Misschien moet je het topic lezenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:42 schreef Ascaroth het volgende:
Wanneer Christian zegt dat Locke en z'n nieuwe posse het eiland moeten verplaatsen; hebben jullie dan ook niet het gevoel dat hij het niet zo zeer heeft over een ruimtelijke verplaatsing van het eiland maar eerder een verplaatsing in tijd?
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:42 schreef Ascaroth het volgende:
Wanneer Christian zegt dat Locke en z'n nieuwe posse het eiland moeten verplaatsen; hebben jullie dan ook niet het gevoel dat hij het niet zo zeer heeft over een ruimtelijke verplaatsing van het eiland maar eerder een verplaatsing in tijd?
Dat is mijn keuze.quote:
Dat kan ook, maar ik denk juist de boot met Sayid erop en dan komt Sayid (misschien samen met Desmond) opeens uit de jungle en dan is de bedreiging van die brute commando-man weg.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:03 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Aangezien hij denkt te weten wat Ben van plan is, heb ik eerder het idee dat hij The Temple dreigt op te blazen waar al z'n mensen nu zitten.
Heb ik gedaan, maar de opmerking over het verplaatsen van het eiland in tijd zag ik even over het hoofd tussen alle "Wie is die man in het hutje?"- en "Hebben we die neger al eens eerder gezien?"-posts.quote:
Ik hoopte even dat daar de episode zou eindigen. Hoe geniaal zou dat zijn?!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:16 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik vond het delen van de mars met Hurley en Ben echt een van de beste scene's van dit seizoen. Die twee koppen![]()
.
Heeft vast te maken met de bearing waarmee het lijk het eiland naderde: een verkeerde bearing zorgt voor een onvoorspelbare timeshift oid. De helikopter volgde de juiste bearing en kwam daarom wel (redelijk) synchroon aan op het eiland. Het lijk volgde een onbekende bearing en jumpte daarom per ongeluk naar een eerder moment in de eilandtijd. Ofzoquote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:54 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Beetje raar dat de helicopter wordt verslagen door een drijvend lijk ja. De boot kan wel kloppen.
Tering.quote:Op zondag 11 mei 2008 00:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Heeft vast te maken met de bearing waarmee het lijk het eiland naderde: een verkeerde bearing zorgt voor een onvoorspelbare timeshift oid. De helikopter volgde de juiste bearing en kwam daarom wel (redelijk) synchroon aan op het eiland. Het lijk volgde een onbekende bearing en jumpte daarom per ongeluk naar een eerder moment in de eilandtijd. Ofzo
Wurd. Maar het was in ieder geval al wel eerder gezegd dus ja, meerdere mensen denken hetquote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:55 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar de opmerking over het verplaatsen van het eiland in tijd zag ik even over het hoofd tussen alle "Wie is die man in het hutje?"- en "Hebben we die neger al eens eerder gezien?"-posts.
vond het een schijt afleveringquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:18 schreef Fyodor het volgende:
Hmm beetje saaie en vage aflevering vond ik. Persoonlijk heb ik het gewoon minder op die 'vage' dingen zoals de pa van Jack en Claire, het eiland verplaatsen () en smokey. Hopen dat er volgende week een betere aflevering is.
Dat was the biggest thing in de eerste afleveringen. Respect the smoke!quote:Op zondag 11 mei 2008 01:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vond het een schijt aflevering
jammer dat dat smoke ding er is
dat gekut met tijd, dat de dok al dood was of niet
jammer
wordt het allemaal te ingewikkeld voor je?quote:Op zondag 11 mei 2008 01:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jammer
Dat zijn toch best grote Lost dingenquote:Op zondag 11 mei 2008 01:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jammer
Wat had je anders verwacht, Lost heeft al vanaf het begin scifi elementen. Dat laatste zal trouwens alleen maar toe gaan nemen, hoe denk je dat alles anders verklaard kan gaan worden?quote:Op zondag 11 mei 2008 01:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jammer
Vind ik wel meevallen, ik kan de gedachtegang wel begrijpen eerlijk gezegd. In seizoen 4 gebeuren meer bovennatuurlijke en science fiction dingen dan in heel seizoen 1 t/m 3.quote:Op zondag 11 mei 2008 01:59 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Wat had je anders verwacht, Lost heeft al vanaf het begin scifi elementen. Dat laatste zal trouwens alleen maar toe gaan nemen, hoe denk je dat alles anders verklaard kan gaan worden?
Zon reactie doet me denken aan dit http://www.imdb.com/title/tt0411008/board/nest/105683230 ... ik bedoel wat voor een sukkel ben je als je 4 seizoenen nodig hebt om er achter te komen dat de show binnen een genre valt dat je eigenlijk niet leuk vindt.
Het gaat er niet om dat het nu meer is het gaat erom dat ze er altijd al in hebben gezeten en dat het te raden was dat het alleen maar zou toenemen. Immers het is wel duidelijk dat scifi nodig was om een antwoord te geven op de vragen uit eerdere seizoenen.quote:Op zondag 11 mei 2008 02:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen, ik kan de gedachtegang wel begrijpen eerlijk gezegd. In seizoen 4 gebeuren meer bovennatuurlijke en science fiction dingen dan in heel seizoen 1 t/m 3.
Waarom? Ik denk dat niemand in seizoen 2 dacht dat we naar verplaatsende hutjes gingen met daarin dode mensen, waarin vervolgens gezegd wordt dat het eiland verplaatst moet worden. En dan nog het tijdreizen. Vind het niet zo gek dat mensen dat iets té sci-fi vinden, Lost is een stuk meer science-fiction achtig dan in seizoen 1 t/m 3.quote:Op zondag 11 mei 2008 02:22 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat het nu meer is het gaat erom dat ze er altijd al in hebben gezeten en dat het te raden was dat het alleen maar zou toenemen. Immers het is wel duidelijk dat scifi nodig was om een antwoord te geven op de vragen uit eerdere seizoenen.
Wel dan ben ik blijkbaar een van de weinige die dat wel dacht.quote:Op zondag 11 mei 2008 02:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom? Ik denk dat niemand in seizoen 2 dacht dat we naar verplaatsende hutjes gingen met daarin dode mensen, waarin vervolgens gezegd wordt dat het eiland verplaatst moet worden. En dan nog het tijdreizen.
Kort maar krachtig, het vat het mooi samenquote:
Denk hetquote:Op zondag 11 mei 2008 02:46 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Wel dan ben ik blijkbaar een van de weinige die dat wel dacht.
Idd, er werd ook ooit gezegd (maar dat was nog tijdens seizoen 1) dat alle raadsels te verklaren waren met een wetenschappelijke theorie. Ik dacht van sommige dingen toen al "Tough job", maar in de laatste seizoenen is dat gewoon onmogelijk geworden.quote:Op zondag 11 mei 2008 02:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen, ik kan de gedachtegang wel begrijpen eerlijk gezegd. In seizoen 4 gebeuren meer bovennatuurlijke en science fiction dingen dan in heel seizoen 1 t/m 3.
Ik herinner me juist dat dat niet geval is.quote:Op zondag 11 mei 2008 11:44 schreef Molluck het volgende:
[..]
Idd, er werd ook ooit gezegd (maar dat was nog tijdens seizoen 1) dat alle raadsels te verklaren waren met een wetenschappelijke theorie. Ik dacht van sommige dingen toen al "Tough job", maar in de laatste seizoenen is dat gewoon onmogelijk geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |