als je niet gelukkig met hem was, dan wordt je het ooit wel zonderquote:Op zondag 4 mei 2008 02:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Weet ik niet. Nee, denk ik. Was niet gelukkig met hem. Maar ben ook niet gelukkig zonder hem.
Hoe voelt gelukkig eigenlijk?
Ohw ok. Maar hier in de SC mag je welquote:Op zondag 4 mei 2008 02:31 schreef APK het volgende:
[..]
I know, staat in mijn notes.
Terwijl ik eigenlijk een knoflookliefhebber ben.
quote:Op zondag 4 mei 2008 02:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bij iemand zijn en oprecht denken dat het altijd zo goed zal voelen.
Weltrusten babequote:Op zondag 4 mei 2008 02:31 schreef ColdFeet het volgende:
Jongens, de batterij is bijna leeg en er ligt hier een aantrekkelijke man naast meWelterusten
Okay, dan wil ik kotsen op euh...quote:Op zondag 4 mei 2008 02:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Ohw ok. Maar hier in de SC mag je weldoen. Tot wij het zat zijn
Voel je je gloomy? Ik vind dat zo'n prachtig woord, gloomyquote:Op zondag 4 mei 2008 02:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik ben helemaal een beetje.. hoe noem je dat
somber? door de muziek
maar ook wel tevreden en voldaan
Jaquote:Op zondag 4 mei 2008 02:34 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, dan wil ik kotsen op euh...
Effe denken....
JAAAAA!
Albert Heijn Crisis Maaltijden!![]()
![]()
![]()
Ze kunnen toch GVD wel betere magnetronmaaltijden samenstellen?
Dat heb ik ookquote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:13 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, die zijn leuk. Maar soms heb je toch het idee dat je dropveters aan het eten bent.
Ik denk mellowdramatic.quote:Op zondag 4 mei 2008 02:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Voel je je gloomy? Ik vind dat zo'n prachtig woord, gloomy![]()
Je mag hier ook tevreden zijn en leuke dingen vertellen!quote:Op zondag 4 mei 2008 02:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Dat heb ik ook
Maar je hoeft niet per se te klagen APK
melancholischquote:Op zondag 4 mei 2008 02:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik ben helemaal een beetje.. hoe noem je dat
somber? door de muziek
maar ook wel tevreden en voldaan
En ik ben blij en dankbaar dat hier van die lieve meelevende mensen zittenquote:Op zondag 4 mei 2008 02:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je mag hier ook tevreden zijn en leuke dingen vertellen!
Ik begin: ik ben blij en tevreden dat de shoot van vrijdag zulke mooie resultaten opgeleverd heeft!
leuk zeg! ik wil graag van die.quote:Op zondag 4 mei 2008 02:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je mag hier ook tevreden zijn en leuke dingen vertellen!
Ik begin: ik ben blij en tevreden dat de shoot van vrijdag zulke mooie resultaten opgeleverd heeft!
raar die gevoelens.quote:Op zondag 4 mei 2008 02:45 schreef octopussy het volgende:voor Lein. Loslaten van je eens geliefde lijkt me verschrikkelijk.
quote:Op zondag 4 mei 2008 02:45 schreef octopussy het volgende:voor Lein. Loslaten van je eens geliefde lijkt me verschrikkelijk.
Oi!quote:
Vertel.quote:En op liegende mannen
quote:Op zondag 4 mei 2008 02:49 schreef APK het volgende:
[..]
Oi!
De Mozarella van Dr Oetker roeleert als enige dus zwaar hoor.![]()
200gram ossenworst er op en nog een paar championnetjes, hup in de oven.![]()
[..]
Vertel.
Beerput!quote:Op zondag 4 mei 2008 02:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]nee joh, dan trek je een beerput open. Niet aan beginnen
Pizza!quote:Op zondag 4 mei 2008 02:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik heb het gehad
dit is echt het topic voor mensen met een slecht ritme
Ah, okay ik zit in de saaie CUL SC.quote:
daar heeft CF eergister een DVD van gekochtquote:Op zondag 4 mei 2008 09:18 schreef PeRi het volgende:
Goedemorgen.
Ik ga vanmiddag naar het ballet, Romeo & Julia. Heb er zin in,
!
Echt? Hahaha tofquote:Op zondag 4 mei 2008 09:24 schreef latislos het volgende:
mogguh!
[..]
daar heeft CF eergister een DVD van gekocht
Ben onderweg, kan niet heksen. Ben net Roermond voorbij.quote:Op zondag 4 mei 2008 09:23 schreef AKnynke het volgende:
Morgen! Isa ligt nog prinsheerlijk te slapen, en ik zal nu eerst even een persberichtje in elkaar flansen. Heb wel honger, wordt tijd dat Steer komt om ons ontbijt op bed te brengen!
Rotterdamquote:Op zondag 4 mei 2008 09:26 schreef beunkster het volgende:
O jongens, gisteren een waanzinnig gaaf concert gehad: http://www.dedoelen.nl/concertgebouw/index.php?go=agenda.showAgendaDetail&idnr=1914
Rotterdam is trouwens een leuke stad.
Latislos, thx voor de tip van de boek/cd winkel van Selexyz, geweldige winkel!
En lekker dicht bij Boijmans van Beuningen, prachtig museum trouwens. Echt prachtig. Ondanks dat ik modernere kunst over het algemeen meer waardeer dan de grote collectie oude kunst die ze daar hebben, vond ik het een geweldig mooi museum.
Nee, daar wacht ik keurig mee tot jij er bent. Kun jij mooi doen!quote:Op zondag 4 mei 2008 09:53 schreef Stereotomy het volgende:
Nyn, pers jij alvast wat sinaasappelen uit?
Oh, Lein, ik voel je pijn en begrijp je 100%quote:Op zondag 4 mei 2008 02:25 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat ben je toch een schat Steer. Als ik de kracht had gehad om hem uit mijn leven te bannen, zou ik dat al gedaan hebben. Maar het vlees is zwak en de wil luistert te zeer naar het gevoel. Ik wil echt niet elke keer instorten als ik m zie maar het is net of ik niet anders kan ofzo
quote:Op zondag 4 mei 2008 10:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Oh, Lein, ik voel je pijn en begrijp je 100%Wat een kutzooi hè
En ik kan net als de rest hier allemaal goed bedoelde adviezen geven, maar daar luister ik zelf niet eens naar
Weten wat je zou moeten doen en wat je doet zijn 2 totaal verschillende dingen.
(dit is uiteraard Isa die nu kijkt hoe Steer sinaasappeltjes gaat persen![]()
![]()
hij mag ook bij mij ontbijtjes komen maken! )
Dan zijn we fijn tragisch met z'n tweetjesquote:Op zondag 4 mei 2008 10:22 schreef Leintjeuh het volgende:het is ook echt een beetje een 'Isa en Lein doen dezelfde domme dingen'-soap aan het worden volgenns mij... Tragisch hoor
quote:Op zondag 4 mei 2008 10:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dan zijn we fijn tragisch met z'n tweetjes![]()
Er is Suikerbrood!!!![]()
Nynke, mijn held
quote:Op zondag 4 mei 2008 10:41 schreef Vork het volgende:
Hier moest ik zijn, toch?
Volgens mij is mijn brood mislukt. Gist kapot, want hij ziet er wel erg klein uit.
Droog, was een broodmix, maar al wel over datum, dus het gistprobleem had ik al min of meer verwacht. Volgende keer meng ik gewoon weer zelf de dingen bij elkaar.quote:Op zondag 4 mei 2008 10:46 schreef Leintjeuh het volgende:Vork, fancy meeting you here
Had je gedroogde of verse gist gebruikt?
Ik moet even aankleden en die shizzle, moeder wil door Taxi Lein weggebracht worden
Ik wil wel een virtueel ontbijtje voor je maken maar daar heb je zo weinig aan.........quote:Op zondag 4 mei 2008 11:05 schreef SHE het volgende:
Sterkte Lein!
Hier moet ik zelf mijn ontbijtjes maken
En ik begin me enorm te irriteren aan de manier waarop hij zijn tanden poetst.
oh oh, de sleur.....quote:Op zondag 4 mei 2008 11:05 schreef SHE het volgende:
Sterkte Lein!
Hier moet ik zelf mijn ontbijtjes maken
En ik begin me enorm te irriteren aan de manier waarop hij zijn tanden poetst.
en het is niet te vretenquote:Op zondag 4 mei 2008 11:13 schreef -Mellow- het volgende:
verdamde oplichterij, koop je een pak stervesdure cruesli, zit die zak maar halfvol
tsss praten tegen iemand die er niet isquote:Op zondag 4 mei 2008 11:31 schreef Bluezz het volgende:
Goeeeeeeeeeeeedemorgen.
Steer, al ben je er niet (meer) (trouwens heel veel plezier daar) moet ik nu al in de moederrollen?
Nooit aan gedacht.quote:Op zondag 4 mei 2008 11:31 schreef Bluezz het volgende:
En ik kijk niet wanneer golfer zijn tanden poetst hoorga je je toch maar aan ergeren
Het is heerlijk buitenquote:Op zondag 4 mei 2008 11:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja ik ging naar buiten met een boekkie, koffie en een stapel CD's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |