oh, die staan nog ergens online jaquote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hou je niet zo van bruiloften.
Foto's van jullie bruiloft waren overigens wel subliem zeg.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:59 schreef SHE het volgende:
Niet fokken met Rotterdam!
Ik ben ook wakker en ik schiet lekker een trainingsbroek en gympies aan en ga richting de markt. Misschien heb ik een goede dag en kan ik nog een rollatortje onder zo'n voordring bejaarde vandaan tikken.
toen ik er achter kwam dat het geen originelen waren hoefde 't van mij niet meerquote:Op zaterdag 3 mei 2008 09:09 schreef Leintjeuh het volgende:
GoeiemorgenAlles goei? Hier is het zonnig
niet te geloven
![]()
[..]ik vind die twee die je noemt gewoon leuke nummers
Ach zoveel artiesten coveren nummers. Zelfs Madonna doet tquote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
toen ik er achter kwam dat het geen originelen waren hoefde 't van mij niet meer
Ja maar het ging er om dat ik dacht dat ze heel leuk en origineel warenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ach zoveel artiesten coveren nummers. Zelfs Madonna doet t
macrobiotischquote:
Ik ben 100% zeker geen homo en ook geen biquote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee. Nee. Nee, als Steer homo is, is de mensheid verloren. Dat kan en dat mág gewoon niet
de inktvisinkt variantquote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:09 schreef DarkElf het volgende:
Hellow!
Lunsjen was heerlijk en keigezellig.. en Rotterdam is en blijft toch een geweldige stad.. wat anderen er ook van zeggen ...
![]()
Maar ja die weten gewoon niet waar ze t over hebben,..dat moogt duidelijk zijn.
Bij Little Italy geweest, borloti bonen gehaald dus morgen eens tonijn salade makenen natuurlijk gezwicht voor lekkere kazen waaronder pecorino met truffel... en verder nog pasta gehaald waaronder zwarte...
Nu heerlijk met een glas wijn mijn terras opduiken met in mijn gezelschap twee katten (in de ren) en natuurlijk last but zeker nog least Mr DE
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:18 schreef DarkElf het volgende:
yep die, nog nooit gegeten en zag een recept ermee van de week..
maar goed, de bonen en de kaas is zeker een belangrijkere vangstfijne middag weer allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |