Toen had ze Charlie he?quote:Op maandag 5 mei 2008 01:00 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik vind het maar raar dat het bij Sawyer ineens Claire voor en Claire na is terwijl hij hiervoor amper hoi tegen haar zei
Sawyer is altijd wel beschermend geweest voor de anderen, al was het grommend. 'You touch one hair on his curly head, I'll kill you', over Hurley tegen Locke. En toen Charlie net dood was ontfermde hij zich ook over Hurley, door te vragen hoe het ging en dat hij altijd kon praten enzo.quote:Op maandag 5 mei 2008 01:00 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik vind het maar raar dat het bij Sawyer ineens Claire voor en Claire na is terwijl hij hiervoor amper hoi tegen haar zei
En Anna-Lucia ook.quote:Op maandag 5 mei 2008 08:29 schreef Liquidootje het volgende:
Kate heeft hij al gebangd
quote:Op maandag 5 mei 2008 00:31 schreef Ascaroth het volgende:
[..]Ow dan hebben we hem dus wel al keer eerder gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
seizoen 3, ep 20Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
mensen worden bij bosjes doodgeschoten, dan is het minste wat je kan doen iemand met een baby beschermen tochquote:Op maandag 5 mei 2008 01:00 schreef Queen_Bee het volgende:
Die van Jack ook niet, Juliet is ook artsquote:Op maandag 5 mei 2008 15:47 schreef G-Mart het volgende:
TVP (en ik zie net dat de omschrijving van Michael niet meer up to date is in de OP).
Wel een saaie aflevering verder, alleen wel tof om Christian Shepherd weer eens te zien. En kennelijk is Claire dus met hem meegegaan. Samen met de promo van volgende week verklaart dit wel weer een hoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |