Tussen 15 en 29 mei zit toch echt 2 wekenquote:
Ja maar normaal gesproken zit er sowieso een week tussen de afleveringen, dus tot 22 mei telt het wachten niet. Één weekje pauze dus.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:07 schreef wolfrolf het volgende:
4-12 15 May 08 There's No Place Like Home (1)
4-13 29 May 08 There's No Place Like Home (2)
4-14 29 May 08 There's No Place Like Home (3)
[..]
Tussen 15 en 29 mei zit toch echt 2 weken
Je moet een week langer wachten dan gebruikelijk, dus een weekje pauze is datquote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:07 schreef wolfrolf het volgende:
4-12 15 May 08 There's No Place Like Home (1)
4-13 29 May 08 There's No Place Like Home (2)
4-14 29 May 08 There's No Place Like Home (3)
[..]
Tussen 15 en 29 mei zit toch echt 2 weken
En dat is te langquote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:21 schreef Merkie het volgende:
Je moet een week langer wachten dan gebruikelijk, dus een weekje pauze is dat.
Sayid verdient een boks!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:00 schreef Liquidootje het volgende:
Sayid is held man. Komt die commando van 2.10m naar hem toe. Sayid totaal niet geintimideerd omhoog kijkend
totaal andere acteur. Lance Reddick heet ie en werkt niet alleen voor Withmore maar ook voor de politiequote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:53 schreef golfer het volgende:
Die grote neger deed mij inderdaad erg denken aan die man uit Heroes. Misschien zelfs wel dezelfde acteur?
Inderdaad, mn mondhoeken gaan alweer omhoog.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sayid verdient een boks! [ afbeelding ]
Ik moet nog elke keer lachen als ik denk aan The Consant waarin je een gigantische wirwar aan kapotte telefoondraden ziet, Sayid vervolgens zegt "give me a minute", en in het volgende shot Dessie gewoon kan bellen. Hilarisch.
Daarom twijfelde ik ook of ik hem al eerder in Lost had gezien of ergens anders.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:28 schreef planethugo het volgende:
Voor degene die The Wire of OZ gezien hebben is 't wel een bekend gezicht
http://www.lostpedia.com/wiki/Richard_Alpertquote:In the Season 3 DVD commentary for "The Man from Tallahassee", Richard Alpert is described as someone who is not interested in leading the Others but is very influential in finding and selecting a leader. In the commentary for "The Man from Tallahassee", he is described as being similar to a Panchen Lama choosing the next Dalai Lama. He and Ben keep each other in "check" by having the power to pick/veto each other's replacement on the Island. Ben's role would be to pick the next Panchen, should the need arise. This keeps the two in a sort of balanced power relationship. They are allies, yet they have some measure of control over the other should one get out of hand.
Overigens iemand dat Dharma logo opgevallen op de secundaire missie map?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:29 schreef Molluck het volgende:
[..]
Verder een hele toffe aflevering, maar er komen alleen maar meer raadsels bij. Die Richard en die neger, bij wie horen die nou? Zijn die van het echte DI, of horen ze bij Ben/Widmore?
Widmore, niet Withmorequote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:28 schreef planethugo het volgende:
[..]
En hij is ook de opdrachtgever van Naomi(S4-01) dus hij werkt waarschijnlijk voor Withmore. Voor degene die The Wire of OZ gezien hebben is 't wel een bekend gezicht
Gast, het is Widmorequote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:08 schreef planethugo het volgende:
[..]
totaal andere acteur. Lance Reddick heet ie en werkt niet alleen voor Withmore maar ook voor de politie
[ afbeelding ]
Man, dat is in seizoen 2 ofzo al uitgelegd, niemand had motivatie ofzo en toen ging Jack een andere oplossing vinden. Echt de meest domme Lost vragen worden hier gesteld ...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:40 schreef Merkie het volgende:
Weet iemand hoe het met Jack's leger staat[ afbeelding ]
ze was levend uit dat omtplofte huis gekomen hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Omdat ze in een huis zat wat ontplofte.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:53 schreef golfer het volgende:
En leuke cliffhanger: we have to move the island.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ze kan er interne verwondingen aan over gehouden hebben en gestorven zijn die nacht waar Christian Shepard kwam? Die haar als het ware kwam inleiden in de wereld van de Lost doden.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 07:48 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
ze was levend uit dat omtplofte huis gekomen hoor
dus die conclusie dat ze dood is klopt niet, maar ze was wel ineens verdwenen en had aaron laten liggen in het bos....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |