Red je jezelf wel vanavond? Heeft CF je eten en drinken achtergelaten?quote:
Of moet er een rode kruis voedseldropping plaats gaan vinden?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Red je jezelf wel vanavond? Heeft CF je eten en drinken achtergelaten?
Hoezeequote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben 100% zeker geen homo en ook geen bi![]()
Maar wat als ik wel homo was geweest Lein, waarom is dat zo erg in mijn geval?quote:
Wat zit daar allemaal in?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Of moet er een rode kruis voedseldropping plaats gaan vinden?
Omdat jij de laatste leuke en niet-bezette man uit deze SC bentquote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar wat als ik wel homo was geweest Lein, waarom is dat zo erg in mijn geval?
afgezien van het feit dat ik me uit de naad stress voor een meid die ik erg leuk vind dan
Misschien moet ik eens proberen of mannenliefde minder stress oplevert.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Omdat jij de laatste leuke en niet-bezette man uit deze SC bentdat je een meisje aan het versieren bent is véél beter te accepteren dan dat je van de mannenliefde zou zijn
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:04 schreef Vork het volgende:
En wat als ik me nou eens aan deze SC-reeks toevoeg?
Ja leuk, dan ga ik verder in de vrouwenliefdequote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien moet ik eens proberen of mannenliefde minder stress oplevert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, heb je dat wel eens geprobeerd?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja leuk, dan ga ik verder in de vrouwenliefde![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, heb je dat wel eens geprobeerd?Ik kan het je aanraden.
Morgen?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:10 schreef Vork het volgende:
Ik zal m'n best doen. Als jullie nou even doorposten dan moet dat morgen toch wel gelukt zijn.
Hoezo? Ga je vroeg naar bed of is er weer een Arnhem-meet?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:16 schreef Vork het volgende:
Ja, maar dan ben ik denk ik niet in staat om dan nog wat aan dit danwel een nieuw topic toe te voegen.
volgens mij zit in zo'n antwoord al je antwoordquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat is toch geen vraag om te beantwoorden out in the open?
Gelukkig is er nog altijd PM he.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:17 schreef latislos het volgende:
[..]
volgens mij zit in zo'n antwoord al je antwoord
Incrowd-gedoequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |