quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:04 schreef Vork het volgende:
En wat als ik me nou eens aan deze SC-reeks toevoeg?
Ja leuk, dan ga ik verder in de vrouwenliefdequote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien moet ik eens proberen of mannenliefde minder stress oplevert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, heb je dat wel eens geprobeerd?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja leuk, dan ga ik verder in de vrouwenliefde![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, heb je dat wel eens geprobeerd?Ik kan het je aanraden.
Morgen?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:10 schreef Vork het volgende:
Ik zal m'n best doen. Als jullie nou even doorposten dan moet dat morgen toch wel gelukt zijn.
Hoezo? Ga je vroeg naar bed of is er weer een Arnhem-meet?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:16 schreef Vork het volgende:
Ja, maar dan ben ik denk ik niet in staat om dan nog wat aan dit danwel een nieuw topic toe te voegen.
volgens mij zit in zo'n antwoord al je antwoordquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat is toch geen vraag om te beantwoorden out in the open?
Gelukkig is er nog altijd PM he.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:17 schreef latislos het volgende:
[..]
volgens mij zit in zo'n antwoord al je antwoord
Incrowd-gedoequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee een verjaardag met bier en een nachttrein terug.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:17 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoezo? Ga je vroeg naar bed of is er weer een Arnhem-meet?
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:24 schreef Vork het volgende:
[..]
Nee een verjaardag met bier en een nachttrein terug.
You bloody gipsy, cry a tear for me!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:25 schreef SHE het volgende:
Gadverdamme; volgens mij maakte mijn oom geen grapje toen hij mij voor zigeneunerkind uitmaakte als peuter.
Een middagje drinken op het terras en ik ben pikzwart![]()
Nu maar eens wat vlees in een marinade zetten; salades maken en nog meer drank koud zetten.
Hoezee!
*meldtquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:26 schreef Vork het volgende:
Zijn er ook mensen die vandaag niet gaan barbecueen?
Jamaar ik heb nog overnachtend bezoek.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Kom nog even binnen wandelen als je terug bent joh
dikke kans dat er hier ook nog wakkere zielen zijn
Is het akelig dat je snel bruin wordt?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:25 schreef SHE het volgende:
Gadverdamme; volgens mij maakte mijn oom geen grapje toen hij mij voor zigeneunerkind uitmaakte als peuter.
Nu maar eens wat vlees in een marinade zetten; salades maken en nog meer drank koud zetten.
Hoezee!
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:26 schreef Vork het volgende:
Wij mensen van andere origine hebben dat altijd, een minuutje zon en *poef* zwartheid galorequote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:25 schreef SHE het volgende:
Hoezee!
Niet perse, maar ik word meteen zo smerig bruin.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Is het akelig dat je snel bruin wordt?ik zie het bezwaar niet zo eigenlijk
Ik weet niet of het voor iedereen opgaat; maar ik heb de BBQ van maart tot oktober aan. Elke dag.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:36 schreef Vork het volgende:
Is er een link tussen die andere origine en BBQ-gedrag?
Bij mij eigenlijk nietquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:36 schreef Vork het volgende:
Is er een link tussen die andere origine en BBQ-gedrag?
Jij hebt tenminste een echt bruin velletje; da's tropisch saxay.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wij mensen van andere origine hebben dat altijd, een minuutje zon en *poef* zwartheid galore.
Hoezo is dat cliche; de meeste roemeense vrouwen zijn blondquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:39 schreef Stereotomy het volgende:
Bij Roemeense vrouwen vind ik het altijd keimooi als ze van die grote ronde zilveren oorbellen aandoen. Beetje cliché.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een echt bruin velletje; da's tropisch saxay.
Ik zie er gewoon vies uit.
* meldtquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:26 schreef Vork het volgende:
Ik vind echt zwarte vrouwen prachtig, zeker de dominicaanse of de goed donkere braziliaanse. Afrikaanse vrouwen ook. Ze ruiken verdomme ook zo lekker.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:43 schreef PeRi het volgende:
[..]!!
Ik vind mezelf in de winter het 'mooist'. Ik vind het echt vreselijk om gewoon zwart te worden, en dat word ik ook echt zowat en het is zó lelijk.
Ach ja, iedereen heeft altijd wel wat te klagen.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:43 schreef latislos het volgende:
[..]
* meldt
ik eet vandaag rode-kruis-voedsel, net naar binnen gesleept na de dropping.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Best verbazend dat we alle drie van dezelfde ouders zijn eigenlijk
quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]gelukkig heeft mn oudste zus de kleur van mn vader, ik het temperament van mn vader en mn tweelingzus het huidprobleem van mn vader. Plus de persoonlijkheidsstoornis van mn oma vaders zijde
kom maar brengenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
![]()
Los, doe niet zo zielig, straks voel ik me nog genoodzaakt om met een zak sla jouw kant op te komen!
Hier staat er diepvriespizza op het menuLekker makkelijk.
bla bla
Nee, maar tweelingzus is geen verpleegkundige in de psychiartiequote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's wel grappig eigenlijk, denkt jouw tweelingzus van jou ook dat jij een persoonlijkheidsstoornis hebt?
aahhhh???quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
bla
Los, ik ga je geen sla brengenDe supermarkt bij je om de hoek is gewoon open
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:24 schreef latislos het volgende:
[..]
is ie nu aandoenlijker?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Omdat jij de laatste leuke en niet-bezette man uit deze SC bent![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |