quote:
Ikzelf vind het 'vanzelfsprekend vinden' dat je ouders zus en zo, dit en dat etc allemaal voor je doen een beetje kinderlijk nog. Zij koken bijvoorbeeld al 20 jaar langer dan hun kinderen elke dag, en zijn daar ook heus wel zat van vaak genoeg... dus om dan bijvoorbeeld te piepen dat je moet koken... tja
Net zoals ik me verbijster over dat in m'n klas velen nog hun brood laten smeren door mammie... en dan klagen over het beleg... vond ik toen ik 15 was al tenenkrommend, nooit gedacht dat dat met 21 nog zo zou zijn

Of mensen die alleeen even bij hun ouders langskomen om een lading was te droppen... alsof zij niet al zelf genoeg was hebben

Kende een gozer, die ging op zichzelf wonen, kreeg een wasmachine van zn ouders notabene... en had dan 'geen zin om te wassen' (ff er in pleuren en aanzetten, wtf?) en kwam dan dus met hele weekendtassen vol met kleren aanzetten bij z'n ouders.... ik zou 'm echt met was en al weer de straat op flikkeren zelf als ik die ouders was

Sommige ouders doen het graag, maar het moet niet iets vanzelfsprekends zijn meer voor je en dus niet iets om over te klagen als ze het een keer niet doen, want groot gelijk hebben ze

Als je als 20 jarige al klaagt over wat je allemaal moet doen, leef je dan in in degenen die dat al 20 jaar langer doen, en nog extra voor hun kids ook

Disclaimer

: Ik gebruik dat van Yashaaaaa even als voorbeeld maar dit hele verhaal is niet op haar gericht, voor all I know doet ze dagelijks megaveul voor dr ouders... dit is meer een algemene opvatting naar aanleiding van pietjes vraag om uitleg over de link 'verwendheid <> volwassenheid'