quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
cnk vraagt of je meegaat naar wantijpop
Is dat het vriendje van "Bij twijfel, niet oversteken"?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
"Ga naar een mental coach als je het leven niet meer ziet zitten"
En wb, Leinemeid.
maar je bent dan met HEM en mij, en nog veul meer mensenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]ik wil niet naar wantijpop. Ex- gaat daar heen en al zijn
vrienden waarschijnlijk ook.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Laat de mannen hun nek maar voor jouw aanwezigheid omdraaien, SHE
Veel plezier
Ohja, dat topicquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Heb even gelezen, en ik was het zowaar redelijk met je eens als in dat ik me in jou een btje kon verplaatsen.
En ik heb ook gereageerd, sorry kon het niet laten![]()
Kinderen met een vlekje![]()
Ik vind Vivi trouwens echt grappig in dat topic.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ohja, dat topic
Dat had ik vandaag ook al een paar keer gezien maar ik kon me tot nu toe inhouden om te reageren.
60% hier (snel is andersquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:01 schreef Bluezz het volgende:
Los, hoever is die adamsappel bij jou? Het schiet hier niet op
Oh en nog bedankt voor het nieuwe kleed![]()
Schitterende uitvoering, werkelijk subliem. Ik vind hem echt heel erg goed, zowel choreografisch alsook muzikaal alsook qua opname een erg geslaagde uitvoering.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:59 schreef ColdFeet het volgende:
een ballet-dvd (Romeo & Juliet van Prokofiev, Theatro alla Scala)
Is die mooi? Ik ben met Thieleman altijd een beetje bang dat het zo überbombastisch is. En dat kan het Requiem nu net niet gebruiken, maar een beetje pit juist weer wel vind ikquote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:59 schreef ColdFeet het volgende:
het Requiem van Mozart in de versie van Christian Thieleman.
die andere sumotorrentquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
27,7 hier vanaf vannachthad jij minidinges of die andere gekozen?
huren... dat kan natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
huur die film gewoon....is de 3 euro meer dan de moeite waard
Donner. that's all you need.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:20 schreef beunkster het volgende:
Nog wat anders, jullie waren vandaag in Rotjeknor. Morgen ga ik naar Rotjeknor. Heb je nog tips voor een goede (grote) boekhandel en een goede (grote) cd/dvd zaak?
Uiteraard ga ik ook nog even bij Kookpunt langs.
En ik ga nog even bij Boijmans van Beuningen kijken.
Hmm... das dan goed oppassen, want ik kom ook uit het Oosten.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je valt gewoon op mannen uit het oosten.
Als je toch inquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:20 schreef beunkster het volgende:
Nog wat anders, jullie waren vandaag in Rotjeknor. Morgen ga ik naar Rotjeknor. Heb je nog tips voor een goede (grote) boekhandel en een goede (grote) cd/dvd zaak?
Uiteraard ga ik ook nog even bij Kookpunt langs.
En ik ga nog even bij Boijmans van Beuningen kijken.
Gelukkig ben jij bezetquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:27 schreef beunkster het volgende:
[..]
Hmm... das dan goed oppassen, want ik kom ook uit het Oosten.
Wel het zeeeeer nabije Oosten, maar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |