abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 mei 2008 @ 18:46:44 #101
134538 chansadres
Black & White
pi_58538185
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 18:35 schreef Liquidootje het volgende:
paar euro is 20~30?
3,99 geloof ik maar kan ook 4,99 zijn geweest...
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  woensdag 7 mei 2008 @ 18:48:10 #102
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_58538210
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 18:45 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Er is nu wel een duidelijke volgorde aanwezig van de flashforwards van Jack. Eerst de rechtzaak, dan komen hij en Kate samen en helpt hij Kate met het opvoeden van Aaron, en dan gaat hij aan de pillen en word hij verslaafd en dan vind hij dat ze terug moeten. Nu nog de flashforwards van de andere personen in de goede volgorde zetten en je hebt een logisch verhaal. Wel erg mooi gedaan. Benieuwd of ze dan ook nog daadwerkelijk teruggaan, en hoe ze van het eiland af komen.
Is dat een Gilmore Girls ava of zijn het gewoon wat vlekken
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  woensdag 7 mei 2008 @ 20:38:16 #103
210763 Wiiperdiipii
Worship yourself
pi_58540393
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 18:48 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Is dat een Gilmore Girls ava of zijn het gewoon wat vlekken
Beetje offtopic he. En het antwoord weet je zelf ook wel. Beetje rare sarcastische offtopic vraag.
Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
  woensdag 7 mei 2008 @ 22:55:27 #104
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_58543426
Ik bedacht me trouwens, dat als de dokter op de boot nog in orde is, dat die millitairen dan misschien ook nog op de boot zitten en dat ze via de radio ervoor kunnen zorgen dat de millitairen nooit het eiland opgaan en dat Danielle, Alex, dat ventje en die drie onfortuinlijke Lockies dus blijven leven
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  woensdag 7 mei 2008 @ 23:04:08 #105
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_58543635
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 18:45 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Er is nu wel een duidelijke volgorde aanwezig van de flashforwards van Jack. Eerst de rechtzaak, dan komen hij en Kate samen en helpt hij Kate met het opvoeden van Aaron, en dan gaat hij aan de pillen en word hij verslaafd en dan vind hij dat ze terug moeten. Nu nog de flashforwards van de andere personen in de goede volgorde zetten en je hebt een logisch verhaal. Wel erg mooi gedaan. Benieuwd of ze dan ook nog daadwerkelijk teruggaan, en hoe ze van het eiland af komen.
was al het denken dat het wel logisch zou zijn dat seizoen 5 verder gaat waar jack van de brug af wil springen en wat er tegelijkertijd op het eiland gebeurd, wat er in de tussentijd op het eiland gebeurd is kunnen ze dan weer in flashbacks laten zien
pi_58547333
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo dan voor de zekerheid

[ Bericht 40% gewijzigd door dapluiz op 08-05-2008 13:30:12 ]
pi_58547434
Nee, laatste aflevering van het vorige
A little bit hateful
  donderdag 8 mei 2008 @ 10:41:55 #108
134538 chansadres
Black & White
pi_58549915
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 07:47 schreef dapluiz het volgende:
Was het niet dat dit seizoen laat zien hoe ze van het eiland afkwamen en seizoen 5 hoe ze weer terug naar het eiland (proberen te) gaan ?
Weet je, spoiler!
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_58550280
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 22:55 schreef Zhenar het volgende:
Ik bedacht me trouwens, dat als de dokter op de boot nog in orde is, dat die millitairen dan misschien ook nog op de boot zitten en dat ze via de radio ervoor kunnen zorgen dat de millitairen nooit het eiland opgaan en dat Danielle, Alex, dat ventje en die drie onfortuinlijke Lockies dus blijven leven
Aardige gedachte, maar ik vrees van niet. Dood is denk ik wel echt dood. Daarnaast vergeet niet dat: "the universe has a way of course correcting itself" Dus mochten ze het nu voorkomen dan gaan ze later wel weer op een andere manier dood. Denk maar aan Charlie.
pi_58559257
De soundtrack van seizoen 3 is uit
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  donderdag 8 mei 2008 @ 22:35:06 #111
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_58563547
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 11:00 schreef Don_Gurgen het volgende:

[..]

Aardige gedachte, maar ik vrees van niet. Dood is denk ik wel echt dood. Daarnaast vergeet niet dat: "the universe has a way of course correcting itself" Dus mochten ze het nu voorkomen dan gaan ze later wel weer op een andere manier dood. Denk maar aan Charlie.
Klopt, maar dat betekent dat we nog wel een paar extra afleveringen met die dooien kunnen krijgen
Wat ik namelijk ook bedacht, was dat Ben tegen Charles zegt dat Charles zijn dochter heeft vermoord. Maar dan zegt Charles dat Ben dat heeft gedaan. Hij kan natuurlijk refereren aan dat Ben weigerde naar buiten te komen, maar het kan ook zijn dat Ben het over het oorspronkelijke neerschieten heeft, terwijl Charles misschien refereert aan wat er in een mogelijk gewijzigde tijdlijn gebeurt (dat Alex opeens weer leeft door een tijdwijziging, maar dan dus door zo'n course-correction alsnog doodgaat en dat Ben daar direct schuld aan heeft ofzo). Nou ja, waarschijnlijk te ingewikkeld, maar ik vond het gewoon een leuke gedachte
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_58563899
Moest het drie keer lezen Zhenar, maar vind het een leuke gedachte.
Viel me trouwens een paar weken terug (Ja, tóen al, sjongejonge...) op dat de thema's 'man of Faith' en 'man of Science' er niet voor niets in zitten - het doel van het eiland/Dharma is een combinatie van deze twee.

Zin in morgen!
pi_58569069
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehe, sterke ep weer na die mindere van vorige week!

Locke aka EL Salvador
pi_58569607
is bij jullie het geluid bij de 720p versie ook zo raar? achtergrondgeluiden heel hard en stemmen juist heel zacht.

/

lag dus aan mijn instellingen. Wat een heerlijke aflevering! Dat shot van Hurley en Ben, echt prachtig gedaan, lekker subtiel

[ Bericht 51% gewijzigd door Timmai op 09-05-2008 10:21:16 ]
pi_58571622
Woow wat een prachtige aflevering weer!

Zo vol met allerlei informatie en wederom allerlei vragen..

Ik vraag me echt af wat er achter zit om het eiland te verplaatsen. Ik krijg eerder het idee dat ze het eiland in de tijd gaan verplaatsen dan hun locatie op aarde natuurlijk.. te gek! Jammer alleen dat er nog maar 2 afleveringen zijn tot het einde van dit seizoen..
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
pi_58572647
Ik weet niet of meer mensen dit hebben, maar ik vind de "oude muziek"(jaren '60/'70), zoals die in het begni van de EP op die platenspeler, altijd een beetje luguber klinken. Net alsof er telkens iets ernstigs gebeurt na het spelen van dat soort muziek.
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_58573428
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:54 schreef GeneraalUli het volgende:
Ik weet niet of meer mensen dit hebben, maar ik vind de "oude muziek"(jaren '60/'70), zoals die in het begni van de EP op die platenspeler, altijd een beetje luguber klinken. Net alsof er telkens iets ernstigs gebeurt na het spelen van dat soort muziek.
Volgens mij was het in seizoen 1 dat Locke in de hatch zo'n plaat opzette met Make your own kind of music en dat vond ik juist super vrolijk. Echt briljant gevonden.
pi_58573461
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 12:31 schreef Timmai het volgende:

[..]

Volgens mij was het in seizoen 1 dat Locke in de hatch zo'n plaat opzette met Make your own kind of music en dat vond ik juist super vrolijk. Echt briljant gevonden.
De muziek opzich wel, maar de hele scene erom heen had voor mij toch iets aparts..alsof de muziek niet klopte met wat er gebeurde. Erg gaaf effect imo.
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_58573567
Ooh.. en Alpert weer met z'n Mitelos instituut.. geniaal
pi_58573689
hmm net met een half oog gekeken, vond het niet veel bijzonders hebben.
Vanavond nog maar een keer.
A little bit hateful
pi_58573834
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 12:45 schreef Liquidootje het volgende:
hmm net met een half oog gekeken, vond het niet veel bijzonders hebben.
Vanavond nog maar een keer.
Vond het anders toch wel een geniale aflevering! Maar het is geen slecht idee om hem nog eens te kijken
pi_58575385
Hmm beetje saaie en vage aflevering vond ik. Persoonlijk heb ik het gewoon minder op die 'vage' dingen zoals de pa van Jack en Claire, het eiland verplaatsen ( ) en smokey. Hopen dat er volgende week een betere aflevering is.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:29:51 #123
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_58575569
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 12:38 schreef DaFrenk het volgende:
Ooh.. en Alpert weer met z'n Mitelos instituut.. geniaal
Weer? Die vent en dat instituut kwamen me allebei niet bekend voor...

Verder een hele toffe aflevering, maar er komen alleen maar meer raadsels bij. Die Richard en die neger, bij wie horen die nou? Zijn die van het echte DI, of horen ze bij Ben/Widmore?

Claire is op het eiland gestorven maar niet echt dood, terwijl die pa van Jack ergens anders dood is gegaan maar ook nog half rondzweeft.

Ik ben benieuwd naar de volgende afleveringen, ik neem aan dat volgende week de aanloop naar de dubbele seizoensfinale is, of is de dubbele finale nu over 2 weken uitgespreid?
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_58575802
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:29 schreef Molluck het volgende:

[..]

Weer? Die vent en dat instituut kwamen me allebei niet bekend voor...

Verder een hele toffe aflevering, maar er komen alleen maar meer raadsels bij. Die Richard en die neger, bij wie horen die nou? Zijn die van het echte DI, of horen ze bij Ben/Widmore?
Richard kennen we nog van de aflevering waar Juliet naar het eiland komt. Hij was de man van Mittelos, de organisatie die haar dus inhuurde zogenaamd. Ook kennen we hem van de jeugd van Ben op het eiland.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:49:41 #125
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_58576006
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:40 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Richard kennen we nog van de aflevering waar Juliet naar het eiland komt. Hij was de man van Mittelos, de organisatie die haar dus inhuurde zogenaamd. Ook kennen we hem van de jeugd van Ben op het eiland.
Ja ok, maar die Alpert hebben we toch nog nooit eerder gezien?
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')