Kick is een nieuw familielid in de extensieve Bloezzefamilie en golfer kan weer op wat nieuwe meubels slapen.quote:
En Euc leest mee en verstuurt vaak PM'metjes rond.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:11 schreef SHE het volgende:
En nee EUC, ik bedoel met mijn opmerking niet dat ik jou ergens van verdenk. Het zal me jeuken wie wat doet.
En als je toch meeleest en PM's stuurt, waarom dan niet hier reageren?
Zo betrek je mij in iets waar ik ECHT geen zin in heb.
Zo; ook weer opgelost.
nu echt ( echt! ) absolutely for real doei. Fijne dromen/visualisaties/geneuk.
Verschillen we toch mooi maar van mening SHE!quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:28 schreef SHE het volgende:
Dude, je draaft door.
De seks zoals wij deze in beeld brengen binnen de nederlandse cinematografie is verre van werkelijk.
Het zijn sinds Turks Fruit, niets meer dan gekunstelde poses die de indruk moeten wekken dat we 'for real' zijn.
Met alle respect, maar de enige regisseur die ooit in staat is geweest om sex in zijn rauwheid weer te geven is die van irreversible geweest.
Schokkend, wellicht, maar voor de eerste keer in mijn leven dat ik naar een schouwspel keek wat voor mij door merg en been ging.
Het huis-tuin en keuken geneuk van de Nederlandse film is in mijn optiek verre van realistisch, maar eerder een standaard format wat bij elk mogelijke productie uit de grote hoed getoverd wordt en dan door een Hans Kazan. Grappig, maar niet echt realistisch.
Heb je de King of Scotland al gezien? Erg indrukwekkend.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik vond atonement leuk
en
lotr vermakelijk
en cidade de deus roerend.
en verder vind ik films meestal niet zo.
oja en natural born killers fascinerend.
Eens, je kan ook té gevoelig voor zit soort zaken worden Lein!quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:34 schreef Bluezz het volgende:
Lein, ik vond het functioneel gepats van SHE, ze wilde aangeven waaróm ze van die films wat vind etc.
quote:Oh en had ik al verteld dat ik mijn volkomen nOOb zus haar beeldscherminstellingen zojuist op afstand/per msn heb laten wijzigen zonder dat het hele dorp Vianen is ontploft?
In een film als Irréversible is die rauwheid functioneel. Het hoort bij het verhaal, het is er een integraal onderdeel van. Maar in veel Nederlandse films is het gewoon niet functioneel naar mijn mening. Soldaat van Oranje had ook prima zonder de neukscene gekund. Niet dat ik het bezwaarlijk vind dat het er in zit, maar het is m.i. gewoon niet functioneel. Het credo van de Nederlandse filmmaker lijkt te zijn 'verhaaltje verzinnen, neukscenes er bij in, klaar'. En dat vind ik jammer.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Kom op zeg, neuken is zelden functioneel, en dan moet dat in films opeens wel zo zijn?
Ik vind de cinematografische rauwheid van zinloze seks en kots en drama en pijn altijd wel een aardige blauwdruk van het leven hoor. Ervan uitgaande dat kunst, en dus ook films, de werkelijkheid uitvergroot teneinde hem in je gezicht te smijten.
Adem in, adem uit.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:37 schreef SHE het volgende:
@ Lein: Ik zie niet in waarom dat gepats is. Dat is mijn werk.
Ik ben dagelijks omringd met BN-ers, word gebeld door Boulevard. Je hebt mij er zelden over zien praten. Nu het over films gaat ( mijn passie ) kom ik los. En ik geef het aan omdat ik vind dat ik moet onderbouwen waarom ik iets vind.
En EUC ben ik niet. Ik ben op IMDB te vinden, dus elke mongool kan zien dat ik ook daadwerkelijk doe wat ik doe.
Man ik ben die film allang aan het binnenhalen mét subs, pies of keekquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:38 schreef latislos het volgende:
@ golfer: check: http://subscene.com/adams-apples-adams-bler/subtitles-63488.aspx
Bluezz heeft 'ergens' al een versie gevonden en is nu bezig hem binnen te halen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:38 schreef latislos het volgende:
@ golfer: check: http://subscene.com/adams-apples-adams-bler/subtitles-63488.aspx
Nee ik ken niet zo veel (goede) filmsquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb je de King of Scotland al gezien? Erg indrukwekkend.
Je slaat de spijker op de kop ( al ben ik het voor het eerst in mijn leven oneens met Dudequote:Op donderdag 1 mei 2008 23:37 schreef beunkster het volgende:
[..]
In een film als Irréversible is die rauwheid functioneel. Het hoort bij het verhaal, het is er een integraal onderdeel van. Maar in veel Nederlandse films is het gewoon niet functioneel naar mijn mening. Soldaat van Oranje had ook prima zonder de neukscene gekund. Niet dat ik het bezwaarlijk vind dat het er in zit, maar het is m.i. gewoon niet functioneel. Het credo van de Nederlandse filmmaker lijkt te zijn 'verhaaltje verzinnen, neukscenes er bij in, klaar'. En dat vind ik jammer.
Er zijn legio niet-nederlandse kwalitatief goede films te vinden waar niet eens zichtbaar in geneukt wordt. Ik kan me amper Nederlandse kwalitatief goede films (anders dan Karakter) herinneren waar dat ook het geval is. Net wat Golfer zegt: we lijken het nodig te hebben.
die man heeft een nerd als vrouw bovendien is ze 100 maal sneller, en dat is geen patsen, dat is de naakte trut.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:40 schreef latislos het volgende:
je mannetje had het erover dat ie de subs zocht
Als ik 'm op je ster mag zetten wel.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Adem in, adem uit.
En mag ik je handtekening?
Valt mee, koppijn en moeilijke darms maar ik voelde me knap kut, maar de koppijn was vanmorgen weer helemaal over en ik heb nog een paar dagen vakantie over.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Was je ziek MM? Wat naar, op deze vrije dagen!
Daar kan ik het helemaal mee eens zijn!quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Filmhuisfilms, je zou ze eens moeten proberen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |