Tsja... wat zal ik zeggen. Die reactie van dat menneke slaat nergens op (hoewel het natuurlijk ook erger is door de gevolgen... had die man hem twintig schoppen terug gegeven had niemand er iets over gezegd), maar die oude gast die begint in te slaan op leerlingen is ook te zot voor woorden natuurlijk.quote:Op maandag 28 april 2008 19:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Te laat met editten
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1281211.html
Dus jij bent heel geil... of je bent niet hoogopgeleid?quote:
Dat is een juiste conclusiequote:Op maandag 28 april 2008 19:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Je bedoeld dus dat meisjes met lagere opleidingen gewoon "makkelijk" zijn? qua sex dan enzo?
Ik vind tunnels ook zo eng hea.. je kan echt nergens heen als zoiets gebeurt.quote:
Naja ik beschouw een universitaire studie wel als hoogopgeleid dusquote:Op maandag 28 april 2008 19:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus jij bent heel geil... of je bent niet hoogopgeleid?
Effectieve manier om een tunnel in 1x af te sluitenquote:
quote:Op maandag 28 april 2008 19:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
Heeft swarma in litouwen eindelijk geleerd dat er meer in het leven is dan fok?
Ik ben goed op wegquote:Op maandag 28 april 2008 19:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Nu wij nog
Ik vertoef nog even op Fok, wachtende op F.
Dus... ik kan m'n lol op vanavondquote:Op maandag 28 april 2008 19:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Naja ik beschouw een universitaire studie wel als hoogopgeleid dus
Ga je nou nog weer studeren of blijf je voorlopig het land afrijden met oude geile ventjes met bierpensquote:
En shaglip.quote:Op maandag 28 april 2008 19:56 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ga je nou nog weer studeren of blijf je voorlopig het land afrijden met oude geile ventjes met bierpens
Familie? Ik heb een oma van rond de 85 en die doet ook van allesquote:Op maandag 28 april 2008 20:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
[ afbeelding ]
Echt respect voor deze man, 88 jaar wordt ie... doet nog fietsvakanties, werkt nog, tilt nog zware dingen, heeft deze uitnoding vast ook zelf gephotoshopped, doet aan fotografie.... en heel jong van geest, kan je echt leuk mee praten![]()
Schrijft nu een boek over de bevrijding van Berlijn, heavy verhaal vertelde ie daar gister over nog... ben benieuwd.
Collegaquote:Op maandag 28 april 2008 20:06 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Familie? Ik heb een oma van rond de 85 en die doet ook van alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |