M'n salaris was al gestortquote:Op maandag 28 april 2008 14:05 schreef DJKoster het volgende:
De maand is bijna voorbij, dus dat mag ook wel..
*Gaat zijn eigen kasboek maar weer eens bijwerken*
Mja, als je al een paar maanden geen kleding hebt gekocht en op een gegeven moment vallen de gaten in bijna al je broeken, dan wordt het wel eens tijdquote:
Kom je me troosten, mop?quote:Op maandag 28 april 2008 14:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ahh koesiewoesie *aaioverdebolsmiley*
te lui om em erbij te zoeken
Dat wordt bedelen...quote:Op maandag 28 april 2008 14:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
M'n salaris was al gestort.
En ik moet over twee weken nog op studiereis.
Welke zender? Die moet ik ook hebben als ik thuis kom straksquote:Op maandag 28 april 2008 14:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Te druk met mijn essaymaar in gedachten ben ik bij je hoor
Btw die zender is echt tofwist wel dat ze ook een 80's zender hadden maar niet ook een 90's
the Prodigy- out of space
ok, je bent in genade aangenomenquote:Op maandag 28 april 2008 14:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, als je al een paar maanden geen kleding hebt gekocht en op een gegeven moment vallen de gaten in bijna al je broeken, dan wordt het wel eens tijd
Ik denk dat 't met kladblok ook wel luktquote:Op maandag 28 april 2008 14:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga maar even meteen een excel bestand bijhouden met liedjes waarvan ik vind dat ik ze moet downen
Zaterdag had ik een Back to The 90's partyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |