'want nou ja, van mij mag iedereen weten wat ik gedaan heb'quote:Op zondag 27 april 2008 16:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bij een braaf antwoord hoort een brave wedervraag, anders is 't niet braaf.
da's ook een standaard 'einde' jaquote:Op zondag 27 april 2008 16:23 schreef supersayan het volgende:
Ik sluit altijd af met een goede 'maarja...'
waarom zou ik een heel gesprek hebben met iemand die ik niet leuk (maw. niet boeiend) vind? Omdat het 'maatschappelijk wenselijk" is? Dan heb jij zeker nooit je waffel dichtquote:Op zondag 27 april 2008 16:26 schreef Tuinboon het volgende:
Volgens mij valt er verder dan niet echt een gesprek te voeren met TS. Waar moeten mensen tegen jou dan wel een gesprek over beginnen dan? Je zegt zelf dat je het niet arrogant van jezelf vindt. Na sorry hoor, maar als je helemaal geen woord wil wisselen met de in jouw ogen ''niet boeiende'' mensen, vind ik dat je dat wel bent.
ah, had net mijn OP aangepast, hij was niet volledig.quote:Op zondag 27 april 2008 16:43 schreef Viking84 het volgende:
Toch knap van TS dat ze zonder ook maar een woord met iemand gewisseld te hebben al weet of ze 'iets met iemand heeft.'
Ok, dus als ik jou tegen kom mag ik je wel vragen wat je dit weekend hebt gedaan?quote:Op zondag 27 april 2008 16:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ah, had net mijn OP aangepast, hij was niet volledig.
Zie de zin: (er zijn ook mensen die ik wel mag/die ik nog niet ken)
want inderdaad, als ik je niet ken, kan ik ook geen oordeel vellen
vragen mag altijd, dat heb je net gelezenquote:Op zondag 27 april 2008 16:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok, dus als ik jou tegen kom mag ik je wel vragen wat je dit weekend hebt gedaan?
Ja, dat dus. Net als praten over het weer. Kan me niet voorstellen dat mensen zo erg in het weer zijn geïnteresseerd dat ze erover blijven praten.quote:Op zondag 27 april 2008 16:29 schreef Viking84 het volgende:
Ik kets de vraag gewoon terug. Geen problemen met hersenloze social talk.
Dat zorgt voor binding tussen mensen.
small talk is ook niet erg, maar mensen waar je niets mee hebt, ga je dan 'maatschappelijk wenselijk' small-talken?quote:Op zondag 27 april 2008 16:13 schreef motorbloempje het volgende:
Wat doe jij, als je net hebt verteld hoe het met je is. Kets je de vraag terug als je denkt 'whatever' ?
Het gaat hierbij dus om mensen die je wél kent, maar waar je gewoon niets mee hebt / die je niet mag / etc.
Ik ookquote:Op zondag 27 april 2008 16:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik vergeet overigens vaak de vraag terug te stellen hoe het met de ander gaat"
Ja, mensen die vragen hoe het gaat en die voordat je je mond open hebt kunnen trekken om een antwoord te kunnen geven alweer de andere kant op kijkenquote:Op zondag 27 april 2008 16:58 schreef crossover het volgende:
Het is wel vervelend dat mensen die vraag stellen terwijl ze het eigenlijk niet in het antwoord geïnteresseerd zijn, daarom geef ik dus gewoon een realistisch antwoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |