Zaten die mensen die dat signaal ontvingen na de ex/im plosie van the hatch niet ergens op de noordpool?quote:Op woensdag 30 april 2008 21:26 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Wat heeft de noordpool ermee te maken
Hmm, freaky filmpje.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:23 schreef Saphia het volgende:
Ik heb op Youtube dit filmpje gevonden van Alvar Hanso die uitlegt wat de eiland precies is en wat de nummers betekenen, geen idee of dit filmpje van de makers van Lost is ,maar zag het nooit eerder.
het gaat erom dat de wetenschappers/Dharma mensen aan experimenten werken om de mensheid te redden(Maya voorspelling? )
Dat filmpje is al zo oud, dat is de compilatie van een spel wat op internet liep waar elke keer nieuwe fragmenten van vrij kwamen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:23 schreef Saphia het volgende:
Ik heb op Youtube dit filmpje gevonden van Alvar Hanso die uitlegt wat het eiland precies is en wat de nummers betekenen, geen idee of dit filmpje van de makers van Lost is ,maar zag het nooit eerder.
het gaat erom dat de wetenschappers/Dharma mensen aan experimenten werken om de mensheid te redden(Maya voorspelling? )
Zaten die niet op Antarctica?quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:42 schreef timbob het volgende:
[..]
Zaten die mensen die dat signaal ontvingen na de ex/im plosie van the hatch niet ergens op de noordpool?
Ik kijk alleen nog maar de HD versie, VEEL scherper.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:00 schreef marcel-o het volgende:
dit keer maart eens een .MKV binnenhalen, ff verschil checken
Hmmja, dat heeft ook een hele aflevering geduurd. Nu is het alweer voorbij zo te zienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Trailer S04E11Verdammt, zo'n week gaat weer lang duren...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Powered by Janetje®
Ben toch bang dat ze een slachtoffer is geworden van de schrijversstaking. De schrijvers wilden al heel lang haar backstory verder onderzoeken. Maar daar is nu dus mogelijk geen tijd meer voor. Toch erg jammer!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:10 schreef planethugo het volgende:
dus rousseau is toch gewoon dood. Beetje jammer, ze zat er allang in maar toch weten we niet veel van 'r en dan is ze zomaar ineens weg.
Ik denk dat we have to go back aan t eind is, en dit er dus allemaal aan vooraf gaat. Jack wordt steeds erger, tot het moment dat ie t eiland de schuld gaat geven en dus terug wilquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:17 schreef Kinga het volgende:
Ik raak echt in de war door die flashforwards met de tijdslijn. Is dit allemaal gebeurd voor Jack tegen Kate zegt, we have to go back? Want ik houd die scene eigenlijk een beetje aan als verste flash forward...
In deze zag je bv Hurley nog in die kliniek, wanneer is ie dan naar Sun gegaan om de baby te bekijken, ervoor of erna? Verwarrend allemaal...
dat is juist expres gedaan om die verwarring erin te houden.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:17 schreef Kinga het volgende:
Ik raak echt in de war door die flashforwards met de tijdslijn. Is dit allemaal gebeurd voor Jack tegen Kate zegt, we have to go back? Want ik houd die scene eigenlijk een beetje aan als verste flash forward...
In deze zag je bv Hurley nog in die kliniek, wanneer is ie dan naar Sun gegaan om de baby te bekijken, ervoor of erna? Verwarrend allemaal...
Dat snapte ik ook niet ! Die trokken Locke nog mee de grond in bijnaquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:16 schreef Liquidootje het volgende:
Waarom had The Smoke monster zo weinig impact op die soldaten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Jack had een blinde darm ontsteking. En of er niks achter zit... tja... dat is bijna nooit zo bij Lost. Rose lijkt te suggeren dat het geen toeval is. Dat het eiland Jack mogelijk ziek maakt omdat hij zo hard bezig is met ontsnappen. Maar dat dat niet de bedoeling is en hij daarom gestraft wordt...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:45 schreef Bot13 het volgende:
Saaie aflevering. Maar wat wil je ook, na zo'n topaflevering als de vorige. Daar kun je niet meer over heen.
Jack had iets met z'n appendix/maag/buik? Ik heb nog nooit moeite gehad een ep zonder subs te volgen, maar hier zat dus gewoon niets achter, of wel? Behalve dat het heel naar is voor Jack, had ik misschien wel een 'Dharma Dehydrating Food Capsule of iets dergelijks uit z'n maag willen zien komen
ik denk omdat je op het einde sawyer met die baby zag, dat sawyer gevraagd heeft aan katequote:Op zaterdag 3 mei 2008 08:46 schreef MaatjeTho het volgende:
Ik vond het cliché/irritant toen Lost net deed of het verassend was wie er in die douche stond (Kate dus). Ik vind Kate per aflevering minder boeiend worden, al ben ik wel benieuwd wat ze nou voor Sawyer moet doen (Dat het voor Sawyer was was ook voorspelbaar).
Vond het, samen met die aflevering over Kate de minste van het seizoen.
Ja.. dat zullen we moeten afwachten.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 09:28 schreef FoXje het volgende:
Maarre wat is nou met Claire gebeurd ?
Ik denk dat Sawyer de baby laat liggen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 09:31 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ik denk omdat je op het einde sawyer met die baby zag, dat sawyer gevraagd heeft aan kate
om voor de baby te zorgen ofzo. Maar er zal wel meer zijn
Dat is wel héél vergezocht. hij heeft de baby toch helemaal niet laten liggen?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:28 schreef Liquidootje het volgende:
Ik denk dat Sawyer denkt dat Claire de baby heeft laten liggen om later hun slaapplaats weer te kunnen vinden aan de hand van het hongergehuil van de baby.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |