Inderdaad, nu je het zegt.. Ik zie ook geen andere reden om met zo'n rotgang op een tolpoortje? in te rijdenquote:Op maandag 28 april 2008 19:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, die Carabinieri zijn er zo snel bij, dat moet wel een achtervolging zijn geweest..
Mjah, er is al meteen politie bij.quote:Op maandag 28 april 2008 19:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Inderdaad viel me ook al op.. Wat dan wel apart is hoe die andere autos gewoon doorrijden
Zegt mevrouw de ervaringsdeskundige?quote:Op maandag 28 april 2008 19:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou H_M daar klopt ook echt geen ene fuck van
Die moet wel nep zijn..quote:
Te laat met edittenquote:Op maandag 28 april 2008 19:17 schreef Mikkie het volgende:
Link = dood.
Daar is goed te zien waarom ik niet bang ben om dood te gaan @ motor / auto wat dan ook met hard rijdenquote:Op maandag 28 april 2008 19:10 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Inderdaad, nu je het zegt.. Ik zie ook geen andere reden om met zo'n rotgang op een tolpoortje? in te rijden
Hij begon.. Maar hoe dan ook, je valt niet een leraar nog eens van achteren aanquote:Op maandag 28 april 2008 19:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Te laat met editten
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1281211.html
quote:
Gaat ook allemaal net goedquote:
Je bedoeld dus dat meisjes met lagere opleidingen gewoon "makkelijk" zijn? qua sex dan enzo?quote:Op maandag 28 april 2008 19:29 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Mwah volgens mij klopt dat bericht wel hoor.
Ik vind meisjes met een wat lager niveau altijd wel wat makkelijker doen met alles dan de meisjes met een hogere opleiding.
Jep, vaak welquote:Op maandag 28 april 2008 19:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Je bedoeld dus dat meisjes met lagere opleidingen gewoon "makkelijk" zijn? qua sex dan enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |