23 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Bram! Vind ik leuk bij Sophie en bij jullie eigen namen passen.
Hij is in de badkamer zijn haar aan het doen. Heeft nog geen woord met mij gewisseld.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lieve SHE, het is 23:15. Gaat er nog iets gebeuren zta vechera?
En Leonoorrrrr (mijn date had ook een rrrr!), heb jij al leuke namen in gedachten voor jouw kroost?quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:23 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Bram! Vind ik leuk bij Sophie en bij jullie eigen namen passen.
dan zal je nu wel balen. Dat instrument is op dit moment erg in trek, en kan je razend veel pieken mee verdienen....quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik wilde vroeger altijd dolgraag harp spelen. Dat vonden mijn ouders toch een minder goed plan gezien de grootte van het huis.
Jullie zijn dus beiden totaal opgemaakt maar jullie gaan niet weg en poetsen straks alle cosmetica samen met oppervlakkigheid weer het wasputje in na middernacht?quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:25 schreef SHE het volgende:
[..]
Hij is in de badkamer zijn haar aan het doen. Heeft nog geen woord met mij gewisseld.
Ik ben hier; you do the math
Nee lieve Steer, het gaat 'm niet worden. Trust me.
fotomoment!quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Navond, kapper geweest, haar is nu best kort
Ik wou dat ik een mini-Tezz wasquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zekers de boom in!
Ik loop trouwens ook vlot met een door mijn dochter aangebrachte felroze make-upje naar de supermarkt. En speel dan in de supermarkt dat mijn dochter prinses Aurora is en ik de lieve koningin. Because I can!!
En ik ben het wel eens met het muziekles-standpunt (die discussie hebben we hier al eerder gevoerd) van velen hier, maar mijn kind is vijf dus die mag nog lekker de boom in. Over een jaartje of drie ga laat ik haar eens nadenken over een instrument.
Wel apart, een Deense Bente naam.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:26 schreef Tezz het volgende:
Als mijn dochter Bente een jongetje was geworden dan hadden we hem Bart genoemd.
Bartje. Vond ik wel een stoere naam. Zeker gelet op mijn achternaam.
Niet nu al mijn rrrr bekritiseren voordat je hem gehoord hebt he! En ja ik heb al een meisjesnaam, en nee, dat ik geen "top 20 naam"quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En Leonoorrrrr (mijn date had ook een rrrr!), heb jij al leuke namen in gedachten voor jouw kroost?
this thread is usel..... maak maar afquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Je hebt toch een Kinderrren voorrr Kinderren rrrr?quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:27 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Niet nu al mijn rrrr bekritiseren voordat je hem gehoord hebt he! En ja ik heb al een meisjesnaam, en nee, dat ik geen "top 20 naam".
Nee hoor, hij gaat weg. Hij laat echt geen subliem feest schieten omdat zijn deerne verdrietig is.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jullie zijn dus beiden totaal opgemaakt maar jullie gaan niet weg en poetsen straks alle cosmetica samen met oppervlakkigheid weer het wasputje in na middernacht?
Doet me denken aan mijn ruzies.
We zoeken nog een derde K3-tje voor onze wekelijks optredens in de straat! Ik ben altijd Kristel, mijn dochter is altijd Kathleen een Karin is altijd net even op vakantie..........tenzij jij Karin wilt zijn!!!!!!!!!!!!!quote:
Ik weet het.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:25 schreef latislos het volgende:
[..]
dan zal je nu wel balen. Dat instrument is op dit moment erg in trek, en kan je razend veel pieken mee verdienen....
Ga me niet haten, maar stiekem heb ik wel bewondering voor zulke botte mannen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:28 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee hoor, hij gaat weg. Hij laat echt geen subliem feest schieten omdat zijn deerne verdrietig is.
Dat is meer iets voor een heel andere categorie mannen.
Fotoooooo!!!quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:25 schreef Memento-Mori het volgende:
hahahahha, how cuuuuutequote:Op dinsdag 29 april 2008 23:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
We zoeken nog een derde K3-tje voor onze wekelijks optredens in de straat! Ik ben altijd Kristel, mijn dochter is altijd Kathleen een Karin is altijd net even op vakantie..........tenzij jij Karin wilt zijn!!!!!!!!!!!!!
Genoeg ideeën:quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:20 schreef Stereotomy het volgende:
Maar een zoon.Ik heb werkelijk geen idee.
Isa, help eens?
Ze zijn cool, die meiden. En een goed concept.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:31 schreef latislos het volgende:
[..]
hahahahha, how cuuuuute![]()
* latislos heeft albums van k3 op pc staan
'ik ben verliefd op leonardo, leeeonardoo di caaaprio, pak me vast ik wil met je daaansen, net als op die groote boooot' , jaja
Ik weet 'm ook alquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:27 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Niet nu al mijn rrrr bekritiseren voordat je hem gehoord hebt he! En ja ik heb al een meisjesnaam, en nee, dat ik geen "top 20 naam".
Deed je deze twee laatste nou expres?quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:32 schreef beunkster het volgende:
[..]
- Alan
- Eric
Om er maar een paar te noemen.
Dat wel, natuurlijk...quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Deed je deze twee laatste nou expres?
Mijn ex heet één van deze drie namen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik weet 'm ook al
Miyuki Nana Elena en dan....(achternaam )
Miki for short.
Ja, leuk!quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:35 schreef ColdFeet het volgende:
Beunk, moet ik bij alle namen raden hoe je eraan komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |