Hurley was echt top deze week. Zijn glazige staar was bijna Cuckoo stijlquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
It all seems so perfect. Just like heaven.
Hurley
Ah, dat werd weer tijdquote:
Ik denk het niet, misschien gaat z'n pa hem dat nog vertellen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:14 schreef MIster911 het volgende:
Aparte aflevering die veel beter kon naar mijn mening.
Volgens mij weet jack nu wel dat hij de oom is van Aaron, al was dat niet helemaal duidelijk.
Die is met pappa mee naar de kermis.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:28 schreef remlof het volgende:
Maar wat de fuck is er nou met Claire gebeurd?
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Trailer S04E11Ik zag ook meteen info over ep12, alleen foto's. (als het al ep12 is, dat zegt titel wel. maar je weet het nooit zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
als iemand het wilt zien, moeten ze maar in spoiler kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ep 10 was redelijk, je krijgt weer antwoorden en ook meteen weer vragen, dat is trouwens altijd zo maar daarom is Lost ook geweldig
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Da's denk ik ook de reden waarom Sawyer op het eiland is gebleven. Hij zal het zichzelfn iet kunnen vergeven dat Claire verdwijnt on his watch. Hij heeft ook niets te zoeken in de echte wereld, maar had anders misschien wel meegegaan voor Kate.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:00 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Die is met pappa mee naar de kermis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lees hier verder. En daar nog meer.
In de flashback van Miles Straume zien we ook dat hij geesten verdrijft en met ze kan communiceren, dus in a way heeft hij veel met 'de dood' te maken.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Da's denk ik ook de reden waarom Sawyer op het eiland is gebleven. Hij zal het zichzelfn iet kunnen vergeven dat Claire verdwijnt on his watch. Hij heeft ook niets te zoeken in de echte wereld, maar had anders misschien wel meegegaan voor Kate.
Trouwens, is al besproken dat die dude die bij Claire en Sawyer was stemmen hoorde en de namen van Danielle en Carl hoorde? In een bepaalde shot na die scene ziet hij er exáct uit als de man met de zeis, de dood. Ik heb het vermoeden dat dat niet zomaar was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 mei 2008 13:59 schreef MIster911 het volgende:
Net de preview van de volgende aflevering gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
quote:Op zondag 27 april 2008 19:03 schreef Ascaroth het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, én ze kunnen dus blijkbaar weer communiceren met het vaste land. Kate had Sawyer namelijk iets beloofd.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:24 schreef SpaceSpiff het volgende:
Matige aflevering.
Enige opvallende punt vond ik dat Sawyer blijkbaar heeft gekozen om op het eiland achter te blijven! Dus misschien zijn er nog meer mensen in leven op dat eiland.
Ik gok Locke, Bernard en Rose.
Dat heeft ze hem misschien beloofd voordat ze van het eiland afging?quote:Op zondag 4 mei 2008 23:33 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, én ze kunnen dus blijkbaar weer communiceren met het vaste land. Kate had Sawyer namelijk iets beloofd.
Idd, dat lijkt mij ook.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heeft ze hem misschien beloofd voordat ze van het eiland afging?
quote:Op zondag 4 mei 2008 13:59 schreef MIster911 het volgende:
Net de preview van de volgende aflevering gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Zou kunnen. Maar ze zijn al een tijdje van het eiland af.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Idd, dat lijkt mij ook.
Ze zal wel beloofd hebben om iets te doen voor zijn kind ofzo.
quote:Op maandag 5 mei 2008 00:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen had ze Charlie he?quote:Op maandag 5 mei 2008 01:00 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik vind het maar raar dat het bij Sawyer ineens Claire voor en Claire na is terwijl hij hiervoor amper hoi tegen haar zei
Sawyer is altijd wel beschermend geweest voor de anderen, al was het grommend. 'You touch one hair on his curly head, I'll kill you', over Hurley tegen Locke. En toen Charlie net dood was ontfermde hij zich ook over Hurley, door te vragen hoe het ging en dat hij altijd kon praten enzo.quote:Op maandag 5 mei 2008 01:00 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik vind het maar raar dat het bij Sawyer ineens Claire voor en Claire na is terwijl hij hiervoor amper hoi tegen haar zei
En Anna-Lucia ook.quote:Op maandag 5 mei 2008 08:29 schreef Liquidootje het volgende:
Kate heeft hij al gebangd
quote:Op maandag 5 mei 2008 00:31 schreef Ascaroth het volgende:
[..]Ow dan hebben we hem dus wel al keer eerder gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
seizoen 3, ep 20Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
mensen worden bij bosjes doodgeschoten, dan is het minste wat je kan doen iemand met een baby beschermen tochquote:Op maandag 5 mei 2008 01:00 schreef Queen_Bee het volgende:
Die van Jack ook niet, Juliet is ook artsquote:Op maandag 5 mei 2008 15:47 schreef G-Mart het volgende:
TVP (en ik zie net dat de omschrijving van Michael niet meer up to date is in de OP).
Wel een saaie aflevering verder, alleen wel tof om Christian Shepherd weer eens te zien. En kennelijk is Claire dus met hem meegegaan. Samen met de promo van volgende week verklaart dit wel weer een hoop.
Dat was toch in de aflevering dat Kate weer naar het strand werd gestuurd door Locke, omdat ze niet mocht blijven? Toen ging Kate bij Sawyer slapen en toen zei die volgens mij iets met 'promise me'.. de rest weet ik niet meer maar dat staat me bijquote:Op zondag 4 mei 2008 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heeft ze hem misschien beloofd voordat ze van het eiland afging?
Er staan genoeg versies op youtube zonder ondertiteling en mét betere kwaliteitquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:37 schreef Mavro het volgende:
Die bloopers zijn heerlijk. Jammer van de Spaanse ondertiteling
quote:Op maandag 5 mei 2008 22:33 schreef Nuna het volgende:
Hm, die bloopers van seizoen 3 zijn ook wel tof
Ik vroeg mij al af waar the f*ck jij sayid lock ziet kussen. Het zit gewoon in een andere blooperfilmpjequote:
Miles kan de geesten van overledenen horen, was toch wel redelijk bekend? (Deed hij ook bij Naomi)quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:01 schreef Gremen het volgende:
Niet echt spannende aflevering, wel weer redelijk interessant. Alleen het deel met kate aan de telefoon en later dat gesprek met jack volgde ik niet helemaal.
En zou miles al het gefluister kunnen verstaan? Dat zou nog wel vet kunnen worden!
Wat zei ze nou? Dat ze met Sawyer aan het praten was over de telefoon? Ik heb de scene een paar keer opnieuw bekeken maar ik kon echt niet verstaan wat ze zei.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:01 schreef Gremen het volgende:
Niet echt spannende aflevering, wel weer redelijk interessant. Alleen het deel met kate aan de telefoon en later dat gesprek met jack volgde ik niet helemaal.
En zou miles al het gefluister kunnen verstaan? Dat zou nog wel vet kunnen worden!
Ja dat is bekendquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:27 schreef Haunter het volgende:
[..]
Miles kan de geesten van overledenen horen, was toch wel redelijk bekend? (Deed hij ook bij Naomi)
Het zou goed kunnen dat dat de overleden Dharma mensjes zijn die de Losties probeerden te waarschuwen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:13 schreef Gremen het volgende:
[..]
Ja dat is bekend![]()
Maar is het gefluister wat hij nu hoorde van carl precies hetzelfde type gefluister als we in de hele serie al hebben gehoord? Dus waren dat allemaal geesten/overledenen of toch nog iets anders? Dat is volgens mij nog nooit duidelijk geworden en uitgewerkt
Ff alle bloopers onder elkaar dan maarquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
dit topic krijgen we niet vol, voor de nieuwe ep
Ik dacht zoiets:quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:32 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Wat zei ze nou? Dat ze met Sawyer aan het praten was over de telefoon? Ik heb de scene een paar keer opnieuw bekeken maar ik kon echt niet verstaan wat ze zei.
quote:Lindelof: Would you book the Oceanic Six on Jimmy Kimmel Live!?
Kimmel: Absolutely. No question about it.
Cuse: The overriding goal of the characters in Season 5 is to get on Jimmy Kimmel Live!
Lindelof: That's what Jack is talking about in the flash-forward. He's not talking about the island.
Cuse: [Laughs] "We've gotta go back… on Kimmel!" And Kate's like, "No!"
Dit vind ik wel een goed gevonden analogiequote:TV Guide: The Internet has played a role in the buzz surrounding both of your shows.
Cuse: I don't think Lost could've existed in the pre-Internet era. Now you have the ability to both catch up with the show and also discuss and explain it. The camaraderie of the fans that come together over the Internet to discuss Lost is a huge factor in its success.
Lindelof: Lost has always been a cult show in its DNA. It started out as being the band that everybody was listening to and is sort of migrating down to the people who are just fans of punk rock.
Ik bedoelde eigenlijk in het gesprek tussen Kate en Jack daarna. Waarin ze het dus opeens heeft over Sawyer :-)quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:33 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ik dacht zoiets:
'Ik laat de nanny wel een paar uur langer blijven. Jack is toch nooit voor 8 uur terug. Ik kan wel een uur blijven.'
3,99 geloof ik maar kan ook 4,99 zijn geweest...quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:35 schreef Liquidootje het volgende:
paar euro is 20~30?
Is dat een Gilmore Girls ava of zijn het gewoon wat vlekkenquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:45 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Er is nu wel een duidelijke volgorde aanwezig van de flashforwards van Jack. Eerst de rechtzaak, dan komen hij en Kate samen en helpt hij Kate met het opvoeden van Aaron, en dan gaat hij aan de pillen en word hij verslaafd en dan vind hij dat ze terug moeten. Nu nog de flashforwards van de andere personen in de goede volgorde zetten en je hebt een logisch verhaal. Wel erg mooi gedaan. Benieuwd of ze dan ook nog daadwerkelijk teruggaan, en hoe ze van het eiland af komen.
Beetje offtopic he. En het antwoord weet je zelf ook wel. Beetje rare sarcastische offtopic vraag.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Is dat een Gilmore Girls ava of zijn het gewoon wat vlekken
was al het denken dat het wel logisch zou zijn dat seizoen 5 verder gaat waar jack van de brug af wil springen en wat er tegelijkertijd op het eiland gebeurd, wat er in de tussentijd op het eiland gebeurd is kunnen ze dan weer in flashbacks laten zienquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:45 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Er is nu wel een duidelijke volgorde aanwezig van de flashforwards van Jack. Eerst de rechtzaak, dan komen hij en Kate samen en helpt hij Kate met het opvoeden van Aaron, en dan gaat hij aan de pillen en word hij verslaafd en dan vind hij dat ze terug moeten. Nu nog de flashforwards van de andere personen in de goede volgorde zetten en je hebt een logisch verhaal. Wel erg mooi gedaan. Benieuwd of ze dan ook nog daadwerkelijk teruggaan, en hoe ze van het eiland af komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dan voor de zekerheid
[ Bericht 40% gewijzigd door dapluiz op 08-05-2008 13:30:12 ]
Weet je, spoiler!quote:Op donderdag 8 mei 2008 07:47 schreef dapluiz het volgende:
Was het niet dat dit seizoen laat zien hoe ze van het eiland afkwamen en seizoen 5 hoe ze weer terug naar het eiland (proberen te) gaan ?
Aardige gedachte, maar ik vrees van niet. Dood is denk ik wel echt dood. Daarnaast vergeet niet dat: "the universe has a way of course correcting itself" Dus mochten ze het nu voorkomen dan gaan ze later wel weer op een andere manier dood. Denk maar aan Charlie.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:55 schreef Zhenar het volgende:
Ik bedacht me trouwens, dat als de dokter op de boot nog in orde is, dat die millitairen dan misschien ook nog op de boot zitten en dat ze via de radio ervoor kunnen zorgen dat de millitairen nooit het eiland opgaan en dat Danielle, Alex, dat ventje en die drie onfortuinlijke Lockies dus blijven leven
Klopt, maar dat betekent dat we nog wel een paar extra afleveringen met die dooien kunnen krijgenquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:00 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Aardige gedachte, maar ik vrees van niet. Dood is denk ik wel echt dood. Daarnaast vergeet niet dat: "the universe has a way of course correcting itself" Dus mochten ze het nu voorkomen dan gaan ze later wel weer op een andere manier dood. Denk maar aan Charlie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hehe, sterke ep weer na die mindere van vorige week!
Locke aka EL Salvador![]()
Volgens mij was het in seizoen 1 dat Locke in de hatch zo'n plaat opzette met Make your own kind of music en dat vond ik juist super vrolijk. Echt briljant gevonden.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:54 schreef GeneraalUli het volgende:
Ik weet niet of meer mensen dit hebben, maar ik vind de "oude muziek"(jaren '60/'70), zoals die in het begni van de EP op die platenspeler, altijd een beetje luguber klinken. Net alsof er telkens iets ernstigs gebeurt na het spelen van dat soort muziek.
De muziek opzich wel, maar de hele scene erom heen had voor mij toch iets aparts..alsof de muziek niet klopte met wat er gebeurde. Erg gaaf effect imo.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:31 schreef Timmai het volgende:
[..]
Volgens mij was het in seizoen 1 dat Locke in de hatch zo'n plaat opzette met Make your own kind of music en dat vond ik juist super vrolijk. Echt briljant gevonden.
Vond het anders toch wel een geniale aflevering! Maar het is geen slecht idee om hem nog eens te kijkenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:45 schreef Liquidootje het volgende:
hmm net met een half oog gekeken, vond het niet veel bijzonders hebben.
Vanavond nog maar een keer.
Weer? Die vent en dat instituut kwamen me allebei niet bekend voor...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:38 schreef DaFrenk het volgende:
Ooh.. en Alpert weer met z'n Mitelos instituut.. geniaal
Richard kennen we nog van de aflevering waar Juliet naar het eiland komt. Hij was de man van Mittelos, de organisatie die haar dus inhuurde zogenaamd. Ook kennen we hem van de jeugd van Ben op het eiland.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:29 schreef Molluck het volgende:
[..]
Weer? Die vent en dat instituut kwamen me allebei niet bekend voor...
Verder een hele toffe aflevering, maar er komen alleen maar meer raadsels bij. Die Richard en die neger, bij wie horen die nou? Zijn die van het echte DI, of horen ze bij Ben/Widmore?
Ja ok, maar die Alpert hebben we toch nog nooit eerder gezien?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:40 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Richard kennen we nog van de aflevering waar Juliet naar het eiland komt. Hij was de man van Mittelos, de organisatie die haar dus inhuurde zogenaamd. Ook kennen we hem van de jeugd van Ben op het eiland.
Dude, volg jij de serie nog?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:49 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja ok, maar die Alpert hebben we toch nog nooit eerder gezien?
Ja sorry dat ik niet alle blogs uit mijn hoofd heb geleerd en niet weet welke achternamen er horen bij personages die pas 5 scenes gespeeld hebben. Het antwoord is inmiddels al duidelijk, maar wat ik bedoelde te vragen is of die rector die John op dat science camp wijst al ooit eerder in de serie was geweest. Dat begreep ik namelijk min of meer uit bovenstaande reactie.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:51 schreef Haunter het volgende:
[..]
Dude, volg jij de serie nog?![]()
Richard (Alpert) was Ben's rechterhand op het eiland, hij had Ben op jonge leeftijd gevonden, heeft Juliet naar het eiland gehaald en heeft in volgens mij nog wel meer flashbacks gezetenHij zou nu met alle Others bij "the Temple" zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraagjes :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe hem wel in spoiler, voor de mensen die hem nog niet hebben gezien
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:08 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik niet alle blogs uit mijn hoofd heb geleerd en niet weet welke achternamen er horen bij personages die pas 5 scenes gespeeld hebben.
5 scenes? Nou, het was een belangrijk caracter in seizoen 3.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:08 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik niet alle blogs uit mijn hoofd heb geleerd en niet weet welke achternamen er horen bij personages die pas 5 scenes gespeeld hebben. Het antwoord is inmiddels al duidelijk, maar wat ik bedoelde te vragen is of die rector die John op dat science camp wijst al ooit eerder in de serie was geweest. Dat begreep ik namelijk min of meer uit bovenstaande reactie.
Dat kun je toch heel makkelijk zelf opzoeken?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:29 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de volgende afleveringen, ik neem aan dat volgende week de aanloop naar de dubbele seizoensfinale is, of is de dubbele finale nu over 2 weken uitgespreid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die in die stoel zat! Maakt het voor mij ook meteen duidelijker datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die laatste zinIk had echt zoiets van WAT!
Ik snap alleen de rol van die ene kerel niet, die steeds terug komt... die wat tegen John over die walkabout zat te praten. Wie is die vent toch?
En die andere vent, die bij jonge Locke op bezoek kwam. Is ie dood? Kan ie tijdreizen? Of wordt ie gewoon niet ouder? Blijft nog steeds een vaag gedoe.
En Michael mag blijkbaar nog steeds niet dood.
Volgens mij is Claire overleden. Het feit dat ze met haar overleden vader meegaat, Miles met zijn geest-skills ziet Christian en Claire samen weglopen en nu lijkt het alsof ze er vrede mee heeft en zich nergens meer druk om maakt.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:01 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Net de aflevering gekeken
Echt een geweldige aflevering. Sayid op pad om de mensen te redden en om ze te waarschuwen alleen de losties denken juist dat ze die stip moeten volgen wat dus juist niet moest, Frank probeerde ze nog zo te waarschuwen... En Claire wtf, bij haar vader..ze lijkt wel drugged inderdaad. Hoop dat ze het overleeft. Ze moet ook van het eiland afkomen.
Kijk uit naar de seizoensfinale die begint volgende week
Zal het wel verklaren ja. Zal waarschijnlijk ook wel zo zijn maar ik hou de hoop nog dat ze levend van het eiland komt. Ik vind haar erg goed acteren, niet het beste van de cast maar toch. Plus ze heeft een leuke rol.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:09 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Volgens mij is Claire overleden. Het feit dat ze met haar overleden vader meegaat, Miles met zijn geest-skills ziet Christian en Claire samen weglopen en nu lijkt het alsof ze er vrede mee heeft en zich nergens meer druk om maakt.
Ja ze was geweldig in haar continue slachtofferrol. Altijd beschermd moeten worden. Altijd in gevaar etc. Top character.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:19 schreef Wiiperdiipii het volgende:
[..]
Zal het wel verklaren ja. Zal waarschijnlijk ook wel zo zijn maar ik hou de hoop nog dat ze levend van het eiland komt. Ik vind haar erg goed acteren, niet het beste van de cast maar toch. Plus ze heeft een leuke rol.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:11 schreef Nick-GizMo het volgende:Goeie ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk een soort bom. Als je hem raakt gaat iedereen eraan. Dus ook het eiland..quote:
Is wel een redelijke verklaring. Behalve dan dat Claire dan wel "zomaar" in haar slaap moet zijn doodgegaan.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:09 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Volgens mij is Claire overleden. Het feit dat ze met haar overleden vader meegaat, Miles met zijn geest-skills ziet Christian en Claire samen weglopen en nu lijkt het alsof ze er vrede mee heeft en zich nergens meer druk om maakt.
Beste aanslag die ze 'overleefde', ze zou natuurlijk maar zo interne bloedingen kunnen hebben opgelopen oid.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:32 schreef SpaceSpiff het volgende:
[..]
Is wel een redelijke verklaring. Behalve dan dat Claire dan wel "zomaar" in haar slaap moet zijn doodgegaan.
John en Michael hebben waarschijnlijk nog iets te doen voor het eiland waardoor ze niet dood gaan. Die zwarte kerel was aanwezig in de flashfoward van Hugo Hurley toen hij in die kliniek behandeld werd. Toen kwam die man binnen en die zei vervolgens : They are still out there, ain't they ? Of in ieder geval in die geest.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:55 schreef SoupNazi het volgende:
Mooie aflevering. Wel vreemd dat die gozer die John als kind interviewde helemaal niet ouder is geworden na 40/50 jaar? En die zwarte gozer die die rolstoel van John voortduwde, was die ook niet al eerder in de serie geweest? En John en Michael kunnen beiden niet dood?
Dat Michael niet dood kan totdat hij zijn destiny heeft vervuld is al langer bekend. Het feit dat dit ook voor John het geval is wordt duidelijk uit de val van tig verdiepingen die hij overleefde, de kogel van Ben etc. Ook is het allang bekend dat Richard niet ouder wordt, aangezien hij ook degene is die Ben bij Dharma haalde met hetzelfde uiterlijk (langer haarquote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:55 schreef SoupNazi het volgende:
Mooie aflevering. Wel vreemd dat die gozer die John als kind interviewde helemaal niet ouder is geworden na 40/50 jaar? En die zwarte gozer die die rolstoel van John voortduwde, was die ook niet al eerder in de serie geweest? En John en Michael kunnen beiden niet dood?
Omdat Locke niet meer wist wat hij nu moest doen, hij zocht dus de weg als het ware.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:05 schreef N.i.c.k het volgende:
even een vraag van meer zakelijke aard, wat was ook weer aanleiding om naar de Cabine te gaan ?
Die is bij z'n oma toch? Michael mocht hem toen niet zien.quote:En waar is Walt op dit moment ook alweer ?
Hopelijk lost de seizoensfinale toch weer een aantal van die vragen op.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:05 schreef N.i.c.k het volgende:
aflevering an sich was mooi. Maar ik krijg weer een beetje hetzelfde als bij halverwege seizoen 2. De vragen hopen zich maar opeen en er komt geen duidelijkheid.
even een vraag van meer zakelijke aard, wat was ook weer aanleiding om naar de Cabine te gaan ?
En waar is Walt op dit moment ook alweer ?
En hij is ook de opdrachtgever van Naomi(S4-01) dus hij werkt waarschijnlijk voor Withmore. Voor degene die The Wire of OZ gezien hebben is 't wel een bekend gezichtquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:43 schreef Wiiperdiipii het volgende:
[..]
Die zwarte kerel was aanwezig in de flashfoward van Hugo Hurley toen hij in die kliniek behandeld werd. Toen kwam die man binnen en die zei vervolgens : They are still out there, ain't they ? Of in ieder geval in die geest.
Was de openingsscene van seizoen 2 waarin Desmond die plaat opzette, waarna hij vervolgens opgeschrikt werd door een ontploffende hatch. Basic Lost 101 is dit hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:31 schreef Timmai het volgende:
[..]
Volgens mij was het in seizoen 1 dat Locke in de hatch zo'n plaat opzette met Make your own kind of music en dat vond ik juist super vrolijk. Echt briljant gevonden.
Volgens mij was Richard de meeste prominente "other" op Juliette en Ben na, dus hoe je hem vergeten kan zijn is me een raadsel.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:29 schreef Molluck het volgende:
[..]
Weer? Die vent en dat instituut kwamen me allebei niet bekend voor...
Verder een hele toffe aflevering, maar er komen alleen maar meer raadsels bij. Die Richard en die neger, bij wie horen die nou? Zijn die van het echte DI, of horen ze bij Ben/Widmore?
Claire is op het eiland gestorven maar niet echt dood, terwijl die pa van Jack ergens anders dood is gegaan maar ook nog half rondzweeft.
Ik ben benieuwd naar de volgende afleveringen, ik neem aan dat volgende week de aanloop naar de dubbele seizoensfinale is, of is de dubbele finale nu over 2 weken uitgespreid?
Het enige wat ik doe is Lost kijken (duh) en af en toe dit topic lezen, maar je hoeft echt geen fanaticus te zijn om hem te onhoudenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:08 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik niet alle blogs uit mijn hoofd heb geleerd en niet weet welke achternamen er horen bij personages die pas 5 scenes gespeeld hebben. Het antwoord is inmiddels al duidelijk, maar wat ik bedoelde te vragen is of die rector die John op dat science camp wijst al ooit eerder in de serie was geweest. Dat begreep ik namelijk min of meer uit bovenstaande reactie.
Het tegenovergestelde lijkt mij, zodat ze kunnen vliegen van army guys.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
Btw, iemand een idee wat er op de arm zit van Keamy? En waarom de piloot(kan ff niet op ze naam komen) dat ding dropte, toch niet vanwege zoals Jack het zegt, hun volgen?
Je bedoelt westkust malle.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:51 schreef EvilMarc het volgende:
Oja, de mensen die niet per sé in 720p hoeven te kijken. Als je er heel snel bij wilt zijn moet je ff googlen op ninjavideo. Die hebben heb altijd binnen het uur na het uitzenden online staan (dus voordat de oostkust van de U.S. hem kan kijken kan jij hem al kijken). Te bekijken met de divx web player.
Als je er niet uitkomt moet je me maar pm'en.
Die zijn bier aan het drinkenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:40 schreef Merkie het volgende:
Weet iemand hoe het met Jack's leger staat[ afbeelding ]
Één week wolfjequote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:01 schreef wolfrolf het volgende:
4-12 15 May 08 There's No Place Like Home (1)
4-13 29 May 08 There's No Place Like Home (2)
4-14 29 May 08 There's No Place Like Home (3)
Waarom nou weer 2 weken pauze
Omdat ze in een huis zat wat ontploftequote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:18 schreef Young_David het volgende:
Waar komt in een keer het idee vandaan dat Claire dood is?
Touwtje eraan en tuffen maar.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:10 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik heb het idee dat die neger Jakob is, aangezien Locke hem omschreef aan Sawyer als Walt maar dan een stuk groter. Misschien moet John gekozen worden door een opvolger van Jakob.
Maar... uhm... Eiland verplaatsen?
Even tijdreizen met een eiland.(Neem ik aan)
Kijk jij wel elke aflevering? 'Die gozer' (= Richard) was ook al in een eerdere flashback van Ben te zien, waar hij ook even oud was als nu. Dat hij niet ouder wordt was dus al langer bekend. En die negert zit zo'n beetje in elke aflevering.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:55 schreef SoupNazi het volgende:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:28 schreef Jivis het volgende:
Ik volg een stuk of tien series en ik weet nog precies wie het zijn.
Pas op die krijg je namelijk met gemak.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:36 schreef TC03 het volgende:
Lul.
Tussen 15 en 29 mei zit toch echt 2 wekenquote:
Ja maar normaal gesproken zit er sowieso een week tussen de afleveringen, dus tot 22 mei telt het wachten niet. Één weekje pauze dus.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tussen 15 en 29 mei zit toch echt 2 weken
Je moet een week langer wachten dan gebruikelijk, dus een weekje pauze is datquote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tussen 15 en 29 mei zit toch echt 2 weken
En dat is te langquote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:21 schreef Merkie het volgende:
Je moet een week langer wachten dan gebruikelijk, dus een weekje pauze is dat.
Sayid verdient een boks!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:00 schreef Liquidootje het volgende:
Sayid is held man. Komt die commando van 2.10m naar hem toe. Sayid totaal niet geintimideerd omhoog kijkend
totaal andere acteur. Lance Reddick heet ie en werkt niet alleen voor Withmore maar ook voor de politiequote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:53 schreef golfer het volgende:
Die grote neger deed mij inderdaad erg denken aan die man uit Heroes. Misschien zelfs wel dezelfde acteur?
Inderdaad, mn mondhoeken gaan alweer omhoog.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sayid verdient een boks! [ afbeelding ]
Ik moet nog elke keer lachen als ik denk aan The Consant waarin je een gigantische wirwar aan kapotte telefoondraden ziet, Sayid vervolgens zegt "give me a minute", en in het volgende shot Dessie gewoon kan bellen. Hilarisch.
Daarom twijfelde ik ook of ik hem al eerder in Lost had gezien of ergens anders.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:28 schreef planethugo het volgende:
Voor degene die The Wire of OZ gezien hebben is 't wel een bekend gezicht
http://www.lostpedia.com/wiki/Richard_Alpertquote:In the Season 3 DVD commentary for "The Man from Tallahassee", Richard Alpert is described as someone who is not interested in leading the Others but is very influential in finding and selecting a leader. In the commentary for "The Man from Tallahassee", he is described as being similar to a Panchen Lama choosing the next Dalai Lama. He and Ben keep each other in "check" by having the power to pick/veto each other's replacement on the Island. Ben's role would be to pick the next Panchen, should the need arise. This keeps the two in a sort of balanced power relationship. They are allies, yet they have some measure of control over the other should one get out of hand.
Overigens iemand dat Dharma logo opgevallen op de secundaire missie map?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:29 schreef Molluck het volgende:
[..]
Widmore, niet Withmorequote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:28 schreef planethugo het volgende:
[..]
En hij is ook de opdrachtgever van Naomi(S4-01) dus hij werkt waarschijnlijk voor Withmore. Voor degene die The Wire of OZ gezien hebben is 't wel een bekend gezicht
Gast, het is Widmorequote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:08 schreef planethugo het volgende:
[..]
totaal andere acteur. Lance Reddick heet ie en werkt niet alleen voor Withmore maar ook voor de politie
[ afbeelding ]
Man, dat is in seizoen 2 ofzo al uitgelegd, niemand had motivatie ofzo en toen ging Jack een andere oplossing vinden. Echt de meest domme Lost vragen worden hier gesteld ...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:40 schreef Merkie het volgende:
Weet iemand hoe het met Jack's leger staat[ afbeelding ]
ze was levend uit dat omtplofte huis gekomen hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Omdat ze in een huis zat wat ontplofte.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:53 schreef golfer het volgende:
En leuke cliffhanger: we have to move the island.
Maar ze kan er interne verwondingen aan over gehouden hebben en gestorven zijn die nacht waar Christian Shepard kwam? Die haar als het ware kwam inleiden in de wereld van de Lost doden.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 07:48 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
ze was levend uit dat omtplofte huis gekomen hoor
dus die conclusie dat ze dood is klopt niet, maar ze was wel ineens verdwenen en had aaron laten liggen in het bos....
15 mei weerquote:
Heb hem ook meegenomenquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:32 schreef chansadres het volgende:
Voor een paar euro lag een een dubbel Lostboekwerk van Cathy Hapka in de schappen van de Kruidvat (Bedreigde soort & Geheime identiteit). Aardige prijs en meteen meegenomen. Mis ik 1 boek maar voor dat geld liet ik het niet liggen
Nee, we weten het niet zeker. Maar op de een of andere manier zag ze er zó vredig uit in de Cabin.. normaal is ze al in paniek als ze Aaron even niet kan vinden. En nu zit ze daar met een uitstraling alsof het haar niet meer kan schelen want ze weet dat het goed komt (lees: dat Kate zich over Aaron gaat ontfermen)...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:03 schreef IV_Xample het volgende:
dat zou ook kunnen, maar op dit moment weet je nog niet of ze dood is...
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 08:59 schreef -Marjo- het volgende:
[..]Goed mogelijk, alleen horen John en Ben niet bij de Oceanic Six, Hurley wel, dus dan zou die Kate enz. ingeseind hebben wat ze moeten doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die neger vroeg ook aan Hurley "they are still out there, aren't they?" Goed mogelijk dat het eiland ergens is waar ze het niet kunnen vinden, momenteel ligt het ook ergens waar het onvindbaar is, ware het niet dat ze nu wel de koers weten waarop ze moeten varen/vliegen om er te komen, maar anders lukt dat ook niet.
Nu ik daar aan denk vraag ik me af of die flashforwards ook het verste moment in de tijd is wat we ooit zullen zien, maw mocht het idd zo zijn dat er 6 man van het eiland afkomt en de rest blijft zitten, gaan we dan ook nog zien wat er daarna gebeurt of is het zoiets van "de 6 tofste karakters zijn er af en de rest die interessant is gaat toch wel dood"?"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 05:14 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Man, dat is in seizoen 2 ofzo al uitgelegd, niemand had motivatie ofzo en toen ging Jack een andere oplossing vinden. Echt de meest domme Lost vragen worden hier gesteld ...
Was toch maar een droom? De andere verschijningen lijken niet echt vast te zitten in een loop zoals de broer van Eko en Christian Shepard.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:10 schreef Bullet-tooth het volgende:
Horace lijkt trouwens een tantaluskwelling te moeten ondergaan. 12 jaar lang dezelfde boom omhakken.
Locke had Walt echt gezien, hij stond bovenaan de kuil naardat hij door Ben was neergeschoten en zichzelf van het leven wilde beroven, remember? Dat Locke zei dat Walt groter was, was een inside joke omdat je goed kunt zien dat Walt een stuk ouder is geworden sinds de opnames van het eerste seizoen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:10 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik heb het idee dat die neger Jakob is, aangezien Locke hem omschreef aan Sawyer als Walt maar dan een stuk groter. Misschien moet John gekozen worden door een opvolger van Jakob.
Dat was idd een prachtige scene.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:16 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik vond het delen van de mars met Hurley en Ben echt een van de beste scene's van dit seizoen. Die twee koppen![]()
.
dat was ook mijn grote vraag idd...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:49 schreef Re het volgende:
ik begrijp de timelines nu niet meer
dokter spoelt aan dood, wordt vorige dag gevonden
helicopter die vertrekt op ongeveer zelfde moment komt de volgende dag aan
Zodiac met Sayid vertrekt eerder en is er nog niet
Niet eens aan gedacht! Dit zou goed kunnen inderdaadquote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:29 schreef Molluck het volgende:
[..]
Goed mogelijk, alleen horen John en Ben niet bij de Oceanic Six, Hurley wel, dus dan zou die Kate enz. ingeseind hebben wat ze moeten doen.
Die neger vroeg ook aan Hurley "they are still out there, aren't they?" Goed mogelijk dat het eiland ergens is waar ze het niet kunnen vinden, momenteel ligt het ook ergens waar het onvindbaar is, ware het niet dat ze nu wel de koers weten waarop ze moeten varen/vliegen om er te komen, maar anders lukt dat ook niet.
Nu ik daar aan denk vraag ik me af of die flashforwards ook het verste moment in de tijd is wat we ooit zullen zien, maw mocht het idd zo zijn dat er 6 man van het eiland afkomt en de rest blijft zitten, gaan we dan ook nog zien wat er daarna gebeurt of is het zoiets van "de 6 tofste karakters zijn er af en de rest die interessant is gaat toch wel dood"?
Een drijvend lijk houdt niet keurig een vaste koers aanquote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:16 schreef One_conundrum het volgende:
Klopt dat wel? Want de dokter spoelde aan voor de blinde darm operatie toch? Hoe kan die heli dan sneller zijn dan het lijk?
Sterker nog, tegen de dokter werd, vlak voordat die werd vermoord, nog gezegd dat ze een boodschap hadden ontvangen dat die aangespoeld zou zijn op het eiland.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:16 schreef One_conundrum het volgende:
Klopt dat wel? Want de dokter spoelde aan voor de blinde darm operatie toch? Hoe kan die heli dan sneller zijn dan het lijk?
Je zag notabene dat ze die morse code binnen kregen. Dat was die commando die werd verlost van zijn post door de kapitein (vlak voordat hij met sayid en desmond ging praten bij de helicopter)quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:56 schreef SpaceSpiff het volgende:
[..]
Sterker nog, tegen de dokter werd, vlak voordat die werd vermoord, nog gezegd dat ze een boodschap hadden ontvangen dat die aangespoeld zou zijn op het eiland.
Hoe zat dat nou met die raket die vanaf het schip werd afgevuurd? Die kwam toch veel later aan dan verwacht.
Aangezien hij denkt te weten wat Ben van plan is, heb ik eerder het idee dat hij The Temple dreigt op te blazen waar al z'n mensen nu zitten.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:10 schreef Liquidootje het volgende:
Weten we niet, maar het lijkt mij vrij zeker dat het een hartslag metertje is.
Hij dood = schip ontploft. Zo kan hij de losties ook mee overhalen om hem niet te doden ofzo. Zoiets zal het wel zijn.
Misschien moet je het topic lezenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:42 schreef Ascaroth het volgende:
Wanneer Christian zegt dat Locke en z'n nieuwe posse het eiland moeten verplaatsen; hebben jullie dan ook niet het gevoel dat hij het niet zo zeer heeft over een ruimtelijke verplaatsing van het eiland maar eerder een verplaatsing in tijd?
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:42 schreef Ascaroth het volgende:
Wanneer Christian zegt dat Locke en z'n nieuwe posse het eiland moeten verplaatsen; hebben jullie dan ook niet het gevoel dat hij het niet zo zeer heeft over een ruimtelijke verplaatsing van het eiland maar eerder een verplaatsing in tijd?
Dat is mijn keuze.quote:
Dat kan ook, maar ik denk juist de boot met Sayid erop en dan komt Sayid (misschien samen met Desmond) opeens uit de jungle en dan is de bedreiging van die brute commando-man weg.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:03 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Aangezien hij denkt te weten wat Ben van plan is, heb ik eerder het idee dat hij The Temple dreigt op te blazen waar al z'n mensen nu zitten.
Heb ik gedaan, maar de opmerking over het verplaatsen van het eiland in tijd zag ik even over het hoofd tussen alle "Wie is die man in het hutje?"- en "Hebben we die neger al eens eerder gezien?"-posts.quote:
Ik hoopte even dat daar de episode zou eindigen. Hoe geniaal zou dat zijn?!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:16 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik vond het delen van de mars met Hurley en Ben echt een van de beste scene's van dit seizoen. Die twee koppen![]()
.
Heeft vast te maken met de bearing waarmee het lijk het eiland naderde: een verkeerde bearing zorgt voor een onvoorspelbare timeshift oid. De helikopter volgde de juiste bearing en kwam daarom wel (redelijk) synchroon aan op het eiland. Het lijk volgde een onbekende bearing en jumpte daarom per ongeluk naar een eerder moment in de eilandtijd. Ofzoquote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:54 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Beetje raar dat de helicopter wordt verslagen door een drijvend lijk ja. De boot kan wel kloppen.
Tering.quote:Op zondag 11 mei 2008 00:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Heeft vast te maken met de bearing waarmee het lijk het eiland naderde: een verkeerde bearing zorgt voor een onvoorspelbare timeshift oid. De helikopter volgde de juiste bearing en kwam daarom wel (redelijk) synchroon aan op het eiland. Het lijk volgde een onbekende bearing en jumpte daarom per ongeluk naar een eerder moment in de eilandtijd. Ofzo
Wurd. Maar het was in ieder geval al wel eerder gezegd dus ja, meerdere mensen denken hetquote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:55 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar de opmerking over het verplaatsen van het eiland in tijd zag ik even over het hoofd tussen alle "Wie is die man in het hutje?"- en "Hebben we die neger al eens eerder gezien?"-posts.
vond het een schijt afleveringquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:18 schreef Fyodor het volgende:
Hmm beetje saaie en vage aflevering vond ik. Persoonlijk heb ik het gewoon minder op die 'vage' dingen zoals de pa van Jack en Claire, het eiland verplaatsen () en smokey. Hopen dat er volgende week een betere aflevering is.
Dat was the biggest thing in de eerste afleveringen. Respect the smoke!quote:Op zondag 11 mei 2008 01:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vond het een schijt aflevering
jammer dat dat smoke ding er is
dat gekut met tijd, dat de dok al dood was of niet
jammer
wordt het allemaal te ingewikkeld voor je?quote:Op zondag 11 mei 2008 01:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jammer
Dat zijn toch best grote Lost dingenquote:Op zondag 11 mei 2008 01:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jammer
Wat had je anders verwacht, Lost heeft al vanaf het begin scifi elementen. Dat laatste zal trouwens alleen maar toe gaan nemen, hoe denk je dat alles anders verklaard kan gaan worden?quote:Op zondag 11 mei 2008 01:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jammer
Vind ik wel meevallen, ik kan de gedachtegang wel begrijpen eerlijk gezegd. In seizoen 4 gebeuren meer bovennatuurlijke en science fiction dingen dan in heel seizoen 1 t/m 3.quote:Op zondag 11 mei 2008 01:59 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Wat had je anders verwacht, Lost heeft al vanaf het begin scifi elementen. Dat laatste zal trouwens alleen maar toe gaan nemen, hoe denk je dat alles anders verklaard kan gaan worden?
Zon reactie doet me denken aan dit http://www.imdb.com/title/tt0411008/board/nest/105683230 ... ik bedoel wat voor een sukkel ben je als je 4 seizoenen nodig hebt om er achter te komen dat de show binnen een genre valt dat je eigenlijk niet leuk vindt.
Het gaat er niet om dat het nu meer is het gaat erom dat ze er altijd al in hebben gezeten en dat het te raden was dat het alleen maar zou toenemen. Immers het is wel duidelijk dat scifi nodig was om een antwoord te geven op de vragen uit eerdere seizoenen.quote:Op zondag 11 mei 2008 02:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen, ik kan de gedachtegang wel begrijpen eerlijk gezegd. In seizoen 4 gebeuren meer bovennatuurlijke en science fiction dingen dan in heel seizoen 1 t/m 3.
Waarom? Ik denk dat niemand in seizoen 2 dacht dat we naar verplaatsende hutjes gingen met daarin dode mensen, waarin vervolgens gezegd wordt dat het eiland verplaatst moet worden. En dan nog het tijdreizen. Vind het niet zo gek dat mensen dat iets té sci-fi vinden, Lost is een stuk meer science-fiction achtig dan in seizoen 1 t/m 3.quote:Op zondag 11 mei 2008 02:22 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat het nu meer is het gaat erom dat ze er altijd al in hebben gezeten en dat het te raden was dat het alleen maar zou toenemen. Immers het is wel duidelijk dat scifi nodig was om een antwoord te geven op de vragen uit eerdere seizoenen.
Wel dan ben ik blijkbaar een van de weinige die dat wel dacht.quote:Op zondag 11 mei 2008 02:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom? Ik denk dat niemand in seizoen 2 dacht dat we naar verplaatsende hutjes gingen met daarin dode mensen, waarin vervolgens gezegd wordt dat het eiland verplaatst moet worden. En dan nog het tijdreizen.
Kort maar krachtig, het vat het mooi samenquote:
Denk hetquote:Op zondag 11 mei 2008 02:46 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Wel dan ben ik blijkbaar een van de weinige die dat wel dacht.
Idd, er werd ook ooit gezegd (maar dat was nog tijdens seizoen 1) dat alle raadsels te verklaren waren met een wetenschappelijke theorie. Ik dacht van sommige dingen toen al "Tough job", maar in de laatste seizoenen is dat gewoon onmogelijk geworden.quote:Op zondag 11 mei 2008 02:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen, ik kan de gedachtegang wel begrijpen eerlijk gezegd. In seizoen 4 gebeuren meer bovennatuurlijke en science fiction dingen dan in heel seizoen 1 t/m 3.
Ik herinner me juist dat dat niet geval is.quote:Op zondag 11 mei 2008 11:44 schreef Molluck het volgende:
[..]
Idd, er werd ook ooit gezegd (maar dat was nog tijdens seizoen 1) dat alle raadsels te verklaren waren met een wetenschappelijke theorie. Ik dacht van sommige dingen toen al "Tough job", maar in de laatste seizoenen is dat gewoon onmogelijk geworden.
Spoiler over The Numbers:quote:Op zondag 11 mei 2008 11:44 schreef Molluck het volgende:
[..]
Idd, er werd ook ooit gezegd (maar dat was nog tijdens seizoen 1) dat alle raadsels te verklaren waren met een wetenschappelijke theorie. Ik dacht van sommige dingen toen al "Tough job", maar in de laatste seizoenen is dat gewoon onmogelijk geworden.
Mij boeit het nog wel, maar ik had liever een verklaring voor die cijferreeks gezien, of meer over die magnetische lading (?) die in het eiland opbouwt en de EMP (?) die ontstond toen Desmond de 'dam' doorbrak, dan dat ze nu door overleden mensen gewezen worden op wat ze moeten doen.
Op ABC staat geen Lost gepland vandaagquote:
ik stel voor dat je naar het NL Lost topic gaatquote:Op zondag 11 mei 2008 12:50 schreef Timhoi het volgende:
Welke aflevering komt vanavond op tv?
quote:Op zondag 11 mei 2008 13:37 schreef Molluck het volgende:
Die aflvering waarin Ben zijn dochter afgemaakt wordt en de commando's aangevallen door Smokey
Owh ja, en waar Claire dood gingquote:Op zondag 11 mei 2008 13:37 schreef Molluck het volgende:
Die aflvering waarin Ben zijn dochter afgemaakt wordt en de commando's aangevallen door Smokey
Natuurlijk welquote:
Dat was ook raar en ongeloofwaardig. Een beetje te ongeloofwaardig als je het mij vraagt. Vandaar dat er gesuggereerd wordt dat ze interne bloedingen heeft opgelopen, omdat ze tegen Sawyer later ook klaagt over hoofdpijn. Dat zouden ze er ook niet ingestopt hebben als het geen betekenis zou hebben. Daarom ziet ze misschien ook haar dode vader die nacht, omdat ze gestorven is. Wat dan wel weer vreemd is, is dat haar lichaam ineens verdwenen lijkt? Hoewel dit met het lijk van Christian Shepherd ook het geval was (de lege doodskist die Jack in het oerwoud vindt).quote:Op zondag 11 mei 2008 15:33 schreef jorienvdherik het volgende:
wat ik ook slecht vond 2 afleveringen geleden dat claire niet dood was na een rpg aanval
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:00 schreef Liquidootje het volgende:
Sayid is held man. Komt die commando van 2.10m naar hem toe. Sayid totaal niet geintimideerd omhoog kijkend
quote:Op zondag 11 mei 2008 16:33 schreef Haunter het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een baas is die sajiet ook
Lost is meer dan "wie blijft er allemaal leven?" hoor.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Verder vind ik lost in dit seizoen ook niet meer spannend, omdat je al weet wie er blijft leven, erg jammer
maar hoe zat het met die dok dan ?
Er kunnen ook nog mensen achterblijven op het eiland. Zoals Sawyer. Wie zullen er nog meer achterblijven?quote:Op zondag 11 mei 2008 20:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Verder vind ik lost in dit seizoen ook niet meer spannend, omdat je al weet wie er blijft leven, erg jammer
maar hoe zat het met die dok dan ?
Het geflame zal nu wel weer losbarsten, maar bleek uit de vorige aflevering (die van vorige week dus) niet dat Sawyer ook van het eiland is?quote:Op zondag 11 mei 2008 21:16 schreef SpaceSpiff het volgende:
[..]
Er kunnen ook nog mensen achterblijven op het eiland. Zoals Sawyer. Wie zullen er nog meer achterblijven?
Waaruit heb je dat geconcludeerd dan, tijdens dat telefoongesprek dat Kate had?quote:Op zondag 11 mei 2008 21:34 schreef Molluck het volgende:
[..]
Het geflame zal nu wel weer losbarsten, maar bleek uit de vorige aflevering (die van vorige week dus) niet dat Sawyer ook van het eiland is?
dan nog , jammer dat je weet dat jack ofzo niet dood gaat nu die heli overkwamquote:Op zondag 11 mei 2008 21:16 schreef SpaceSpiff het volgende:
[..]
Er kunnen ook nog mensen achterblijven op het eiland. Zoals Sawyer. Wie zullen er nog meer achterblijven?
Kate had het erover dat Sawyer ervoor had gekozen om te blijven.quote:Op zondag 11 mei 2008 21:34 schreef Molluck het volgende:
[..]
Het geflame zal nu wel weer losbarsten, maar bleek uit de vorige aflevering (die van vorige week dus) niet dat Sawyer ook van het eiland is?
Ik vind het juist wel fijn om te weten dat de bekende personages tot het einde in de serie blijven.quote:Op zondag 11 mei 2008 21:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dan nog , jammer dat je weet dat jack ofzo niet dood gaat nu die heli overkwam
Inderdaad.quote:Op zondag 11 mei 2008 21:42 schreef SpaceSpiff het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel fijn om te weten dat de bekende personages tot het einde in de serie blijven.
Wie zegt dat Desmond niet meegaat? Hij zat niet op Oceanic 815, dus hoeft ook geen O6 te zijn.quote:Op zondag 11 mei 2008 22:23 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja, en dan Desmond zo van Hey Pen, ik heb eeuwig op je gewacht maar nu blijf ik lekker hier, doei
Ja dat had ik ook wel door.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:11 schreef Mar0988 het volgende:
Ja, het had er wel mee te maken, de personen die in flashback van John Locke voorkwamen zitten bij The Others als ik het goed heb...
John de uitverkorenequote:Op zondag 11 mei 2008 23:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook wel door.Maar dan nog steeds heeft het nks te maken met wat er deze aflevering op het eiland gebeurde.
Zo jij bent snel zeg!quote:Op zondag 11 mei 2008 23:10 schreef Mar0988 het volgende:
Ja, ik ook... Ik wist het meteen al toen die verpleegster haar moeder bij Mrs. Locke noemde dat het om John Locke ging...
zat toch wel iets in van een flash-forward, kleine locke die al weet welke voorwerpen bij hem horen, en die een tekening maakt van de zwarte rook op t eiland..quote:Op zondag 11 mei 2008 23:10 schreef TC03 het volgende:
Vond het wel gek dat er dit keer geen flash-forward was, en dat de flashback volgens mij niks te maken had met wat er op het eiland gebeurde.
quote:Op zondag 11 mei 2008 22:21 schreef Ascaroth het volgende:
Ben wel benieuwd hoe de Oceanic Six nou uiteindelijk van het eiland komen. Het lijkt me niet dat ze toch nog door de freighter worden meegenomen, zou Penny dan langskomen met een boot/vliegtuig/teletijdmachine?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij dacht hetzelfde als ik ... dit topic is soms lachwekkend.quote:
En dat gebeurt in de toekomst?quote:Op maandag 12 mei 2008 00:15 schreef Han-Pekel het volgende:
[..]
zat toch wel iets in van een flash-forward, kleine locke die al weet welke voorwerpen bij hem horen, en die een tekening maakt van de zwarte rook op t eiland..
Mwah, indirect toch wel. John wordt deze aflevering duidelijk neer gezet als een soort van uitverkorene. Hij krijgt dromen en opdrachten van het eiland. De flashbacks suggeren dat het zijn lot is dat hij op het eiland komt en daar een belangrijke missie heeft te vervullen. Zodoende ondersteunen de flashbacks wel degelijk één van de verhaallijnen in het heden op het eiland.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook wel door.Maar dan nog steeds heeft het nks te maken met wat er deze aflevering op het eiland gebeurde.
Dit klinkt wel logisch ja. Maar dan zou het tijdsverschil door die precieze bearing wel groot zijn. Het lijk spoelde aan voor de operatie en de heli minstens een dag later kreeg ik het idee, hoewel dat niet precies duidelijk was. . .quote:Op zondag 11 mei 2008 20:52 schreef Shrien het volgende:
De doc werd eerder op het eiland gevonden omdat 'ie niet lekker door de barriere kwam, wat de heli wel correct doet.Wat op een verkeerde manier door de barriere gaat komt op een random tijdsverschil (eerder/later) aan op het eiland. (zie ook dat raketje vanaf de boot).
Heb je deze nooit gezien dan?quote:Op zondag 11 mei 2008 11:44 schreef Molluck het volgende:
[..]
Mij boeit het nog wel, maar ik had liever een verklaring voor die cijferreeks gezien, of meer over die magnetische lading (?) die in het eiland opbouwt en de EMP (?) die ontstond toen Desmond de 'dam' doorbrak, dan dat ze nu door overleden mensen gewezen worden op wat ze moeten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |