quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
er was eens een reeks zo mooi
serieuze discussies, maar ook veel geklooi
74 topics was het resultaat
maar toen werd men iets te adequaat
en viel 't STA ten prooi
*niet snapt*quote:Op zondag 27 april 2008 23:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
"ze heeft nog niet het wow gevoel van verliefdheid of dat ze met lust kijkt" ik hoop dat dat over andere jongens gaat want waarom trouw je uberhaupt anders ;P
Goed geïnformeerdquote:Op zondag 27 april 2008 23:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik denk dat die Fok!er expres neit in dit topic komt P omdat diegene een hekel heeft aan deze vraag
Wat is er fout aanquote:
De nieuwe staat er nu in, maar of we daar blij mee moeten zijnquote:Op zondag 27 april 2008 23:24 schreef DJKoster het volgende:
Je hebt hem of niet uit de wiki gehaald of al klaarstaan voordat ik hem gewijzigd had of een stuk weggelaten..
Heel zuur. Eén voordeel als 'ie gloednieuw was: hij was geheid verzekerdquote:Op zondag 27 april 2008 22:51 schreef Houniet het volgende:
Kut Nijmegen.
Gloednieuwe Seat Leon van me maat gejat. Bij het bowlingcentrum.
Het meettopic belde,.......quote:
Joh, spuit 11 wordt ook wakkerquote:
Nou want ik kom hier ook zeau vaak hèquote:
Ja ik was er wel, maar vanwege de drukte was ik maar niet in de achterste zaal.quote:Op maandag 28 april 2008 04:51 schreef swarmahoer het volgende:
dat was echt n gaaf feestje bij van burenheb hero niet meer gezien , maar t was stampvol dus zou zomaar kunnen
morgen 10 uur op dat is wel vervelend .... :S
Je hebt toch vaak een resetfunctie, zie je handleiding, moet je een paar knoppen een aantal seconden tegelijk indrukken.quote:Op maandag 28 april 2008 00:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Great ismen mp3spelert vastgelopen.. nu dus wachten tot de batterij leeg is en ik hem morgen hopelijk opnieuw kan aanzetten als ik hem weer wat heb opgeladen..
Ahn dat valt mee. Moet je vrijdag werken nog?quote:Op maandag 28 april 2008 08:14 schreef Californium het volgende:
goedemorgenstage
gelukkig maar 2 daagjes
"There are 10 kinds op people, those who can read binary en those who can't."quote:Op maandag 28 april 2008 04:52 schreef swarmahoer het volgende:
en vanuit vorige topic over dat leet gedoe: k zag ooit een tshirt met
there are | | kind of people, those who can read binary and those who cant
of zoiets
Ah mooi, ik ga vandaag men essay helemaal fixen.. als ik er dan echt even gek van word kunnen we mooi ff een potje catannenquote:Op maandag 28 april 2008 10:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ahn dat valt mee. Moet je vrijdag werken nog?
Ik ben juist vandaag en morgen vrij (moet overigens wel vergaderen, opdracht maken etc.), maar ben in ruil daarvoor woensdag, donderdag en vrijdag de lul om te werken
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | public static void main(String[] args) { final int GETAL = 10; String binair = ""; int xCalc = GETAL,huidig = 1; while(xCalc!=0) { if(xCalc % (2*huidig) != 0) { binair = "1"+binair; xCalc -= huidig; } else { binair = "0"+binair; } huidig *= 2; } System.out.println(GETAL+" = "+binair); //output: 10 = 1010 } } |
*Weer wilt winnen*quote:Op maandag 28 april 2008 10:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ah mooi, ik ga vandaag men essay helemaal fixen.. als ik er dan echt even gek van word kunnen we mooi ff een potje catannen
Ik moet eigenlijk ook weer verder aan die miniscriptie, maar stiekem heb ik helemaal geen zinquote:Op maandag 28 april 2008 10:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ah mooi, ik ga vandaag men essay helemaal fixen.. als ik er dan echt even gek van word kunnen we mooi ff een potje catannen
ik snap 'tquote:Op maandag 28 april 2008 10:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Pas als je ieder woordje hiervan snapt is 't ernstig.
[ code verwijderd ]
Waarom heb je eigenlijk een werkkloonquote:
Tuurlijk wel: http://www.xplorers.nlquote:Op maandag 28 april 2008 11:09 schreef Faithy het volgende:
[..]Catan
kan alleen niet op 't werk vrees ik
Faithy is mijn originele accountquote:Op maandag 28 april 2008 11:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk een werkkloon. Inloggen teveel werk
? Of kom je anders in de adultfilter terecht
?
Als dat 100% zeker is is het tofquote:Op maandag 28 april 2008 11:08 schreef DJKoster het volgende:
Altijd
Als je met het streekvervoer gaat: Streekbus gratis met feestdagen
Rank 1
is geblokkeerdquote:Op maandag 28 april 2008 11:12 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Tuurlijk wel: http://www.xplorers.nl
Ja, jij was er niet... Moest weer zo nodig aan je essay werkenquote:Op maandag 28 april 2008 11:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zomaar zonder mij
Voor straf moet je nu ff een snel potje mee catannen
De 100: Het huwelijk, eerste aflevering. Waar ze kadootjes voor elkaar hebben gekocht.quote:
quote:Op maandag 28 april 2008 11:22 schreef DJKoster het volgende:
Origineel, aldoor een boek geven op d'r verjaardag...
En daarna je lul met poepresten aan d'r haren afvegenquote:Op maandag 28 april 2008 11:40 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik zou d'r als ik een man was gewoon eens flink van achteren volblaffen
dát is pas een verrassing
haren afvegen? ze likt het er maar afquote:Op maandag 28 april 2008 12:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En daarna je lul met poepresten aan d'r haren afvegen
1ste aflevering gezien, inderdaad wel leukquote:Op maandag 28 april 2008 11:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tis best leuk om te zien vind ikZitten mooie verhalen achter
Wtf meen je dat nou. Wat een tuig daar he.quote:Op zondag 27 april 2008 23:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heel zuur. Eén voordeel als 'ie gloednieuw was: hij was geheid verzekerd.
Bij mij is daar ook wel eens een fiets gejat die ik net voor 100 euro had laten opknappen, was zo'n 500 euro waard toen. Ook heel zuur. En natuurlijk hier voor de deur m'n autoradio. En m'n fiets uit de tuin. En nog een paar fietsen in de stad. Nijmegen is veel te crimineel.
Nou, deponeer eens een stelling waar we over kunnen filosoferenquote:Op maandag 28 april 2008 12:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
Topics gaan echt helemaal nergens meer over
wijfquote:Op maandag 28 april 2008 14:01 schreef Mikkie het volgende:
Gvd zeg, moest nodig kleding gaan shoppen. Zojuist even geweest, ben nu echt zo enorm blut.
quote:Wachtwoord of gebruikersnaam is onjuist. Na 5x foutieve invoering van uw wachtwoord wordt deze ongeldig en geblokkeerd. Neem contact op met de bank.
Gebruikersnaam is geblokkeerd, het aantal pogingen is overschreden
M'n salaris was al gestortquote:Op maandag 28 april 2008 14:05 schreef DJKoster het volgende:
De maand is bijna voorbij, dus dat mag ook wel..
*Gaat zijn eigen kasboek maar weer eens bijwerken*
Mja, als je al een paar maanden geen kleding hebt gekocht en op een gegeven moment vallen de gaten in bijna al je broeken, dan wordt het wel eens tijdquote:
Kom je me troosten, mop?quote:Op maandag 28 april 2008 14:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ahh koesiewoesie *aaioverdebolsmiley*
te lui om em erbij te zoeken
Dat wordt bedelen...quote:Op maandag 28 april 2008 14:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
M'n salaris was al gestort.
En ik moet over twee weken nog op studiereis.
Welke zender? Die moet ik ook hebben als ik thuis kom straksquote:Op maandag 28 april 2008 14:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Te druk met mijn essaymaar in gedachten ben ik bij je hoor
Btw die zender is echt tofwist wel dat ze ook een 80's zender hadden maar niet ook een 90's
the Prodigy- out of space
ok, je bent in genade aangenomenquote:Op maandag 28 april 2008 14:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, als je al een paar maanden geen kleding hebt gekocht en op een gegeven moment vallen de gaten in bijna al je broeken, dan wordt het wel eens tijd
Ik denk dat 't met kladblok ook wel luktquote:Op maandag 28 april 2008 14:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga maar even meteen een excel bestand bijhouden met liedjes waarvan ik vind dat ik ze moet downen
Zaterdag had ik een Back to The 90's partyquote:
Kzie daar toch heel groot een 8 staanquote:Op maandag 28 april 2008 15:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hebben jullie 't over deze?
[ afbeelding ]
pa ligt in het ziekenhuis (motorongeluk) & vriendin zit een week in Tsjechiëquote:Op maandag 28 april 2008 15:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou vertel eens aan Tante Yashi wat er loos is..
* yasha neemt Moblo en Brammie op schoot
arme schootquote:Op maandag 28 april 2008 15:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou vertel eens aan Tante Yashi wat er loos is..
* yasha neemt Moblo en Brammie op schoot
quote:Op maandag 28 april 2008 16:04 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
pa ligt in het ziekenhuis (motorongeluk) & vriendin zit een week in Tsjechië
Hij reed op een 80km/uur voorrangsweg en een vrouw in een auto draait de weg op zonder hem te zien. Ze raakte de achterkant van z'n motor, waarna hij de berm in beland is. Gelukkig de berm en niet de andere weghelft...quote:
En terecht, hun moeten toch ook elke dag koken, en jij bent nog jong enzo.quote:Op maandag 28 april 2008 16:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ben ik bij m'n ouders moet ik nog koken
Je maakt een grapje he? Of je bent vrijwel nooit bij je ouders, dat kan ookquote:Op maandag 28 april 2008 17:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik bied het altijd aan als ik bij m'n ma ben
1x in de 6 weken ofzoquote:Op maandag 28 april 2008 17:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je maakt een grapje he? Of je bent vrijwel nooit bij je ouders, dat kan ook.
Dat wil mijn vader ook, de volgende keer dat ik er ben laat ik wel pizza's bezorgenquote:Op maandag 28 april 2008 17:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
En terecht, hun moeten toch ook elke dag koken, en jij bent nog jong enzo.
Ik bied het altijd aan als ik bij m'n ma ben
Vertelquote:
Ikzelf vind het 'vanzelfsprekend vinden' dat je ouders zus en zo, dit en dat etc allemaal voor je doen een beetje kinderlijk nog. Zij koken bijvoorbeeld al 20 jaar langer dan hun kinderen elke dag, en zijn daar ook heus wel zat van vaak genoeg... dus om dan bijvoorbeeld te piepen dat je moet koken... tjaquote:
Ja, ík heb wel inhoudquote:Op maandag 28 april 2008 17:31 schreef DJKoster het volgende:
Langste post van de afgelopen 10 topics
Ja dat vind ik altijd zo'n lame excuus.. 'ja ik kan 't wel dus als het moet...'quote:Op maandag 28 april 2008 17:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
+1 voor de disclaimer.
Ik vind de vanzelfsprekendheid niet zo erg mits (!) ze zelf wel kunnen koken, wassen etc. in geval van nood. Ik was 't meeste zelf maar overhemden neem ik meestal wel mee naar huis omdat ik geen zin heb om te strijken
![]()
.
Daarin schiet ik ernstig tekort, geef ik toequote:Op maandag 28 april 2008 17:35 schreef Hertog_Martin het volgende:
Nee gaat er om of je de bereidheid hebt het te doen om anderen te ontlasten
Dat doe ik dan weer wel.quote:Op maandag 28 april 2008 17:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zou het dan normaler vinden dat men broer die nog wèl thuis woont één keer in de week ofzo voor ze kookt.. Al is het maar op zondag de friet bakken ofzo. maar dat is vaak al teveel moeite..
quote:Op maandag 28 april 2008 17:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik deed nooit zoveel thuis, maar kwam eigenlijk vooral omdat ik er niet bekend mee was. Koken bijvoorbeeld, ze zeurde wel steeds dat ik niks deed maar elke keer als ik dan vroeg of ze me dan wilde leren koken kwam het niet uitToen leerde ik keer chicken tonight koken en toen elke keer als we dat aten kookte ik dat graag (maakte het ook lekkerder
). Dus dat was meer wel willen maar niet kunnen. Wel kunnen maar niet doen zou strafbaar moeten worden echter
Woon trouwens alweer bijna 3.5 jaar op mezelf
Ja duh, is ook doodsimpel. Maar niets dat je van je geboorte af aan al weetquote:Op maandag 28 april 2008 17:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]Kip in pan, rijst erbij, saus erin, warm laten worden en klaar
Precies... Mja ik heb al redelijk vroeg leren koken, ik kon op mijn 8e ook echt wel een ei bakken , iets wat sommige mensen van 20 nog steeds niet luktquote:Op maandag 28 april 2008 17:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ja duh, is ook doodsimpel. Maar niets dat je van je geboorte af aan al weet![]()
Koken over algemeen is retesimpel, ik snap niet hoe mensen het voor elkaar krijgen om eten te laten mislukken... kwestie van ingredienten, tijd en hoogte vuur
quote:Op maandag 28 april 2008 17:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Precies... Mja ik heb al redelijk vroeg leren koken, ik kon op mijn 8e ook echt wel een ei bakken , iets wat sommige mensen van 20 nog steeds niet lukt
Het Bierblad?quote:Horecapersoneel krijgt steeds minder
fooi.Uit een enquete van het Bierblad
blijkt dat bijna de helft van de gasten
minder royaal is dan in 2007.De afname
zou deels komen door de hoge prijzen.
Gewoon veel oefenenquote:Op maandag 28 april 2008 18:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]![]()
Het bakken an sich kan wel maar ik kan het niet kapot klutsen zonder dat het overal heen vliegt![]()
![]()
![]()
Op dat ene filmpje leken het er veel meer te zijn..quote:Op maandag 28 april 2008 18:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
Totaalopkomost was nog iets hoger....
[ afbeelding ]
Dat is echt zo kut hè. Wees maar 'blij' dat 'ie er dan zo vanaf gekomen is. Mijn ouders hebben met de auto ook een keer zo'n akkefietje gehad, waardoor m'n moeder nu gedeeltelijk arbeidsongeschikt is...quote:Op maandag 28 april 2008 16:43 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Hij reed op een 80km/uur voorrangsweg en een vrouw in een auto draait de weg op zonder hem te zien. Ze raakte de achterkant van z'n motor, waarna hij de berm in beland is. Gelukkig de berm en niet de andere weghelft...
Grappig, over die zelfstandigheid die je beschrijft heb ik een tijdje terug nog een column geschrevenquote:Op maandag 28 april 2008 17:27 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ikzelf vind het 'vanzelfsprekend vinden' dat je ouders zus en zo, dit en dat etc allemaal voor je doen een beetje kinderlijk nog. Zij koken bijvoorbeeld al 20 jaar langer dan hun kinderen elke dag, en zijn daar ook heus wel zat van vaak genoeg... dus om dan bijvoorbeeld te piepen dat je moet koken... tja![]()
Net zoals ik me verbijster over dat in m'n klas velen nog hun brood laten smeren door mammie... en dan klagen over het beleg... vond ik toen ik 15 was al tenenkrommend, nooit gedacht dat dat met 21 nog zo zou zijn
Of mensen die alleeen even bij hun ouders langskomen om een lading was te droppen... alsof zij niet al zelf genoeg was hebbenKende een gozer, die ging op zichzelf wonen, kreeg een wasmachine van zn ouders notabene... en had dan 'geen zin om te wassen' (ff er in pleuren en aanzetten, wtf?) en kwam dan dus met hele weekendtassen vol met kleren aanzetten bij z'n ouders.... ik zou 'm echt met was en al weer de straat op flikkeren zelf als ik die ouders was
Sommige ouders doen het graag, maar het moet niet iets vanzelfsprekends zijn meer voor je en dus niet iets om over te klagen als ze het een keer niet doen, want groot gelijk hebben ze
Als je als 20 jarige al klaagt over wat je allemaal moet doen, leef je dan in in degenen die dat al 20 jaar langer doen, en nog extra voor hun kids ook
Disclaimer: Ik gebruik dat van Yashaaaaa even als voorbeeld maar dit hele verhaal is niet op haar gericht, voor all I know doet ze dagelijks megaveul voor dr ouders... dit is meer een algemene opvatting naar aanleiding van pietjes vraag om uitleg over de link 'verwendheid <> volwassenheid'
Worthless without a linkquote:Op maandag 28 april 2008 18:42 schreef Mikkie het volgende:
Grappig, over die zelfstandigheid die je beschrijft heb ik een tijdje terug nog een column geschreven
Om daarna je was te dumpen bij je ouders?quote:Op maandag 28 april 2008 18:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Grappig, over die zelfstandigheid die je beschrijft heb ik een tijdje terug nog een column geschreven
Hoe ver ben je? Die moet ik ook hebbenquote:Op maandag 28 april 2008 14:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga maar even meteen een excel bestand bijhouden met liedjes waarvan ik vind dat ik ze moet downen
Hoe vlak die langs de andere langszweeftquote:Op maandag 28 april 2008 18:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
Voor mensen die autosport alleen tof vinden om de crashes:
quote:Op maandag 28 april 2008 18:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Om daarna je was te dumpen bij je ouders?
Waar staat die column?
Wat is dat nou weer voor principiële onzinquote:Op maandag 28 april 2008 18:47 schreef Mikkie het volgende:
's avonds op mn kamer geslapen en sindsdien ook geen nacht meer thuis...
Owja, hij had een gebroken enkel er aan over gehoudenquote:Op maandag 28 april 2008 18:46 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Hoe vlak die langs de andere langszweeft
Daar staat niet eens meer een bed voor mequote:Op maandag 28 april 2008 18:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor principiële onzin.
quote:Bij het schrijven van deze column kan ik me ze levendig voor de geest halen: studenten die collectief roepen dat ze door hun studentenleven zo ontzettend zelfstandig zijn geworden! Ik krijg spontane neigingen tot rumineren. Driekwart van de studenten die dat roepen behoort tot de categorie 'vrijdagmiddag naar huis met de zak vuile was en maandagochtend weer terug met een extra berg boodschappen en een tupperwarebakje hutspot'. Waar deze studenten het vandaan halen om zich 'zelfstandig' te noemen is mij een raadsel. Over het algemeen wordt er een aanvullende uitwonende beurs getrokken terwijl paps en mams probleemloos collegegeld, huur en zorgverzekering ophoesten voor kindlief. De term 'zelfstandigheid' is dan ook aan een sterke inflatie onderhevig. Zelfstandigheid is mijns inziens je eigen boontjes doppen, jezelf voorzien van inkomen en een bezoekje ouders op z'n tijd. Op het moment dat je drie van zeven dagen onder moeders vleugels leeft en de mate van zelfvoorziening hebt van een pasgeboren baby, is de term zelfstandigheid een utopie in optima forma. Prima dat je een kamer hebt en drie keer week macaroni of spaghetti omdat je niets anders weet, maar begin alsjeblieft niet over 'op jezelf wonen'.
Direct samenhangend met deze zogenaamde zelfstandigheid is de mate van zelfvoorziening. Deze is in mijn ogen vaak bedroevend laag. Als ik in de wandelgangen verhalen opvang dat studenten pedagogiek het zo druk hebben met hun studie dat ze maar hooguit vier uur per week kunnen werken, moet ik mijn best doen om niet in lachen uit te barsten. Leuk hoor, die boekenwurmkennis, maar in de praktijk is over het algemeen veel meer te leren! En zelfs de mensen die fulltime (40u) studeren (en dat zijn er maar weinigen) kunnen er makkelijk op zaterdag nog een baantje bij nemen, dan hebben ze nog steeds een vrije dag! Maar nee, die lekkere lamstraalcultuur en teren op papa's centjes bevalt ze vaak wel. Tenenkrommend is het, de tentoonspreiding van zieligheid en de boehoe-kijk-mij-het-eens-druk-hebben-maar-niet-heus-mentaliteit die vele meiden op deze opleiding kenmerkt. Bij mij borrelt een prangende vraag naar boven: hoe dienen studenten met dergelijk aangeboren zelfmedelijden en een volstrekt motivatiegebrek zich ooit te redden in de maatschappij? Ze hebben IQ genoeg om een IBG-formulier in te vullen, maar daarna houdt het ook op. Zou een werkgever nou echt zitten wachten op een doorsnee saaie gup die tot haar 22e thuis heeft gewoond, een niet-noemenswaardig baantje heeft gehad in de plaatselijke bakkerij met het praktische ontwikkelingsniveau van een kiwi? Zou dat nou hetgeen zijn dat jou onderscheid: een doorsnee studieloop en een gebrek aan werkervaring, laat staan relevante werkervaring? Don't think so. Ga iets maken van je leven, lamstraal!
Dat probleem heb ik gelukkig nietquote:Op maandag 28 april 2008 18:52 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik blijf nog wel slapen als ik er ben voor een avond, anders moet ik om 9 uur ofzo al weer weg ivm OV
quote:Op maandag 28 april 2008 18:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
Titel van de column is:
Vandaag in 'Mikkie maakt vrienden'
?
Ik woon 15 minuten fietsen van mijn ouders vandaan, ideaal..quote:Op maandag 28 april 2008 18:52 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik blijf nog wel slapen als ik er ben voor een avond, anders moet ik om 9 uur ofzo al weer weg ivm OV
Tuurlijk, maar dat is niet de kunst van het schrijven. Nuanceren kan iedereen voor zichzelf, het is juist grappig om wat mensen voor hun schenen te schoppenquote:Op maandag 28 april 2008 18:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
haha, echt een column zoals je van Mikkie verwacht
. Grof, eenzijdig en generaliserend
. Tuurlijk heb je wel een punt, maar er is ook eea op af te dingen
.
Nu niet, moet eerst even wat dingen regelen voor de studiereis en nog eten regelen.quote:Op maandag 28 april 2008 19:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo een potje catan mikke en dj?
Muurtje 1 *auw* muurtje 2 *auw auw*quote:Op maandag 28 april 2008 18:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Toen ik dat zag dacht ik van man die is harstikke dood.. Maar die had ook alleen maar een gekneusde enkel toch?
Maar als je dan bij related die filmpjes kijkt wordt je niet vrolijk van
Mja, die Carabinieri zijn er zo snel bij, dat moet wel een achtervolging zijn geweest.quote:Op maandag 28 april 2008 19:06 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Muurtje 1 *auw* muurtje 2 *auw auw*![]()
Inderdaad, die related filmpjes:
Inderdaad, nu je het zegt.. Ik zie ook geen andere reden om met zo'n rotgang op een tolpoortje? in te rijdenquote:Op maandag 28 april 2008 19:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, die Carabinieri zijn er zo snel bij, dat moet wel een achtervolging zijn geweest..
Mjah, er is al meteen politie bij.quote:Op maandag 28 april 2008 19:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Inderdaad viel me ook al op.. Wat dan wel apart is hoe die andere autos gewoon doorrijden
Zegt mevrouw de ervaringsdeskundige?quote:Op maandag 28 april 2008 19:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou H_M daar klopt ook echt geen ene fuck van
Die moet wel nep zijn..quote:
Te laat met edittenquote:Op maandag 28 april 2008 19:17 schreef Mikkie het volgende:
Link = dood.
Daar is goed te zien waarom ik niet bang ben om dood te gaan @ motor / auto wat dan ook met hard rijdenquote:Op maandag 28 april 2008 19:10 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Inderdaad, nu je het zegt.. Ik zie ook geen andere reden om met zo'n rotgang op een tolpoortje? in te rijden
Hij begon.. Maar hoe dan ook, je valt niet een leraar nog eens van achteren aanquote:Op maandag 28 april 2008 19:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Te laat met editten
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1281211.html
quote:
Gaat ook allemaal net goedquote:
Je bedoeld dus dat meisjes met lagere opleidingen gewoon "makkelijk" zijn? qua sex dan enzo?quote:Op maandag 28 april 2008 19:29 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Mwah volgens mij klopt dat bericht wel hoor.
Ik vind meisjes met een wat lager niveau altijd wel wat makkelijker doen met alles dan de meisjes met een hogere opleiding.
Jep, vaak welquote:Op maandag 28 april 2008 19:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Je bedoeld dus dat meisjes met lagere opleidingen gewoon "makkelijk" zijn? qua sex dan enzo?
Tsja... wat zal ik zeggen. Die reactie van dat menneke slaat nergens op (hoewel het natuurlijk ook erger is door de gevolgen... had die man hem twintig schoppen terug gegeven had niemand er iets over gezegd), maar die oude gast die begint in te slaan op leerlingen is ook te zot voor woorden natuurlijk.quote:Op maandag 28 april 2008 19:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Te laat met editten
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1281211.html
Dus jij bent heel geil... of je bent niet hoogopgeleid?quote:
Dat is een juiste conclusiequote:Op maandag 28 april 2008 19:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Je bedoeld dus dat meisjes met lagere opleidingen gewoon "makkelijk" zijn? qua sex dan enzo?
Ik vind tunnels ook zo eng hea.. je kan echt nergens heen als zoiets gebeurt.quote:
Naja ik beschouw een universitaire studie wel als hoogopgeleid dusquote:Op maandag 28 april 2008 19:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus jij bent heel geil... of je bent niet hoogopgeleid?
Effectieve manier om een tunnel in 1x af te sluitenquote:
quote:Op maandag 28 april 2008 19:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
Heeft swarma in litouwen eindelijk geleerd dat er meer in het leven is dan fok?
Ik ben goed op wegquote:Op maandag 28 april 2008 19:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Nu wij nog
Ik vertoef nog even op Fok, wachtende op F.
Dus... ik kan m'n lol op vanavondquote:Op maandag 28 april 2008 19:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Naja ik beschouw een universitaire studie wel als hoogopgeleid dus
Ga je nou nog weer studeren of blijf je voorlopig het land afrijden met oude geile ventjes met bierpensquote:
En shaglip.quote:Op maandag 28 april 2008 19:56 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ga je nou nog weer studeren of blijf je voorlopig het land afrijden met oude geile ventjes met bierpens
Familie? Ik heb een oma van rond de 85 en die doet ook van allesquote:Op maandag 28 april 2008 20:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
[ afbeelding ]
Echt respect voor deze man, 88 jaar wordt ie... doet nog fietsvakanties, werkt nog, tilt nog zware dingen, heeft deze uitnoding vast ook zelf gephotoshopped, doet aan fotografie.... en heel jong van geest, kan je echt leuk mee praten![]()
Schrijft nu een boek over de bevrijding van Berlijn, heavy verhaal vertelde ie daar gister over nog... ben benieuwd.
Collegaquote:Op maandag 28 april 2008 20:06 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Familie? Ik heb een oma van rond de 85 en die doet ook van alles
De limodriver van die man en z'n Oekraïnse, wat een kerelquote:Op maandag 28 april 2008 19:50 schreef DJKoster het volgende:
Whehe, de tafellmanieren van die 4 dochters![]()
100: het huwelijk
Kunnen jullie niet beter een topic er over aanmaken ?quote:Op maandag 28 april 2008 20:08 schreef DJKoster het volgende:
[..]
De limodriver van die man en z'n Oekraïnse, wat een kerel
Zoekt op Google "100 het huwelijk fok"quote:Op maandag 28 april 2008 20:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet beter een topic er over aanmaken ?
De nieuwe TT, that's the questionquote:Op maandag 28 april 2008 20:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
Broodje shoarma of Pizza shoarma, that's the question
Nou, je kunt toch wel alvast een kamertje reserveren?quote:Op maandag 28 april 2008 20:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Whatever het bordje zegt genoeg.. koop het dan nog niet lijkt me..
Goede namen voor je kinderenquote:Op maandag 28 april 2008 20:24 schreef Brammie1 volgende:
ik zag laatst bordjes met 'kind #1' en 'kind #2' voor op je deur
Shoarmaaaaaquote:Op maandag 28 april 2008 20:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
Broodje shoarma of Pizza shoarma, that's the question
'lekker boeiend' ?quote:Op maandag 28 april 2008 20:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
allooooo, nieuwe TT enzo, ik heb geen inspiratie
hangt er vanaf of ik terug kan komen uit luxemburg.... 4 uurtjes treinen vind ik geen probleem maar ff kijken hoe duur t wordquote:Op maandag 28 april 2008 20:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je komt dus niet naar de meet swarma?
Mag je weer gaan teruglezenquote:Op maandag 28 april 2008 20:30 schreef swarmahoer het volgende:
morgen ben ik ook al niet op fok want moet bij vb met de lichtjes spelen
en vanaf wo tot zo ben ik in luxemburg.. mn fok carriere gaat eraan
Waarvoor / met wie zit je eigenlijk in luxemburg dan ?quote:Op maandag 28 april 2008 20:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hangt er vanaf of ik terug kan komen uit luxemburg.... 4 uurtjes treinen vind ik geen probleem maar ff kijken hoe duur t word
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |