Spoiler over The Numbers:quote:Op zondag 11 mei 2008 11:44 schreef Molluck het volgende:
[..]
Idd, er werd ook ooit gezegd (maar dat was nog tijdens seizoen 1) dat alle raadsels te verklaren waren met een wetenschappelijke theorie. Ik dacht van sommige dingen toen al "Tough job", maar in de laatste seizoenen is dat gewoon onmogelijk geworden.
Mij boeit het nog wel, maar ik had liever een verklaring voor die cijferreeks gezien, of meer over die magnetische lading (?) die in het eiland opbouwt en de EMP (?) die ontstond toen Desmond de 'dam' doorbrak, dan dat ze nu door overleden mensen gewezen worden op wat ze moeten doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op ABC staat geen Lost gepland vandaagquote:
ik stel voor dat je naar het NL Lost topic gaatquote:Op zondag 11 mei 2008 12:50 schreef Timhoi het volgende:
Welke aflevering komt vanavond op tv?
quote:Op zondag 11 mei 2008 13:37 schreef Molluck het volgende:
Die aflvering waarin Ben zijn dochter afgemaakt wordt en de commando's aangevallen door Smokey
Owh ja, en waar Claire dood gingquote:Op zondag 11 mei 2008 13:37 schreef Molluck het volgende:
Die aflvering waarin Ben zijn dochter afgemaakt wordt en de commando's aangevallen door Smokey
Natuurlijk welquote:
Dat was ook raar en ongeloofwaardig. Een beetje te ongeloofwaardig als je het mij vraagt. Vandaar dat er gesuggereerd wordt dat ze interne bloedingen heeft opgelopen, omdat ze tegen Sawyer later ook klaagt over hoofdpijn. Dat zouden ze er ook niet ingestopt hebben als het geen betekenis zou hebben. Daarom ziet ze misschien ook haar dode vader die nacht, omdat ze gestorven is. Wat dan wel weer vreemd is, is dat haar lichaam ineens verdwenen lijkt? Hoewel dit met het lijk van Christian Shepherd ook het geval was (de lege doodskist die Jack in het oerwoud vindt).quote:Op zondag 11 mei 2008 15:33 schreef jorienvdherik het volgende:
wat ik ook slecht vond 2 afleveringen geleden dat claire niet dood was na een rpg aanval
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:00 schreef Liquidootje het volgende:
Sayid is held man. Komt die commando van 2.10m naar hem toe. Sayid totaal niet geintimideerd omhoog kijkend
quote:Op zondag 11 mei 2008 16:33 schreef Haunter het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een baas is die sajiet ook
Lost is meer dan "wie blijft er allemaal leven?" hoor.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Verder vind ik lost in dit seizoen ook niet meer spannend, omdat je al weet wie er blijft leven, erg jammer
maar hoe zat het met die dok dan ?
Er kunnen ook nog mensen achterblijven op het eiland. Zoals Sawyer. Wie zullen er nog meer achterblijven?quote:Op zondag 11 mei 2008 20:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Verder vind ik lost in dit seizoen ook niet meer spannend, omdat je al weet wie er blijft leven, erg jammer
maar hoe zat het met die dok dan ?
Het geflame zal nu wel weer losbarsten, maar bleek uit de vorige aflevering (die van vorige week dus) niet dat Sawyer ook van het eiland is?quote:Op zondag 11 mei 2008 21:16 schreef SpaceSpiff het volgende:
[..]
Er kunnen ook nog mensen achterblijven op het eiland. Zoals Sawyer. Wie zullen er nog meer achterblijven?
Waaruit heb je dat geconcludeerd dan, tijdens dat telefoongesprek dat Kate had?quote:Op zondag 11 mei 2008 21:34 schreef Molluck het volgende:
[..]
Het geflame zal nu wel weer losbarsten, maar bleek uit de vorige aflevering (die van vorige week dus) niet dat Sawyer ook van het eiland is?
dan nog , jammer dat je weet dat jack ofzo niet dood gaat nu die heli overkwamquote:Op zondag 11 mei 2008 21:16 schreef SpaceSpiff het volgende:
[..]
Er kunnen ook nog mensen achterblijven op het eiland. Zoals Sawyer. Wie zullen er nog meer achterblijven?
Kate had het erover dat Sawyer ervoor had gekozen om te blijven.quote:Op zondag 11 mei 2008 21:34 schreef Molluck het volgende:
[..]
Het geflame zal nu wel weer losbarsten, maar bleek uit de vorige aflevering (die van vorige week dus) niet dat Sawyer ook van het eiland is?
Ik vind het juist wel fijn om te weten dat de bekende personages tot het einde in de serie blijven.quote:Op zondag 11 mei 2008 21:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dan nog , jammer dat je weet dat jack ofzo niet dood gaat nu die heli overkwam
Inderdaad.quote:Op zondag 11 mei 2008 21:42 schreef SpaceSpiff het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel fijn om te weten dat de bekende personages tot het einde in de serie blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zegt dat Desmond niet meegaat? Hij zat niet op Oceanic 815, dus hoeft ook geen O6 te zijn.quote:Op zondag 11 mei 2008 22:23 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja, en dan Desmond zo van Hey Pen, ik heb eeuwig op je gewacht maar nu blijf ik lekker hier, doei
Ja dat had ik ook wel door.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:11 schreef Mar0988 het volgende:
Ja, het had er wel mee te maken, de personen die in flashback van John Locke voorkwamen zitten bij The Others als ik het goed heb...
John de uitverkorenequote:Op zondag 11 mei 2008 23:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook wel door.Maar dan nog steeds heeft het nks te maken met wat er deze aflevering op het eiland gebeurde.
Zo jij bent snel zeg!quote:Op zondag 11 mei 2008 23:10 schreef Mar0988 het volgende:
Ja, ik ook... Ik wist het meteen al toen die verpleegster haar moeder bij Mrs. Locke noemde dat het om John Locke ging...
zat toch wel iets in van een flash-forward, kleine locke die al weet welke voorwerpen bij hem horen, en die een tekening maakt van de zwarte rook op t eiland..quote:Op zondag 11 mei 2008 23:10 schreef TC03 het volgende:
Vond het wel gek dat er dit keer geen flash-forward was, en dat de flashback volgens mij niks te maken had met wat er op het eiland gebeurde.
quote:Op zondag 11 mei 2008 22:21 schreef Ascaroth het volgende:
Ben wel benieuwd hoe de Oceanic Six nou uiteindelijk van het eiland komen. Het lijkt me niet dat ze toch nog door de freighter worden meegenomen, zou Penny dan langskomen met een boot/vliegtuig/teletijdmachine?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij dacht hetzelfde als ik ... dit topic is soms lachwekkend.quote:
En dat gebeurt in de toekomst?quote:Op maandag 12 mei 2008 00:15 schreef Han-Pekel het volgende:
[..]
zat toch wel iets in van een flash-forward, kleine locke die al weet welke voorwerpen bij hem horen, en die een tekening maakt van de zwarte rook op t eiland..
Mwah, indirect toch wel. John wordt deze aflevering duidelijk neer gezet als een soort van uitverkorene. Hij krijgt dromen en opdrachten van het eiland. De flashbacks suggeren dat het zijn lot is dat hij op het eiland komt en daar een belangrijke missie heeft te vervullen. Zodoende ondersteunen de flashbacks wel degelijk één van de verhaallijnen in het heden op het eiland.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook wel door.Maar dan nog steeds heeft het nks te maken met wat er deze aflevering op het eiland gebeurde.
Dit klinkt wel logisch ja. Maar dan zou het tijdsverschil door die precieze bearing wel groot zijn. Het lijk spoelde aan voor de operatie en de heli minstens een dag later kreeg ik het idee, hoewel dat niet precies duidelijk was. . .quote:Op zondag 11 mei 2008 20:52 schreef Shrien het volgende:
De doc werd eerder op het eiland gevonden omdat 'ie niet lekker door de barriere kwam, wat de heli wel correct doet.Wat op een verkeerde manier door de barriere gaat komt op een random tijdsverschil (eerder/later) aan op het eiland. (zie ook dat raketje vanaf de boot).
Heb je deze nooit gezien dan?quote:Op zondag 11 mei 2008 11:44 schreef Molluck het volgende:
[..]
Idd, er werd ook ooit gezegd (maar dat was nog tijdens seizoen 1) dat alle raadsels te verklaren waren met een wetenschappelijke theorie. Ik dacht van sommige dingen toen al "Tough job", maar in de laatste seizoenen is dat gewoon onmogelijk geworden.
Mij boeit het nog wel, maar ik had liever een verklaring voor die cijferreeks gezien, of meer over die magnetische lading (?) die in het eiland opbouwt en de EMP (?) die ontstond toen Desmond de 'dam' doorbrak, dan dat ze nu door overleden mensen gewezen worden op wat ze moeten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |