Och armequote:Op donderdag 1 mei 2008 23:57 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
thx.
en ik ben ook al een paar dagen beroerd.
snot all over the place enzo.
en alles doet zeer.
En vannacht moet ik in een bus slapen
oh ik moet haasten, doeiii
Kom daaaaaaaaaaaaaanquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:57 schreef golfer het volgende:
Ik ook, maar ga nu echt nog even een filmpje bekijken.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:51 schreef SHE het volgende:
b
[..]
Fan-fucking-tastisch!
Wong is geniaal. Echt geniaal.
Ik heb er ademloos naar gekeken.
Als dit je ding is, dan zal Irreversible zeker indruk op je maken. Het is pure film. Puur!
Beide staan genoteerd.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Check. Vergeet ook Lynch niet, als je toch bezig bent.
Ja daar moet je op af gaan!quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:55 schreef beunkster het volgende:
[..]
We staan er om bekend in het buitenland... dat zegt wel genoeg, lijkt me...
Euh ja, zie een paar posts hierboven.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee dat ben ik dus niet met je eens. Wat lees/kijk/luister je dan?
Mijn ervaring is dat het zelden platvloers is - afgezien van, maar nu val ik in herhaling, de Joep Meloenen onder de films.
Lees eens Palmen! Ga naar een filmhuis! Lees Bernlef of waag je aan Durlacher!
Gezellig! Ik roep de commentaren vanaf de straat wel naar binnen!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:03 schreef SHE het volgende:
En ik wil een filmothon met Beunkster, Golf en KnitghclubSoda ( en whiskey ) en dan een hele nacht stom lullen over de ware intenties van de regisseur en scenarist.
Nu echt doei
OKquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:05 schreef SHE het volgende:
En met Dude, ik vergat Dude. Die trut.
Nu extrazeker echt doei
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Euh ja, zie een paar posts hierboven.![]()
Maar ik ben er vrij zeker van dat ik Joep Meloen niet heb gezien. Zal het zo voor de zekerheid eens aan mijn teerbeminde vragen.
Niet op de doorsnee boerenlul nee. Maar op buitenlandse critici, liefhebbers en kenners mag je best af gaan.quote:
Gaquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:08 schreef beunkster het volgende:
[..]
Niet op de doorsnee boerenlul nee. Maar op buitenlandse critici, liefhebbers en kenners mag je best af gaan.
En dat sluit vrij goed aan bij mijn beeld op die materie
Grappig he, als je iets probeert uit te leggen aan iemand en jequote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ga
in
een
filmhuis
kijken
waar
Nederlandse
film
over
gaat.
Omdat ik had bedacht dat het leuk zou zijn om een dagje naar Sevilla te gaan, met de busquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Och arme![]()
Waarom moet je in een bus slapen? Nou ja, sterkte in ieder geval.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:12 schreef beunkster het volgende:
Geef me dan eens titels van Nederlandse films die je goed vind, dan zal ik ze eens (proberen te) downloaden. Lijkt me handiger dan dat ik naar een filmhuis ga (in dat boerengat waar ik woon kennen ze dat begrip amper).
Mja.. ach.. geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:11 schreef SHE het volgende:
En als je toch meeleest en PM's stuurt, waarom dan niet hier reageren?
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:11 schreef SHE het volgende:
En nee EUC, ik bedoel met mijn opmerking niet dat ik jou ergens van verdenk. Het zal me jeuken wie wat doet.
En als je toch meeleest en PM's stuurt, waarom dan niet hier reageren?
Zo betrek je mij in iets waar ik ECHT geen zin in heb.
Zo; ook weer opgelost.
nu echt ( echt! ) absolutely for real doei. Fijne dromen/visualisaties/geneuk.
Dat was de kortste film ooit: kut-geluid en alleen maar pief-paf-poef.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook, maar ga nu echt nog even een filmpje bekijken.
Vrijwel alles van al gezien.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:59 schreef SHE het volgende:
Maar goed, ik ga ook cocoonen met een filmpje.
Voor de liefhebbers; zoek gewoon naar alles van Magnusson, Ken Loach, Jim Jarmusch, Fassbinder, Wong Kar Wai en Wenders. Ben je zeker een weekend vervuld van geluk.
Moeten we zeker maar eens een keer doen, met nog een paar inteluelen en filmkenner erbij.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:03 schreef SHE het volgende:
En ik wil een filmothon met Beunkster, Golf en KnitghclubSoda ( en whiskey ) en dan een hele nacht stom lullen over de ware intenties van de regisseur en scenarist.
Kéi-irritant!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Grappig he, als je iets probeert uit te leggen aan iemand en je
maar
niet
begrijpt
waarom
de
ander
je
niet
begrijpt![]()
![]()
Heb ik ook keivaak.
Ikquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gezellig. En
nu
niet
meer
zeuren
vergeten
vergeven
en meeposten jij.
Dat was inderdaad kort golfer!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was de kortste film ooit: kut-geluid en alleen maar pief-paf-poef.
Niet mijn genre.
Hij denkt ook van niet.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:19 schreef Stereotomy het volgende:
Euc, loser
Hotlinken doet het niet. "Stealing bandwith is for losers" staat er.
Sstttt.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:19 schreef Stereotomy het volgende:
Euc, loser
Hotlinken doet het niet. "Stealing bandwith is for losers" staat er.
Die ben ik aan het lezenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:10 schreef beunkster het volgende:
De vliegeraar...
Ik wasn niet dronke wkw ss al elemaal ontnuchterdquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Joe zreten mie? Ok![]()
PF -> JIJ was drlonk e iki nite deedt alsoo f
Dat weet ik niet zo goed. Ik denk niet dat die films te downloaden zijn?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:12 schreef beunkster het volgende:
Geef me dan eens titels van Nederlandse films die je goed vind, dan zal ik ze eens (proberen te) downloaden. Lijkt me handiger dan dat ik naar een filmhuis ga (in dat boerengat waar ik woon kennen ze dat begrip amper).
Bij deze ook uitgenodigd voor het filmavondje bij SHE.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:20 schreef Pandorah het volgende:
Films en whiskey is een prima combinatie.
Klinkt als de avond die ik al een paar maand met wat vrienden probeer op te zetten, maar telkens last minute weer komt te vervallen. Goed plan dusquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:03 schreef SHE het volgende:
Nu echt doei
Het boek? Ja leuk! Leest fijn weg!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:10 schreef beunkster het volgende:
En nu ga ik ook echt. Moet nog steeds 'The heart of America' afkijken. Daarna (morgen dus) gaan we beginnen aan De vliegeraar. Ben benieuwd
Ik ben daar dus weer enorm jaloers op! Mensen die onbeduidende details uit romans weten.. ik vind dat dus heel stoer!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hij denkt ook van niet.![]()
Het is trouwens echt niet leuk zoals mijn geheugen werkt met dit soort dingen. Ik kan echt strontjaloers worden als mensen het hebben over boeken herlezen en dan tot nieuwe inzichten komen. Ik herinner me nog bijna letterlijk het hele boek en dan ook echt stomme details zoals "oja hij gaat nu de keuken in, laat een kopje op het aanrecht vallen maar dat gaat behalve een barstje niet stuk dus hij gebruikt hem nog gewoon en vier hoofdstukken verder snijdt hij zijn lip eraan"
Het doet totaal niet ter zake maar het zit voor eeuwig in mijn hoofd. En vraag me niet uit welk boek dat stukje komt of wie het geschreven heeft want dat weet ik dan weer niet. Ik weet dan weer wel dat dit karakter een licht blauw overhemd aan had op het moment dat hij zich sneedt en dat hij met een bloedvlek in zijn overhemd en een jasje om die te verbergen nog naar een verjaardag is gegaan.
En ik begin inmiddels te vrezen dat al die totaal nutteloze details uit films, muziek en boeken schijfruimte innemen in mijn hoofd waar eigenlijk belangrijkere dingen horen te staan.
Was ist loss?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:26 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori zucht eens diep en gaat in hoek zitten
Klinkt goed: veel films en veul whiskey. En ze woont in de buurt, dat is nou handigquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:23 schreef golfer het volgende:
Bij deze ook uitgenodigd voor het filmavondje bij SHE.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |