Dat mag je best vragen, en nee, ik heb Milou... dus morgen weer fris en fruitig opquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:11 schreef Stereotomy het volgende:
SOL, mag ik wat vragen? Ben je aangeschoten?
Oh, dan ben je gewoon leuk vanavond.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat mag je best vragen, en nee, ik heb Milou... dus morgen weer fris en fruitig op
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:15 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori gaat zich in de PP outfitje hijsen en slapen, morgen vroeg op en werken. Slaap lekker allemaal
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Ja, dat was -exact- wat ik ook dacht toen ik keek
snikkerdesnik ik heb nieteens scheef getiktquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat mag je best vragen, en nee, ik heb Milou... dus morgen weer fris en fruitig op
trustequote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:17 schreef Isabeau het volgende:
Goed idee, Memento Mori, ik ga ook maar slapenAlleen dan in mijn pink velletje.
Ik vond het echt een boutfilm. Schrok me om de 5 minuten wild en wezenloos.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik keek maar half hè, overigens.
Eerste film sinds mijn negende zo ongeveer, die ik tussen mijn vingers door moest kijken. Jij ook, of viel het mee?
Overigens wilde ik van I am Legend ook al wel graag naar New York. Driekwart een mooie film, en dan begint het Amerikaanse kuteinde. Maar de driekwart maakte een boel goed.
Ja hè?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vond het echt een boutfilm. Schrok me om de 5 minuten wild en wezenloos.
Ik zat op het puntje van mijn bioscoopstoelquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik keek maar half hè, overigens.
Eerste film sinds mijn negende zo ongeveer, die ik tussen mijn vingers door moest kijken. Jij ook, of viel het mee?
Overigens wilde ik van I am Legend ook al wel graag naar New York. Driekwart een mooie film, en dan begint het Amerikaanse kuteinde. Maar de driekwart maakte een boel goed.
De vraag blijft natuurlijk: is die 'quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, die is leuk![]()
Ik voel me trouwens alweer veel beterHet rotgevoel is tenminste weer weg
Actief (geforceerd) wegwerken helpt dus
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:23 schreef ColdFeet het volgende:
De vraag blijft natuurlijk: is die '' oprecht?
ohhh dammmz... ik zou bijna met je trouwenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De vraag blijft natuurlijk: is die '' oprecht?
Ik word ook altijd vreselijk blij van Mary Poppins. En SoL, ik heb ooit een huisgenote tot wanhoop gedreven door dagen achtereen steeds als ik haar zag 'tomorrow! tomorrow! I love you, tomorrow! You're always a daaaaaaaaaaaay - awaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay' te zingenomdat ik het steeds in mijn hoofd had.
Singing in the rain is trouwens ook geniaal. Maar ik ben bang dat ik vooral idolaat ben van My Fair Lady
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |