Errug fijn! Hij is nu foetsie trouwens!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:53 schreef Oblivion het volgende:
Tuurlijk vind ik dat niet erg...
Waarom denk je dat ik het hier vraag...
Hè MinderMutsig!quote:
Ja, zoldertje wordt nog een waar paleisje! Straks ga ik het nog leuk vinden op zolder (strijken/wassen) woehahaha........quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:59 schreef Oblivion het volgende:
Bye, latislos!![]()
Pfff, ik zit echt uit te buiken...
man tegenover me met zijn neus in een boek...![]()
Kind is van het weekend weg dus even geen zorgen...
Wordt de zolder al mooi, Tezz?
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:13 schreef Oblivion het volgende:
Wij vinden bijna nooit hetzelfde leuk om te zien...
Dus is het de ene de laptop en de ander de tv, of andersom...![]()
Echte liefde...saai...
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:22 schreef Tezz het volgende:
Mijn man is wel een echte tv-gaper. Hij kijkt alles, als het maar beweegt! Ik kan me een vakantie in Turkije herrinneren, jaren geleden. Ik kom onze hotelkamer binnenlopen en meneer lag uitgebreid op bed naar de turkse tv te kijken. Een oorlogsfilm. In het turks dus. Ik zei: 'schat, daar is toch niets aan, je kunt er geen woord van volgen!" Hij kijkt me heel dom aan en zegt: 'jawel hoor. Volgens mij zijn die met die petjes boos op die met die bruine riemen'.![]()
Hè ja gezellig hoor!quote:Ik ga een boek pakken en mezelf een wijntje inschenken, da's beter!
quote:
Ja goed! Ik ben ook lekker aan het uitbuiken en aan het bankhangen met een glas wijn, tomaatjes, restje knoflookbrood, wat kaasjes en olijven.quote:
Ik kijk eigenlijk alleen nieuws en sport op tvquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:02 schreef Tezz het volgende:
En ik kijk nooit tv, werkelijk waar bijna nooit! Heb ik eens een tv-avondje gepland, is er geen reet op, bah.
ja, heul lang geleden gezien.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:08 schreef Tezz het volgende:
Ik heb Imagine Argentina nog liggen, met Antonia Banderas en Emma Thompson. Iemand deze gezien? Het gaat over de dwaze moeders etc.
Ja soms...............maar vandaag was een minder drukke dag, dus samenvatting is niet nodig. Gewoon braaf teruglezen dus (of niet natuurlijk)quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:37 schreef -Mellow- het volgende:
jullie doen hier gewoon aan samenvattingen
Los, held!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:40 schreef latislos het volgende:
volgens mij is de samenvatting niet zo heel moeilijk.
Tezz heeft haar lief en aanhang van eten voorzien toen ze op de zolder aan het klussen waren
Nyn heeft rijles gehad en gebeachvolleybald
D_H heeft op zijn motor gezeten
CF, Isa, Octo zijn naar een bruiloft geweest. Daarna zijn ze bij Sizzling wezen eten waar Steer even heeft aangeschoven alvorens hij naar de Schouwburg ging.
Lianne heeft ook nog even haai gezegd.
DE met lief is naar Rotterdam geweest
Beunk is volgens mij ook in Rotterdam geweest.
Lein heeft de hele dag in de tuin gelegen en heeft diepvriespizza gegeten.
verder weet ik het niet meer.
oja, een aantal hebben nog ge-BBQ-ed
en SHE is nu bruiner dan ooit te voren
geen idee meerquote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:49 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Los, held!
Maar waarom was er een tt over rellen? Ik ben natuurlijk ook geinteresseerd in de juicy details, want ik ben een weekend lang verstoken geweest van ook maar iets spannends, daar in het hoge Noorden
Is het wat die film?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja goed! Ik ben ook lekker aan het uitbuiken en aan het bankhangen met een glas wijn, tomaatjes, restje knoflookbrood, wat kaasjes en olijven.
We zijn een film over Hitler aan het kijken op RTL7, en tijdens de reclame the matrix, en als daar ook reclame op is discovery channel. Ik heb dus ook een zapper op de bank hier.![]()
Voor mij hoeft het niet zo, ik vermaak me ook prima zonder tv.
Oh, die zijn echt lekker!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:53 schreef latislos het volgende:
Oeeeh!. En een Festini peerijsje
* latislos holt naar de vriezer
Hey Obli!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:10 schreef Oblivion het volgende:
Hoi Golferd!
Wel een hele gewaagde combo die bieten, paling-nog-wattes.
Leuk dat het een succes was.
Het is in het Engels, dat is wel wat minder maar op zich vind ik het wel interessant.quote:
kan je geen ondertitels lezen dan?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het is in het Engels, dat is wel wat minder maar op zich vind ik het wel interessant.
Trusten Obli![]()
Hoi Leonoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |