quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:13 schreef Oblivion het volgende:
Wij vinden bijna nooit hetzelfde leuk om te zien...
Dus is het de ene de laptop en de ander de tv, of andersom...![]()
Echte liefde...saai...
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:22 schreef Tezz het volgende:
Mijn man is wel een echte tv-gaper. Hij kijkt alles, als het maar beweegt! Ik kan me een vakantie in Turkije herrinneren, jaren geleden. Ik kom onze hotelkamer binnenlopen en meneer lag uitgebreid op bed naar de turkse tv te kijken. Een oorlogsfilm. In het turks dus. Ik zei: 'schat, daar is toch niets aan, je kunt er geen woord van volgen!" Hij kijkt me heel dom aan en zegt: 'jawel hoor. Volgens mij zijn die met die petjes boos op die met die bruine riemen'.![]()
Hè ja gezellig hoor!quote:Ik ga een boek pakken en mezelf een wijntje inschenken, da's beter!
quote:
Ja goed! Ik ben ook lekker aan het uitbuiken en aan het bankhangen met een glas wijn, tomaatjes, restje knoflookbrood, wat kaasjes en olijven.quote:
Ik kijk eigenlijk alleen nieuws en sport op tvquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:02 schreef Tezz het volgende:
En ik kijk nooit tv, werkelijk waar bijna nooit! Heb ik eens een tv-avondje gepland, is er geen reet op, bah.
ja, heul lang geleden gezien.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:08 schreef Tezz het volgende:
Ik heb Imagine Argentina nog liggen, met Antonia Banderas en Emma Thompson. Iemand deze gezien? Het gaat over de dwaze moeders etc.
Ja soms...............maar vandaag was een minder drukke dag, dus samenvatting is niet nodig. Gewoon braaf teruglezen dus (of niet natuurlijk)quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:37 schreef -Mellow- het volgende:
jullie doen hier gewoon aan samenvattingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |