abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:51:30 #126
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_58576038
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:49 schreef Molluck het volgende:

[..]

Ja ok, maar die Alpert hebben we toch nog nooit eerder gezien?
Dude, volg jij de serie nog?

Richard (Alpert) was Ben's rechterhand op het eiland, hij had Ben op jonge leeftijd gevonden, heeft Juliet naar het eiland gehaald en heeft in volgens mij nog wel meer flashbacks gezeten Hij zou nu met alle Others bij "the Temple" zitten.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:53:15 #127
210763 Wiiperdiipii
Worship yourself
pi_58576077
Quote:
The 2009 and 2010 editions of ABC's "Lost" will be 17 hours each -- not 16 as previously planned, says The Hollywood Reporter.

ABC has added two hours to the show's production plan because the WGA strike knocked three hours out of the current season. To partly compensate, the network recently added an additional hour to Part 2 of the season finale that airs May 29.

All told, the changes will wrap up the show with the same number of episodes that producers and ABC negotiated last year.

"We were supposed to do 16-16-16," "Lost" co-creator Damon Lindelof said. "But we ended up doing 14 this season, so we owe two."

For the upcoming season finale, Lindelof promised a more action-driven cliffhanger instead of the mind-bending flash-forward time shift that stunned fans last season.

"The finale this year will not be as tricky as last year," he said. "Hopefully, this year it's a little bit more of a straightforward action-adventure narrative. But the ending of the episode will hopefully engage and intrigue people looking forward to the next season of the show."
Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
  vrijdag 9 mei 2008 @ 15:08:04 #128
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_58576395
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:51 schreef Haunter het volgende:

[..]

Dude, volg jij de serie nog?

Richard (Alpert) was Ben's rechterhand op het eiland, hij had Ben op jonge leeftijd gevonden, heeft Juliet naar het eiland gehaald en heeft in volgens mij nog wel meer flashbacks gezeten Hij zou nu met alle Others bij "the Temple" zitten.
Ja sorry dat ik niet alle blogs uit mijn hoofd heb geleerd en niet weet welke achternamen er horen bij personages die pas 5 scenes gespeeld hebben. Het antwoord is inmiddels al duidelijk, maar wat ik bedoelde te vragen is of die rector die John op dat science camp wijst al ooit eerder in de serie was geweest. Dat begreep ik namelijk min of meer uit bovenstaande reactie.
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_58576459
Hmm net gekeken.
Vond hem toch niet zo heel super eigenlijk, maar weer meer vragen erbij

Zoals :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraagjes :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe hem wel in spoiler, voor de mensen die hem nog niet hebben gezien
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_58576464
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 15:08 schreef Molluck het volgende:

[..]

Ja sorry dat ik niet alle blogs uit mijn hoofd heb geleerd en niet weet welke achternamen er horen bij personages die pas 5 scenes gespeeld hebben.

Niet zo flamerig doen. Gewoon normaal kijken en onthouden vlegel!
A little bit hateful
  vrijdag 9 mei 2008 @ 15:14:44 #131
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_58576534
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 15:08 schreef Molluck het volgende:

[..]

Ja sorry dat ik niet alle blogs uit mijn hoofd heb geleerd en niet weet welke achternamen er horen bij personages die pas 5 scenes gespeeld hebben. Het antwoord is inmiddels al duidelijk, maar wat ik bedoelde te vragen is of die rector die John op dat science camp wijst al ooit eerder in de serie was geweest. Dat begreep ik namelijk min of meer uit bovenstaande reactie.
5 scenes? Nou, het was een belangrijk caracter in seizoen 3.

Die rector is verder niet in de serie geweest volgens mij.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 15:19:36 #132
37723 martijnisgek
gek hoezo gek?
pi_58576643
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:29 schreef Molluck het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd naar de volgende afleveringen, ik neem aan dat volgende week de aanloop naar de dubbele seizoensfinale is, of is de dubbele finale nu over 2 weken uitgespreid?
Dat kun je toch heel makkelijk zelf opzoeken?

4x12 15/May/2008 There's No Place Like Home (1)
4x13 29/May/2008 There's No Place Like Home (2)
4x14 29/May/2008 There's No Place Like Home (3)

Bron
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:28:36 #133
165802 Reki
no comment.
pi_58578092
geweldige aflevering

Deze kan wel in de volgende TT, waneer Ben zegt: Destiny Is A Fickle Bitch
zie ondertitel :)
  vrijdag 9 mei 2008 @ 17:01:50 #134
210763 Wiiperdiipii
Worship yourself
pi_58578705
Net de aflevering gekeken

Echt een geweldige aflevering. Sayid op pad om de mensen te redden en om ze te waarschuwen alleen de losties denken juist dat ze die stip moeten volgen wat dus juist niet moest, Frank probeerde ze nog zo te waarschuwen... En Claire wtf, bij haar vader..ze lijkt wel drugged inderdaad. Hoop dat ze het overleeft. Ze moet ook van het eiland afkomen.

Kijk uit naar de seizoensfinale die begint volgende week
Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
  vrijdag 9 mei 2008 @ 17:03:58 #135
130755 Kinga
versier hier
pi_58578743
Zie je wel! Toch
SPOILER
die in die stoel zat! Maakt het voor mij ook meteen duidelijker dat
SPOILER

Die laatste zin Ik had echt zoiets van WAT!

Ik snap alleen de rol van die ene kerel niet, die steeds terug komt... die wat tegen John over die walkabout zat te praten. Wie is die vent toch?

En die andere vent, die bij jonge Locke op bezoek kwam. Is ie dood? Kan ie tijdreizen? Of wordt ie gewoon niet ouder? Blijft nog steeds een vaag gedoe.

En Michael mag blijkbaar nog steeds niet dood.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 17:09:12 #136
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_58578849
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 17:01 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Net de aflevering gekeken

Echt een geweldige aflevering. Sayid op pad om de mensen te redden en om ze te waarschuwen alleen de losties denken juist dat ze die stip moeten volgen wat dus juist niet moest, Frank probeerde ze nog zo te waarschuwen... En Claire wtf, bij haar vader..ze lijkt wel drugged inderdaad. Hoop dat ze het overleeft. Ze moet ook van het eiland afkomen.

Kijk uit naar de seizoensfinale die begint volgende week
Volgens mij is Claire overleden. Het feit dat ze met haar overleden vader meegaat, Miles met zijn geest-skills ziet Christian en Claire samen weglopen en nu lijkt het alsof ze er vrede mee heeft en zich nergens meer druk om maakt.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  vrijdag 9 mei 2008 @ 17:19:59 #137
210763 Wiiperdiipii
Worship yourself
pi_58579029
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 17:09 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Volgens mij is Claire overleden. Het feit dat ze met haar overleden vader meegaat, Miles met zijn geest-skills ziet Christian en Claire samen weglopen en nu lijkt het alsof ze er vrede mee heeft en zich nergens meer druk om maakt.
Zal het wel verklaren ja. Zal waarschijnlijk ook wel zo zijn maar ik hou de hoop nog dat ze levend van het eiland komt. Ik vind haar erg goed acteren, niet het beste van de cast maar toch. Plus ze heeft een leuke rol.
pi_58579371
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 17:19 schreef Wiiperdiipii het volgende:

[..]

Zal het wel verklaren ja. Zal waarschijnlijk ook wel zo zijn maar ik hou de hoop nog dat ze levend van het eiland komt. Ik vind haar erg goed acteren, niet het beste van de cast maar toch. Plus ze heeft een leuke rol.
Ja ze was geweldig in haar continue slachtofferrol. Altijd beschermd moeten worden. Altijd in gevaar etc. Top character.
A little bit hateful
pi_58579376
Wow!

Dat was een heel wat spannendere aflevering dan vorige week! Jacob weg, Christian en Claire in het huisje. Dokter die eerder aanspoeld dan die gedood wordt...
pi_58579663
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 15:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
SPOILER
Goeie ja.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 18:01:51 #141
210763 Wiiperdiipii
Worship yourself
pi_58579708
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 17:58 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Goeie ja.
Denk een soort bom. Als je hem raakt gaat iedereen eraan. Dus ook het eiland..
pi_58579947
tvp'tje, vanavond ga ik aflevering 11 kijken
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_58580132
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 17:09 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Is wel een redelijke verklaring. Behalve dan dat Claire dan wel "zomaar" in haar slaap moet zijn doodgegaan.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 18:35:25 #144
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_58580177
Godskanaries wat een goede aflevering weer! Claire had ik daar écht niet verwacht!
  vrijdag 9 mei 2008 @ 18:36:49 #145
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_58580189
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 18:32 schreef SpaceSpiff het volgende:

[..]

Is wel een redelijke verklaring. Behalve dan dat Claire dan wel "zomaar" in haar slaap moet zijn doodgegaan.
Beste aanslag die ze 'overleefde', ze zou natuurlijk maar zo interne bloedingen kunnen hebben opgelopen oid.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  vrijdag 9 mei 2008 @ 18:55:40 #146
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_58580450
Mooie aflevering. Wel vreemd dat die gozer die John als kind interviewde helemaal niet ouder is geworden na 40/50 jaar? En die zwarte gozer die die rolstoel van John voortduwde, was die ook niet al eerder in de serie geweest? En John en Michael kunnen beiden niet dood?

[ Bericht 8% gewijzigd door SoupNazi op 09-05-2008 19:02:51 ]
A.F.C. Ajax
  vrijdag 9 mei 2008 @ 19:43:45 #147
210763 Wiiperdiipii
Worship yourself
pi_58581239
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 18:55 schreef SoupNazi het volgende:
Mooie aflevering. Wel vreemd dat die gozer die John als kind interviewde helemaal niet ouder is geworden na 40/50 jaar? En die zwarte gozer die die rolstoel van John voortduwde, was die ook niet al eerder in de serie geweest? En John en Michael kunnen beiden niet dood?
John en Michael hebben waarschijnlijk nog iets te doen voor het eiland waardoor ze niet dood gaan. Die zwarte kerel was aanwezig in de flashfoward van Hugo Hurley toen hij in die kliniek behandeld werd. Toen kwam die man binnen en die zei vervolgens : They are still out there, ain't they ? Of in ieder geval in die geest.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 19:51:02 #148
151400 EvilMarc
, gekkie!
pi_58581373
Oja, de mensen die niet per sé in 720p hoeven te kijken. Als je er heel snel bij wilt zijn moet je ff googlen op ninjavideo. Die hebben heb altijd binnen het uur na het uitzenden online staan (dus voordat de oostkust van de U.S. hem kan kijken kan jij hem al kijken). Te bekijken met de divx web player.
Als je er niet uitkomt moet je me maar pm'en.
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_58581448
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 18:55 schreef SoupNazi het volgende:
Dat Michael niet dood kan totdat hij zijn destiny heeft vervuld is al langer bekend. Het feit dat dit ook voor John het geval is wordt duidelijk uit de val van tig verdiepingen die hij overleefde, de kogel van Ben etc. Ook is het allang bekend dat Richard niet ouder wordt, aangezien hij ook degene is die Ben bij Dharma haalde met hetzelfde uiterlijk (langer haar )

Die verzorger van Ben wist ik niet meer precies maar dat werd al beantwoord zag ik.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_58581658
aflevering an sich was mooi. Maar ik krijg weer een beetje hetzelfde als bij halverwege seizoen 2. De vragen hopen zich maar opeen en er komt geen duidelijkheid.

even een vraag van meer zakelijke aard, wat was ook weer aanleiding om naar de Cabine te gaan ?
En waar is Walt op dit moment ook alweer ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')