3,99 geloof ik maar kan ook 4,99 zijn geweest...quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:35 schreef Liquidootje het volgende:
paar euro is 20~30?
Is dat een Gilmore Girls ava of zijn het gewoon wat vlekkenquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:45 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Er is nu wel een duidelijke volgorde aanwezig van de flashforwards van Jack. Eerst de rechtzaak, dan komen hij en Kate samen en helpt hij Kate met het opvoeden van Aaron, en dan gaat hij aan de pillen en word hij verslaafd en dan vind hij dat ze terug moeten. Nu nog de flashforwards van de andere personen in de goede volgorde zetten en je hebt een logisch verhaal. Wel erg mooi gedaan. Benieuwd of ze dan ook nog daadwerkelijk teruggaan, en hoe ze van het eiland af komen.
Beetje offtopic he. En het antwoord weet je zelf ook wel. Beetje rare sarcastische offtopic vraag.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Is dat een Gilmore Girls ava of zijn het gewoon wat vlekken
was al het denken dat het wel logisch zou zijn dat seizoen 5 verder gaat waar jack van de brug af wil springen en wat er tegelijkertijd op het eiland gebeurd, wat er in de tussentijd op het eiland gebeurd is kunnen ze dan weer in flashbacks laten zienquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:45 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Er is nu wel een duidelijke volgorde aanwezig van de flashforwards van Jack. Eerst de rechtzaak, dan komen hij en Kate samen en helpt hij Kate met het opvoeden van Aaron, en dan gaat hij aan de pillen en word hij verslaafd en dan vind hij dat ze terug moeten. Nu nog de flashforwards van de andere personen in de goede volgorde zetten en je hebt een logisch verhaal. Wel erg mooi gedaan. Benieuwd of ze dan ook nog daadwerkelijk teruggaan, en hoe ze van het eiland af komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dan voor de zekerheid
[ Bericht 40% gewijzigd door dapluiz op 08-05-2008 13:30:12 ]
Weet je, spoiler!quote:Op donderdag 8 mei 2008 07:47 schreef dapluiz het volgende:
Was het niet dat dit seizoen laat zien hoe ze van het eiland afkwamen en seizoen 5 hoe ze weer terug naar het eiland (proberen te) gaan ?
Aardige gedachte, maar ik vrees van niet. Dood is denk ik wel echt dood. Daarnaast vergeet niet dat: "the universe has a way of course correcting itself" Dus mochten ze het nu voorkomen dan gaan ze later wel weer op een andere manier dood. Denk maar aan Charlie.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:55 schreef Zhenar het volgende:
Ik bedacht me trouwens, dat als de dokter op de boot nog in orde is, dat die millitairen dan misschien ook nog op de boot zitten en dat ze via de radio ervoor kunnen zorgen dat de millitairen nooit het eiland opgaan en dat Danielle, Alex, dat ventje en die drie onfortuinlijke Lockies dus blijven leven
Klopt, maar dat betekent dat we nog wel een paar extra afleveringen met die dooien kunnen krijgenquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:00 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Aardige gedachte, maar ik vrees van niet. Dood is denk ik wel echt dood. Daarnaast vergeet niet dat: "the universe has a way of course correcting itself" Dus mochten ze het nu voorkomen dan gaan ze later wel weer op een andere manier dood. Denk maar aan Charlie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hehe, sterke ep weer na die mindere van vorige week!
Locke aka EL Salvador![]()
Volgens mij was het in seizoen 1 dat Locke in de hatch zo'n plaat opzette met Make your own kind of music en dat vond ik juist super vrolijk. Echt briljant gevonden.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:54 schreef GeneraalUli het volgende:
Ik weet niet of meer mensen dit hebben, maar ik vind de "oude muziek"(jaren '60/'70), zoals die in het begni van de EP op die platenspeler, altijd een beetje luguber klinken. Net alsof er telkens iets ernstigs gebeurt na het spelen van dat soort muziek.
De muziek opzich wel, maar de hele scene erom heen had voor mij toch iets aparts..alsof de muziek niet klopte met wat er gebeurde. Erg gaaf effect imo.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:31 schreef Timmai het volgende:
[..]
Volgens mij was het in seizoen 1 dat Locke in de hatch zo'n plaat opzette met Make your own kind of music en dat vond ik juist super vrolijk. Echt briljant gevonden.
Vond het anders toch wel een geniale aflevering! Maar het is geen slecht idee om hem nog eens te kijkenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:45 schreef Liquidootje het volgende:
hmm net met een half oog gekeken, vond het niet veel bijzonders hebben.
Vanavond nog maar een keer.
Weer? Die vent en dat instituut kwamen me allebei niet bekend voor...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:38 schreef DaFrenk het volgende:
Ooh.. en Alpert weer met z'n Mitelos instituut.. geniaal
Richard kennen we nog van de aflevering waar Juliet naar het eiland komt. Hij was de man van Mittelos, de organisatie die haar dus inhuurde zogenaamd. Ook kennen we hem van de jeugd van Ben op het eiland.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:29 schreef Molluck het volgende:
[..]
Weer? Die vent en dat instituut kwamen me allebei niet bekend voor...
Verder een hele toffe aflevering, maar er komen alleen maar meer raadsels bij. Die Richard en die neger, bij wie horen die nou? Zijn die van het echte DI, of horen ze bij Ben/Widmore?
Ja ok, maar die Alpert hebben we toch nog nooit eerder gezien?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:40 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Richard kennen we nog van de aflevering waar Juliet naar het eiland komt. Hij was de man van Mittelos, de organisatie die haar dus inhuurde zogenaamd. Ook kennen we hem van de jeugd van Ben op het eiland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |