Nauwelijks [Fok!-kookboek] Amuses, voor- en bijgerechtenquote:
Ook lekkerquote:Ik heb verdorie het gevoel alsof ik gewoon een hele week gewerkt heb. Ik ben zó lui!
Ik heb net een stukje tonijn uit de diepvries gehaald en denk dat ik gewoon de oven aangooi en ovenpatatjes ga eten erbij.
ik draag bijna alleen maar boxershortjesquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik hou van dit soort broekjes
[ afbeelding ]
Ohh die ziet er erg fijnzittend uit, en cutequote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:39 schreef ColdFeet het volgende:
WTF, loop ik foto's van mijn pyjama te maken, issie alweer vol. Ik wou nog zeggen: Peri, die is vet leuk
Dit zijn mijn aantrekkelijke jammies. Van de Woolworths in ZAKatoen, topje is stretchend, broek niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh dat ziet er idd wel simpel uit, mag het ook zonder rozijnen?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:40 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh die is leuk CF!
[..]
Nauwelijks [Fok!-kookboek] Amuses, voor- en bijgerechten
[..]
Ook lekkerEn dan lekker niksen vanavond.
Van mij wel.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:44 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh dat ziet er idd wel simpel uit, mag het ook zonder rozijnen?.
Ik heb 8 series om te zien van gisteren/vannacht en nog een rits films die ik nog niet gezien heb, dus dat komt goed.
Ik ook, of ik slaap naakt. Met logés niet natuurlijk, alhoewel, hangt van de logés af.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik draag bijna alleen maar boxershortjes
okeej:quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:38 schreef Tezz het volgende:
Jawel SOL, een samenvatting, hihi![]()
Manlief gaat morgen eindelijk aan onze zolderverbouwing beginnen!!!!!!! Joepiedepoepie! Eindelijk alle oude vieze rommel eruit en fris schoon hout er in!!!! Wich reminds me: ik moet ook zorgen dat de zolder morgen leeg is, dus ff wat was wegwerken........
*SOL nu haar PM-box op non-actief gaat zettenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Sorry Beunkster, je bedoelde het vast en zeker goed net met je PM, maar ik ben er zo ongeloveloos klaar mee!
Euc- vind ik een beste jongen in principe, maar van mij mag hij die PM in zijn hol steken....pics or it didn't happen is het nu wat mij betreft.
Er klopt gewoonweg geenene reet van![]()
Zo en nu even een chill-muziekje:
Ehm, ik heb nieuwe ER, Greys, Ugly Betty, Supernatural, CSI, Lost, Scrubs,America's Next Top Model en Without A Trace. 9 dusquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Van mij wel.![]()
Welke series en films ga je kijken?
Ik sta met liefde op voor oudere mensen, altijd. Ook als ik een zere knie heb. Maar ik haat het als bejaarde mannetjes mij commanderenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
okeej:
Mr Tezz gaat morgen aan de zolderverbouwing beginnen
Isa gaat een sexy jurkje aantrekken
SHE is klaar met strijken
Liejannuh is in NY
CF draagt sjieke pyjama's en moest opstaan voor een ouder iemand en dat terwijl haar knie auw is![]()
Steer ruikt wederom lekker
PeRi is lui
Mijn lapo:
[..]
*SOL nu haar PM-box op non-actief gaat zetten
ohoh zit dus niet mee met de Keverquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:53 schreef Anthraxx het volgende:
De Kever staat in de garage. We konden hem vandaag ophalen. Wij op de ringweg van Groningen nog even bellen. "Ja, het vervangende onderdeel is net in de brand gevlogen, dus het wordt maandag'. Dus nu hebben we een stukke spanningsregelaar EN een kapotte dynamo
. Nou ja, als die Kever verder maar geen schade heeft. Maandag gingen ze de Dynamo ook nog repareren en dan zien we wel...
eetzequote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:53 schreef PeRi het volgende:
Jongens maak je niet zo druk, iedereen weet van zichzelf wat je wel of niet gezegd hebt en hoe het zit. Je hebt enkel jezelf met leugens.
Na deze morale steun, tevens mijn goede daad van vandaag, ga ik eens zum diner..
Without a Trace ken ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:49 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ehm, ik heb nieuwe ER, Greys, Ugly Betty, Supernatural, CSI, Lost, Scrubs,America's Next Top Model en Without A Trace. 9 dus.
Geen idee waar ik zin in heb vanavond, maar ik heb het hele weekend ervoor.
Hetzelfde onderdeel is gewoon kapot. Maar op verschillende kever fora lees ik al dat als je dat onderdeel vervangd, dan moet de dynamo ook. Omdat ze meestal binnen een week afzonderlijk dood gaan. Maar goed, het zijn maar onderdelen. Het is jammer dat je ze nodig hebt om te startenquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hetzelfde onderdeel is gewoon kapot. Maar op verschillende kever fora lees ik al dat als je dat onderdeel vervangd, dan moet de dynamo ook. Omdat ze meestal binnen een week afzonderlijk dood gaan. Maar goed, het zijn maar onderdelen. Het is jammer dat je ze nodig hebt om te starten.
Gefeli met je nieuwe aankoop!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:56 schreef FleshWound het volgende:
Ik heb een nieuwe laptop gekocht![]()
Maar hij was zo mooi en licht en glimmig en niet duur en nuttig en ik kan er nog jaren mee vooruit en ik kan hem zo goed voor school gebruiken en ik kreeg er een tas bij en een muis en nu kan ik eindelijk in mn bed internetten en als ik binnenkort het huis uitga is zo'n laptop ook wel handig en ik ben er haske blij mee en nu kan ik ook onderweg werken en altijd mijn portfolio bij me hebben en en en en en
Laptops
Ik heb het voor elkaar gekregen om van dat ding de heatsink te laten smeltenquote:
epic failquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:00 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Ik heb het voor elkaar gekregen om van dat ding de heatsink te laten smelten![]()
Pro-tip: als je je laptop in een aluminium luchtdichte koffer vervoert, controleer dan of hij daadwerkelijk uitstaat.
goeie tipquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:00 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Ik heb het voor elkaar gekregen om van dat ding de heatsink te laten smelten![]()
Pro-tip: als je je laptop in een aluminium luchtdichte koffer vervoert, controleer dan of hij daadwerkelijk uitstaat.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
en toen gooide ik een schaal koken water over m'n blote voetjes. fail.
ik hoorde vanmiddag eil kiel joe in een winkel kwam thuis, mail over festival de beschaving en zag daar dat dat vre-se-lijke nr van haar was en kom ik haar hier weer tegen, toevalligquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
waren gelukkig maar paar spatjesquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ga jij eens snel met je voetjes onder de lauwe douche dan.
ik ken haar via iemand uit dit topicquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik hoorde vanmiddag eil kiel joe in een winkel kwam thuis, mail over festival de beschaving en zag daar dat dat vre-se-lijke nr van haar was en kom ik haar hier weer tegen, toevallig
Het schijnt wel te kunnen inderdaad maar een pannetje is net zo makkelijk. (Alleen iets minder snel vermoedelijk.)quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
waren gelukkig maar paar spatjes
de rest ligt op het parket
ik had bedacht dat je aardappels best kon koken in de magnetron
maar toen droogde de bovenste uit dus moest ik de schaal tot het randje toe vullen met water
Klinkt goed Boriszquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:59 schreef borisz het volgende:
Uiteindelijk toch Tagliatelle met garnalen en tomaat klaar gemaakt, was erg
Bij Victoria's secret en Bonaparte!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
niet?
nee ik wil exact dat broekje
waar haal jij je broekjes, SHE?
Gaat heel goed hoor, in de magnetron! Aardappels met aanhangend water en nog een plensje extra in een AFGESLOTEN schaal. En dan stralen die aardappels!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:09 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het schijnt wel te kunnen inderdaad maar een pannetje is net zo makkelijk. (Alleen iets minder snel vermoedelijk.)
o ik had een soort soep met aardappel brokken + een magnetron dekselquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
Gaat heel goed hoor, in de magnetron! Aardappels met aanhangend water en nog een plensje extra in een AFGESLOTEN schaal. En dan stralen die aardappels!
Dat is dan ook het enige wat een vrouw ECHT nodig heeft.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:59 schreef SeaOfLove het volgende:
*SOL even naar beneden loopt voor sigaretten en een komkommer
Is een vent niet makkelijker?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige wat een vrouw ECHT nodig heeft.
Word.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige wat een vrouw ECHT nodig heeft.
Word.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:54 schreef latislos het volgende:
Bluezz en Golfer hebben maar meteen een nieuw kleed voor in de woonkamer aangeschaft![]()
[ afbeelding ]
We hebben nog een nieuwe aflevering Lost en ER op de plank liggen voor vanavond.quote:
Lost moet ik seizoen II eens gaan kijkenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:31 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben nog een nieuwe aflevering Lost en ER op de plank liggen voor vanavond.
Ook net gedaan, nu even de bank inliggenquote:
Niet?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Without a Trace ken ik helemaal niet.
quote:Without a Trace is a fast-paced procedural drama about the Missing Persons Squad of the Federal Bureau of Investigation. The sole responsibility of the special task force is to find missing persons by applying advanced psychological profiling techniques to peel back the layers of the victims' lives and trace their whereabouts in an effort to discover whether they have been abducted, been murdered, committed suicide or simply run away. The team reconstructs a "Day of Disappearance" timeline that details every minute of the 24 hours prior to the disappearance, following one simple rule: learn who the victim is in order to learn where the victim is. crime.
AUW!!!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
de laatste keer liet ik een sabatier diamond uitbeen mes van het aanrecht afvallen
opgeraapt, verder met tomaatjes snijden oid
draai me om om iets te pakken - glij ik uit in m'n eigen bloed
had ie zo een plakje enkel afgesneden (dat bot dat uitsteekt)
voelde er niks van - pas toen ik het zag.
Have funquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:05 schreef Liejannuh het volgende:
Hi!
Groeten uit New York. We hebben Jab We Met gekeken in het vliegtuig naar New York en het is een briljante film.En NY is tof. Maar nu ga ik kijken of we kaartjes kunnen krijgen voor het Tribeca filmfestival wat bezig is.
Die pyama is echt bi-zar niet sexyquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:27 schreef Isabeau het volgende:
HoihoiPannenkoekjes op, papa is weer weg (heeft geholpen met balkonnetje), was opgehangen, boodschapjes gedaan (Nynke, wil je een rode wijn of een witte dessertwijn morgenavond?) en ik had foto's gemaakt van mijn sexy pyjama die CF niet sexy vond
Jullie oordeel:
Het gehele sexy setje:
[ afbeelding ]
Een uiterst pikant detail:
[ afbeelding ]
En er was een tijd dat ik de broek niet meer aankon
[ afbeelding ]
Als ik die aantrek als je komt logeren weet je in ieder geval zeker dat ik geen seks met je wilquote:
Klinkt niet echt leuk eik.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Niet?. Wordt ook al eeuwen uitgezonden bij de KRO geloof ik, 's avonds. Beetje ondergewaardeerde serie, maar erg leuk om met je verstand op 0 naar te kijken.
[ afbeelding ]
[..]
Hoef je toch geenquote:
Damn PF, dat is inderdaad... ehm... mooiquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[ afbeelding ]
jaren 70 make up + verveling
Het is dan ook niet 'mooi' maar 'ehm... mooi'quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:03 schreef SHE het volgende:
Mooi is het zeker, maar dan alleen als je een pelikaan bent, of op de keileweg staat.
PF, niemeerdoen die flashbacks.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Damn PF, dat is inderdaad... ehm... mooi
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:03 schreef SHE het volgende:
Mooi is het zeker, maar dan alleen als je een pelikaan bent, of op de keileweg staat.
PF, niemeerdoen die flashbacks.
Verveel je je?quote:
Ik kan hem dan natuurlijk nog altijd uitpellen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:20 schreef Isabeau het volgende:
en golfer: dat weet je dus hoe laat het is als ik in die pyjama naast je kruip
badspleetjes houden we erinquote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:23 schreef Tezz het volgende:
Mijn bad werd verstoord door een vijfjarig meisje die met een tas badspleetjes in haar blootje ineens opdook naast het bad.![]()
Hoppatee, naar bed met dat kind!
Met die belichting lijkt het net nog meer of je een flinke tik op je ogen hebt gehadquote:
ik las het gewoon als badspeeltjes, tot ik bedacht dat er iets niet kloptequote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik had m na 2 keer lezen pas door wat ze bedoelde
het is dezelfde fotoquote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Met die belichting lijkt het net nog meer of je een flinke tik op je ogen hebt gehad![]()
Er zwerft nog ergens een foto rond van mijn überhippe moeder met een dergelijk make-upje.
lolzz ik zie ons dit playbacken in pyjama op 5 juliquote:
Linkje ?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:05 schreef SHE het volgende:
Ik heb er verdomme echt een neus voor, om topics op te zoeken waar ik me OF kwaad maak, OF genoodzaakt ben iets heel lulligs te zeggen.
Ik overweeg echt mijn i-net abbo te nuken, want ik ben toch echt een masochistische mongool.
wassup, over welk topic maak je je druk?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:05 schreef SHE het volgende:
Ik heb er verdomme echt een neus voor, om topics op te zoeken waar ik me OF kwaad maak, OF genoodzaakt ben iets heel lulligs te zeggen.
Ik overweeg echt mijn i-net abbo te nuken, want ik ben toch echt een masochistische mongool.
Moet ik mijn uiterst charmante pyjama nog even niet weggooien dan?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:06 schreef SeaOfLove het volgende:
lolzz ik zie ons dit playbacken in pyjama op 5 juli
of anders deze:
Mary Poppinsquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:05 schreef Isabeau het volgende:
Kaarsjes aan, seringen in mijn bloemenvaas, Mary Poppins op tv, grote kop warme thee, lieve schat op MSN....nu zou ik toch weer wat vrolijker moeten wordenvoor noodgevallen heb ik altijd nog wijn
Nou, The Sound of Music ligt bij mijn ouders en Mary Poppins heb ik nog nooit gezien, dus ik kan het nog niet meezingenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:09 schreef SeaOfLove het volgende:
Mary Poppins![]()
![]()
![]()
Net als Th Sound Of Music of Annie helemaalEn maar lekker meezingen
dan zijn we met alleen maar dames, dus dan maakt het niet uit wat je aantrektquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moet ik mijn uiterst charmante pyjama nog even niet weggooien dan?
OUD is sowieso toch een beetje de hormonenbom van Fok!. Als 1 iemand het kind maar net anders opvoed dan komen 10 andere je al wijsmaken dat het beter moet ...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Zie mijn PH, weer in OUD.
Misschien moet ik een preventieve ban voor OUD aanvragen
Ik heb ze geen van allen gezienquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Mary Poppins![]()
![]()
![]()
Net als Th Sound Of Music of Annie helemaalEn maar lekker meezingen
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, The Sound of Music ligt bij mijn ouders en Mary Poppins heb ik nog nooit gezien, dus ik kan het nog niet meezingen
weer OUD, gaat het wederom over voeding?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ben bezig jaquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:14 schreef SHE het volgende:
Er is NIETS mis met pyama van Isa.
Flanel is sexy. Beetje make- up, beetje door de war haar, flanellen pyama...kun je mij opvegen hoor!
Snoezig, functioneel en lekker cozy.
Nee, over de leeftijd waarop je aan kinderen moet beginnen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
weer OUD, gaat het wederom over voeding?
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:11 schreef SHE het volgende:
[..]
ohnoes hou je daar dan ook buitenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:22 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, over de leeftijd waarop je aan kinderen moet beginnen.
Nog vreselijker
Hoe laat gaan jullie morgen naar Sizzling? Misschien kan ik nog wel een drankje met jullie doen daar.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:25 schreef Pandorah het volgende:
Pfff... moet zeker bij OUD zo vroeg mogelijk. Ja, flikker lekker op
Enne Isa, Sizzling klinkt goed met chocoladetaart! En we konden er nog net bij
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:25 schreef Pandorah het volgende:
dat wisten wij CUL-dames toch allang?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
en jullie overtuigen dat ik wél normaal kan omgaan met vrouwen![]()
Mijn voorstelling begint om 20:15. Zal ik om 19:30 komen en drankje met jullie meepakken terwijl jullie eten?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:27 schreef Pandorah het volgende:
De receptie is tot 19.00. Misschien zijn we daar wel eerder weg. Maar goed, ik heb daar rond 1900 - 1930 gereserveerd. Drankje is gezellig
Vergeet de witte stippen niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:29 schreef Pandorah het volgende:
Echt, Steer?! Dat meen je niet?! Kan je normaal omgaan met vrouwen?
Ik ga mijn jurkje rood verven
Jij bent als een grote zus voor me.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dat wisten wij CUL-dames toch allang?
Dat is beter voor iedereen idd.quote:
Ik ook niet, maar ik raak er altijd een beetje 'knorrig' van die discussies daar. Misschien moet ik toch es gaan lezen voordat ik wat ga roepen, maar daar heb ik nu geen zin inquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:27 schreef SeaOfLove het volgende:
weet niet waar de discussie nu over gaat, maar dat is niet mijn ervaring
Je hebt gereserveerdquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:25 schreef Pandorah het volgende:
Enne Isa, Sizzling klinkt goed met chocoladetaart! En we konden er nog net bij
Gezelligquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:29 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn voorstelling begint om 20:15. Zal ik om 19:30 komen en drankje met jullie meepakken terwijl jullie eten?
Moet je wel een stoeltje extra reserveren, is dat een probleem?
Ja, ik dacht een restaurant bij het station zal wel vrij druk zijn op zaterdag. Dus dan maar even snel bellen als de telefoon toch naast me ligtquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:33 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt gereserveerd![]()
Wat tof!
Enne, we gaan rond 19:00, Steer
Sizzling was afgelopen maandag zelfs erg druk.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:38 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Ja, ik dacht een restaurant bij het station zal wel vrij druk zijn op zaterdag. Dus dan maar even snel bellen als de telefoon toch naast me ligt
De wonderen zijn de wereld nog niet uit met opeens een mini-fok cul-dieetclub meetquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:38 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, CF komt ook?![]()
Ik heb net Isa PM gestuurd voor telefoonnummers. Ze belt me gewoon op als de receptie is afgelopen. Ik kan binnen 10 minuten bij Sizzling zijn. Zo praat je nog honderduit over een restaurant voor een date, en zo heb je er een mini-fok meet.
Maareh, wie zijn de getrouwde gelukkigen en komen ze uit het dieettopic?
Heb even gelezen, en ik was het zowaar redelijk met je eens als in dat ik me in jou een btje kon verplaatsen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:30 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat is beter voor iedereen idd.
[ afbeelding ]
Deze mevrouw zou een flanellen pyama ook niet misstaan. En een pp ook niet. Maar een flanellen pyama...hell yeah
Je valt gewoon op mannen uit het oosten.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Heb jou niet voor niets op mijn verjaardag gedroomd vorige keer denk ik
zou dat het zijn?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je valt gewoon op mannen uit het oosten.
Bloes en Golfer vielen op mensjes uit het oosten. Ze hebben wat.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bloes en Golfer vielen op mensjes uit het oosten. Ze hebben wat.
fotoverslagjequote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:54 schreef golfer het volgende:
Ik ben bezig met een experiment dat ik als idee heb opgedaan bij the Great British Menu.
Rode bietenchips maken in de oven als ondergrond voor wat creme-fraiche met mierikswortel en gerookte paling.
Ben benieuwd of die bietenchips iets worden.
Het was gezellig vandaagquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:54 schreef Leintjeuh het volgende:
ZO jullie hebben je ook vermaakt vandaag! Ik ga het écht niet nalezen, 1,5 topic... Globale samenvatting?
Nee, dit keer niet.quote:
"Ga naar een mental coach als je het leven niet meer ziet zitten"quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:54 schreef Leintjeuh het volgende:
ZO jullie hebben je ook vermaakt vandaag! Ik ga het écht niet nalezen, 1,5 topic... Globale samenvatting?
cnk vraagt of je meegaat naar wantijpopquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:54 schreef Leintjeuh het volgende:
Dat klinkt heel spannend, maar wel dusdanig spannend dat ik het wel zou willen proeven!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:54 schreef golfer het volgende:
Ik ben bezig met een experiment dat ik als idee heb opgedaan bij the Great British Menu.
Rode bietenchips maken in de oven als ondergrond voor wat creme-fraiche met mierikswortel en gerookte paling.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:49 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn zus heeft Michael Gorbachov's wijnvlek op de binnenkant van haar rechterdij.
waarom weet ik dit?
waarom post ik dit?
Morgen 15.00 afspreken ?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:54 schreef golfer het volgende:
Laat de mannen hun nek maar voor jouw aanwezigheid omdraaien, SHEquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Omdat het overbevlekte
kinderen ging.
Maar ik ben inmiddels weer gekalmeerd, ik wil niemand meer de nek omdraaien en ik ga me nu fijn optutten en de wereld buiten mijn voordeur met mijn aanwezigheid verblijden/irriteren/verwonderen/vervelen.
Thank god it's friday.
Veel plezier iedereen; vergeet je badspleetjes niet!
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
cnk vraagt of je meegaat naar wantijpop
Is dat het vriendje van "Bij twijfel, niet oversteken"?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
"Ga naar een mental coach als je het leven niet meer ziet zitten"
En wb, Leinemeid.
maar je bent dan met HEM en mij, en nog veul meer mensenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]ik wil niet naar wantijpop. Ex- gaat daar heen en al zijn
vrienden waarschijnlijk ook.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Laat de mannen hun nek maar voor jouw aanwezigheid omdraaien, SHE
Veel plezier
Ohja, dat topicquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Heb even gelezen, en ik was het zowaar redelijk met je eens als in dat ik me in jou een btje kon verplaatsen.
En ik heb ook gereageerd, sorry kon het niet laten![]()
Kinderen met een vlekje![]()
Ik vind Vivi trouwens echt grappig in dat topic.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ohja, dat topic
Dat had ik vandaag ook al een paar keer gezien maar ik kon me tot nu toe inhouden om te reageren.
60% hier (snel is andersquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:01 schreef Bluezz het volgende:
Los, hoever is die adamsappel bij jou? Het schiet hier niet op
Oh en nog bedankt voor het nieuwe kleed![]()
Schitterende uitvoering, werkelijk subliem. Ik vind hem echt heel erg goed, zowel choreografisch alsook muzikaal alsook qua opname een erg geslaagde uitvoering.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:59 schreef ColdFeet het volgende:
een ballet-dvd (Romeo & Juliet van Prokofiev, Theatro alla Scala)
Is die mooi? Ik ben met Thieleman altijd een beetje bang dat het zo überbombastisch is. En dat kan het Requiem nu net niet gebruiken, maar een beetje pit juist weer wel vind ikquote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:59 schreef ColdFeet het volgende:
het Requiem van Mozart in de versie van Christian Thieleman.
die andere sumotorrentquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
27,7 hier vanaf vannachthad jij minidinges of die andere gekozen?
huren... dat kan natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
huur die film gewoon....is de 3 euro meer dan de moeite waard
Donner. that's all you need.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:20 schreef beunkster het volgende:
Nog wat anders, jullie waren vandaag in Rotjeknor. Morgen ga ik naar Rotjeknor. Heb je nog tips voor een goede (grote) boekhandel en een goede (grote) cd/dvd zaak?
Uiteraard ga ik ook nog even bij Kookpunt langs.
En ik ga nog even bij Boijmans van Beuningen kijken.
Hmm... das dan goed oppassen, want ik kom ook uit het Oosten.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je valt gewoon op mannen uit het oosten.
Als je toch inquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:20 schreef beunkster het volgende:
Nog wat anders, jullie waren vandaag in Rotjeknor. Morgen ga ik naar Rotjeknor. Heb je nog tips voor een goede (grote) boekhandel en een goede (grote) cd/dvd zaak?
Uiteraard ga ik ook nog even bij Kookpunt langs.
En ik ga nog even bij Boijmans van Beuningen kijken.
Gelukkig ben jij bezetquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:27 schreef beunkster het volgende:
[..]
Hmm... das dan goed oppassen, want ik kom ook uit het Oosten.
Wel het zeeeeer nabije Oosten, maar toch
amen! to that!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als je toch inRotjeknor
bent, eet dan gelijk een kapsalon
otentiek rotterdams voer
Bij de swarmatent
ik val vooral op een man als HEMquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:27 schreef beunkster het volgende:
[..]
Hmm... das dan goed oppassen, want ik kom ook uit het Oosten.
Wel het zeeeeer nabije Oosten, maar toch
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:35 schreef octopussy het volgende:
Steer, leuk als je een drankje komt doen morgen![]()
maar wil je niet zo sexloos doenwe zijn dan wel niet kriebelsindebuikrodejurkjesmeisjes maar we zijn wel meisjes jah
Ik hebt trouwens een jurkje met stippen
Thx, staat reeds in de TomTomquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:24 schreef latislos het volgende:
[..]
Donner. that's all you need.
googlemaps
is ook CD's.
Wat een ontzettend schattige foto!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik val vooral op een man als HEM![]()
[ afbeelding ]
SOL wat is CNK toch een leuke ventquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ben dan ook helemaal dol op hemquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
SOL wat is CNK toch een leuke ventEn wat is hij jou toch van harte gegund
Ik zal er over nadenken, goed?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ben dan ook helemaal dol op hem![]()
en jij gaat gewoon lekker mee met ons
Ja, dat scheelt behoorlijkquote:
nog 1x hier danquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:45 schreef Isabeau het volgende:
Wat een überlieve foto, SoLen dat met op de achtergrond hier de suikerzoete mary poppins muziek
misschien nog ietsjes meer wegdoen en dan netals ikke: alles op kleur hangenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Zooo kast opgeruimd, ik heb best wel belachelijk veel kleding, 2 vuilniszakken die bijna niet meer dicht konden weggegooid en nu is mijn kast ipv overvol nopg steeds helemaal vol![]()
Maar toch lekker dat het ietsje minder vol isquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Zooo kast opgeruimd, ik heb best wel belachelijk veel kleding, 2 vuilniszakken die bijna niet meer dicht konden weggegooid en nu is mijn kast ipv overvol nopg steeds helemaal vol![]()
Sexloos? Ik?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:35 schreef octopussy het volgende:
Steer, leuk als je een drankje komt doen morgen![]()
maar wil je niet zo sexloos doenwe zijn dan wel niet kriebelsindebuikrodejurkjesmeisjes maar we zijn wel meisjes jah
Ik hebt trouwens een jurkje met stippen
Weggegooid?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Mary Poppins is zo leukquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nog 1x hier dan
*SOL woord voor woord meezingt en blij is dat ze geen cam en geluid heeft op de comp
omdat ik geen plek heb die zakken hier nog langer te houden, er niet zo'n bak of instelling in de buurt zit op de uithof en ik alleen een fiets heb. (ze staan bij de containers als ze maandag er nog staan zal ik eens kijken of ik ergens er achter kan komen waar zo'n bak is)quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Weggegooid?
Waarom niet naar een instelling of kledinginzamelingspunt gebracht?
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:00 schreef beunkster het volgende:
@ Sol: wat een leuke foto![]()
![]()
@ Isa: hoe vind je Marry Poppins? Ik was er heul vroeger wel weg van, toen jaaaaaaren niet gezien en onlangs weer gezien: schitterende film. Maar ja, ik vind dan ook een film als The Wizzard of Oz erg goed (niet de Michael Jackson versie, maar die originele uit de jaren 30 van de vorige eeuw).
chim chimeny chim chimenyquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Mary Poppins adorableZe zijn nu op het dak als schoorsteenvegers
Oh ja, was het SHE niet die zei dat ze Cloverfield zo geweldig vond? Die vond ik erg goed gemaakt, goed verhaal, prachtig camerawerk, mooie diepgang die je even moet zien.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mary Poppins is zo leukIk word er ook altijd blij van. En ik word ook erg blij van de foto van HEM en Milou, superlief. Je hebt daar een mooi duo te pakken, SoL
Ja, die is leukquote:
Volgens mij was ik dat. Althans ook, hartgrondigquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Mary Poppins adorableZe zijn nu op het dak als schoorsteenvegers
Oh ja, was het SHE niet die zei dat ze Cloverfield zo geweldig vond? Die vond ik erg goed gemaakt, goed verhaal, prachtig camerawerk, mooie diepgang die je even moet zien.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Lieve schat, wij moeten eigenlijk ook eens naar NY trouwens."
crisis wat praat je dirtyquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Volgens mij was ik dat. Althans ook, hartgrondig
Vanmiddag de reis naar NY geboekt die mede-ingegeven werd door deze film.
"OMG, wat een eng beest godver ik kijk niet meer ojee nu komen die spinnen de metrotunnel in jezus er spuit bloed uit haar ogen en het spat tegen het tentdoek en dat andere mens heeft een spies door haar schouder och jezus jezus gaan ze haar daar nu vanaf trekken??? - Lieve schat, wij moeten eigenlijk ook eens naar NY trouwens."
Dat mag je best vragen, en nee, ik heb Milou... dus morgen weer fris en fruitig opquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:11 schreef Stereotomy het volgende:
SOL, mag ik wat vragen? Ben je aangeschoten?
Oh, dan ben je gewoon leuk vanavond.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat mag je best vragen, en nee, ik heb Milou... dus morgen weer fris en fruitig op
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:15 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori gaat zich in de PP outfitje hijsen en slapen, morgen vroeg op en werken. Slaap lekker allemaal
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Ja, dat was -exact- wat ik ook dacht toen ik keek
snikkerdesnik ik heb nieteens scheef getiktquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat mag je best vragen, en nee, ik heb Milou... dus morgen weer fris en fruitig op
trustequote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:17 schreef Isabeau het volgende:
Goed idee, Memento Mori, ik ga ook maar slapenAlleen dan in mijn pink velletje.
Ik vond het echt een boutfilm. Schrok me om de 5 minuten wild en wezenloos.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik keek maar half hè, overigens.
Eerste film sinds mijn negende zo ongeveer, die ik tussen mijn vingers door moest kijken. Jij ook, of viel het mee?
Overigens wilde ik van I am Legend ook al wel graag naar New York. Driekwart een mooie film, en dan begint het Amerikaanse kuteinde. Maar de driekwart maakte een boel goed.
Ja hè?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vond het echt een boutfilm. Schrok me om de 5 minuten wild en wezenloos.
Ik zat op het puntje van mijn bioscoopstoelquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Eerste film sinds mijn negende zo ongeveer, die ik tussen mijn vingers door moest kijken. Jij ook, of viel het mee?
Overigens wilde ik van I am Legend ook al wel graag naar New York. Driekwart een mooie film, en dan begint het Amerikaanse kuteinde. Maar de driekwart maakte een boel goed.
De vraag blijft natuurlijk: is die 'quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, die is leuk![]()
Ik voel me trouwens alweer veel beterHet rotgevoel is tenminste weer weg
Actief (geforceerd) wegwerken helpt dus
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:23 schreef ColdFeet het volgende:
De vraag blijft natuurlijk: is die '' oprecht?
ohhh dammmz... ik zou bijna met je trouwenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De vraag blijft natuurlijk: is die '' oprecht?
Ik word ook altijd vreselijk blij van Mary Poppins. En SoL, ik heb ooit een huisgenote tot wanhoop gedreven door dagen achtereen steeds als ik haar zag 'tomorrow! tomorrow! I love you, tomorrow! You're always a daaaaaaaaaaaay - awaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay' te zingenomdat ik het steeds in mijn hoofd had.
Singing in the rain is trouwens ook geniaal. Maar ik ben bang dat ik vooral idolaat ben van My Fair Lady
O jee? van de spanning of de buikgriep?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zat op het puntje van mijn bioscoopstoelEcht waar!
I am Legend was ook heel mooi en het einde heb ik niet gezien want toen lag ik te kotsen in de bioscoopwc.
als ubermusical ga ik dan toch wel voor West Side Storyquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:25 schreef Stereotomy het volgende:
My Fair Lady en Mary Poppins. Waarom kan ik die net als komkommers en augurken, tuesdays en thursdays nooit uit elkaar houden.
Nee, deze film verdiende geen goed Hollywood einde. Het uitzichtloze, dramatische was juist zoquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:27 schreef Duderinnetje het volgende:
O jee? van de spanning of de buikgriep?
En aan het einde heb je dus niets gemist. Dat was kut. Juist die diepe diepe diepe eenzame, eenzame, eenzame en totáál uitzichtloze situatie van de hoofdpersoon was zo indrukwekkend vond ik. Bèng, dat kwam aan.
Alles kwam daarna in rap tempo weer goed en dat verpestte de hele boel. - want zo gebeurt het nooit in het echt.
Wist je dat er in ZIJ zelfs nog geknipt is? In de oorspronkelijke versie kregen die twee binnen drie minuten na ontmoeting een heftige liefdesrelatie. Goddank is die onzin er uitgeknipt, al zie je haar nog steeds 'de volgende ochtend' plots in zijn overhemd lopen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, deze film verdiende geen goed Hollywood einde. Het uitzichtloze, dramatische was juist zo
Ik was al teleurgesteld toen ZIJ ten tonele verscheen. En ik ben weggerend toen het huis werd bestormd.
(en ik denk gewoon buikgriep, maar genant was het zeker)
Mooi, fijn dat je de narigheid een beetje hebt kunnen uitbannen met thee en disneyfilms. Volgende keer: it's a wonderful life. Met een fles wijn erbij moet ik altijd heel hard huilen van die film, zo zoet als hij isquote:
http://www.tue.nl/cursor/(...)studentenleven.shtmlquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
als ubermusical ga ik dan toch wel voor West Side Story![]()
![]()
Gezien in Londen
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:39 schreef Isabeau het volgende:
Een liefdesrelatieDat was precies waar ik 'bang' voor was, dat paste echt niet in die film. Fijn dat er iemand tot dat inzicht is gekomen. Maar een happy end paste ook niet in de film. Ik hoorde dat het nogal christelijk eindigde.
Op het moment dat ik me realiseerde dat ik moest overgeven (dat het speeksel ineens in overvloed je mond inloopt) heb ik geloof ik wat mensen op hun tenen getrapt doordat ik haast hadIk zat natuurlijk weer eens in het midden. Ik heb de wc wel gehaald trouwens, alleen de wcpot niet
Heb de muur en vloer onderge...nou ja, je snapt het wel
(volgende dag bloemetje voor de schoonmaakster gebracht)
Heb je echt een bloemetje voor de schoonmaakster gebracht?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:39 schreef Isabeau het volgende:
Een liefdesrelatieDat was precies waar ik 'bang' voor was, dat paste echt niet in die film. Fijn dat er iemand tot dat inzicht is gekomen. Maar een happy end paste ook niet in de film. Ik hoorde dat het nogal christelijk eindigde.
Op het moment dat ik me realiseerde dat ik moest overgeven (dat het speeksel ineens in overvloed je mond inloopt) heb ik geloof ik wat mensen op hun tenen getrapt doordat ik haast hadIk zat natuurlijk weer eens in het midden. Ik heb de wc wel gehaald trouwens, alleen de wcpot niet
Heb de muur en vloer onderge...nou ja, je snapt het wel
(volgende dag bloemetje voor de schoonmaakster gebracht)
Ik smaak nu gewoon naar pepermunt hoorquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:41 schreef Stereotomy het volgende:
Isa, als ik je ooit nog ga zoenen krijg ik bij voorbaat al een zure smaak in mijn mond.
Hmm die moet ik dus echt heul nodig downen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:42 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik schaamde me rot. En toen kreeg ik 2 vrijkaartjes voor een filmen dat was helemaal niet de insteek, maar ze vonden het zo tof
eh ja, dat ook "@ sorryquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:43 schreef Stereotomy het volgende:
Met name omdat je eerder zei dat je 'misselijk' wordt bij de gedachte aan sex met een andere man
Ik ook, lekker nummer is dat. He had it comin'quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind van Chicago de Jailhouse Tango zo lekker rauw
Zie je morgen Sas, zoete dromen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
eh ja, dat ook "@ sorry
Allemaal een fijne nacht en Steer tot morgen
En toen mijn date nog in de brugklas zat.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:45 schreef ColdFeet het volgende:
En Steer! Mijn held! Jij speelde een hoofdrol in een klassieker toen de prijs van de kaartjes nog in guldens was
Het feit dat de 'strong-believers' gered worden en als een toekomstige variant op de amish het voortbestaan van de menselijke wereld veiligstellen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ook, lekker nummer is dat. He had it comin'
Wat is er christelijk aan het einde van die film? de apocalyps? Ik heb m niet gezien
En Steer! Mijn held! Jij speelde een hoofdrol in een klassieker toen de prijs van de kaartjes nog in guldens was
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En toen mijn date nog in de brugklas zat.
Geen foto's, helaas.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je er foto's van die je wilt delen? Ben wel benieuwd!
ook tofquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mooi, fijn dat je de narigheid een beetje hebt kunnen uitbannen met thee en disneyfilms. Volgende keer: it's a wonderful life. Met een fles wijn erbij moet ik altijd heel hard huilen van die film, zo zoet als hij is
SoL: ik zeg
Chicago!
Ik heb in Londen monty Python gezien, dat wasquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ook tof![]()
maargoed ik wil gewoon alles in Londen zien
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb in Londen monty Python gezien, dat was
Omdat je er nog even in moet oefenen om wat meer ervaring mee op te doen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:57 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom ben ik zo slecht in relaties en alles wat daarmee samenhangt?
Nee, niet gezien nog! Vertel..?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:04 schreef beunkster het volgende:
Dude (en anderen), heb je [REC] al gezien? Die moet ik ook nog ff downen.
Na 2 jarenlange relaties en op mijn leeftijd *zou* je denken dat ik er wat beter in zou moeten zijn. Maar je hebt wel gelijk: deze week was eigenlijk m'n eerste 'echte' date - als in 'ik vind jou aardig dus we gaan uit eten'-date.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat je er nog even in moet oefenen om wat meer ervaring mee op te doen.
en wat ga je vandaag dan doen ?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:06 schreef SeaOfLove het volgende:
maargoed het is 1 uur geweest, ik ga lekker slapen, morgen een lange dag te gaan
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:05 schreef golfer het volgende:
ER weer bekeken. War blijft het toch een heerlijke serie.
Intussen rode bietchips experiment even gemaakt als generale repetitie voor morgen.
2 uur op ca. 80 graden in de oven is dus de manier om ze droog en knapperig te krijgen als echte chips.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |