Wat een uitkomst!quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik moet beide dagen werken en we hebben een ge-wel-di-ge personeelskok (als enige ikea in Nederland) dus die maakt altijd uitgebreide lunches (die gratisch
zijn op feestdagen en zondagen
dus ik lunch uitgebreid en neem s avonds een broodje i-de-aal
Ha Haagje, hoe is het in die mooie stad? Zin in de nach?quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:18 schreef Den_Haag het volgende:
He Dude is terug. is zij niet gewoon Euc's vriendinnetje?
Kook voor een weeshuis! Heb ik gisteren gedaan (Jamies ballen,quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:19 schreef MissHobje het volgende:
Dude! you remind me aan de boodschappen
Compleetos forgettohnoes!
Moet al zoveel doen.. ik ga direct actie ondernemen
Thanks
Nèh, klinkt reuze gezellig, maar ik ben geen overnachter.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dude!![]()
Hyves ookal? ook dat is mij totaal ontgaanDamzz kan wel merken dat ik tegenwoordig door de weeks op tijd naar bed ga (op gisteren na dan
)
Kom je ook 5 juli? Hebben we een vrouwen-cosmo-tapas-verjaardags-pyjamaparty![]()
Ja, dat was wel leuk geweest, vind ik ook! Misschien een keer als het wat dichter in de buurt is voor me!quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:24 schreef DarkElf het volgende:
Oh enne dude... ook komen : dan ontmoet ik eindelijk eens een naamgenoot
quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:38 schreef SeaOfLove het volgende:
DE ik las net pas van je brood dus...wat ontzettend jammer
neem aan van niet?quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:39 schreef octopussy het volgende:
Ik verwacht ook een pakketje, maar met de stakende TNT zal het wel niet gebeuren vandaag![]()
Wordt er met koninginnedag en hemelvaart eigenlijk post bezorgt?
ach komt vast nog wel eens goed...quote:
oeiii das vast lekker bij de tapas-meetquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ach komt vast nog wel eens goed...volgende missie is eerst eens Portugees brood leren bakken... en soms kom je zomaar hulpvaardige mensen tegen ...
wie weet, ik beloof nietsquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
oeiii das vast lekker bij de tapas-meet![]()
zo nu echt de bloemetjes doen
Het is super. Heb er zin in de nacht. Lekker op tijd naar huisquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ha Haagje, hoe is het in die mooie stad? Zin in de nach?
En nee, ik ben niet eucs object d'amour!![]()
[..]
Als ik mijn broeken laat verlengen voor op 't werk (jaja, altijd verlengen ik ben ook lang, hoewel een dwerg vergeleken bij Nynke) neem ik ook altijd de hakken mee die ik er het meest onder wil dragen hoor Steer, ik begrijp precies wat je bedoeltquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:55 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en PF, jij hebt broeken met een nauwe sluiting aan de onderkant of niet? Die hangen natuurlijk niet als je er sneakers onder draagt.
Ik ga hier de Groningse 'nach' beleven, maar ik denk dat ik te zeer verwend ben geweest in Den Haag. Hoewel ik het matten, zo tegen vieren steevast, wel niet zal missen, verwacht ik!quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:48 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Het is super. Heb er zin in de nacht. Lekker op tijd naar huis
Jow hallo.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:58 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Als ik mijn broeken laat verlengen voor op 't werk (jaja, altijd verlengen ik ben ook lang, hoewel een dwerg vergeleken bij Nynke) neem ik ook altijd de hakken mee die ik er het meest onder wil dragen hoor Steer, ik begrijp precies wat je bedoelt.
En ik kan heuptechnisch een skinny-jeans ook niet handelen, ik krijg een enorm worteleffect![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |