Is goed. Je hebt toch wel stalling voor mijn motor he?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja hoor! Geen punt. Als je af en toe kostgeld betaalt wil ik best wel je mammie zijn.
Volgens mij is iedereen van het mooie weer aan het genieten! Heel goed!!!!!!!
Ja hoor, onze drie fietsen gewoon het hok uit en jouw rozequote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:52 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Is goed. Je hebt toch wel stalling voor mijn motor he?
Nynke, WINNENNNNNNNNNNNNNNNNN![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja hoor, onze drie fietsen gewoon het hok uit en jouw rozemotor er in!
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja hoor, onze drie fietsen gewoon het hok uit en jouw rozemotor er in!
En trouwens, er wordt as we speek een geheel nieuwe zolder getimmerd, ruimte zat voor jou en je motor (niet echt handig, maar goed).
Ik ben de werklui hier van fris en food aan het voorzien. En tussendoor lekker in de tuin hangen...............En jij??quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:58 schreef MissHobje het volgende:
Zo en wat gaa de CULlertjes doen vandaag > lekker in de zon bruin bakken?
BBq ?heerlijk hoor
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:58 schreef MissHobje het volgende:
BBq ?heerlijk hoor
Bruin bakken in de zonquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:58 schreef MissHobje het volgende:
BBq ?heerlijk hoor
kun je niet hier komen bakken en lezen? Dan heb ik ook nog iets wat het oog streelt ipv lege bierflesjes en lege borden enzoquote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Bruin bakken in de zonZon, boekje, muziekje, veel warmte, weinig kleding
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:11 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
kun je niet hier komen bakken en lezen? Dan heb ik ook nog iets wat het oog streelt ipv lege bierflesjes en lege borden enzo
(ik moet me haasten om alles voor de bbq vanavond rond te krijgen maar ik ben nog erg duf)
Nah, dat naakt zonnen moesten we hier maar niet doenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]nee ik kom niet naar dordt, ten eerste omdat ik naakt wil zonnen en dat doe ik niet als er mensen toekijken, en ten tweede omdat de zon weg is tegen de tijd dat ik in Dordt ben
Gooi SOL maar in weinig kleding op het terras
En ik hou niet van rotzooi, dan wil ik opruimen in plaats van bruin worden...
![]()
nopequote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:52 schreef Stereotomy het volgende:
Latis, ga je niet mee naar de bruiloft/receptie?
Hou je niet zo van bruiloften.quote:
Fijne middag Nyntje.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:51 schreef AKnynke het volgende:
Zo, ik ga beachvolleyen. Fijne middag allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |