Nauwelijks [Fok!-kookboek] Amuses, voor- en bijgerechtenquote:
Ook lekkerquote:Ik heb verdorie het gevoel alsof ik gewoon een hele week gewerkt heb. Ik ben zó lui!
Ik heb net een stukje tonijn uit de diepvries gehaald en denk dat ik gewoon de oven aangooi en ovenpatatjes ga eten erbij.
ik draag bijna alleen maar boxershortjesquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik hou van dit soort broekjes
[ afbeelding ]
Ohh die ziet er erg fijnzittend uit, en cutequote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:39 schreef ColdFeet het volgende:
WTF, loop ik foto's van mijn pyjama te maken, issie alweer vol. Ik wou nog zeggen: Peri, die is vet leuk
Dit zijn mijn aantrekkelijke jammies. Van de Woolworths in ZAKatoen, topje is stretchend, broek niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh dat ziet er idd wel simpel uit, mag het ook zonder rozijnen?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:40 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh die is leuk CF!
[..]
Nauwelijks [Fok!-kookboek] Amuses, voor- en bijgerechten
[..]
Ook lekkerEn dan lekker niksen vanavond.
Van mij wel.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:44 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh dat ziet er idd wel simpel uit, mag het ook zonder rozijnen?.
Ik heb 8 series om te zien van gisteren/vannacht en nog een rits films die ik nog niet gezien heb, dus dat komt goed.
Ik ook, of ik slaap naakt. Met logés niet natuurlijk, alhoewel, hangt van de logés af.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik draag bijna alleen maar boxershortjes
okeej:quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:38 schreef Tezz het volgende:
Jawel SOL, een samenvatting, hihi![]()
Manlief gaat morgen eindelijk aan onze zolderverbouwing beginnen!!!!!!! Joepiedepoepie! Eindelijk alle oude vieze rommel eruit en fris schoon hout er in!!!! Wich reminds me: ik moet ook zorgen dat de zolder morgen leeg is, dus ff wat was wegwerken........
*SOL nu haar PM-box op non-actief gaat zettenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Sorry Beunkster, je bedoelde het vast en zeker goed net met je PM, maar ik ben er zo ongeloveloos klaar mee!
Euc- vind ik een beste jongen in principe, maar van mij mag hij die PM in zijn hol steken....pics or it didn't happen is het nu wat mij betreft.
Er klopt gewoonweg geenene reet van![]()
Zo en nu even een chill-muziekje:
Ehm, ik heb nieuwe ER, Greys, Ugly Betty, Supernatural, CSI, Lost, Scrubs,America's Next Top Model en Without A Trace. 9 dusquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Van mij wel.![]()
Welke series en films ga je kijken?
Ik sta met liefde op voor oudere mensen, altijd. Ook als ik een zere knie heb. Maar ik haat het als bejaarde mannetjes mij commanderenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
okeej:
Mr Tezz gaat morgen aan de zolderverbouwing beginnen
Isa gaat een sexy jurkje aantrekken
SHE is klaar met strijken
Liejannuh is in NY
CF draagt sjieke pyjama's en moest opstaan voor een ouder iemand en dat terwijl haar knie auw is![]()
Steer ruikt wederom lekker
PeRi is lui
Mijn lapo:
[..]
*SOL nu haar PM-box op non-actief gaat zetten
ohoh zit dus niet mee met de Keverquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:53 schreef Anthraxx het volgende:
De Kever staat in de garage. We konden hem vandaag ophalen. Wij op de ringweg van Groningen nog even bellen. "Ja, het vervangende onderdeel is net in de brand gevlogen, dus het wordt maandag'. Dus nu hebben we een stukke spanningsregelaar EN een kapotte dynamo
. Nou ja, als die Kever verder maar geen schade heeft. Maandag gingen ze de Dynamo ook nog repareren en dan zien we wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |