amen! to that!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als je toch inRotjeknor
bent, eet dan gelijk een kapsalon
otentiek rotterdams voer
Bij de swarmatent
ik val vooral op een man als HEMquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:27 schreef beunkster het volgende:
[..]
Hmm... das dan goed oppassen, want ik kom ook uit het Oosten.
Wel het zeeeeer nabije Oosten, maar toch
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:35 schreef octopussy het volgende:
Steer, leuk als je een drankje komt doen morgen![]()
maar wil je niet zo sexloos doenwe zijn dan wel niet kriebelsindebuikrodejurkjesmeisjes maar we zijn wel meisjes jah
Ik hebt trouwens een jurkje met stippen
Thx, staat reeds in de TomTomquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:24 schreef latislos het volgende:
[..]
Donner. that's all you need.
googlemaps
is ook CD's.
Wat een ontzettend schattige foto!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik val vooral op een man als HEM![]()
[ afbeelding ]
SOL wat is CNK toch een leuke ventquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ben dan ook helemaal dol op hemquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
SOL wat is CNK toch een leuke ventEn wat is hij jou toch van harte gegund
Ik zal er over nadenken, goed?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ben dan ook helemaal dol op hem![]()
en jij gaat gewoon lekker mee met ons
Ja, dat scheelt behoorlijkquote:
nog 1x hier danquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:45 schreef Isabeau het volgende:
Wat een überlieve foto, SoLen dat met op de achtergrond hier de suikerzoete mary poppins muziek
misschien nog ietsjes meer wegdoen en dan netals ikke: alles op kleur hangenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Zooo kast opgeruimd, ik heb best wel belachelijk veel kleding, 2 vuilniszakken die bijna niet meer dicht konden weggegooid en nu is mijn kast ipv overvol nopg steeds helemaal vol![]()
Maar toch lekker dat het ietsje minder vol isquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Zooo kast opgeruimd, ik heb best wel belachelijk veel kleding, 2 vuilniszakken die bijna niet meer dicht konden weggegooid en nu is mijn kast ipv overvol nopg steeds helemaal vol![]()
Sexloos? Ik?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:35 schreef octopussy het volgende:
Steer, leuk als je een drankje komt doen morgen![]()
maar wil je niet zo sexloos doenwe zijn dan wel niet kriebelsindebuikrodejurkjesmeisjes maar we zijn wel meisjes jah
Ik hebt trouwens een jurkje met stippen
Weggegooid?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Mary Poppins is zo leukquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nog 1x hier dan
*SOL woord voor woord meezingt en blij is dat ze geen cam en geluid heeft op de comp
omdat ik geen plek heb die zakken hier nog langer te houden, er niet zo'n bak of instelling in de buurt zit op de uithof en ik alleen een fiets heb. (ze staan bij de containers als ze maandag er nog staan zal ik eens kijken of ik ergens er achter kan komen waar zo'n bak is)quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Weggegooid?
Waarom niet naar een instelling of kledinginzamelingspunt gebracht?
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:00 schreef beunkster het volgende:
@ Sol: wat een leuke foto![]()
![]()
@ Isa: hoe vind je Marry Poppins? Ik was er heul vroeger wel weg van, toen jaaaaaaren niet gezien en onlangs weer gezien: schitterende film. Maar ja, ik vind dan ook een film als The Wizzard of Oz erg goed (niet de Michael Jackson versie, maar die originele uit de jaren 30 van de vorige eeuw).
chim chimeny chim chimenyquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Mary Poppins adorableZe zijn nu op het dak als schoorsteenvegers
Oh ja, was het SHE niet die zei dat ze Cloverfield zo geweldig vond? Die vond ik erg goed gemaakt, goed verhaal, prachtig camerawerk, mooie diepgang die je even moet zien.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mary Poppins is zo leukIk word er ook altijd blij van. En ik word ook erg blij van de foto van HEM en Milou, superlief. Je hebt daar een mooi duo te pakken, SoL
Ja, die is leukquote:
Volgens mij was ik dat. Althans ook, hartgrondigquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Mary Poppins adorableZe zijn nu op het dak als schoorsteenvegers
Oh ja, was het SHE niet die zei dat ze Cloverfield zo geweldig vond? Die vond ik erg goed gemaakt, goed verhaal, prachtig camerawerk, mooie diepgang die je even moet zien.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Lieve schat, wij moeten eigenlijk ook eens naar NY trouwens."
crisis wat praat je dirtyquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Volgens mij was ik dat. Althans ook, hartgrondig
Vanmiddag de reis naar NY geboekt die mede-ingegeven werd door deze film.
"OMG, wat een eng beest godver ik kijk niet meer ojee nu komen die spinnen de metrotunnel in jezus er spuit bloed uit haar ogen en het spat tegen het tentdoek en dat andere mens heeft een spies door haar schouder och jezus jezus gaan ze haar daar nu vanaf trekken??? - Lieve schat, wij moeten eigenlijk ook eens naar NY trouwens."
Dat mag je best vragen, en nee, ik heb Milou... dus morgen weer fris en fruitig opquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:11 schreef Stereotomy het volgende:
SOL, mag ik wat vragen? Ben je aangeschoten?
Oh, dan ben je gewoon leuk vanavond.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat mag je best vragen, en nee, ik heb Milou... dus morgen weer fris en fruitig op
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:15 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori gaat zich in de PP outfitje hijsen en slapen, morgen vroeg op en werken. Slaap lekker allemaal
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Ja, dat was -exact- wat ik ook dacht toen ik keek
snikkerdesnik ik heb nieteens scheef getiktquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat mag je best vragen, en nee, ik heb Milou... dus morgen weer fris en fruitig op
trustequote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:17 schreef Isabeau het volgende:
Goed idee, Memento Mori, ik ga ook maar slapenAlleen dan in mijn pink velletje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |