ik snap 'tquote:Op maandag 28 april 2008 10:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Pas als je ieder woordje hiervan snapt is 't ernstig.
[ code verwijderd ]
Waarom heb je eigenlijk een werkkloonquote:
Tuurlijk wel: http://www.xplorers.nlquote:Op maandag 28 april 2008 11:09 schreef Faithy het volgende:
[..]Catan
kan alleen niet op 't werk vrees ik
Faithy is mijn originele accountquote:Op maandag 28 april 2008 11:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk een werkkloon. Inloggen teveel werk
? Of kom je anders in de adultfilter terecht
?
Als dat 100% zeker is is het tofquote:Op maandag 28 april 2008 11:08 schreef DJKoster het volgende:
Altijd
Als je met het streekvervoer gaat: Streekbus gratis met feestdagen
Rank 1
is geblokkeerdquote:Op maandag 28 april 2008 11:12 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Tuurlijk wel: http://www.xplorers.nl
Ja, jij was er niet... Moest weer zo nodig aan je essay werkenquote:Op maandag 28 april 2008 11:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zomaar zonder mij
Voor straf moet je nu ff een snel potje mee catannen
De 100: Het huwelijk, eerste aflevering. Waar ze kadootjes voor elkaar hebben gekocht.quote:
quote:Op maandag 28 april 2008 11:22 schreef DJKoster het volgende:
Origineel, aldoor een boek geven op d'r verjaardag...
En daarna je lul met poepresten aan d'r haren afvegenquote:Op maandag 28 april 2008 11:40 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik zou d'r als ik een man was gewoon eens flink van achteren volblaffen
dát is pas een verrassing
haren afvegen? ze likt het er maar afquote:Op maandag 28 april 2008 12:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En daarna je lul met poepresten aan d'r haren afvegen
1ste aflevering gezien, inderdaad wel leukquote:Op maandag 28 april 2008 11:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tis best leuk om te zien vind ikZitten mooie verhalen achter
Wtf meen je dat nou. Wat een tuig daar he.quote:Op zondag 27 april 2008 23:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heel zuur. Eén voordeel als 'ie gloednieuw was: hij was geheid verzekerd.
Bij mij is daar ook wel eens een fiets gejat die ik net voor 100 euro had laten opknappen, was zo'n 500 euro waard toen. Ook heel zuur. En natuurlijk hier voor de deur m'n autoradio. En m'n fiets uit de tuin. En nog een paar fietsen in de stad. Nijmegen is veel te crimineel.
Nou, deponeer eens een stelling waar we over kunnen filosoferenquote:Op maandag 28 april 2008 12:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
Topics gaan echt helemaal nergens meer over
wijfquote:Op maandag 28 april 2008 14:01 schreef Mikkie het volgende:
Gvd zeg, moest nodig kleding gaan shoppen. Zojuist even geweest, ben nu echt zo enorm blut.
quote:Wachtwoord of gebruikersnaam is onjuist. Na 5x foutieve invoering van uw wachtwoord wordt deze ongeldig en geblokkeerd. Neem contact op met de bank.
Gebruikersnaam is geblokkeerd, het aantal pogingen is overschreden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |