abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58440189
woeii we hoeven geen OP meer te maken
pi_58440213
Jawel SOL, een samenvatting, hihi

Manlief gaat morgen eindelijk aan onze zolderverbouwing beginnen!!!!!!! Joepiedepoepie! Eindelijk alle oude vieze rommel eruit en fris schoon hout er in!!!! Wich reminds me: ik moet ook zorgen dat de zolder morgen leeg is, dus ff wat was wegwerken........
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_58440231
WTF, loop ik foto's van mijn pyjama te maken, issie alweer vol. Ik wou nog zeggen: Peri, die is vet leuk

Dit zijn mijn aantrekkelijke jammies. Van de Woolworths in ZA Katoen, topje is stretchend, broek niet.

pi_58440243
niet ?

nee ik wil exact dat broekje
waar haal jij je broekjes, SHE?
pi_58440245
Oh die is leuk CF!
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 18:30 schreef PeRi het volgende:

[..]

Cole slaw, dat kost toch moeite? .
Nauwelijks [Fok!-kookboek] Amuses, voor- en bijgerechten
quote:
Ik heb verdorie het gevoel alsof ik gewoon een hele week gewerkt heb. Ik ben zó lui!

Ik heb net een stukje tonijn uit de diepvries gehaald en denk dat ik gewoon de oven aangooi en ovenpatatjes ga eten erbij.
Ook lekker En dan lekker niksen vanavond.
There is no love sincerer than the love of food.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 18:41:43 #6
101884 PeRi
Allons-y!
pi_58440265
.
Whatever I want.
pi_58440266
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 18:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik hou van dit soort broekjes
[ afbeelding ]
ik draag bijna alleen maar boxershortjes
  vrijdag 2 mei 2008 @ 18:42:38 #8
101884 PeRi
Allons-y!
pi_58440277
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 18:39 schreef ColdFeet het volgende:
WTF, loop ik foto's van mijn pyjama te maken, issie alweer vol. Ik wou nog zeggen: Peri, die is vet leuk

Dit zijn mijn aantrekkelijke jammies. Van de Woolworths in ZA Katoen, topje is stretchend, broek niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohh die ziet er erg fijnzittend uit, en cute .
Whatever I want.
pi_58440279
leuke pyjama
maar neit bij elkaar
pi_58440294
Ik heb een paar van die oude opa flanellen pyjamabroeken en die draag ik dan met een topje. Heeeerlijk, daar kan ik dus echt in wonen. En als ik een hangdag heb dan doe ik zo'n pyjamabroek aan, topje erop en mijn ochtendjas los er overheen.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 18:44:39 #11
101884 PeRi
Allons-y!
pi_58440307
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 18:40 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh die is leuk CF!
[..]

Nauwelijks [Fok!-kookboek] Amuses, voor- en bijgerechten
[..]

Ook lekker En dan lekker niksen vanavond.
Oh dat ziet er idd wel simpel uit, mag het ook zonder rozijnen? .

Ik heb 8 series om te zien van gisteren/vannacht en nog een rits films die ik nog niet gezien heb, dus dat komt goed .
Whatever I want.
pi_58440338
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 18:44 schreef PeRi het volgende:

[..]

Oh dat ziet er idd wel simpel uit, mag het ook zonder rozijnen? .

Ik heb 8 series om te zien van gisteren/vannacht en nog een rits films die ik nog niet gezien heb, dus dat komt goed .
Van mij wel.

Welke series en films ga je kijken?
  vrijdag 2 mei 2008 @ 18:46:49 #13
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_58440343
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 18:41 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

ik draag bijna alleen maar boxershortjes
Ik ook, of ik slaap naakt. Met logés niet natuurlijk, alhoewel, hangt van de logés af.

Isa: ik geloof dat DH hier op de stoep zal staan zaterdag, als ik de reacties zo lees! Enne, 09.30 staat steer op de stoep om te ontbijten, dus dan kunnen wij nog rustig douchen, aankleden enzo, terwijl hij de sinaasappels perst!

Zo, weer thuis in het zuiden. Even naar de action geweest, voor de wonder doekjes. Morgen gaat mijn huis een grooooooooooooote schoonmaak krijgen. Nu zometeen met vrienden uit eten, en daarna biertjes drinken!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_58440346
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 18:38 schreef Tezz het volgende:
Jawel SOL, een samenvatting, hihi

Manlief gaat morgen eindelijk aan onze zolderverbouwing beginnen!!!!!!! Joepiedepoepie! Eindelijk alle oude vieze rommel eruit en fris schoon hout er in!!!! Wich reminds me: ik moet ook zorgen dat de zolder morgen leeg is, dus ff wat was wegwerken........
okeej:

Mr Tezz gaat morgen aan de zolderverbouwing beginnen
Isa gaat een sexy jurkje aantrekken
SHE is klaar met strijken
Liejannuh is in NY
CF draagt sjieke pyjama's en moest opstaan voor een ouder iemand en dat terwijl haar knie auw is
Steer ruikt wederom lekker
PeRi is lui

Mijn lapo:
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 18:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Sorry Beunkster, je bedoelde het vast en zeker goed net met je PM, maar ik ben er zo ongeloveloos klaar mee!

Euc- vind ik een beste jongen in principe, maar van mij mag hij die PM in zijn hol steken....pics or it didn't happen is het nu wat mij betreft.
Er klopt gewoonweg geenene reet van

Zo en nu even een chill-muziekje:

*SOL nu haar PM-box op non-actief gaat zetten
  vrijdag 2 mei 2008 @ 18:49:17 #15
101884 PeRi
Allons-y!
pi_58440385
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 18:46 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Van mij wel.

Welke series en films ga je kijken?
Ehm, ik heb nieuwe ER, Greys, Ugly Betty, Supernatural, CSI, Lost, Scrubs,America's Next Top Model en Without A Trace. 9 dus .

Geen idee waar ik zin in heb vanavond, maar ik heb het hele weekend ervoor .
Whatever I want.
pi_58440401
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 18:46 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

okeej:

Mr Tezz gaat morgen aan de zolderverbouwing beginnen
Isa gaat een sexy jurkje aantrekken
SHE is klaar met strijken
Liejannuh is in NY
CF draagt sjieke pyjama's en moest opstaan voor een ouder iemand en dat terwijl haar knie auw is
Steer ruikt wederom lekker
PeRi is lui

Mijn lapo:
[..]

*SOL nu haar PM-box op non-actief gaat zetten
Ik sta met liefde op voor oudere mensen, altijd. Ook als ik een zere knie heb. Maar ik haat het als bejaarde mannetjes mij commanderen

Dat Lianne in NY is weet ze vast nog wel
Ik ga even naar Rotjeknor naar de kookwinkel met manlief.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 18:50:37 #17
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_58440407
ik vind dat we het hele gedoe gewoon moeten laten rusten. Dit was zo'n gezelige, leuke, vriendelijke SC, en het zou fijn zijn als het zo blijft!

D;r zijn rare dingen gezegd en gedaan, en diegene die zich aangesproken voelt, misschien moet er wat veranderen, en diegene die zich niet aangesproken voelen: keep going!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_58440438
Zooo uitgewinkeld, kan niet slagen voor kleding, buit: Geurtje van the bodyshop, kettinkje voor 2 euro en een ps2 spel
  vrijdag 2 mei 2008 @ 18:53:51 #19
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_58440460
De Kever staat in de garage. We konden hem vandaag ophalen. Wij op de ringweg van Groningen nog even bellen. "Ja, het vervangende onderdeel is net in de brand gevlogen, dus het wordt maandag' . Dus nu hebben we een stukke spanningsregelaar EN een kapotte dynamo . Nou ja, als die Kever verder maar geen schade heeft. Maandag gingen ze de Dynamo ook nog repareren en dan zien we wel...
  vrijdag 2 mei 2008 @ 18:53:54 #20
101884 PeRi
Allons-y!
pi_58440462
Jongens maak je niet zo druk, iedereen weet van zichzelf wat je wel of niet gezegd hebt en hoe het zit. Je hebt enkel jezelf met leugens .

Na deze morale steun, tevens mijn goede daad van vandaag, ga ik eens zum diner. .
Whatever I want.
pi_58440466
terug-vind-pils
  vrijdag 2 mei 2008 @ 18:56:21 #23
182895 FleshWound
Closing Time
pi_58440509
Ik heb een nieuwe laptop gekocht

Maar hij was zo mooi en licht en glimmig en niet duur en nuttig en ik kan er nog jaren mee vooruit en ik kan hem zo goed voor school gebruiken en ik kreeg er een tas bij en een muis en nu kan ik eindelijk in mn bed internetten en als ik binnenkort het huis uitga is zo'n laptop ook wel handig en ik ben er haske blij mee en nu kan ik ook onderweg werken en altijd mijn portfolio bij me hebben en en en en en

Laptops
all the women tear their blouses off
and the men they dance on the polka-dots
and it's partner found, it's partner lost
and it's hell to pay when the fiddler stops
pi_58440523
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 18:53 schreef Anthraxx het volgende:
De Kever staat in de garage. We konden hem vandaag ophalen. Wij op de ringweg van Groningen nog even bellen. "Ja, het vervangende onderdeel is net in de brand gevlogen, dus het wordt maandag' . Dus nu hebben we een stukke spanningsregelaar EN een kapotte dynamo . Nou ja, als die Kever verder maar geen schade heeft. Maandag gingen ze de Dynamo ook nog repareren en dan zien we wel...
ohoh zit dus niet mee met de Kever
pi_58440526
wat doe je met je oude
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')