quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
er was eens een reeks zo mooi
serieuze discussies, maar ook veel geklooi
74 topics was het resultaat
maar toen werd men iets te adequaat
en viel 't STA ten prooi
*niet snapt*quote:Op zondag 27 april 2008 23:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
"ze heeft nog niet het wow gevoel van verliefdheid of dat ze met lust kijkt" ik hoop dat dat over andere jongens gaat want waarom trouw je uberhaupt anders ;P
Goed geïnformeerdquote:Op zondag 27 april 2008 23:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik denk dat die Fok!er expres neit in dit topic komt P omdat diegene een hekel heeft aan deze vraag
Wat is er fout aanquote:
De nieuwe staat er nu in, maar of we daar blij mee moeten zijnquote:Op zondag 27 april 2008 23:24 schreef DJKoster het volgende:
Je hebt hem of niet uit de wiki gehaald of al klaarstaan voordat ik hem gewijzigd had of een stuk weggelaten..
Heel zuur. Eén voordeel als 'ie gloednieuw was: hij was geheid verzekerdquote:Op zondag 27 april 2008 22:51 schreef Houniet het volgende:
Kut Nijmegen.
Gloednieuwe Seat Leon van me maat gejat. Bij het bowlingcentrum.
Het meettopic belde,.......quote:
Joh, spuit 11 wordt ook wakkerquote:
Nou want ik kom hier ook zeau vaak hèquote:
Ja ik was er wel, maar vanwege de drukte was ik maar niet in de achterste zaal.quote:Op maandag 28 april 2008 04:51 schreef swarmahoer het volgende:
dat was echt n gaaf feestje bij van burenheb hero niet meer gezien , maar t was stampvol dus zou zomaar kunnen
morgen 10 uur op dat is wel vervelend .... :S
Je hebt toch vaak een resetfunctie, zie je handleiding, moet je een paar knoppen een aantal seconden tegelijk indrukken.quote:Op maandag 28 april 2008 00:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Great ismen mp3spelert vastgelopen.. nu dus wachten tot de batterij leeg is en ik hem morgen hopelijk opnieuw kan aanzetten als ik hem weer wat heb opgeladen..
Ahn dat valt mee. Moet je vrijdag werken nog?quote:Op maandag 28 april 2008 08:14 schreef Californium het volgende:
goedemorgenstage
gelukkig maar 2 daagjes
"There are 10 kinds op people, those who can read binary en those who can't."quote:Op maandag 28 april 2008 04:52 schreef swarmahoer het volgende:
en vanuit vorige topic over dat leet gedoe: k zag ooit een tshirt met
there are | | kind of people, those who can read binary and those who cant
of zoiets
Ah mooi, ik ga vandaag men essay helemaal fixen.. als ik er dan echt even gek van word kunnen we mooi ff een potje catannenquote:Op maandag 28 april 2008 10:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ahn dat valt mee. Moet je vrijdag werken nog?
Ik ben juist vandaag en morgen vrij (moet overigens wel vergaderen, opdracht maken etc.), maar ben in ruil daarvoor woensdag, donderdag en vrijdag de lul om te werken
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | public static void main(String[] args) { final int GETAL = 10; String binair = ""; int xCalc = GETAL,huidig = 1; while(xCalc!=0) { if(xCalc % (2*huidig) != 0) { binair = "1"+binair; xCalc -= huidig; } else { binair = "0"+binair; } huidig *= 2; } System.out.println(GETAL+" = "+binair); //output: 10 = 1010 } } |
*Weer wilt winnen*quote:Op maandag 28 april 2008 10:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ah mooi, ik ga vandaag men essay helemaal fixen.. als ik er dan echt even gek van word kunnen we mooi ff een potje catannen
Ik moet eigenlijk ook weer verder aan die miniscriptie, maar stiekem heb ik helemaal geen zinquote:Op maandag 28 april 2008 10:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ah mooi, ik ga vandaag men essay helemaal fixen.. als ik er dan echt even gek van word kunnen we mooi ff een potje catannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |