Ja ik was er wel, maar vanwege de drukte was ik maar niet in de achterste zaal.quote:Op maandag 28 april 2008 04:51 schreef swarmahoer het volgende:
dat was echt n gaaf feestje bij van burenheb hero niet meer gezien , maar t was stampvol dus zou zomaar kunnen
morgen 10 uur op dat is wel vervelend .... :S
Je hebt toch vaak een resetfunctie, zie je handleiding, moet je een paar knoppen een aantal seconden tegelijk indrukken.quote:Op maandag 28 april 2008 00:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Great ismen mp3spelert vastgelopen.. nu dus wachten tot de batterij leeg is en ik hem morgen hopelijk opnieuw kan aanzetten als ik hem weer wat heb opgeladen..
Ahn dat valt mee. Moet je vrijdag werken nog?quote:Op maandag 28 april 2008 08:14 schreef Californium het volgende:
goedemorgenstage
gelukkig maar 2 daagjes
"There are 10 kinds op people, those who can read binary en those who can't."quote:Op maandag 28 april 2008 04:52 schreef swarmahoer het volgende:
en vanuit vorige topic over dat leet gedoe: k zag ooit een tshirt met
there are | | kind of people, those who can read binary and those who cant
of zoiets
Ah mooi, ik ga vandaag men essay helemaal fixen.. als ik er dan echt even gek van word kunnen we mooi ff een potje catannenquote:Op maandag 28 april 2008 10:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ahn dat valt mee. Moet je vrijdag werken nog?
Ik ben juist vandaag en morgen vrij (moet overigens wel vergaderen, opdracht maken etc.), maar ben in ruil daarvoor woensdag, donderdag en vrijdag de lul om te werken
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | public static void main(String[] args) { final int GETAL = 10; String binair = ""; int xCalc = GETAL,huidig = 1; while(xCalc!=0) { if(xCalc % (2*huidig) != 0) { binair = "1"+binair; xCalc -= huidig; } else { binair = "0"+binair; } huidig *= 2; } System.out.println(GETAL+" = "+binair); //output: 10 = 1010 } } |
*Weer wilt winnen*quote:Op maandag 28 april 2008 10:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ah mooi, ik ga vandaag men essay helemaal fixen.. als ik er dan echt even gek van word kunnen we mooi ff een potje catannen
Ik moet eigenlijk ook weer verder aan die miniscriptie, maar stiekem heb ik helemaal geen zinquote:Op maandag 28 april 2008 10:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ah mooi, ik ga vandaag men essay helemaal fixen.. als ik er dan echt even gek van word kunnen we mooi ff een potje catannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |