abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58469336
quote:
Op zondag 4 mei 2008 12:31 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik bied bij dat soort feestjes altijd aan om te komen helpen met vlees uitzoeken, voorbereiden etc. zodat ik weet dat er lekkere dingen op het menu staan. En als het dan zover is en de mannen zich de BBQ toegeëigend hebben werpt mijn liefhebbende onechtgenoot zich op om de BBQ te beheren zodat we geen van-buiten-verkoold-maar-van-binnen-bevroren-vleesjes krijgen.
Het helpt ook om nog iets mee te nemen naar het feestje onder het mom 'had ik nog in de koelkast staan en anders moest ik het weggooien' .
Dude, jij bent doortrapt

Ik wil voor mijn verjaardag een BBQ voor op ons prachtige balkon met uitzicht op de grote kerk [/pimpmodus]
  zondag 4 mei 2008 @ 12:35:39 #252
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58469337
quote:
Op zondag 4 mei 2008 12:26 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Eigenlijk is het een studie maar ik krijg wel wat meer betaald dan de IBG-stufi.

SHE, doen we vanmiddag een pilsje op de Grote Markt? Ik moet toch nog naar de stad
Ik moet naar mijn ouders !!

zooo geen zin in.
  zondag 4 mei 2008 @ 12:36:05 #253
163255 Tezz
ENFJ!
pi_58469344
quote:
Op zondag 4 mei 2008 12:33 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb t weleens helemaal zelf gemaakt... Kutklusje, die onregelmatige selderijknol julienne snijden Maar was wel echt lekker.
Ja het valt bij mij ook in de categorie: zaterdagmiddag-job-als-ik-echt-veel-zin-heb. In dezelfde categorie valt trouwens ook rode kool zelf snijden. Wat een K-werk! Je handen worden er prachtig paars van en je vindt drie weken later nog stukjes weggesprongen kool terug........
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  zondag 4 mei 2008 @ 12:37:19 #254
163255 Tezz
ENFJ!
pi_58469363
quote:
Op zondag 4 mei 2008 12:35 schreef SHE het volgende:

[..]

zooo geen zin in.
Sterkte meis. Er zijn inderdaad leukere dingen te bedenken op de zondagmiddag, maar ach, je ouders hebben je vast even nodig en dat voelt dan ook weer goed, toch?? (ik lul maar wat)
pi_58469379
quote:
Op zondag 4 mei 2008 12:35 schreef SHE het volgende:

[..]

zooo geen zin in.
Noem het moed indrinken Ik zou je van harte uitnodigen voor een koele cosmo afterwards, maar ik vertrek vanavond rond etenstijd naar La Belgique.
Misschien wil mijn echtgenoot er eentje voor je maken, hij is toch heel eenzaam zonder mij
pi_58469386
quote:
Op zondag 4 mei 2008 12:26 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Eigenlijk is het een studie maar ik krijg wel wat meer betaald dan de IBG-stufi.
Dat is dan wel weer prettig.

Mijn vent is ook gek op sellerysalade, en de kipsaté van de Aldi.
There is no love sincerer than the love of food.
  zondag 4 mei 2008 @ 12:38:07 #257
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58469388
quote:
Op zondag 4 mei 2008 12:27 schreef Oblivion het volgende:
Nee, SHE...
Gewoon 2 houten luxaflexen ophangen...

Meer niet...

Komt goed!
Oh nee, komt er 1 beneden.....ACCU LEEG!

Hup naar de volgende! Hup..hup...

Wij hebben onlangs bij Ikea ook 2 houten luxaflexen gehaald; met het oog op de zomer een een cubaanse sfeer in gedachten
Hier duurde het 2 dagen voor het hing; en eentje hangt nog steeds niet jofel.
Maar goed, die van mij gaat niet schelden, maar kookt van binnen.
Volgens mij kookt hij nog steeds.

Ik neem aan dat jij en Jim wel wijzen en lachen?
pi_58469412
quote:
Op zondag 4 mei 2008 12:36 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ja het valt bij mij ook in de categorie: zaterdagmiddag-job-als-ik-echt-veel-zin-heb. In dezelfde categorie valt trouwens ook rode kool zelf snijden. Wat een K-werk! Je handen worden er prachtig paars van en je vindt drie weken later nog stukjes weggesprongen kool terug........
Oh, met rode kool heb ik minder moeite. En die paarse handen vind ik wel gezellig, van bietjes krijg je ook van die mooie rooie handen.
Van granaatappel krijg je smoezelige, geel/grijze vingers en nagelriemen, en dat blijft drie dagen zitten En toch eet ik ze nog steeds
  zondag 4 mei 2008 @ 12:39:51 #259
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58469417
quote:
Op zondag 4 mei 2008 12:37 schreef Tezz het volgende:

[..]

Sterkte meis. Er zijn inderdaad leukere dingen te bedenken op de zondagmiddag, maar ach, je ouders hebben je vast even nodig en dat voelt dan ook weer goed, toch?? (ik lul maar wat)
Nee, je zegt het goed. Ik ben ontboden omdat mijn moeder worstelt met de hele familie affaire.
Dus dat houd in dat ik daar in mijn beste goed aankom, en binnen 2 uur knetter dronken ben.
Alles voor de familie!
pi_58469448
quote:
Op zondag 4 mei 2008 12:21 schreef SHE het volgende:
Ik heb even de webcam van reddingsbrigade bloemendaal bekeken en dat ziet er godverdomme toch wel heel fijn uit daar

Tuintje B'daal doet het ook goed hoor
Ik zou nu niet graag tussen al dat vleesch willen liggen eerlijk gezegd Hoe dichter je bij de zee woont, hoe minder vaak ben je er te vinden geloof ik (op zomer-hoogtijdagen dan)
  zondag 4 mei 2008 @ 12:41:42 #261
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58469451
quote:
Op zondag 4 mei 2008 12:37 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Noem het moed indrinken Ik zou je van harte uitnodigen voor een koele cosmo afterwards, maar ik vertrek vanavond rond etenstijd naar La Belgique.
Misschien wil mijn echtgenoot er eentje voor je maken, hij is toch heel eenzaam zonder mij
Ben je dan echt helemaal weg?
Vind je dat niet eng?
pi_58469460
even binnen komt vallen:

SHE; succes bij je ouders,
Tezz bij je vrienden
MM jij bent gewoon slim
Lein Eiersalade is best binnen te houden idd
Nynke, isa en steer begreep ik ook? Succes op de berg
Peri veel plezier bij t ballet
en CF succes morgen !!

Ik ga zo even naar t dorp (leve alle winkels die hier altijd open zijn ) en vanmiddag lekker op t terras hangen met manlief (eigenste terras) met een boek en misschien wel een cosmo

Vanavond lekker makkelijk eten: tonijnsalade maken met borlottibonen, rood uitje, verse peterselie, vers citroensap, lekkere olijfolie... (de lekkerste dingen in het leven zijn vaak de simpelste met wat vers brood erbij met olijventapenade en nog zelf gemaakte kruidenboter die zoveeeeel lekkerder is dan de meuk die je zo koopt .,.

Heerlijk zondagje dus
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_58469469
quote:
Op zondag 4 mei 2008 12:39 schreef SHE het volgende:

[..]

Nee, je zegt het goed. Ik ben ontboden omdat mijn moeder worstelt met de hele familie affaire.
Dus dat houd in dat ik daar in mijn beste goed aankom, en binnen 2 uur knetter dronken ben.
Alles voor de familie!
Familie is heilig heh
  zondag 4 mei 2008 @ 12:43:03 #264
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58469476
quote:
Op zondag 4 mei 2008 12:41 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik zou nu niet graag tussen al dat vleesch willen liggen eerlijk gezegd Hoe dichter je bij de zee woont, hoe minder vaak ben je er te vinden geloof ik
Ik ben ook niet zo van bloemendaal hoor; wij zitten meestal in ijmuiden of Bergen.
Maar als geboren Scheveningse draait mijn maag toch wel om als ik de zee zie. Ik mis het zooo erg.
pi_58469483
Ik wacht op mijn zus met haar dochter, dus stilte voor de storm hier, zeker als het kleine drukke mannetje van 3 meekomt
pi_58469541
quote:
Op zondag 4 mei 2008 12:36 schreef Tezz het volgende:

[..]

Kool moet je niet snijden maar gewoon door de plakjesrasp halen. Werkt perfect

Asperges uit een potje met een plakje ham *check*
Augurken met een plakje boterhamworst *check*
Plakjes leverworst, kookworst, stukjes harde worst en blokjes kaas met een zilveruitje of voor het avontuurlijke effect een stukje geconfijte gember *check*
Sellerysalade *check*

Allemaal verjaardagsfavorieten van mijn . Ik denk dat ik voor zijn volgende verjaardag een back to the eightiesfeestje organiseer.
pi_58469552
quote:
Op zondag 4 mei 2008 12:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik wacht op mijn zus met haar dochter, dus stilte voor de storm hier, zeker als het kleine drukke mannetje van 3 meekomt
succes!
pi_58469557
quote:
Op zondag 4 mei 2008 12:41 schreef SHE het volgende:

[..]

Ben je dan echt helemaal weg?
Vind je dat niet eng?
Ach, tot vrijdag maar... Uiteindelijk hoeven we maar twee maanden te latten.
Of bedoel je eng als in: jij, mijn echtgenoot en drank?

DE, lekker... Hoe was je ontbijtje?
pi_58469571
@BLuezz: Had ik al gezegd dat die film al meer dan een dag binnen is? ik neem aan dat hij bij jullie ook al binnen is?
  zondag 4 mei 2008 @ 12:48:42 #270
163255 Tezz
ENFJ!
pi_58469575
quote:
Op zondag 4 mei 2008 12:43 schreef Bluezz het volgende:
Berg je dierbare spullen vast op Bluezz.......een kind van drie kan enorme schade aanrichten.

Ik ga maar eens iets leuks doen met mijn kind.
pi_58469576
Zo even snel een berichtje.

Echt een superdag gehad gisteren in de dierentuin!

's Avonds lekker bbq bij cnk, en later lekker met de vuurkorf aan tot een uur of 1 zitten kleppen

Vanochtend heerlijk ontbeten met zijn drietjes op het terras, echt genieten hoor dit weer.

Zo richting de ouders van cnk, blijven we ook lekker eten, en zijn moeder kan dus superlekker koken
  zondag 4 mei 2008 @ 12:50:22 #272
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_58469603
quote:
Op zondag 4 mei 2008 12:23 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dude! Je vergeet de toastjes met selleriesalade
Ach, ik kom er steeds meer achter dat het CUL-gen niet in alle mensen zit; sterker nog: de gemiddelde Nederlander eet verrassend slecht
oh dat vind ik niet zo erg, toastjes met salades. Niet iedereen houdt van kokkerellen.
Maar ik kan er dus niet tegen als er gebrek is aan diversiteit en vooral aan hoeveelheid. Het is ook zo oer-hollands, echt een van de dingen die ik jammer vind aan de hollandse cultuur.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_58469619
Ja het is de hoogste tijd. Ik ga lekker een paar uurtjes schaars gekleed liggen braden op het balkon
  Moderator / Redactie Sport zondag 4 mei 2008 @ 12:51:49 #274
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_58469626
quote:
Op zondag 4 mei 2008 12:41 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik zou nu niet graag tussen al dat vleesch willen liggen eerlijk gezegd Hoe dichter je bij de zee woont, hoe minder vaak ben je er te vinden geloof ik (op zomer-hoogtijdagen dan)
eens

Hoevaak kom ik bij de Zee, paar keer per jaar denk ik... En dat voor een IJmuidenaar .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_58469676
quote:
Op zondag 4 mei 2008 12:47 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

DE, lekker... Hoe was je ontbijtje?
apart

de verse ananas met sinaasappelsap en kiwi was heerlijk alleen weet ik t nu zeker; ik heb echt niets met ricotta... vind er geen fluit aan...

dus t was voornamelijk veeeeeel fruit
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_58469689
Succes vanmiddag Bloes!

SOL: klinkt als een perfect weekend.
  zondag 4 mei 2008 @ 12:54:49 #277
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_58469690
tijd voor een broodje camembert-smeerkaas met tomaat
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_58469726
maar goed, tijd om de laptop te sluiten, en tijd voor lunsj

fijne dag allemaal!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 4 mei 2008 @ 12:58:58 #279
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_58469769
ik heb echt het gevoel dat het al 4 uur ofzo is.
Gelukkig is dat niet zo
pi_58469869
Ik moet nodig wat eten want dat is er nog niet van gekomen vandaag. En dan ook studeren want hoewel ik me voorgenomen had om dat iedere dag in de vakantie een uurtje te doen heb ik dat natuurlijk weer helemaal niet gedaan. Dus ik ga zo de tuin in met mijn boeken, laptop, een groot glas koud drinken en iets van een ontbijt-brunchgedoetje, een grote fles zonnebrand en de parasol.

Of zal ik toch de honden in de auto laden om het bos in te gaan...

pi_58470007
quote:
Op zondag 4 mei 2008 13:04 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik moet nodig wat eten want dat is er nog niet van gekomen vandaag. En dan ook studeren want hoewel ik me voorgenomen had om dat iedere dag in de vakantie een uurtje te doen heb ik dat natuurlijk weer helemaal niet gedaan. Dus ik ga zo de tuin in met mijn boeken, laptop, een groot glas koud drinken en iets van een ontbijt-brunchgedoetje, een grote fles zonnebrand en de parasol.

Of zal ik toch de honden in de auto laden om het bos in te gaan...

lastig he die keuzes?
pi_58470066
quote:
Op zondag 4 mei 2008 12:10 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik ook weleens gehad. Heel suf, ik had helemaal speciaal de verwarming aangezet, uur later, nul. Is ie gewoon 'dood'.
7 gram gedroogde gist op een pond bloem, en een theelepel zout ofzo Succes.
[..]

Peri! Ik benijd je Wat gaaaaaf.

Nynke, Steer en Isa: veel succes vanmiddag! En plezier ook, natuurlijk

MinderMutsig & PF; M4A-bestanden OK? Of zal ik MP3's maken?

Ik! Ga! Morgen! Beginnen! In! Belgie!
Fokking spannend, ik ben echt nerveuzig
Niet nerveus zijn, is alleen maar leuk toch
En ik denk mp3, heb een apple+ipod dus weet niet of dat kan ?
pi_58470128
quote:
Op zondag 4 mei 2008 13:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Niet nerveus zijn, is alleen maar leuk toch
En ik denk mp3, heb een apple+ipod dus weet niet of dat kan ?
dan worden het dus de m4a bestanden...
pi_58470138
quote:
Op zondag 4 mei 2008 11:16 schreef SHE het volgende:
Dat gevoel heb ik altijd met chips. Pluk je die zak open, zit het maar voor de helft gevuld. Bastards!
Jups, etters zijn het. Ach, de lekkerste chips maak je toch gewoon zelf. En dat is ook zo gebeurd.

Mbt dat tandenpoetsen: waarom erger je je er aan? Blijf bij hem uit de buurt als ie tanden poetst, is het probleem opgelost
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"
LinkedIn profiel
pi_58470197
quote:
Op zondag 4 mei 2008 13:15 schreef latislos het volgende:

[..]

ja maar ik heb alles al in mp3
is dat beter? groter? mooier?
pi_58470207
quote:
Op zondag 4 mei 2008 13:15 schreef latislos het volgende:

[..]

Neeeee. Want MinderMutsig is een n00b Dus die wil MP3's.
pi_58470208
quote:
Op zondag 4 mei 2008 13:16 schreef beunkster het volgende:

[..]

Jups, etters zijn het. Ach, de lekkerste chips maak je toch gewoon zelf. En dat is ook zo gebeurd.

Mbt dat tandenpoetsen: waarom erger je je er aan? Blijf bij hem uit de buurt als ie tanden poetst, is het probleem opgelost
Mensen kunnen vervelend tandenpoetsen. Helemaal uit het ritme. Brr
pi_58470271
quote:
Op zondag 4 mei 2008 13:10 schreef latislos het volgende:

[..]

lastig he die keuzes?
Ik heb de oplossing!
Nu iets eten, dan een anderhalf uur studeren (een uurtje is niks zei Steer (?) ooit en twee uur vind ik te lang met dit mooie weer ) en daarna met de honden het bos in! Kunnen ze lekker zwemmen en vies worden en mijn mooie vers gestofzuigde en gedweilde huis omtoveren in een zwijnenstal.
En dat vind mijn vent niks dus misschien is dat net genoeg om hem over de streep te trekken om vanavond met veel drank en hapjes fikkie te stoken in de tuin zodat hij de bende thuis niet hoeft te zien.
pi_58470329
quote:
Op zondag 4 mei 2008 13:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Mensen kunnen vervelend tandenpoetsen. Helemaal uit het ritme. Brr
Precies! Tanden poetsen moet swingen
En zonder kwijl!
pi_58470335
Hij is ze aan het rippen, dames
En ik laad even m'n podje op voor vanavond in de trein. Zo even checken hoe het weer in Belgie is, komende week. En bedenken of ik rokjes aandoe, of jeans.
pi_58470360
quote:
Op zondag 4 mei 2008 12:48 schreef latislos het volgende:
@BLuezz: Had ik al gezegd dat die film al meer dan een dag binnen is? ik neem aan dat hij bij jullie ook al binnen is?
Nee, hij staat niet eens meer aan liep voor geen meter, ik ga er als ik meer tijd heb wel even naar kijken.
Dus verder alles in spoilers graag
pi_58470393
quote:
Op zondag 4 mei 2008 13:27 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Nee, hij staat niet eens meer aan liep voor geen meter, ik ga er als ik meer tijd heb wel even naar kijken.
Dus verder alles in spoilers graag
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_58470406
Terrasjesweer in Belgie, komende week
... en ik moet gewoon werken, natuurlijk
pi_58470462
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_58470840
SPOILER
pi_58470915
hey er is niet eens achterlijk veel geluld de laatste 12 uur

Iedereen lekker naar buiten ik ga ook zo met bikini richting Wassenaar (niet het strand) om strapless toonbaar te worden. Straks gaan we nog even de suikervrije (ik word ziek van suiker) taart proeven die schoonzusje speciaal voor mij maakt als proefje voor mijn trouwtaart
pi_58470972
Joh, Octo, je hebt nog maaaanden de tijd om streeploos bruin te worden
  zondag 4 mei 2008 @ 14:00:07 #298
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_58471036
Ik moet zeggen dat het een erg fijne dag is vandaag op de berg.
Confidence through competence
pi_58471053
thanks voor de liedjes!

vanavond weer bbqen
pi_58471068
Proest.... Stereo, je bent onverbeterlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')