quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:35 schreef octopussy het volgende:
Steer, leuk als je een drankje komt doen morgen![]()
maar wil je niet zo sexloos doenwe zijn dan wel niet kriebelsindebuikrodejurkjesmeisjes maar we zijn wel meisjes jah
Ik hebt trouwens een jurkje met stippen
elisabet slaap slecht van acdaquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Ladies en gents, slaap zacht en tot morgen
Naar de dierentuin met mijn moeder, Milou en hyperactief neefje van 5quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:08 schreef borisz het volgende:
[..]
en wat ga je vandaag dan doen ?
Truste SOL![]()
succes zo met je rijlsesquote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:59 schreef AKnynke het volgende:
NOg iemand wakker?/
Net thuis, met 3 mannen op stap is tof. Zeker als je snelller drinkt dan die mannen. Nu naar bed, want morgen om 11.20 were rijlses
paraat, zij t iets later...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 06:50 schreef SeaOfLove het volgende:
Grmbl, zelfs DE en Tezz zijn niet wakker
Ja tot nu toe lees ik braaf iedere keer bij (op een enkele keer na dan), maar er gaat de laatste tijd wel veel tijd in zitten, woehahaha.....quote:Op zaterdag 3 mei 2008 08:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
paraat, zij t iets later...
zo naar de dierenarts met het gepoeste... en straks lekker naar Rotterdam
T gaat hier de laatste tijd veel te snelen das niets voor mij en bijlezen doe ik dan al helemáál niet hoor... maar goed, ik kijk wel ff of en wanneer ik er iets doorheen kan gooien
Wat heeft poesquote:Op zaterdag 3 mei 2008 08:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
paraat, zij t iets later...
zo naar de dierenarts met het gepoeste... en straks lekker naar Rotterdam
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 05:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
elisabet slaap slecht van acdaen munnik
net als le ville l'amsterdam van jaques brel en acdaen munnik
welke 'beach'?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 09:44 schreef AKnynke het volgende:
Brak in bed, maar wel uit mezelf wakker geworden! D'r sluimert een vage hoofdpijn door m'n voorhoofd..
Vandaag de zonnebrandcreme maar eens uit de kast vissen, er gaat gebeachvolleybald worden! Heerlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |