quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:32 schreef beunkster het volgende:
[..]
Jups. Ik heb ook wel wat moderner klassiek in de aanbieding voor je.
Je hoort achtereenvolgens Shostakovich, Stockhausen (beroemd is zijn 'helicopter string quartet), Glass, Andriessen en Schnitke:
Niet echt mijn ding (behalve Glass).
Mooie muziekies dankzij beunkster!quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:39 schreef beunkster het volgende:
In het kader van de klassiekers vind ik de volgende wel mooi:
had ik hier niet eens al een oplossing voor aangedragen?quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:54 schreef Leintjeuh het volgende:
En hier huilen de buurkinderen weerTwee kinderen, maken allebei veel lawaai. En nummer 3 is onderweg
Jaquote:Op donderdag 1 mei 2008 12:01 schreef latislos het volgende:
[..]
had ik hier niet eens al een oplossing voor aangedragen?
Goedemorgenquote:Op donderdag 1 mei 2008 09:40 schreef Tezz het volgende:
Ja goedemorrgen FW (de enige die waarschijnlijk al wakker is. Voor de rest ook een goedemorgen hoor).
@ PF: ik kan jou af en toe niet echt volgen, maar moet wel op je lachen!
Leuk, ben jij het model? Heb je dat al eens eerder gedaan, zo ja, foto'squote:Op donderdag 1 mei 2008 10:47 schreef Leintjeuh het volgende:handig heh, mannen die aan je laptop zitten
Die shoot is van een amateur-fotograaf die een model zocht. Ben erg benieuwd wat ie in gedachten heeft.
Je mag wel bij mij etenquote:Op donderdag 1 mei 2008 10:57 schreef FleshWound het volgende:
Fijn, even vergeten dat alle winkels dicht zijn vandaag en ik dus ook niet snel even langs de AH-xl kan gaan om iets te eten te halen![]()
Hongerhongerhongerhongerhonger niet aan eten denken. Zou de Turk open zijn op Hemelvaart?
Jeetje PF, zuip je altijd zo veel?quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ja ik was teut. Net als gister
[..]
Leuk, ben jij het model? Heb je dat al eens eerder gedaan, zo ja, foto's
Ik heb maar een half uurtje lunchpauzequote:
Nou ja, somsquote:Op donderdag 1 mei 2008 12:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jeetje PF, zuip je altijd zo veel?![]()
Ben wel eerder model geweest, toen ik 14 wasen waar die foto's gebleven zijn, is me een raadsel helaas. Ouders zouden ze nog wel ergens moeten hebben denk ik.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
betekent jouw naam koken zonder fratsen
Mijn neef en zijn vrouw hadden 2 jongetjes, Joep van 6 en Siem. In okt. 06 werd Siem, bijna 2 jaar oud ziek, een zeer zeldzame vorm van leukemie. Hij is in feb. 07 na een vreselijke tijd overledenquote:Op donderdag 1 mei 2008 12:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
hij heeft een handicap?
hij is geadopteerd?
het is een ivf baby?
de vader is eigenlijk de broer van haar man?
Oeii... Wat een leed. Wat vreselijk. Gelukkig is Kick er nu om wat licht te brengenquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn neef en zijn vrouw hadden 2 jongetjes, Joep en Siem. In okt. 06 werd Siem, bijna 2 jaar oud ziek, een zeer zeldzame vorm van leukemie. Hij is in feb. 07 na een vreselijke tijd overleden
Nu ruim een jaar later is Kick geboren.
Precies! Tis heel dubbel allemaal maar wel wat jij zegtquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:06 schreef Leintjeuh het volgende:
Oeii... Wat een leed. Wat vreselijk. Gelukkig is Kick er nu om wat licht te brengen
Omdat hun gezinnetje 'compleet' was met Joep en Siem. Kick had er anders 'nooit' geweestquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Wat erg, ook voor Joep die het wel bewust mee heeft gemaakt waarschijnlijk?
maar call me stupid, waarom is kick dan bijzonder, omdat hij geen leukemie heeft? Of om het feit dat kinderen altijd bijzonder zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |