daar heeft CF eergister een DVD van gekochtquote:Op zondag 4 mei 2008 09:18 schreef PeRi het volgende:
Goedemorgen.
Ik ga vanmiddag naar het ballet, Romeo & Julia. Heb er zin in,
!
Echt? Hahaha tofquote:Op zondag 4 mei 2008 09:24 schreef latislos het volgende:
mogguh!
[..]
daar heeft CF eergister een DVD van gekocht
Ben onderweg, kan niet heksen. Ben net Roermond voorbij.quote:Op zondag 4 mei 2008 09:23 schreef AKnynke het volgende:
Morgen! Isa ligt nog prinsheerlijk te slapen, en ik zal nu eerst even een persberichtje in elkaar flansen. Heb wel honger, wordt tijd dat Steer komt om ons ontbijt op bed te brengen!
Rotterdamquote:Op zondag 4 mei 2008 09:26 schreef beunkster het volgende:
O jongens, gisteren een waanzinnig gaaf concert gehad: http://www.dedoelen.nl/concertgebouw/index.php?go=agenda.showAgendaDetail&idnr=1914
Rotterdam is trouwens een leuke stad.
Latislos, thx voor de tip van de boek/cd winkel van Selexyz, geweldige winkel!
En lekker dicht bij Boijmans van Beuningen, prachtig museum trouwens. Echt prachtig. Ondanks dat ik modernere kunst over het algemeen meer waardeer dan de grote collectie oude kunst die ze daar hebben, vond ik het een geweldig mooi museum.
Nee, daar wacht ik keurig mee tot jij er bent. Kun jij mooi doen!quote:Op zondag 4 mei 2008 09:53 schreef Stereotomy het volgende:
Nyn, pers jij alvast wat sinaasappelen uit?
Oh, Lein, ik voel je pijn en begrijp je 100%quote:Op zondag 4 mei 2008 02:25 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat ben je toch een schat Steer. Als ik de kracht had gehad om hem uit mijn leven te bannen, zou ik dat al gedaan hebben. Maar het vlees is zwak en de wil luistert te zeer naar het gevoel. Ik wil echt niet elke keer instorten als ik m zie maar het is net of ik niet anders kan ofzo
quote:Op zondag 4 mei 2008 10:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Oh, Lein, ik voel je pijn en begrijp je 100%Wat een kutzooi hè
En ik kan net als de rest hier allemaal goed bedoelde adviezen geven, maar daar luister ik zelf niet eens naar
Weten wat je zou moeten doen en wat je doet zijn 2 totaal verschillende dingen.
(dit is uiteraard Isa die nu kijkt hoe Steer sinaasappeltjes gaat persen![]()
![]()
hij mag ook bij mij ontbijtjes komen maken! )
Dan zijn we fijn tragisch met z'n tweetjesquote:Op zondag 4 mei 2008 10:22 schreef Leintjeuh het volgende:het is ook echt een beetje een 'Isa en Lein doen dezelfde domme dingen'-soap aan het worden volgenns mij... Tragisch hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |