Nee een verjaardag met bier en een nachttrein terug.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:17 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoezo? Ga je vroeg naar bed of is er weer een Arnhem-meet?
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:24 schreef Vork het volgende:
[..]
Nee een verjaardag met bier en een nachttrein terug.
You bloody gipsy, cry a tear for me!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:25 schreef SHE het volgende:
Gadverdamme; volgens mij maakte mijn oom geen grapje toen hij mij voor zigeneunerkind uitmaakte als peuter.
Een middagje drinken op het terras en ik ben pikzwart![]()
Nu maar eens wat vlees in een marinade zetten; salades maken en nog meer drank koud zetten.
Hoezee!
*meldtquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:26 schreef Vork het volgende:
Zijn er ook mensen die vandaag niet gaan barbecueen?
Jamaar ik heb nog overnachtend bezoek.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Kom nog even binnen wandelen als je terug bent joh
dikke kans dat er hier ook nog wakkere zielen zijn
Is het akelig dat je snel bruin wordt?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:25 schreef SHE het volgende:
Gadverdamme; volgens mij maakte mijn oom geen grapje toen hij mij voor zigeneunerkind uitmaakte als peuter.
Nu maar eens wat vlees in een marinade zetten; salades maken en nog meer drank koud zetten.
Hoezee!
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:26 schreef Vork het volgende:
Wij mensen van andere origine hebben dat altijd, een minuutje zon en *poef* zwartheid galorequote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:25 schreef SHE het volgende:
Hoezee!
Niet perse, maar ik word meteen zo smerig bruin.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Is het akelig dat je snel bruin wordt?ik zie het bezwaar niet zo eigenlijk
Ik weet niet of het voor iedereen opgaat; maar ik heb de BBQ van maart tot oktober aan. Elke dag.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:36 schreef Vork het volgende:
Is er een link tussen die andere origine en BBQ-gedrag?
Bij mij eigenlijk nietquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:36 schreef Vork het volgende:
Is er een link tussen die andere origine en BBQ-gedrag?
Jij hebt tenminste een echt bruin velletje; da's tropisch saxay.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wij mensen van andere origine hebben dat altijd, een minuutje zon en *poef* zwartheid galore.
Hoezo is dat cliche; de meeste roemeense vrouwen zijn blondquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:39 schreef Stereotomy het volgende:
Bij Roemeense vrouwen vind ik het altijd keimooi als ze van die grote ronde zilveren oorbellen aandoen. Beetje cliché.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een echt bruin velletje; da's tropisch saxay.
Ik zie er gewoon vies uit.
* meldtquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:26 schreef Vork het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |