quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige wat een vrouw ECHT nodig heeft.
Word.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:54 schreef latislos het volgende:
Bluezz en Golfer hebben maar meteen een nieuw kleed voor in de woonkamer aangeschaft![]()
[ afbeelding ]
We hebben nog een nieuwe aflevering Lost en ER op de plank liggen voor vanavond.quote:
Lost moet ik seizoen II eens gaan kijkenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:31 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben nog een nieuwe aflevering Lost en ER op de plank liggen voor vanavond.
Ook net gedaan, nu even de bank inliggenquote:
Niet?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Without a Trace ken ik helemaal niet.
quote:Without a Trace is a fast-paced procedural drama about the Missing Persons Squad of the Federal Bureau of Investigation. The sole responsibility of the special task force is to find missing persons by applying advanced psychological profiling techniques to peel back the layers of the victims' lives and trace their whereabouts in an effort to discover whether they have been abducted, been murdered, committed suicide or simply run away. The team reconstructs a "Day of Disappearance" timeline that details every minute of the 24 hours prior to the disappearance, following one simple rule: learn who the victim is in order to learn where the victim is. crime.
AUW!!!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
de laatste keer liet ik een sabatier diamond uitbeen mes van het aanrecht afvallen
opgeraapt, verder met tomaatjes snijden oid
draai me om om iets te pakken - glij ik uit in m'n eigen bloed
had ie zo een plakje enkel afgesneden (dat bot dat uitsteekt)
voelde er niks van - pas toen ik het zag.
Have funquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:05 schreef Liejannuh het volgende:
Hi!
Groeten uit New York. We hebben Jab We Met gekeken in het vliegtuig naar New York en het is een briljante film.En NY is tof. Maar nu ga ik kijken of we kaartjes kunnen krijgen voor het Tribeca filmfestival wat bezig is.
Die pyama is echt bi-zar niet sexyquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:27 schreef Isabeau het volgende:
HoihoiPannenkoekjes op, papa is weer weg (heeft geholpen met balkonnetje), was opgehangen, boodschapjes gedaan (Nynke, wil je een rode wijn of een witte dessertwijn morgenavond?) en ik had foto's gemaakt van mijn sexy pyjama die CF niet sexy vond
Jullie oordeel:
Het gehele sexy setje:
[ afbeelding ]
Een uiterst pikant detail:
[ afbeelding ]
En er was een tijd dat ik de broek niet meer aankon
[ afbeelding ]
Als ik die aantrek als je komt logeren weet je in ieder geval zeker dat ik geen seks met je wilquote:
Klinkt niet echt leuk eik.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Niet?. Wordt ook al eeuwen uitgezonden bij de KRO geloof ik, 's avonds. Beetje ondergewaardeerde serie, maar erg leuk om met je verstand op 0 naar te kijken.
[ afbeelding ]
[..]
Hoef je toch geenquote:
Damn PF, dat is inderdaad... ehm... mooiquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[ afbeelding ]
jaren 70 make up + verveling
Het is dan ook niet 'mooi' maar 'ehm... mooi'quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:03 schreef SHE het volgende:
Mooi is het zeker, maar dan alleen als je een pelikaan bent, of op de keileweg staat.
PF, niemeerdoen die flashbacks.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Damn PF, dat is inderdaad... ehm... mooi
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:03 schreef SHE het volgende:
Mooi is het zeker, maar dan alleen als je een pelikaan bent, of op de keileweg staat.
PF, niemeerdoen die flashbacks.
Verveel je je?quote:
Ik kan hem dan natuurlijk nog altijd uitpellen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:20 schreef Isabeau het volgende:
en golfer: dat weet je dus hoe laat het is als ik in die pyjama naast je kruip
badspleetjes houden we erinquote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:23 schreef Tezz het volgende:
Mijn bad werd verstoord door een vijfjarig meisje die met een tas badspleetjes in haar blootje ineens opdook naast het bad.![]()
Hoppatee, naar bed met dat kind!
Met die belichting lijkt het net nog meer of je een flinke tik op je ogen hebt gehadquote:
ik las het gewoon als badspeeltjes, tot ik bedacht dat er iets niet kloptequote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik had m na 2 keer lezen pas door wat ze bedoelde
het is dezelfde fotoquote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Met die belichting lijkt het net nog meer of je een flinke tik op je ogen hebt gehad![]()
Er zwerft nog ergens een foto rond van mijn überhippe moeder met een dergelijk make-upje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |