Heb hem ook meegenomenquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:32 schreef chansadres het volgende:
Voor een paar euro lag een een dubbel Lostboekwerk van Cathy Hapka in de schappen van de Kruidvat (Bedreigde soort & Geheime identiteit). Aardige prijs en meteen meegenomen. Mis ik 1 boek maar voor dat geld liet ik het niet liggen
Nee, we weten het niet zeker. Maar op de een of andere manier zag ze er zó vredig uit in de Cabin.. normaal is ze al in paniek als ze Aaron even niet kan vinden. En nu zit ze daar met een uitstraling alsof het haar niet meer kan schelen want ze weet dat het goed komt (lees: dat Kate zich over Aaron gaat ontfermen)...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:03 schreef IV_Xample het volgende:
dat zou ook kunnen, maar op dit moment weet je nog niet of ze dood is...
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 08:59 schreef -Marjo- het volgende:
[..]Goed mogelijk, alleen horen John en Ben niet bij de Oceanic Six, Hurley wel, dus dan zou die Kate enz. ingeseind hebben wat ze moeten doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die neger vroeg ook aan Hurley "they are still out there, aren't they?" Goed mogelijk dat het eiland ergens is waar ze het niet kunnen vinden, momenteel ligt het ook ergens waar het onvindbaar is, ware het niet dat ze nu wel de koers weten waarop ze moeten varen/vliegen om er te komen, maar anders lukt dat ook niet.
Nu ik daar aan denk vraag ik me af of die flashforwards ook het verste moment in de tijd is wat we ooit zullen zien, maw mocht het idd zo zijn dat er 6 man van het eiland afkomt en de rest blijft zitten, gaan we dan ook nog zien wat er daarna gebeurt of is het zoiets van "de 6 tofste karakters zijn er af en de rest die interessant is gaat toch wel dood"?"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 05:14 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Man, dat is in seizoen 2 ofzo al uitgelegd, niemand had motivatie ofzo en toen ging Jack een andere oplossing vinden. Echt de meest domme Lost vragen worden hier gesteld ...
Was toch maar een droom? De andere verschijningen lijken niet echt vast te zitten in een loop zoals de broer van Eko en Christian Shepard.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:10 schreef Bullet-tooth het volgende:
Horace lijkt trouwens een tantaluskwelling te moeten ondergaan. 12 jaar lang dezelfde boom omhakken.
Locke had Walt echt gezien, hij stond bovenaan de kuil naardat hij door Ben was neergeschoten en zichzelf van het leven wilde beroven, remember? Dat Locke zei dat Walt groter was, was een inside joke omdat je goed kunt zien dat Walt een stuk ouder is geworden sinds de opnames van het eerste seizoen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:10 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik heb het idee dat die neger Jakob is, aangezien Locke hem omschreef aan Sawyer als Walt maar dan een stuk groter. Misschien moet John gekozen worden door een opvolger van Jakob.
Dat was idd een prachtige scene.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:16 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik vond het delen van de mars met Hurley en Ben echt een van de beste scene's van dit seizoen. Die twee koppen![]()
.
dat was ook mijn grote vraag idd...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:49 schreef Re het volgende:
ik begrijp de timelines nu niet meer
dokter spoelt aan dood, wordt vorige dag gevonden
helicopter die vertrekt op ongeveer zelfde moment komt de volgende dag aan
Zodiac met Sayid vertrekt eerder en is er nog niet
Niet eens aan gedacht! Dit zou goed kunnen inderdaadquote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:29 schreef Molluck het volgende:
[..]
Goed mogelijk, alleen horen John en Ben niet bij de Oceanic Six, Hurley wel, dus dan zou die Kate enz. ingeseind hebben wat ze moeten doen.
Die neger vroeg ook aan Hurley "they are still out there, aren't they?" Goed mogelijk dat het eiland ergens is waar ze het niet kunnen vinden, momenteel ligt het ook ergens waar het onvindbaar is, ware het niet dat ze nu wel de koers weten waarop ze moeten varen/vliegen om er te komen, maar anders lukt dat ook niet.
Nu ik daar aan denk vraag ik me af of die flashforwards ook het verste moment in de tijd is wat we ooit zullen zien, maw mocht het idd zo zijn dat er 6 man van het eiland afkomt en de rest blijft zitten, gaan we dan ook nog zien wat er daarna gebeurt of is het zoiets van "de 6 tofste karakters zijn er af en de rest die interessant is gaat toch wel dood"?
Een drijvend lijk houdt niet keurig een vaste koers aanquote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:16 schreef One_conundrum het volgende:
Klopt dat wel? Want de dokter spoelde aan voor de blinde darm operatie toch? Hoe kan die heli dan sneller zijn dan het lijk?
Sterker nog, tegen de dokter werd, vlak voordat die werd vermoord, nog gezegd dat ze een boodschap hadden ontvangen dat die aangespoeld zou zijn op het eiland.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:16 schreef One_conundrum het volgende:
Klopt dat wel? Want de dokter spoelde aan voor de blinde darm operatie toch? Hoe kan die heli dan sneller zijn dan het lijk?
Je zag notabene dat ze die morse code binnen kregen. Dat was die commando die werd verlost van zijn post door de kapitein (vlak voordat hij met sayid en desmond ging praten bij de helicopter)quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:56 schreef SpaceSpiff het volgende:
[..]
Sterker nog, tegen de dokter werd, vlak voordat die werd vermoord, nog gezegd dat ze een boodschap hadden ontvangen dat die aangespoeld zou zijn op het eiland.
Hoe zat dat nou met die raket die vanaf het schip werd afgevuurd? Die kwam toch veel later aan dan verwacht.
Aangezien hij denkt te weten wat Ben van plan is, heb ik eerder het idee dat hij The Temple dreigt op te blazen waar al z'n mensen nu zitten.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:10 schreef Liquidootje het volgende:
Weten we niet, maar het lijkt mij vrij zeker dat het een hartslag metertje is.
Hij dood = schip ontploft. Zo kan hij de losties ook mee overhalen om hem niet te doden ofzo. Zoiets zal het wel zijn.
Misschien moet je het topic lezenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:42 schreef Ascaroth het volgende:
Wanneer Christian zegt dat Locke en z'n nieuwe posse het eiland moeten verplaatsen; hebben jullie dan ook niet het gevoel dat hij het niet zo zeer heeft over een ruimtelijke verplaatsing van het eiland maar eerder een verplaatsing in tijd?
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:42 schreef Ascaroth het volgende:
Wanneer Christian zegt dat Locke en z'n nieuwe posse het eiland moeten verplaatsen; hebben jullie dan ook niet het gevoel dat hij het niet zo zeer heeft over een ruimtelijke verplaatsing van het eiland maar eerder een verplaatsing in tijd?
Dat is mijn keuze.quote:
Dat kan ook, maar ik denk juist de boot met Sayid erop en dan komt Sayid (misschien samen met Desmond) opeens uit de jungle en dan is de bedreiging van die brute commando-man weg.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:03 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Aangezien hij denkt te weten wat Ben van plan is, heb ik eerder het idee dat hij The Temple dreigt op te blazen waar al z'n mensen nu zitten.
Heb ik gedaan, maar de opmerking over het verplaatsen van het eiland in tijd zag ik even over het hoofd tussen alle "Wie is die man in het hutje?"- en "Hebben we die neger al eens eerder gezien?"-posts.quote:
Ik hoopte even dat daar de episode zou eindigen. Hoe geniaal zou dat zijn?!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:16 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik vond het delen van de mars met Hurley en Ben echt een van de beste scene's van dit seizoen. Die twee koppen![]()
.
Heeft vast te maken met de bearing waarmee het lijk het eiland naderde: een verkeerde bearing zorgt voor een onvoorspelbare timeshift oid. De helikopter volgde de juiste bearing en kwam daarom wel (redelijk) synchroon aan op het eiland. Het lijk volgde een onbekende bearing en jumpte daarom per ongeluk naar een eerder moment in de eilandtijd. Ofzoquote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:54 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Beetje raar dat de helicopter wordt verslagen door een drijvend lijk ja. De boot kan wel kloppen.
Tering.quote:Op zondag 11 mei 2008 00:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Heeft vast te maken met de bearing waarmee het lijk het eiland naderde: een verkeerde bearing zorgt voor een onvoorspelbare timeshift oid. De helikopter volgde de juiste bearing en kwam daarom wel (redelijk) synchroon aan op het eiland. Het lijk volgde een onbekende bearing en jumpte daarom per ongeluk naar een eerder moment in de eilandtijd. Ofzo
Wurd. Maar het was in ieder geval al wel eerder gezegd dus ja, meerdere mensen denken hetquote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:55 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar de opmerking over het verplaatsen van het eiland in tijd zag ik even over het hoofd tussen alle "Wie is die man in het hutje?"- en "Hebben we die neger al eens eerder gezien?"-posts.
vond het een schijt afleveringquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:18 schreef Fyodor het volgende:
Hmm beetje saaie en vage aflevering vond ik. Persoonlijk heb ik het gewoon minder op die 'vage' dingen zoals de pa van Jack en Claire, het eiland verplaatsen () en smokey. Hopen dat er volgende week een betere aflevering is.
Dat was the biggest thing in de eerste afleveringen. Respect the smoke!quote:Op zondag 11 mei 2008 01:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vond het een schijt aflevering
jammer dat dat smoke ding er is
dat gekut met tijd, dat de dok al dood was of niet
jammer
wordt het allemaal te ingewikkeld voor je?quote:Op zondag 11 mei 2008 01:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jammer
Dat zijn toch best grote Lost dingenquote:Op zondag 11 mei 2008 01:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jammer
Wat had je anders verwacht, Lost heeft al vanaf het begin scifi elementen. Dat laatste zal trouwens alleen maar toe gaan nemen, hoe denk je dat alles anders verklaard kan gaan worden?quote:Op zondag 11 mei 2008 01:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jammer
Vind ik wel meevallen, ik kan de gedachtegang wel begrijpen eerlijk gezegd. In seizoen 4 gebeuren meer bovennatuurlijke en science fiction dingen dan in heel seizoen 1 t/m 3.quote:Op zondag 11 mei 2008 01:59 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Wat had je anders verwacht, Lost heeft al vanaf het begin scifi elementen. Dat laatste zal trouwens alleen maar toe gaan nemen, hoe denk je dat alles anders verklaard kan gaan worden?
Zon reactie doet me denken aan dit http://www.imdb.com/title/tt0411008/board/nest/105683230 ... ik bedoel wat voor een sukkel ben je als je 4 seizoenen nodig hebt om er achter te komen dat de show binnen een genre valt dat je eigenlijk niet leuk vindt.
Het gaat er niet om dat het nu meer is het gaat erom dat ze er altijd al in hebben gezeten en dat het te raden was dat het alleen maar zou toenemen. Immers het is wel duidelijk dat scifi nodig was om een antwoord te geven op de vragen uit eerdere seizoenen.quote:Op zondag 11 mei 2008 02:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen, ik kan de gedachtegang wel begrijpen eerlijk gezegd. In seizoen 4 gebeuren meer bovennatuurlijke en science fiction dingen dan in heel seizoen 1 t/m 3.
Waarom? Ik denk dat niemand in seizoen 2 dacht dat we naar verplaatsende hutjes gingen met daarin dode mensen, waarin vervolgens gezegd wordt dat het eiland verplaatst moet worden. En dan nog het tijdreizen. Vind het niet zo gek dat mensen dat iets té sci-fi vinden, Lost is een stuk meer science-fiction achtig dan in seizoen 1 t/m 3.quote:Op zondag 11 mei 2008 02:22 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat het nu meer is het gaat erom dat ze er altijd al in hebben gezeten en dat het te raden was dat het alleen maar zou toenemen. Immers het is wel duidelijk dat scifi nodig was om een antwoord te geven op de vragen uit eerdere seizoenen.
Wel dan ben ik blijkbaar een van de weinige die dat wel dacht.quote:Op zondag 11 mei 2008 02:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom? Ik denk dat niemand in seizoen 2 dacht dat we naar verplaatsende hutjes gingen met daarin dode mensen, waarin vervolgens gezegd wordt dat het eiland verplaatst moet worden. En dan nog het tijdreizen.
Kort maar krachtig, het vat het mooi samenquote:
Denk hetquote:Op zondag 11 mei 2008 02:46 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Wel dan ben ik blijkbaar een van de weinige die dat wel dacht.
Idd, er werd ook ooit gezegd (maar dat was nog tijdens seizoen 1) dat alle raadsels te verklaren waren met een wetenschappelijke theorie. Ik dacht van sommige dingen toen al "Tough job", maar in de laatste seizoenen is dat gewoon onmogelijk geworden.quote:Op zondag 11 mei 2008 02:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen, ik kan de gedachtegang wel begrijpen eerlijk gezegd. In seizoen 4 gebeuren meer bovennatuurlijke en science fiction dingen dan in heel seizoen 1 t/m 3.
Ik herinner me juist dat dat niet geval is.quote:Op zondag 11 mei 2008 11:44 schreef Molluck het volgende:
[..]
Idd, er werd ook ooit gezegd (maar dat was nog tijdens seizoen 1) dat alle raadsels te verklaren waren met een wetenschappelijke theorie. Ik dacht van sommige dingen toen al "Tough job", maar in de laatste seizoenen is dat gewoon onmogelijk geworden.
Spoiler over The Numbers:quote:Op zondag 11 mei 2008 11:44 schreef Molluck het volgende:
[..]
Idd, er werd ook ooit gezegd (maar dat was nog tijdens seizoen 1) dat alle raadsels te verklaren waren met een wetenschappelijke theorie. Ik dacht van sommige dingen toen al "Tough job", maar in de laatste seizoenen is dat gewoon onmogelijk geworden.
Mij boeit het nog wel, maar ik had liever een verklaring voor die cijferreeks gezien, of meer over die magnetische lading (?) die in het eiland opbouwt en de EMP (?) die ontstond toen Desmond de 'dam' doorbrak, dan dat ze nu door overleden mensen gewezen worden op wat ze moeten doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op ABC staat geen Lost gepland vandaagquote:
ik stel voor dat je naar het NL Lost topic gaatquote:Op zondag 11 mei 2008 12:50 schreef Timhoi het volgende:
Welke aflevering komt vanavond op tv?
quote:Op zondag 11 mei 2008 13:37 schreef Molluck het volgende:
Die aflvering waarin Ben zijn dochter afgemaakt wordt en de commando's aangevallen door Smokey
Owh ja, en waar Claire dood gingquote:Op zondag 11 mei 2008 13:37 schreef Molluck het volgende:
Die aflvering waarin Ben zijn dochter afgemaakt wordt en de commando's aangevallen door Smokey
Natuurlijk welquote:
Dat was ook raar en ongeloofwaardig. Een beetje te ongeloofwaardig als je het mij vraagt. Vandaar dat er gesuggereerd wordt dat ze interne bloedingen heeft opgelopen, omdat ze tegen Sawyer later ook klaagt over hoofdpijn. Dat zouden ze er ook niet ingestopt hebben als het geen betekenis zou hebben. Daarom ziet ze misschien ook haar dode vader die nacht, omdat ze gestorven is. Wat dan wel weer vreemd is, is dat haar lichaam ineens verdwenen lijkt? Hoewel dit met het lijk van Christian Shepherd ook het geval was (de lege doodskist die Jack in het oerwoud vindt).quote:Op zondag 11 mei 2008 15:33 schreef jorienvdherik het volgende:
wat ik ook slecht vond 2 afleveringen geleden dat claire niet dood was na een rpg aanval
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:00 schreef Liquidootje het volgende:
Sayid is held man. Komt die commando van 2.10m naar hem toe. Sayid totaal niet geintimideerd omhoog kijkend
quote:Op zondag 11 mei 2008 16:33 schreef Haunter het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een baas is die sajiet ook
Lost is meer dan "wie blijft er allemaal leven?" hoor.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Verder vind ik lost in dit seizoen ook niet meer spannend, omdat je al weet wie er blijft leven, erg jammer
maar hoe zat het met die dok dan ?
Er kunnen ook nog mensen achterblijven op het eiland. Zoals Sawyer. Wie zullen er nog meer achterblijven?quote:Op zondag 11 mei 2008 20:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Verder vind ik lost in dit seizoen ook niet meer spannend, omdat je al weet wie er blijft leven, erg jammer
maar hoe zat het met die dok dan ?
Het geflame zal nu wel weer losbarsten, maar bleek uit de vorige aflevering (die van vorige week dus) niet dat Sawyer ook van het eiland is?quote:Op zondag 11 mei 2008 21:16 schreef SpaceSpiff het volgende:
[..]
Er kunnen ook nog mensen achterblijven op het eiland. Zoals Sawyer. Wie zullen er nog meer achterblijven?
Waaruit heb je dat geconcludeerd dan, tijdens dat telefoongesprek dat Kate had?quote:Op zondag 11 mei 2008 21:34 schreef Molluck het volgende:
[..]
Het geflame zal nu wel weer losbarsten, maar bleek uit de vorige aflevering (die van vorige week dus) niet dat Sawyer ook van het eiland is?
dan nog , jammer dat je weet dat jack ofzo niet dood gaat nu die heli overkwamquote:Op zondag 11 mei 2008 21:16 schreef SpaceSpiff het volgende:
[..]
Er kunnen ook nog mensen achterblijven op het eiland. Zoals Sawyer. Wie zullen er nog meer achterblijven?
Kate had het erover dat Sawyer ervoor had gekozen om te blijven.quote:Op zondag 11 mei 2008 21:34 schreef Molluck het volgende:
[..]
Het geflame zal nu wel weer losbarsten, maar bleek uit de vorige aflevering (die van vorige week dus) niet dat Sawyer ook van het eiland is?
Ik vind het juist wel fijn om te weten dat de bekende personages tot het einde in de serie blijven.quote:Op zondag 11 mei 2008 21:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dan nog , jammer dat je weet dat jack ofzo niet dood gaat nu die heli overkwam
Inderdaad.quote:Op zondag 11 mei 2008 21:42 schreef SpaceSpiff het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel fijn om te weten dat de bekende personages tot het einde in de serie blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zegt dat Desmond niet meegaat? Hij zat niet op Oceanic 815, dus hoeft ook geen O6 te zijn.quote:Op zondag 11 mei 2008 22:23 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja, en dan Desmond zo van Hey Pen, ik heb eeuwig op je gewacht maar nu blijf ik lekker hier, doei
Ja dat had ik ook wel door.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:11 schreef Mar0988 het volgende:
Ja, het had er wel mee te maken, de personen die in flashback van John Locke voorkwamen zitten bij The Others als ik het goed heb...
John de uitverkorenequote:Op zondag 11 mei 2008 23:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook wel door.Maar dan nog steeds heeft het nks te maken met wat er deze aflevering op het eiland gebeurde.
Zo jij bent snel zeg!quote:Op zondag 11 mei 2008 23:10 schreef Mar0988 het volgende:
Ja, ik ook... Ik wist het meteen al toen die verpleegster haar moeder bij Mrs. Locke noemde dat het om John Locke ging...
zat toch wel iets in van een flash-forward, kleine locke die al weet welke voorwerpen bij hem horen, en die een tekening maakt van de zwarte rook op t eiland..quote:Op zondag 11 mei 2008 23:10 schreef TC03 het volgende:
Vond het wel gek dat er dit keer geen flash-forward was, en dat de flashback volgens mij niks te maken had met wat er op het eiland gebeurde.
quote:Op zondag 11 mei 2008 22:21 schreef Ascaroth het volgende:
Ben wel benieuwd hoe de Oceanic Six nou uiteindelijk van het eiland komen. Het lijkt me niet dat ze toch nog door de freighter worden meegenomen, zou Penny dan langskomen met een boot/vliegtuig/teletijdmachine?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij dacht hetzelfde als ik ... dit topic is soms lachwekkend.quote:
En dat gebeurt in de toekomst?quote:Op maandag 12 mei 2008 00:15 schreef Han-Pekel het volgende:
[..]
zat toch wel iets in van een flash-forward, kleine locke die al weet welke voorwerpen bij hem horen, en die een tekening maakt van de zwarte rook op t eiland..
Mwah, indirect toch wel. John wordt deze aflevering duidelijk neer gezet als een soort van uitverkorene. Hij krijgt dromen en opdrachten van het eiland. De flashbacks suggeren dat het zijn lot is dat hij op het eiland komt en daar een belangrijke missie heeft te vervullen. Zodoende ondersteunen de flashbacks wel degelijk één van de verhaallijnen in het heden op het eiland.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook wel door.Maar dan nog steeds heeft het nks te maken met wat er deze aflevering op het eiland gebeurde.
Dit klinkt wel logisch ja. Maar dan zou het tijdsverschil door die precieze bearing wel groot zijn. Het lijk spoelde aan voor de operatie en de heli minstens een dag later kreeg ik het idee, hoewel dat niet precies duidelijk was. . .quote:Op zondag 11 mei 2008 20:52 schreef Shrien het volgende:
De doc werd eerder op het eiland gevonden omdat 'ie niet lekker door de barriere kwam, wat de heli wel correct doet.Wat op een verkeerde manier door de barriere gaat komt op een random tijdsverschil (eerder/later) aan op het eiland. (zie ook dat raketje vanaf de boot).
Heb je deze nooit gezien dan?quote:Op zondag 11 mei 2008 11:44 schreef Molluck het volgende:
[..]
Mij boeit het nog wel, maar ik had liever een verklaring voor die cijferreeks gezien, of meer over die magnetische lading (?) die in het eiland opbouwt en de EMP (?) die ontstond toen Desmond de 'dam' doorbrak, dan dat ze nu door overleden mensen gewezen worden op wat ze moeten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |