Toen had ze Charlie he?quote:Op maandag 5 mei 2008 01:00 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik vind het maar raar dat het bij Sawyer ineens Claire voor en Claire na is terwijl hij hiervoor amper hoi tegen haar zei
Sawyer is altijd wel beschermend geweest voor de anderen, al was het grommend. 'You touch one hair on his curly head, I'll kill you', over Hurley tegen Locke. En toen Charlie net dood was ontfermde hij zich ook over Hurley, door te vragen hoe het ging en dat hij altijd kon praten enzo.quote:Op maandag 5 mei 2008 01:00 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik vind het maar raar dat het bij Sawyer ineens Claire voor en Claire na is terwijl hij hiervoor amper hoi tegen haar zei
En Anna-Lucia ook.quote:Op maandag 5 mei 2008 08:29 schreef Liquidootje het volgende:
Kate heeft hij al gebangd
quote:Op maandag 5 mei 2008 00:31 schreef Ascaroth het volgende:
[..]Ow dan hebben we hem dus wel al keer eerder gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
seizoen 3, ep 20Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
mensen worden bij bosjes doodgeschoten, dan is het minste wat je kan doen iemand met een baby beschermen tochquote:Op maandag 5 mei 2008 01:00 schreef Queen_Bee het volgende:
Die van Jack ook niet, Juliet is ook artsquote:Op maandag 5 mei 2008 15:47 schreef G-Mart het volgende:
TVP (en ik zie net dat de omschrijving van Michael niet meer up to date is in de OP).
Wel een saaie aflevering verder, alleen wel tof om Christian Shepherd weer eens te zien. En kennelijk is Claire dus met hem meegegaan. Samen met de promo van volgende week verklaart dit wel weer een hoop.
Dat was toch in de aflevering dat Kate weer naar het strand werd gestuurd door Locke, omdat ze niet mocht blijven? Toen ging Kate bij Sawyer slapen en toen zei die volgens mij iets met 'promise me'.. de rest weet ik niet meer maar dat staat me bijquote:Op zondag 4 mei 2008 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heeft ze hem misschien beloofd voordat ze van het eiland afging?
Er staan genoeg versies op youtube zonder ondertiteling en mét betere kwaliteitquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:37 schreef Mavro het volgende:
Die bloopers zijn heerlijk. Jammer van de Spaanse ondertiteling
quote:Op maandag 5 mei 2008 22:33 schreef Nuna het volgende:
Hm, die bloopers van seizoen 3 zijn ook wel tof
Ik vroeg mij al af waar the f*ck jij sayid lock ziet kussen. Het zit gewoon in een andere blooperfilmpjequote:
Miles kan de geesten van overledenen horen, was toch wel redelijk bekend? (Deed hij ook bij Naomi)quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:01 schreef Gremen het volgende:
Niet echt spannende aflevering, wel weer redelijk interessant. Alleen het deel met kate aan de telefoon en later dat gesprek met jack volgde ik niet helemaal.
En zou miles al het gefluister kunnen verstaan? Dat zou nog wel vet kunnen worden!
Wat zei ze nou? Dat ze met Sawyer aan het praten was over de telefoon? Ik heb de scene een paar keer opnieuw bekeken maar ik kon echt niet verstaan wat ze zei.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:01 schreef Gremen het volgende:
Niet echt spannende aflevering, wel weer redelijk interessant. Alleen het deel met kate aan de telefoon en later dat gesprek met jack volgde ik niet helemaal.
En zou miles al het gefluister kunnen verstaan? Dat zou nog wel vet kunnen worden!
Ja dat is bekendquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:27 schreef Haunter het volgende:
[..]
Miles kan de geesten van overledenen horen, was toch wel redelijk bekend? (Deed hij ook bij Naomi)
Het zou goed kunnen dat dat de overleden Dharma mensjes zijn die de Losties probeerden te waarschuwen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:13 schreef Gremen het volgende:
[..]
Ja dat is bekend![]()
Maar is het gefluister wat hij nu hoorde van carl precies hetzelfde type gefluister als we in de hele serie al hebben gehoord? Dus waren dat allemaal geesten/overledenen of toch nog iets anders? Dat is volgens mij nog nooit duidelijk geworden en uitgewerkt
Ff alle bloopers onder elkaar dan maarquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
dit topic krijgen we niet vol, voor de nieuwe ep
Ik dacht zoiets:quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:32 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Wat zei ze nou? Dat ze met Sawyer aan het praten was over de telefoon? Ik heb de scene een paar keer opnieuw bekeken maar ik kon echt niet verstaan wat ze zei.
quote:Lindelof: Would you book the Oceanic Six on Jimmy Kimmel Live!?
Kimmel: Absolutely. No question about it.
Cuse: The overriding goal of the characters in Season 5 is to get on Jimmy Kimmel Live!
Lindelof: That's what Jack is talking about in the flash-forward. He's not talking about the island.
Cuse: [Laughs] "We've gotta go back… on Kimmel!" And Kate's like, "No!"
Dit vind ik wel een goed gevonden analogiequote:TV Guide: The Internet has played a role in the buzz surrounding both of your shows.
Cuse: I don't think Lost could've existed in the pre-Internet era. Now you have the ability to both catch up with the show and also discuss and explain it. The camaraderie of the fans that come together over the Internet to discuss Lost is a huge factor in its success.
Lindelof: Lost has always been a cult show in its DNA. It started out as being the band that everybody was listening to and is sort of migrating down to the people who are just fans of punk rock.
Ik bedoelde eigenlijk in het gesprek tussen Kate en Jack daarna. Waarin ze het dus opeens heeft over Sawyer :-)quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:33 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ik dacht zoiets:
'Ik laat de nanny wel een paar uur langer blijven. Jack is toch nooit voor 8 uur terug. Ik kan wel een uur blijven.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |