als je niet gelukkig met hem was, dan wordt je het ooit wel zonderquote:Op zondag 4 mei 2008 02:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Weet ik niet. Nee, denk ik. Was niet gelukkig met hem. Maar ben ook niet gelukkig zonder hem.
Hoe voelt gelukkig eigenlijk?
Ohw ok. Maar hier in de SC mag je welquote:Op zondag 4 mei 2008 02:31 schreef APK het volgende:
[..]
I know, staat in mijn notes.
Terwijl ik eigenlijk een knoflookliefhebber ben.
quote:Op zondag 4 mei 2008 02:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bij iemand zijn en oprecht denken dat het altijd zo goed zal voelen.
Weltrusten babequote:Op zondag 4 mei 2008 02:31 schreef ColdFeet het volgende:
Jongens, de batterij is bijna leeg en er ligt hier een aantrekkelijke man naast meWelterusten
Okay, dan wil ik kotsen op euh...quote:Op zondag 4 mei 2008 02:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Ohw ok. Maar hier in de SC mag je weldoen. Tot wij het zat zijn
Voel je je gloomy? Ik vind dat zo'n prachtig woord, gloomyquote:Op zondag 4 mei 2008 02:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik ben helemaal een beetje.. hoe noem je dat
somber? door de muziek
maar ook wel tevreden en voldaan
Jaquote:Op zondag 4 mei 2008 02:34 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, dan wil ik kotsen op euh...
Effe denken....
JAAAAA!
Albert Heijn Crisis Maaltijden!![]()
![]()
![]()
Ze kunnen toch GVD wel betere magnetronmaaltijden samenstellen?
Dat heb ik ookquote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:13 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, die zijn leuk. Maar soms heb je toch het idee dat je dropveters aan het eten bent.
Ik denk mellowdramatic.quote:Op zondag 4 mei 2008 02:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Voel je je gloomy? Ik vind dat zo'n prachtig woord, gloomy![]()
Je mag hier ook tevreden zijn en leuke dingen vertellen!quote:Op zondag 4 mei 2008 02:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Dat heb ik ook
Maar je hoeft niet per se te klagen APK
melancholischquote:Op zondag 4 mei 2008 02:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik ben helemaal een beetje.. hoe noem je dat
somber? door de muziek
maar ook wel tevreden en voldaan
En ik ben blij en dankbaar dat hier van die lieve meelevende mensen zittenquote:Op zondag 4 mei 2008 02:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je mag hier ook tevreden zijn en leuke dingen vertellen!
Ik begin: ik ben blij en tevreden dat de shoot van vrijdag zulke mooie resultaten opgeleverd heeft!
leuk zeg! ik wil graag van die.quote:Op zondag 4 mei 2008 02:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je mag hier ook tevreden zijn en leuke dingen vertellen!
Ik begin: ik ben blij en tevreden dat de shoot van vrijdag zulke mooie resultaten opgeleverd heeft!
raar die gevoelens.quote:Op zondag 4 mei 2008 02:45 schreef octopussy het volgende:voor Lein. Loslaten van je eens geliefde lijkt me verschrikkelijk.
quote:Op zondag 4 mei 2008 02:45 schreef octopussy het volgende:voor Lein. Loslaten van je eens geliefde lijkt me verschrikkelijk.
Oi!quote:
Vertel.quote:En op liegende mannen
quote:Op zondag 4 mei 2008 02:49 schreef APK het volgende:
[..]
Oi!
De Mozarella van Dr Oetker roeleert als enige dus zwaar hoor.![]()
200gram ossenworst er op en nog een paar championnetjes, hup in de oven.![]()
[..]
Vertel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |