quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:05 schreef golfer het volgende:
Intussen rode bietchips experiment even gemaakt als generale repetitie voor morgen.
2 uur op ca. 80 graden in de oven is dus de manier om ze droog en knapperig te krijgen als echte chips.
Dat is dus wel de bedoeling morgen. Als amuses.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Die bietenchips zien er prachtig uit! Daar kun je hele leuke dingen mee doen zeg!
Knapperig, maar wel een beetje zoet om los te eten.quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:15 schreef Bluezz het volgende:
Dude, ja, bij een asperge met saus in de magnetronexperiment?
Zie de IMDB: http://www.imdb.com/title/tt1038988/quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee, niet gezien nog! Vertel..?
O jee dat klinkt wel behoorlijk goddelijk. Nu vind ik dat al snel als er paling om de hoek komt kijken hoor!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is dus wel de bedoeling morgen. Als amuses.
crème fraîche met mierikswortel erop en dan wat gerookte paling en wat waterkers.
[ordinair]ik zal hem even uit mijn broek halen[/ordinair]quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:20 schreef Duderinnetje het volgende:
O jee dat klinkt wel behoorlijk goddelijk. Nu vind ik dat al snel als er paling om de hoek komt kijken hoor!
Zou je mij, als je tijd hebt, eens een lijstje films willem PM'en? Want het klinkt heel interressant, maar ik wil ze hier aan de man doorgeven (en die komt niet of nooit op FOK! meer, maar is wel de filmkenner),quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:20 schreef beunkster het volgende:
[..]
Zie de IMDB: http://www.imdb.com/title/tt1038988/
Ik hoor van een aantal liefhebbers dat het erg de moeite waard moet zijn.
Maar vooral ook eens proberen om de drie door mij genoemde Japanse films te pakken te krijgen!
Met name Audition springt er door zijn plotwending aan het einde wel echt uit, vind ik. Ichi the killer is vooral een film gemaakt om te shockeren, wat ie dan ook beslist doet (maar heeft weer wel een goed verhaal). Ach, alle films van Takashi Miike zijn eigenlijk gewoon erg goed
Battle Royale is een film in het thema 'tien kleine negertjes', maar dan wel net ff wat anders uitgewerkt. In dat genre vond ik Identity ook een briljante film, overigens.
En als we dan toch met goede films bezig zijn, The hudsucker Proxy van de Coen brothers is ook geniaal.
Staat genoteerd.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zou je mij, als je tijd hebt, eens een lijstje films willem PM'en? Want het klinkt heel interressant, maar ik wil ze hier aan de man doorgeven (en die komt niet of nooit op FOK! meer, maar is wel de filmkenner),
Nee weinig meer hoor, hij vind er weinig meer aan. Hij masseert nu mijn rug dus ik ga even verkassen zo!quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:32 schreef golfer het volgende:
Experiment nog even verder doorgezet.
Nog geen crème fraîche en tuinkers in huis, maar wel al mierikswortel en gerookte paling.
Even een beetje daarvan op zo'n rode bietchip gedaan. Inderdaad een heerlijke combinatie van zoet, zout en scherp.
Goedgekeurd om morgen te maken.![]()
Trouwens, Xena is ook gek op paling, de gisteren jarige sloerie.
Hoooooooi B.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee weinig meer hoor, hij vind er weinig meer aan. Hij masseert nu mijn rug dus ik ga even verkassen zo!![]()
Heh, echt waar?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:48 schreef ColdFeet het volgende:
SteerMet die vraag om foto's bedoelde ik jou in West Side Story, you obsessive thing
Ik ga ook een keer bietenchips maken.
Slaap wel, allemaal. Vooral Steer
"Stereo, notte is toch Italiaans voor nacht?quote:
het is ooohhhh Noes heb ik geleerd steurquote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:04 schreef Stereotomy het volgende:
"Stereo, notte is toch Italiaans voor nacht?"
"Oooh Bloes, je spreekt je talen wel goed zeg"
Oooh yes!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
het is ooohhhh Noes heb ik geleerd steur
Tot morgen Octo. Ik ga je wowenquote:
Oeps, mag dat zonder te blazen?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:59 schreef AKnynke het volgende:
NOg iemand wakker?/
Net thuis, met 3 mannen op stap is tof. Zeker als je snelller drinkt dan die mannen. Nu naar bed, want morgen om 11.20 were rijlses
Geen idee, of dat mag zonder blazen. ben opzig nog wel okay, beetje veel aangeschoten, nog niet echt dronken. dus dan kan hetmorgenochtend wel weer. Waarom hebben jullie weer een topic volgeluld? moet ik weer lezen!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 03:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oeps, mag dat zonder te blazen?Wij hebben de nieuwste LOST gekeken
Dus nu ook naar de bedstee
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:35 schreef octopussy het volgende:
Steer, leuk als je een drankje komt doen morgen![]()
maar wil je niet zo sexloos doenwe zijn dan wel niet kriebelsindebuikrodejurkjesmeisjes maar we zijn wel meisjes jah
Ik hebt trouwens een jurkje met stippen
elisabet slaap slecht van acdaquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Ladies en gents, slaap zacht en tot morgen
Naar de dierentuin met mijn moeder, Milou en hyperactief neefje van 5quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:08 schreef borisz het volgende:
[..]
en wat ga je vandaag dan doen ?
Truste SOL![]()
succes zo met je rijlsesquote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:59 schreef AKnynke het volgende:
NOg iemand wakker?/
Net thuis, met 3 mannen op stap is tof. Zeker als je snelller drinkt dan die mannen. Nu naar bed, want morgen om 11.20 were rijlses
paraat, zij t iets later...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 06:50 schreef SeaOfLove het volgende:
Grmbl, zelfs DE en Tezz zijn niet wakker
Ja tot nu toe lees ik braaf iedere keer bij (op een enkele keer na dan), maar er gaat de laatste tijd wel veel tijd in zitten, woehahaha.....quote:Op zaterdag 3 mei 2008 08:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
paraat, zij t iets later...
zo naar de dierenarts met het gepoeste... en straks lekker naar Rotterdam
T gaat hier de laatste tijd veel te snelen das niets voor mij en bijlezen doe ik dan al helemáál niet hoor... maar goed, ik kijk wel ff of en wanneer ik er iets doorheen kan gooien
Wat heeft poesquote:Op zaterdag 3 mei 2008 08:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
paraat, zij t iets later...
zo naar de dierenarts met het gepoeste... en straks lekker naar Rotterdam
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 05:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
elisabet slaap slecht van acdaen munnik
net als le ville l'amsterdam van jaques brel en acdaen munnik
welke 'beach'?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 09:44 schreef AKnynke het volgende:
Brak in bed, maar wel uit mezelf wakker geworden! D'r sluimert een vage hoofdpijn door m'n voorhoofd..
Vandaag de zonnebrandcreme maar eens uit de kast vissen, er gaat gebeachvolleybald worden! Heerlijk!
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:02 schreef DarkElf het volgende:
Zooo de poezen zijn weer terug en er was niets behalve dat ze er geen kont aanvinden in de auto en de dierenarts stom vinden) maar ze moesten ingeent worden nog even voor het pension over twee weken als wij op vakantie zijn
En Rotterdam gaan we lekker lunsjen en naar Little Italy daarna..
En nu ga ik ontbijten, in t zonnetje met manlief en verse croissantjes
Klinkt goed PeRiquote:Op zaterdag 3 mei 2008 09:26 schreef PeRi het volgende:
Goedemorgen allen.
De zon schijnt echt zo vol! Heerlijk! Net even op het balkon geweest. Ik ga zo mn haren wassen en daarna ga ik de hele dag lui met eten en drankjes op het balkon vertoeven, heb een nieuw dik boek, en die wil ik uit hebben vanavond als ik van het balkon af kom. BBQ gaat aan!! Hmmm heerlijk dagje
!!!
Maaseik Beach. En nee, Maaseik ligt niet aan het strand, maar daar zit wel een lekker beachvolleybalveld!quote:
Goed, idee, was al aan t denken wat ik aanmoest! Veel plezier in de Zoo vandaag!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:20 schreef SeaOfLove het volgende:
Voor het eerst dit jaar weer een linnen broek aan![]()
Zit alleen wel wat strakker dan vorig jaar![]()
Het maakt vooral echt geen bal uitquote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:26 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maaseik Beach. En nee, Maaseik ligt niet aan het strand, maar daar zit wel een lekker beachvolleybalveld!
K heb gister per ongeluk de Venus Vibrance gekocht (en nee, dat is geen vibrator maar een scheermesje). Eens kijken hoe die het doet op de benen!
Ach, t trilt, en dat voelt wel okay. Maar, ik kan zo slecht tegen kietelen, dus de oksels en bikinilijn waren geen succes.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het maakt vooral echt geen bal uitIk vind het geen succes, doe mij maar de gewone.
Wat is eigenlijk het idee achter trillende scheermesjes? Als je er over nadenkt, lijkt mij dat het risico tot snijden alleen maar groter isquote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ach, t trilt, en dat voelt wel okay. Maar, ik kan zo slecht tegen kietelen, dus de oksels en bikinilijn waren geen succes.
We hebben drie jaar geleden een mega-lekkage gehad op zolder (echt regen in de slaapkamer (een verdieping lager) zeg maar) en daar mooi een zak geld voor gekregen van de verzekering. We hebben het alleen tot nu toe nog niet hersteld..........quote:Op zaterdag 3 mei 2008 09:01 schreef latislos het volgende:
Tezz: heb ik wat gemist? ik wist dat je de zolder aan het ruimen bent, maar waarvoor eigenlijk?
Volgens mij iets met dat je haartjes wat meer rechtop komen te staan en dus gladder kan scheren.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het idee achter trillende scheermesjes? Als je er over nadenkt, lijkt mij dat het risico tot snijden alleen maar groter is
Het klinkt als dikke onzin als ik eerlijk benquote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:46 schreef latislos het volgende:
[..]
Volgens mij iets met dat je haartjes wat meer rechtop komen te staan en dus gladder kan scheren.
Maar goed, volgens mij maken die paar nanometers niet veel uit..
Lekker glaasje ijsthee erbij en ze hebben niets te klagenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:47 schreef Tezz het volgende:
Hier trouwens ook heerlijk weer! Ik heb te doen met mijn man en mijn vader en schoonvader, die zitten nu dus op een hete zolder te timmeren en te zagen........
Ik heb lekker broodjes haring en stokbroodjes gezond voor tussen de middag, toch maar een beetje verwennen die mannen.....
Venus Vibrance, de oplossing voor eenzame huisvrouwenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:52 schreef AKnynke het volgende:
Mij ook Lein! Ik zag net pas ook dat het een 'vibrance'was...ach ja, leuk speeltje.
Zo, snel even wat eten, en dan zo rijles. Van m'n plan om vandaag grote schoonmaak te hebben komt weer niets!
Daar trilt ie niet hard genoeg voor!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Venus Vibrance, de oplossing voor eenzame huisvrouwen![]()
Succes met rijden, en straks met schoonmakenof kom je daar niet meer aan toe?
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Daar trilt ie niet hard genoeg voor!![]()
K moet wel een beetje schoonmkaen, maar de grote schoonmaak die ik gepland had komt er nooit van..
Nee, een scheermesje lijkt me nu niet te tactisch.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]en dat weet je omdat je het hebt uitgeprobeerd?
Schoonmaken is iets waar je jezelf toe moet zetten, om het gedaan te krijgen. Helaas
Oh toch niet?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:15 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, een scheermesje lijkt me nu niet te tactisch.
Op zich vind ik schoonmaken niet zo erg. Muziekje op, en gaan met die banaan. Maar, heb er simpelweg te weinig tijd voor om het echt grondig te doen vandaag. Misschien volgend weekend!
kom je ook naar Blijdorpquote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:23 schreef DarkElf het volgende:
allemaal een fijne dag toegwenst vanuit Vlaanderen![]()
En nu ga ik Rotterdam eens van dichtbij bekijken...
Rotterdam vind ik een van de saaiste steden van NL. Het is zo snel uitgestorven die stad.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:23 schreef DarkElf het volgende:
allemaal een fijne dag toegwenst vanuit Vlaanderen![]()
En nu ga ik Rotterdam eens van dichtbij bekijken...
centrumquote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:39 schreef PeRi het volgende:
Dan weet ik niet waar jij vertoeft als je hier bent, maar je doet toch echt iets verkeerd.
have fun!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:43 schreef Tezz het volgende:
Zo de mannen zijn van voedsel voorzien. Zachte broodjes met haring en ui, harde bruine stokjes met diverse varianten (gezond, rosbief met bieslook en pijnboompitten, chorizo met tomaat/komkommer), ze kunnen weer terug naar zolder hihi.
Ik ga ff met mijn dochter picknickenhier buiten op het veld. Altijd gezellig.
Ja hoor! Geen punt. Als je af en toe kostgeld betaalt wil ik best wel je mammie zijn.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:11 schreef Den_Haag het volgende:
zo, gedoucht en een bak koffie.
Tezz, wil je me niet adopteren?
Is goed. Je hebt toch wel stalling voor mijn motor he?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja hoor! Geen punt. Als je af en toe kostgeld betaalt wil ik best wel je mammie zijn.
Volgens mij is iedereen van het mooie weer aan het genieten! Heel goed!!!!!!!
Ja hoor, onze drie fietsen gewoon het hok uit en jouw rozequote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:52 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Is goed. Je hebt toch wel stalling voor mijn motor he?
Nynke, WINNENNNNNNNNNNNNNNNNN![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja hoor, onze drie fietsen gewoon het hok uit en jouw rozemotor er in!
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja hoor, onze drie fietsen gewoon het hok uit en jouw rozemotor er in!
En trouwens, er wordt as we speek een geheel nieuwe zolder getimmerd, ruimte zat voor jou en je motor (niet echt handig, maar goed).
Ik ben de werklui hier van fris en food aan het voorzien. En tussendoor lekker in de tuin hangen...............En jij??quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:58 schreef MissHobje het volgende:
Zo en wat gaa de CULlertjes doen vandaag > lekker in de zon bruin bakken?
BBq ?heerlijk hoor
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:58 schreef MissHobje het volgende:
BBq ?heerlijk hoor
Bruin bakken in de zonquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:58 schreef MissHobje het volgende:
BBq ?heerlijk hoor
kun je niet hier komen bakken en lezen? Dan heb ik ook nog iets wat het oog streelt ipv lege bierflesjes en lege borden enzoquote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Bruin bakken in de zonZon, boekje, muziekje, veel warmte, weinig kleding
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:11 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
kun je niet hier komen bakken en lezen? Dan heb ik ook nog iets wat het oog streelt ipv lege bierflesjes en lege borden enzo
(ik moet me haasten om alles voor de bbq vanavond rond te krijgen maar ik ben nog erg duf)
Nah, dat naakt zonnen moesten we hier maar niet doenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]nee ik kom niet naar dordt, ten eerste omdat ik naakt wil zonnen en dat doe ik niet als er mensen toekijken, en ten tweede omdat de zon weg is tegen de tijd dat ik in Dordt ben
Gooi SOL maar in weinig kleding op het terras
En ik hou niet van rotzooi, dan wil ik opruimen in plaats van bruin worden...
![]()
nopequote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:52 schreef Stereotomy het volgende:
Latis, ga je niet mee naar de bruiloft/receptie?
Hou je niet zo van bruiloften.quote:
Fijne middag Nyntje.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:51 schreef AKnynke het volgende:
Zo, ik ga beachvolleyen. Fijne middag allemaal!
oh, die staan nog ergens online jaquote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hou je niet zo van bruiloften.
Foto's van jullie bruiloft waren overigens wel subliem zeg.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:59 schreef SHE het volgende:
Niet fokken met Rotterdam!
Ik ben ook wakker en ik schiet lekker een trainingsbroek en gympies aan en ga richting de markt. Misschien heb ik een goede dag en kan ik nog een rollatortje onder zo'n voordring bejaarde vandaan tikken.
toen ik er achter kwam dat het geen originelen waren hoefde 't van mij niet meerquote:Op zaterdag 3 mei 2008 09:09 schreef Leintjeuh het volgende:
GoeiemorgenAlles goei? Hier is het zonnig
niet te geloven
![]()
[..]ik vind die twee die je noemt gewoon leuke nummers
Ach zoveel artiesten coveren nummers. Zelfs Madonna doet tquote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
toen ik er achter kwam dat het geen originelen waren hoefde 't van mij niet meer
Ja maar het ging er om dat ik dacht dat ze heel leuk en origineel warenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ach zoveel artiesten coveren nummers. Zelfs Madonna doet t
macrobiotischquote:
Ik ben 100% zeker geen homo en ook geen biquote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee. Nee. Nee, als Steer homo is, is de mensheid verloren. Dat kan en dat mág gewoon niet
de inktvisinkt variantquote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:09 schreef DarkElf het volgende:
Hellow!
Lunsjen was heerlijk en keigezellig.. en Rotterdam is en blijft toch een geweldige stad.. wat anderen er ook van zeggen ...
![]()
Maar ja die weten gewoon niet waar ze t over hebben,..dat moogt duidelijk zijn.
Bij Little Italy geweest, borloti bonen gehaald dus morgen eens tonijn salade makenen natuurlijk gezwicht voor lekkere kazen waaronder pecorino met truffel... en verder nog pasta gehaald waaronder zwarte...
Nu heerlijk met een glas wijn mijn terras opduiken met in mijn gezelschap twee katten (in de ren) en natuurlijk last but zeker nog least Mr DE
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:18 schreef DarkElf het volgende:
yep die, nog nooit gegeten en zag een recept ermee van de week..
maar goed, de bonen en de kaas is zeker een belangrijkere vangstfijne middag weer allemaal
Red je jezelf wel vanavond? Heeft CF je eten en drinken achtergelaten?quote:
Of moet er een rode kruis voedseldropping plaats gaan vinden?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Red je jezelf wel vanavond? Heeft CF je eten en drinken achtergelaten?
Hoezeequote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben 100% zeker geen homo en ook geen bi![]()
Maar wat als ik wel homo was geweest Lein, waarom is dat zo erg in mijn geval?quote:
Wat zit daar allemaal in?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Of moet er een rode kruis voedseldropping plaats gaan vinden?
Omdat jij de laatste leuke en niet-bezette man uit deze SC bentquote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar wat als ik wel homo was geweest Lein, waarom is dat zo erg in mijn geval?
afgezien van het feit dat ik me uit de naad stress voor een meid die ik erg leuk vind dan
Misschien moet ik eens proberen of mannenliefde minder stress oplevert.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Omdat jij de laatste leuke en niet-bezette man uit deze SC bentdat je een meisje aan het versieren bent is véél beter te accepteren dan dat je van de mannenliefde zou zijn
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:04 schreef Vork het volgende:
En wat als ik me nou eens aan deze SC-reeks toevoeg?
Ja leuk, dan ga ik verder in de vrouwenliefdequote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien moet ik eens proberen of mannenliefde minder stress oplevert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, heb je dat wel eens geprobeerd?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja leuk, dan ga ik verder in de vrouwenliefde![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, heb je dat wel eens geprobeerd?Ik kan het je aanraden.
Morgen?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:10 schreef Vork het volgende:
Ik zal m'n best doen. Als jullie nou even doorposten dan moet dat morgen toch wel gelukt zijn.
Hoezo? Ga je vroeg naar bed of is er weer een Arnhem-meet?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:16 schreef Vork het volgende:
Ja, maar dan ben ik denk ik niet in staat om dan nog wat aan dit danwel een nieuw topic toe te voegen.
volgens mij zit in zo'n antwoord al je antwoordquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat is toch geen vraag om te beantwoorden out in the open?
Gelukkig is er nog altijd PM he.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:17 schreef latislos het volgende:
[..]
volgens mij zit in zo'n antwoord al je antwoord
Incrowd-gedoequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee een verjaardag met bier en een nachttrein terug.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:17 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoezo? Ga je vroeg naar bed of is er weer een Arnhem-meet?
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:24 schreef Vork het volgende:
[..]
Nee een verjaardag met bier en een nachttrein terug.
You bloody gipsy, cry a tear for me!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:25 schreef SHE het volgende:
Gadverdamme; volgens mij maakte mijn oom geen grapje toen hij mij voor zigeneunerkind uitmaakte als peuter.
Een middagje drinken op het terras en ik ben pikzwart![]()
Nu maar eens wat vlees in een marinade zetten; salades maken en nog meer drank koud zetten.
Hoezee!
*meldtquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:26 schreef Vork het volgende:
Zijn er ook mensen die vandaag niet gaan barbecueen?
Jamaar ik heb nog overnachtend bezoek.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Kom nog even binnen wandelen als je terug bent joh
dikke kans dat er hier ook nog wakkere zielen zijn
Is het akelig dat je snel bruin wordt?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:25 schreef SHE het volgende:
Gadverdamme; volgens mij maakte mijn oom geen grapje toen hij mij voor zigeneunerkind uitmaakte als peuter.
Nu maar eens wat vlees in een marinade zetten; salades maken en nog meer drank koud zetten.
Hoezee!
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:26 schreef Vork het volgende:
Wij mensen van andere origine hebben dat altijd, een minuutje zon en *poef* zwartheid galorequote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:25 schreef SHE het volgende:
Hoezee!
Niet perse, maar ik word meteen zo smerig bruin.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Is het akelig dat je snel bruin wordt?ik zie het bezwaar niet zo eigenlijk
Ik weet niet of het voor iedereen opgaat; maar ik heb de BBQ van maart tot oktober aan. Elke dag.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:36 schreef Vork het volgende:
Is er een link tussen die andere origine en BBQ-gedrag?
Bij mij eigenlijk nietquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:36 schreef Vork het volgende:
Is er een link tussen die andere origine en BBQ-gedrag?
Jij hebt tenminste een echt bruin velletje; da's tropisch saxay.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wij mensen van andere origine hebben dat altijd, een minuutje zon en *poef* zwartheid galore.
Hoezo is dat cliche; de meeste roemeense vrouwen zijn blondquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:39 schreef Stereotomy het volgende:
Bij Roemeense vrouwen vind ik het altijd keimooi als ze van die grote ronde zilveren oorbellen aandoen. Beetje cliché.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een echt bruin velletje; da's tropisch saxay.
Ik zie er gewoon vies uit.
* meldtquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:26 schreef Vork het volgende:
Ik vind echt zwarte vrouwen prachtig, zeker de dominicaanse of de goed donkere braziliaanse. Afrikaanse vrouwen ook. Ze ruiken verdomme ook zo lekker.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:43 schreef PeRi het volgende:
[..]!!
Ik vind mezelf in de winter het 'mooist'. Ik vind het echt vreselijk om gewoon zwart te worden, en dat word ik ook echt zowat en het is zó lelijk.
Ach ja, iedereen heeft altijd wel wat te klagen.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:43 schreef latislos het volgende:
[..]
* meldt
ik eet vandaag rode-kruis-voedsel, net naar binnen gesleept na de dropping.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Best verbazend dat we alle drie van dezelfde ouders zijn eigenlijk
quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]gelukkig heeft mn oudste zus de kleur van mn vader, ik het temperament van mn vader en mn tweelingzus het huidprobleem van mn vader. Plus de persoonlijkheidsstoornis van mn oma vaders zijde
kom maar brengenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
![]()
Los, doe niet zo zielig, straks voel ik me nog genoodzaakt om met een zak sla jouw kant op te komen!
Hier staat er diepvriespizza op het menuLekker makkelijk.
bla bla
Nee, maar tweelingzus is geen verpleegkundige in de psychiartiequote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's wel grappig eigenlijk, denkt jouw tweelingzus van jou ook dat jij een persoonlijkheidsstoornis hebt?
aahhhh???quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
bla
Los, ik ga je geen sla brengenDe supermarkt bij je om de hoek is gewoon open
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:24 schreef latislos het volgende:
[..]
is ie nu aandoenlijker?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Omdat jij de laatste leuke en niet-bezette man uit deze SC bent![]()
nah, geen zin in slaquote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]sorry FW
[..]ga nou maar een zak sla halen, ik smelt niet voor katjes en roze panters
yeah, and the pope shits in the woodsquote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
ik stond al bijna op de stoep met een zak sla
Checkquote:
Succes en heel veel plezier in het theater! (naar welke voorstelling ga je eigenlijk???)quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:41 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga me even in pak-outfit hijsen en Isa versieren vanavond.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:40 schreef latislos het volgende:
[..]
yeah, and the pope shits in the woods
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:41 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga me even in pak-outfit hijsen en Isa versieren vanavond.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Succes en heel veel plezier in het theater! (naar welke voorstelling ga je eigenlijk???)
veel plezier Steer!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Estampas Porteñas uit Buenos Aires.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Estampas Porteñas uit Buenos Aires.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:56 schreef Stereotomy het volgende:
Maar dan moet Isa mijn niet vergeten te bellen, aangezien mijn voorstelling al om 20:15 begint en ik om 20:00 toch echt in de schouwburg wil staan.
Heb haar net gebeld maar ze neemt niet op
Sjongejongejongequote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:02 schreef latislos het volgende:
Steer, ze zijn bijna in de stad zegt CF ( ze zitten nog in auto)
Isa heeft haar telefoon in een andere auto laten liggen
Veel plezier Steer! Groetjes aan de ladiesquote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:07 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, CF net opgebeld, die moeten hun auto nog parkeren.
Dus ik fiets langzaam naar de stad en zie wel wanneer ik ze tegenkom. Veel plezier mensen vanavond.![]()
doeiii! als je dit leest ben je alweer terugquote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:07 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, CF net opgebeld, die moeten hun auto nog parkeren.
Dus ik fiets langzaam naar de stad en zie wel wanneer ik ze tegenkom. Veel plezier mensen vanavond.![]()
*meldtquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:26 schreef Vork het volgende:
Nou, de vloer ligt er in en er zit al een nieuwe dakkapel op, dus het begin is gemaakt! Deze week verder met het timmeren van de kast (en dat is nogal veel werk want het moet op maat gemaakt worden), dan nog een plafond-etje er in en dan nog een emmer tex er overheen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:30 schreef latislos het volgende:
@ Tezz, zoldertje helemaal af?
@ MM, lekker knullig zo'n portemonnaie
nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:08 schreef Tezz het volgende:
Ik heb Imagine Argentina nog liggen, met Antonia Banderas en Emma Thompson. Iemand deze gezien? Het gaat over de dwaze moeders etc.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:17 schreef Stereotomy het volgende:
dieetclubdames gemeet - gezellig! - en net met 5 mensen van stoel gewisseld omdat ze naast elkaar wilden zittenZit nu bijna in het midden op rij 4 dus ben er wel blij mee.
Steer heeft een palm voor dit soort gelegenhedenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:31 schreef latislos het volgende:
[..]
maar moest jij niet al in de schouwburg zitten nu? of las ik dat verkeerd?
Hij zit ook in de schouwburg nu. Steer heeft allerlei fancy gadgets op zak zodat mobiel kan fokken en ons dus nooooooooit hoeft te missen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:31 schreef latislos het volgende:
[..]
maar moest jij niet al in de schouwburg zitten nu? of las ik dat verkeerd?
Hmmmmmm succes dan Lein! Of heb je liever een veel-plezier-wens?? In dat geval: veel plezier!!!!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Steer heeft een palm voor dit soort gelegenheden
Ik ga ex- maar eens opzoeken voor de 'gezelligheid'. Misschien tot later vanavond![]()
Joepie, Obli in de SC!!!!!! Het is trouwens wel een beetje fastchat hier, maar goed......Vandaag is het rustig, iedereen zit in de tuin te bbq-en inderdaad. Wij helaas niet vandaag......quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:43 schreef Oblivion het volgende:
*burp*
Bij wie was de BBQ ook zo lekker?
Zit nu in de tuin, openhaardje aan, muziekje op (Julia Fordham) en een zelf in elkaar gedraaide cocktail in de tuin...![]()
Leven is zo gek nog niet!
Is lang geleden dat ik in de SC van CUL ben geweest.
Ja! Ik haal trouwens zometeen de link weg als je het niet errug vindt!quote:
Errug fijn! Hij is nu foetsie trouwens!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:53 schreef Oblivion het volgende:
Tuurlijk vind ik dat niet erg...
Waarom denk je dat ik het hier vraag...
Hè MinderMutsig!quote:
Ja, zoldertje wordt nog een waar paleisje! Straks ga ik het nog leuk vinden op zolder (strijken/wassen) woehahaha........quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:59 schreef Oblivion het volgende:
Bye, latislos!![]()
Pfff, ik zit echt uit te buiken...
man tegenover me met zijn neus in een boek...![]()
Kind is van het weekend weg dus even geen zorgen...
Wordt de zolder al mooi, Tezz?
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:13 schreef Oblivion het volgende:
Wij vinden bijna nooit hetzelfde leuk om te zien...
Dus is het de ene de laptop en de ander de tv, of andersom...![]()
Echte liefde...saai...
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:22 schreef Tezz het volgende:
Mijn man is wel een echte tv-gaper. Hij kijkt alles, als het maar beweegt! Ik kan me een vakantie in Turkije herrinneren, jaren geleden. Ik kom onze hotelkamer binnenlopen en meneer lag uitgebreid op bed naar de turkse tv te kijken. Een oorlogsfilm. In het turks dus. Ik zei: 'schat, daar is toch niets aan, je kunt er geen woord van volgen!" Hij kijkt me heel dom aan en zegt: 'jawel hoor. Volgens mij zijn die met die petjes boos op die met die bruine riemen'.![]()
Hè ja gezellig hoor!quote:Ik ga een boek pakken en mezelf een wijntje inschenken, da's beter!
quote:
Ja goed! Ik ben ook lekker aan het uitbuiken en aan het bankhangen met een glas wijn, tomaatjes, restje knoflookbrood, wat kaasjes en olijven.quote:
Ik kijk eigenlijk alleen nieuws en sport op tvquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:02 schreef Tezz het volgende:
En ik kijk nooit tv, werkelijk waar bijna nooit! Heb ik eens een tv-avondje gepland, is er geen reet op, bah.
ja, heul lang geleden gezien.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:08 schreef Tezz het volgende:
Ik heb Imagine Argentina nog liggen, met Antonia Banderas en Emma Thompson. Iemand deze gezien? Het gaat over de dwaze moeders etc.
Ja soms...............maar vandaag was een minder drukke dag, dus samenvatting is niet nodig. Gewoon braaf teruglezen dus (of niet natuurlijk)quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:37 schreef -Mellow- het volgende:
jullie doen hier gewoon aan samenvattingen
Los, held!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:40 schreef latislos het volgende:
volgens mij is de samenvatting niet zo heel moeilijk.
Tezz heeft haar lief en aanhang van eten voorzien toen ze op de zolder aan het klussen waren
Nyn heeft rijles gehad en gebeachvolleybald
D_H heeft op zijn motor gezeten
CF, Isa, Octo zijn naar een bruiloft geweest. Daarna zijn ze bij Sizzling wezen eten waar Steer even heeft aangeschoven alvorens hij naar de Schouwburg ging.
Lianne heeft ook nog even haai gezegd.
DE met lief is naar Rotterdam geweest
Beunk is volgens mij ook in Rotterdam geweest.
Lein heeft de hele dag in de tuin gelegen en heeft diepvriespizza gegeten.
verder weet ik het niet meer.
oja, een aantal hebben nog ge-BBQ-ed
en SHE is nu bruiner dan ooit te voren
geen idee meerquote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:49 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Los, held!
Maar waarom was er een tt over rellen? Ik ben natuurlijk ook geinteresseerd in de juicy details, want ik ben een weekend lang verstoken geweest van ook maar iets spannends, daar in het hoge Noorden
Is het wat die film?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja goed! Ik ben ook lekker aan het uitbuiken en aan het bankhangen met een glas wijn, tomaatjes, restje knoflookbrood, wat kaasjes en olijven.
We zijn een film over Hitler aan het kijken op RTL7, en tijdens de reclame the matrix, en als daar ook reclame op is discovery channel. Ik heb dus ook een zapper op de bank hier.![]()
Voor mij hoeft het niet zo, ik vermaak me ook prima zonder tv.
Oh, die zijn echt lekker!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:53 schreef latislos het volgende:
Oeeeh!. En een Festini peerijsje
* latislos holt naar de vriezer
Hey Obli!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:10 schreef Oblivion het volgende:
Hoi Golferd!
Wel een hele gewaagde combo die bieten, paling-nog-wattes.
Leuk dat het een succes was.
Het is in het Engels, dat is wel wat minder maar op zich vind ik het wel interessant.quote:
kan je geen ondertitels lezen dan?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het is in het Engels, dat is wel wat minder maar op zich vind ik het wel interessant.
Trusten Obli![]()
Hoi Leonoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |