abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 mei 2008 @ 19:07:24 #221
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_58458167
Nou, CF net opgebeld, die moeten hun auto nog parkeren.

Dus ik fiets langzaam naar de stad en zie wel wanneer ik ze tegenkom. Veel plezier mensen vanavond.
Confidence through competence
pi_58458208
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 19:07 schreef Stereotomy het volgende:

Dus ik fiets langzaam naar de stad en zie wel wanneer ik ze tegenkom. Veel plezier mensen vanavond.
Veel plezier Steer! Groetjes aan de ladies
pi_58458265
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 19:07 schreef Stereotomy het volgende:

doeiii! als je dit leest ben je alweer terug
pi_58458352
Zooooooooo het klusteam is naar huis inmiddels. Manlief zit frisgedouched op de bank en nu ga ik nog even met de stofzuiger door het huis en dan RUST. Heerlijk!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_58458428
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 17:26 schreef Vork het volgende:
Zijn er ook mensen die vandaag niet gaan barbecueen?
*meldt

Ik ben weer terug van de markt
Wat een gedoe zeg. Die vent van me zou zijn portemonnee meenemen omdat ik geen broekzakken heb. Drie keer vragen: weet je zeker dat je hem bij je hebt? Jaaaaaahaaaaaaaa
Dus we rijden naar de stad, stappen in de parkeergarage de auto uit zegt ie: oh volgens mij ben ik mijn portemonnee vergeten... En zie zo'n garage maar eens uit te komen zonder geld om je kaartje te betalen.
Na een heel gezeik met de parkeermeneer mochten we er dan toch uit dus snel naar huis en weer terug en toen kon ik eindelijk lekker markten.

In het kader van mijn culinaire ontdekkingstocht heb ik voor morgen twee duifjes gekocht. Nooit gemaakt en nooit gehad dus ik weet nog niet wat ik ermee ga doen. (of wat ik ermee moet doen dus tips zijn welkom )
Verder een berg asperges en ik heb eindelijk de biologische groenteboer gevonden die ook groente- en fruitabonnementen heeft en aan huis bezorgt dus daar heb ik even wat dingetjes gekocht om te proberen. Ze hebben in ieder geval meesterlijke minitomaatjes ik heb een halve kilo gekocht en de helft was al op voor we bij de auto waren.

Nu eerst een fles wijn open trekken en dan een paar kippenpoten in de pan, salade maken en het knoflookbrood snijden.

@ Steer: Veel plezier in de schouwburg vanavond en natuurlijk ook met de dames.
@ de dames die uit eten gaan vanavond: Eet smakelijk en veel plezier!
@SOL: Al weer terug van de dierentuin en heb je het leuk gehad?
En verder weet ik het zo niet meer maar als je nog iets leuks gaat doen veel plezier en als je thuis blijft ook.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_58458509
zo, ik ben net klaar met "American Gangster" te kijken. Man wat een film!
pi_58458558
@ Tezz, zoldertje helemaal af?
@ MM, lekker knullig zo'n portemonnaie
pi_58458589
@Bluezz: De film (de DVD versie) is hier alweer een uurtje binnen zag ik.
pi_58458595
4 op een rij

[ Bericht 22% gewijzigd door latislos op 03-05-2008 19:54:09 ]
pi_58458711
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 19:30 schreef latislos het volgende:
@ Tezz, zoldertje helemaal af?
@ MM, lekker knullig zo'n portemonnaie
Nou, de vloer ligt er in en er zit al een nieuwe dakkapel op, dus het begin is gemaakt! Deze week verder met het timmeren van de kast (en dat is nogal veel werk want het moet op maat gemaakt worden), dan nog een plafond-etje er in en dan nog een emmer tex er overheen.

Ach ja, ik trek de zolderdeur dicht en niemand die de rotzooi ziet, toch!

@ MM: wat knullig, van dat geld, hiihi (zou mijn man geweest kunnen zijn). Maar wel lekkere dingen gekocht zie ik!
pi_58458913
Zo, ben terug van 4,5 uur motorrijden. Nu lekker op de bank liggen met een biertje.
Voor mij geen BBQ vanavond maar wel lamsvleesworstjes
  zaterdag 3 mei 2008 @ 19:55:18 #232
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_58458992
Zo, weer terug van het beachvolleyen. Heerlijk, 3 uur gevolleyed. Nu BBQén, de boel maar eens voorbereiden. Heb honger!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_58459196
heb je nog gewonnen Nynke?
  zaterdag 3 mei 2008 @ 20:06:41 #234
101884 PeRi
Allons-y!
pi_58459221
Oei ik zit vol, lekker cocktailtje er bij nog en uitgebuikt bij Doctor Who die weer eens briljant ende geweldig was !! Zo nog filmpje kijken. Fijne avond allen .
Whatever I want.
pi_58459245
Ik heb Imagine Argentina nog liggen, met Antonia Banderas en Emma Thompson. Iemand deze gezien? Het gaat over de dwaze moeders etc.
pi_58459285
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 20:08 schreef Tezz het volgende:
Ik heb Imagine Argentina nog liggen, met Antonia Banderas en Emma Thompson. Iemand deze gezien? Het gaat over de dwaze moeders etc.
nooit van gehoord.
http://www.imdb.com/title/tt0314197/
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 mei 2008 @ 20:11:06 #237
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_58459299
Even bellefleur de poes gekamd, wat een hoeveelheid haren kan dat beest loslaten
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 3 mei 2008 @ 20:17:13 #238
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_58459403
dieetclubdames gemeet - gezellig! - en net met 5 mensen van stoel gewisseld omdat ze naast elkaar wilden zitten Zit nu bijna in het midden op rij 4 dus ben er wel blij mee.
Confidence through competence
pi_58459663
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 20:17 schreef Stereotomy het volgende:
dieetclubdames gemeet - gezellig! - en net met 5 mensen van stoel gewisseld omdat ze naast elkaar wilden zitten Zit nu bijna in het midden op rij 4 dus ben er wel blij mee.

maar moest jij niet al in de schouwburg zitten nu? of las ik dat verkeerd?
pi_58459720
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 20:31 schreef latislos het volgende:

[..]

maar moest jij niet al in de schouwburg zitten nu? of las ik dat verkeerd?
Steer heeft een palm voor dit soort gelegenheden

Ik ga ex- maar eens opzoeken voor de 'gezelligheid'. Misschien tot later vanavond
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')