"Stereo, notte is toch Italiaans voor nacht?quote:
het is ooohhhh Noes heb ik geleerd steurquote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:04 schreef Stereotomy het volgende:
"Stereo, notte is toch Italiaans voor nacht?"
"Oooh Bloes, je spreekt je talen wel goed zeg"
Oooh yes!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
het is ooohhhh Noes heb ik geleerd steur
Tot morgen Octo. Ik ga je wowenquote:
Oeps, mag dat zonder te blazen?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:59 schreef AKnynke het volgende:
NOg iemand wakker?/
Net thuis, met 3 mannen op stap is tof. Zeker als je snelller drinkt dan die mannen. Nu naar bed, want morgen om 11.20 were rijlses
Geen idee, of dat mag zonder blazen. ben opzig nog wel okay, beetje veel aangeschoten, nog niet echt dronken. dus dan kan hetmorgenochtend wel weer. Waarom hebben jullie weer een topic volgeluld? moet ik weer lezen!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 03:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oeps, mag dat zonder te blazen?Wij hebben de nieuwste LOST gekeken
Dus nu ook naar de bedstee
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:35 schreef octopussy het volgende:
Steer, leuk als je een drankje komt doen morgen![]()
maar wil je niet zo sexloos doenwe zijn dan wel niet kriebelsindebuikrodejurkjesmeisjes maar we zijn wel meisjes jah
Ik hebt trouwens een jurkje met stippen
elisabet slaap slecht van acdaquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Ladies en gents, slaap zacht en tot morgen
Naar de dierentuin met mijn moeder, Milou en hyperactief neefje van 5quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:08 schreef borisz het volgende:
[..]
en wat ga je vandaag dan doen ?
Truste SOL![]()
succes zo met je rijlsesquote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:59 schreef AKnynke het volgende:
NOg iemand wakker?/
Net thuis, met 3 mannen op stap is tof. Zeker als je snelller drinkt dan die mannen. Nu naar bed, want morgen om 11.20 were rijlses
paraat, zij t iets later...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 06:50 schreef SeaOfLove het volgende:
Grmbl, zelfs DE en Tezz zijn niet wakker
Ja tot nu toe lees ik braaf iedere keer bij (op een enkele keer na dan), maar er gaat de laatste tijd wel veel tijd in zitten, woehahaha.....quote:Op zaterdag 3 mei 2008 08:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
paraat, zij t iets later...
zo naar de dierenarts met het gepoeste... en straks lekker naar Rotterdam
T gaat hier de laatste tijd veel te snelen das niets voor mij en bijlezen doe ik dan al helemáál niet hoor... maar goed, ik kijk wel ff of en wanneer ik er iets doorheen kan gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |