quote:
*meldt
Ik ben weer terug van de markt
Wat een gedoe zeg. Die vent van me zou zijn portemonnee meenemen omdat ik geen broekzakken heb. Drie keer vragen: weet je zeker dat je hem bij je hebt? Jaaaaaahaaaaaaaa
Dus we rijden naar de stad, stappen in de parkeergarage de auto uit zegt ie: oh volgens mij ben ik mijn portemonnee vergeten...

En zie zo'n garage maar eens uit te komen zonder geld om je kaartje te betalen.

Na een heel gezeik met de parkeermeneer mochten we er dan toch uit dus snel naar huis en weer terug en toen kon ik eindelijk lekker markten.
In het kader van mijn culinaire ontdekkingstocht heb ik voor morgen twee duifjes gekocht. Nooit gemaakt en nooit gehad dus ik weet nog niet wat ik ermee ga doen. (of wat ik ermee moet doen dus tips zijn welkom

)
Verder een berg asperges

en ik heb eindelijk de biologische groenteboer gevonden die ook groente- en fruitabonnementen heeft en aan huis bezorgt dus daar heb ik even wat dingetjes gekocht om te proberen. Ze hebben in ieder geval meesterlijke minitomaatjes

ik heb een halve kilo gekocht en de helft was al op voor we bij de auto waren.
Nu eerst een fles wijn open trekken en dan een paar kippenpoten in de pan, salade maken en het knoflookbrood snijden.
@ Steer: Veel plezier in de schouwburg vanavond en natuurlijk ook met de dames.
@ de dames die uit eten gaan vanavond: Eet smakelijk en veel plezier!
@SOL: Al weer terug van de dierentuin en heb je het leuk gehad?
En verder weet ik het zo niet meer maar als je nog iets leuks gaat doen veel plezier en als je thuis blijft ook.