O jee? van de spanning of de buikgriep?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zat op het puntje van mijn bioscoopstoelEcht waar!
I am Legend was ook heel mooi en het einde heb ik niet gezien want toen lag ik te kotsen in de bioscoopwc.
als ubermusical ga ik dan toch wel voor West Side Storyquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:25 schreef Stereotomy het volgende:
My Fair Lady en Mary Poppins. Waarom kan ik die net als komkommers en augurken, tuesdays en thursdays nooit uit elkaar houden.
Nee, deze film verdiende geen goed Hollywood einde. Het uitzichtloze, dramatische was juist zoquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:27 schreef Duderinnetje het volgende:
O jee? van de spanning of de buikgriep?
En aan het einde heb je dus niets gemist. Dat was kut. Juist die diepe diepe diepe eenzame, eenzame, eenzame en totáál uitzichtloze situatie van de hoofdpersoon was zo indrukwekkend vond ik. Bèng, dat kwam aan.
Alles kwam daarna in rap tempo weer goed en dat verpestte de hele boel. - want zo gebeurt het nooit in het echt.
Wist je dat er in ZIJ zelfs nog geknipt is? In de oorspronkelijke versie kregen die twee binnen drie minuten na ontmoeting een heftige liefdesrelatie. Goddank is die onzin er uitgeknipt, al zie je haar nog steeds 'de volgende ochtend' plots in zijn overhemd lopen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, deze film verdiende geen goed Hollywood einde. Het uitzichtloze, dramatische was juist zo
Ik was al teleurgesteld toen ZIJ ten tonele verscheen. En ik ben weggerend toen het huis werd bestormd.
(en ik denk gewoon buikgriep, maar genant was het zeker)
Mooi, fijn dat je de narigheid een beetje hebt kunnen uitbannen met thee en disneyfilms. Volgende keer: it's a wonderful life. Met een fles wijn erbij moet ik altijd heel hard huilen van die film, zo zoet als hij isquote:
http://www.tue.nl/cursor/(...)studentenleven.shtmlquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
als ubermusical ga ik dan toch wel voor West Side Story![]()
![]()
Gezien in Londen
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:39 schreef Isabeau het volgende:
Een liefdesrelatieDat was precies waar ik 'bang' voor was, dat paste echt niet in die film. Fijn dat er iemand tot dat inzicht is gekomen. Maar een happy end paste ook niet in de film. Ik hoorde dat het nogal christelijk eindigde.
Op het moment dat ik me realiseerde dat ik moest overgeven (dat het speeksel ineens in overvloed je mond inloopt) heb ik geloof ik wat mensen op hun tenen getrapt doordat ik haast hadIk zat natuurlijk weer eens in het midden. Ik heb de wc wel gehaald trouwens, alleen de wcpot niet
Heb de muur en vloer onderge...nou ja, je snapt het wel
(volgende dag bloemetje voor de schoonmaakster gebracht)
Heb je echt een bloemetje voor de schoonmaakster gebracht?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:39 schreef Isabeau het volgende:
Een liefdesrelatieDat was precies waar ik 'bang' voor was, dat paste echt niet in die film. Fijn dat er iemand tot dat inzicht is gekomen. Maar een happy end paste ook niet in de film. Ik hoorde dat het nogal christelijk eindigde.
Op het moment dat ik me realiseerde dat ik moest overgeven (dat het speeksel ineens in overvloed je mond inloopt) heb ik geloof ik wat mensen op hun tenen getrapt doordat ik haast hadIk zat natuurlijk weer eens in het midden. Ik heb de wc wel gehaald trouwens, alleen de wcpot niet
Heb de muur en vloer onderge...nou ja, je snapt het wel
(volgende dag bloemetje voor de schoonmaakster gebracht)
Ik smaak nu gewoon naar pepermunt hoorquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:41 schreef Stereotomy het volgende:
Isa, als ik je ooit nog ga zoenen krijg ik bij voorbaat al een zure smaak in mijn mond.
Hmm die moet ik dus echt heul nodig downen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik keek maar half hè, overigens.
Eerste film sinds mijn negende zo ongeveer, die ik tussen mijn vingers door moest kijken. Jij ook, of viel het mee?
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:42 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik schaamde me rot. En toen kreeg ik 2 vrijkaartjes voor een filmen dat was helemaal niet de insteek, maar ze vonden het zo tof
eh ja, dat ook "@ sorryquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:43 schreef Stereotomy het volgende:
Met name omdat je eerder zei dat je 'misselijk' wordt bij de gedachte aan sex met een andere man
Ik ook, lekker nummer is dat. He had it comin'quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind van Chicago de Jailhouse Tango zo lekker rauw
Zie je morgen Sas, zoete dromen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
eh ja, dat ook "@ sorry
Allemaal een fijne nacht en Steer tot morgen
En toen mijn date nog in de brugklas zat.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:45 schreef ColdFeet het volgende:
En Steer! Mijn held! Jij speelde een hoofdrol in een klassieker toen de prijs van de kaartjes nog in guldens was
Het feit dat de 'strong-believers' gered worden en als een toekomstige variant op de amish het voortbestaan van de menselijke wereld veiligstellen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ook, lekker nummer is dat. He had it comin'
Wat is er christelijk aan het einde van die film? de apocalyps? Ik heb m niet gezien
En Steer! Mijn held! Jij speelde een hoofdrol in een klassieker toen de prijs van de kaartjes nog in guldens was
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En toen mijn date nog in de brugklas zat.
Geen foto's, helaas.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je er foto's van die je wilt delen? Ben wel benieuwd!
ook tofquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mooi, fijn dat je de narigheid een beetje hebt kunnen uitbannen met thee en disneyfilms. Volgende keer: it's a wonderful life. Met een fles wijn erbij moet ik altijd heel hard huilen van die film, zo zoet als hij is
SoL: ik zeg
Chicago!
Ik heb in Londen monty Python gezien, dat wasquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ook tof![]()
maargoed ik wil gewoon alles in Londen zien
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb in Londen monty Python gezien, dat was
Omdat je er nog even in moet oefenen om wat meer ervaring mee op te doen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:57 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom ben ik zo slecht in relaties en alles wat daarmee samenhangt?
Nee, niet gezien nog! Vertel..?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:04 schreef beunkster het volgende:
Dude (en anderen), heb je [REC] al gezien? Die moet ik ook nog ff downen.
Na 2 jarenlange relaties en op mijn leeftijd *zou* je denken dat ik er wat beter in zou moeten zijn. Maar je hebt wel gelijk: deze week was eigenlijk m'n eerste 'echte' date - als in 'ik vind jou aardig dus we gaan uit eten'-date.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat je er nog even in moet oefenen om wat meer ervaring mee op te doen.
en wat ga je vandaag dan doen ?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:06 schreef SeaOfLove het volgende:
maargoed het is 1 uur geweest, ik ga lekker slapen, morgen een lange dag te gaan
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:05 schreef golfer het volgende:
ER weer bekeken. War blijft het toch een heerlijke serie.
Intussen rode bietchips experiment even gemaakt als generale repetitie voor morgen.
2 uur op ca. 80 graden in de oven is dus de manier om ze droog en knapperig te krijgen als echte chips.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |