Met die belichting lijkt het net nog meer of je een flinke tik op je ogen hebt gehadquote:
ik las het gewoon als badspeeltjes, tot ik bedacht dat er iets niet kloptequote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik had m na 2 keer lezen pas door wat ze bedoelde
het is dezelfde fotoquote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Met die belichting lijkt het net nog meer of je een flinke tik op je ogen hebt gehad![]()
Er zwerft nog ergens een foto rond van mijn überhippe moeder met een dergelijk make-upje.
lolzz ik zie ons dit playbacken in pyjama op 5 juliquote:
Linkje ?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:05 schreef SHE het volgende:
Ik heb er verdomme echt een neus voor, om topics op te zoeken waar ik me OF kwaad maak, OF genoodzaakt ben iets heel lulligs te zeggen.
Ik overweeg echt mijn i-net abbo te nuken, want ik ben toch echt een masochistische mongool.
wassup, over welk topic maak je je druk?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:05 schreef SHE het volgende:
Ik heb er verdomme echt een neus voor, om topics op te zoeken waar ik me OF kwaad maak, OF genoodzaakt ben iets heel lulligs te zeggen.
Ik overweeg echt mijn i-net abbo te nuken, want ik ben toch echt een masochistische mongool.
Moet ik mijn uiterst charmante pyjama nog even niet weggooien dan?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:06 schreef SeaOfLove het volgende:
lolzz ik zie ons dit playbacken in pyjama op 5 juli
of anders deze:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |