abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 april 2008 @ 17:38:13 #1
3185 Adelante
To let it go now
pi_58282697

Welkom in hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.
quote:
Voorgaande topics:
XXXVII - XXXVI - XXXV - XXXIV - XXXIII - XXXII - XXXI - XXX - XXIX - XXVIII - XXVII - XXVI - XXV - XXIV - XXIII - XXII - XXI - XX - XIX - XVIII - XVII - XVI - XV - XIV - XIII - XII - XI - X - IX - VIII - VII - VI - V - IV - III - II - I.

Er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
quote:
TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.

Tarieven voor normaal transport:
¤15,- | < 25 kg / afmeting max 58x78x175 cm
¤29,- | 0 - 100 kg
¤59,- | 100 - 300 kg
¤89,- | > 300 kg
¤10,- | etagetoeslag

Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.

Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:
IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:
Zondags- en speciale openingstijden
Bij een zondagsopening is IKEA open van 10-17 uur.
Dit zijn de zondagsopeningen van de komende tijd:
30 maart: IKEA Amsterdam, Haarlem en Heerlen
6 april: IKEA Amsterdam, Breda, Groningen en Utrecht
13 april: IKEA Amsterdam
20 april: IKEA Amsterdam
27 april: IKEA Amersfoort, Amsterdam, Delft, Duiven, Haarlem en Heerlen

Dit zijn de speciale openingstijden voor de komende tijd:
- Goede vrijdag 21 maart: open van 10-18 uur
- Tweede paasdag ma 24 maart: open van 10-17 uur
- Koninginnedag wo 30 april: open van 10-17 uur, m.u.v. IKEA Amsterdam en Delft
quote:
Vragen?

Anna staat iedere dag voor je klaar!

En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!
  • IKEA Amsterdam: JC-Rags
  • IKEA Barendrecht: kalinho
  • IKEA Breda: Allan24
  • IKEA Delft: Snarf
  • IKEA Duiven: WebForce
  • IKEA Eindhoven: Debsterr
  • IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003
  • IKEA Heerlen: TimC
  • IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in
  • IKEA Utrecht: Memento-Mori
    Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten
  • Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      Licht Ontvlambaar donderdag 24 april 2008 @ 17:53:40 #2
    7020 Sjeen
    ...gevaarlijke vrouw...
    pi_58283027
    Vraagje... ik heb een IKEAfamily pas, ergens Alleen geen flauw idee waar. Kan ik een nieuwe aanvragen?
    You can't start a fire without a spark...
    ♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
    A dirty mind is a joy forever!
      donderdag 24 april 2008 @ 17:56:43 #3
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_58283099
    volgende keer even langslopen bij de IKEA Family afdeling, vragen ze een nieuwe pas voor je aan en krijg je meteen een uitdraai met je familynummer mee, die je direct kunt gebruiken
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      Licht Ontvlambaar donderdag 24 april 2008 @ 17:57:06 #4
    7020 Sjeen
    ...gevaarlijke vrouw...
    pi_58283108
    Thanks!
    You can't start a fire without a spark...
    ♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
    A dirty mind is a joy forever!
    pi_58283150
    pi_58286111
    Vandaag heb ik mijn IKEA-family pasje ontvangen Erg snel trouwens, binnen een paar weken
    pi_58287403
    Terug Vind Ikea
    Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
    pi_58289698
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 21:09 schreef Cyan het volgende:
    Terug Vind Ikea
    http://www.ikea.com/ms/nl_NL/ikny_splash.html
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_58289775
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 09:54 schreef amokjeeh het volgende:

[..]

Ja van begin dit jaar, maar ik kan de Kramfors serie stof niet meer vinden op de website. Dus vandaar eigenlijk dat ik twijfel of die er nog is.
    De onderstellen van de stoffen KRAMFORS banken zijn op dit moment niet leverbaar... Daarom zijn ze van de site gehaald.

De bekledingen hebben geen leverprobleem
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_58289801
    TEEVEEEPUUUH
    pi_58289848
    quote:
    Thnx!
      vrijdag 25 april 2008 @ 07:10:54 #12
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_58294499
    Goedemorgen.

Ik dacht gisteren mijn 160*200 Hopen snel te vervangen, ik wist niet precies hoe breed het beste ding was maar mijn herrinering zei tegen me dat ik de breedste hopen had. Ik heb de sneltransport (geld meer dan waard trouwens) het bed samen met de nieuwe bank laten bezorgen en begon met sleutelen en het oude bed uit elkaar te halen. Bij het in elkaar zetten van het nieuwe bedframe viel mij op dat het wat breder leek. En ja, ik heb nu de 180*200. Op zichzelf natuurlijk helemaal geen ramp en ik ga vanmiddag weer terug naar de zweedse meubelboer, maar ik vroeg me af.

"Hoe lang is de 180*200 al in de handel ?"

Ik ben er namelijk van overtuigd dat ik 7 jaar (ofzo) terug toch echt het breedste HOPEN bed heb gekocht.
      vrijdag 25 april 2008 @ 10:05:19 #13
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_58296508
    quote:
    Op vrijdag 25 april 2008 07:10 schreef GI het volgende:
    Goedemorgen.

Ik dacht gisteren mijn 160*200 Hopen snel te vervangen, ik wist niet precies hoe breed het beste ding was maar mijn herrinering zei tegen me dat ik de breedste hopen had. Ik heb de sneltransport (geld meer dan waard trouwens) het bed samen met de nieuwe bank laten bezorgen en begon met sleutelen en het oude bed uit elkaar te halen. Bij het in elkaar zetten van het nieuwe bedframe viel mij op dat het wat breder leek. En ja, ik heb nu de 180*200. Op zichzelf natuurlijk helemaal geen ramp en ik ga vanmiddag weer terug naar de zweedse meubelboer, maar ik vroeg me af.

Ik ben er namelijk van overtuigd dat ik 7 jaar (ofzo) terug toch echt het breedste HOPEN bed heb gekocht.
    Ik denk een jaartje of twee, daarvoor was HOPEN ook maar in één kleur verkrijgbaar, maar omdat het model goed liep zijn er meerdere maten/kleuren bij gekomen.
      vrijdag 25 april 2008 @ 10:07:49 #14
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_58296557
    Check, ik heb hem nu inderdaad ook in het bruin/zwart ipv het bruine dat ik bij de vorige had.

Ik voel me nogal suf nu, al ben ik wel blij met de extra 20 centimeter. Alleen had ik als ik het had geweten ook meteen mijn lattenbodem en matras besteld
      vrijdag 25 april 2008 @ 10:11:11 #15
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_58296620
    Ow, trouwens A. Je zou nog kijken voor een Knut shirt voor me. Ik gok dat die poging mislukt is
    pi_58300868
    Ik lurk hier al een tijdje mee als grote IKEAfan, maar ik had ondertussen een vraagje voor een lieftallige ikea-medewerker
    een vriendin van mij zoek het LEKSVIK babybedje

maar dat is nergens te vinden (noch belgie noch nederland) heeft er iemand enig idee wat er juist mee aan de hand is?
      vrijdag 25 april 2008 @ 16:33:07 #17
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_58305625
    Ik heb hier een Billy boekenkast staan. Ik zoek daarvoor een extra plank. De afmetingen van de planken zijn 56 : 26 cm. Maar die kan ik nergens vinden op de site. Is de afmetingen van de Billy veranderd?
    pi_58311705
    quote:
    Op vrijdag 25 april 2008 16:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
    Ik heb hier een Billy boekenkast staan. Ik zoek daarvoor een extra plank. De afmetingen van de planken zijn 56 : 26 cm. Maar die kan ik nergens vinden op de site. Is de afmetingen van de Billy veranderd?
    De 60cm brede kasten zijn inderdaad uit het assortiment. BILLY is nu enkel verkrijgbaar in 40 en 80cm
    pi_58316379
    quote:
    Op vrijdag 25 april 2008 07:10 schreef GI het volgende:
    Goedemorgen.

Dit komt mij heeeeeeeeel erg bekend voor
    Alleen wij hadden ook gelijk alles voor 180 gekocht alleen de matrassen waren voor 160
    pi_58320143
    Hoe zit het met deze KULLEN? Is dat wel wat?

Ik vind deze MALM mooier,

maar ik heb chronisch ruimte gebrek en die KULLEN is net een slagje kleiner en zou dus beter passen. Ik heb alleen zo'n gevoel dat niet zo solide als de MALM is.

Iemand ervaring mee?
    know'm sayin?
    word? word.
      zaterdag 26 april 2008 @ 15:00:59 #21
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_58320922
    quote:
    Op vrijdag 25 april 2008 22:55 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

De 60cm brede kasten zijn inderdaad uit het assortiment. BILLY is nu enkel verkrijgbaar in 40 en 80cm
    Ok, bedankt.
    pi_58321911
    quote:
    Op zaterdag 26 april 2008 14:14 schreef alors het volgende:
    Hoe zit het met deze KULLEN? Is dat wel wat?
    [ afbeelding ]

Ik vind deze MALM mooier,
    [ afbeelding ]
    maar ik heb chronisch ruimte gebrek en die KULLEN is net een slagje kleiner en zou dus beter passen. Ik heb alleen zo'n gevoel dat niet zo solide als de MALM is.

Iemand ervaring mee?
    Dat klopt wel zo'n beetje. KULLEN is de cheap-ass versie van MALM (hoewel er een andere term voor bestaat binnen IKEA )
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_58321931
    Nog goedkoper dan de MALM? Damn.
      zaterdag 26 april 2008 @ 16:05:29 #25
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_58321951
    KULLEN is echt waaibomenhout

Leuke aanbieding bij IKEA Haarlem & Eindhoven:

pi_58322674
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 22:35 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

De onderstellen van de stoffen KRAMFORS banken zijn op dit moment niet leverbaar... Daarom zijn ze van de site gehaald.

De bekledingen hebben geen leverprobleem
    Ah je bent mijn held! Gelukkig zijn ze er nog wel dus, we wachten rustig af
    pi_58322843
    Heeft de IKEA rubberen bureaustoel wielen in het assortiment? Ik zoek deze omdat ik daarmee schijnbaar mijn bureaustoel op mijn parket vloer kan gebruiken zonder mat.
      zaterdag 26 april 2008 @ 17:19:47 #28
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_58323080
    quote:
    Op zaterdag 26 april 2008 17:03 schreef Sleutelvader het volgende:
    Heeft de IKEA rubberen bureaustoel wielen in het assortiment? Ik zoek deze omdat ik daarmee schijnbaar mijn bureaustoel op mijn parket vloer kan gebruiken zonder mat.
    IKEA heeft wielen voor zowel harde als zachte ondervloeren en als je echt zuinig bent op je vloer gebruik je de doorzichtige KOLON onderlegger.
    pi_58323218
    quote:
    Op zaterdag 26 april 2008 17:19 schreef Adelante het volgende:

[..]

IKEA heeft wielen voor zowel harde als zachte ondervloeren en als je echt zuinig bent op je vloer gebruik je de doorzichtige KOLON onderlegger.
    Heel raar maar ze werken nog ook. Terwijl ze beiden van plastic zijn .
      zondag 27 april 2008 @ 00:24:29 #30
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_58331091
    Die onderlegger heb ik ook. EN hij is er niet alleen in transperant ook met bloemetjes.
    Werkt idd wel prima.
    AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
    forum.opeenshadikhet.nl
    pi_58339303
    Markus is echt een rotding om in elkaar te zetten .
    pi_58340176
    quote:
    Op zaterdag 26 april 2008 17:19 schreef Adelante het volgende:

[..]

Afhankelijk van de vloer onder mijn kliklaminaat moet ik dus een ander wieltje kiezen? Zijn die wielen universeel of alleen voor IKEA bureaustoelen?
    pi_58340786
    Kliklaminaat is toch gewoon een harde vloer?
    pi_58340787
    quote:
    Op zondag 27 april 2008 15:45 schreef Sleutelvader het volgende:

[..]

Afhankelijk van de vloer onder mijn kliklaminaat moet ik dus een ander wieltje kiezen? Zijn die wielen universeel of alleen voor IKEA bureaustoelen?
    Neej natuurlijk niet...

we hebben wielen voor harde vloeren (laminaat, parket etc) en zachte vloeren (tapijten).

Het diameter van de pin is bepalend.
    pi_58340906
    Standaard zitten er wielen voor harde vloeren in. Dus je hoeft er niks bij te kopen ofzo.
      zondag 27 april 2008 @ 16:35:14 #36
    123170 alors
    zlata1234
    pi_58341019
    quote:
    Op zaterdag 26 april 2008 16:02 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Dat klopt wel zo'n beetje. KULLEN is de cheap-ass versie van MALM (hoewel er een andere term voor bestaat binnen IKEA )
    quote:
    Op zaterdag 26 april 2008 16:05 schreef Adelante het volgende:
    KULLEN is echt waaibomenhout
    Ok Dan moet ik maar wat ruimte opofferen. En ach, in de MALM zit ook meer ruimte en hij is veel mooier
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_58341368
    quote:
    Op zondag 27 april 2008 16:29 schreef Cahir het volgende:
    Standaard zitten er wielen voor harde vloeren in. Dus je hoeft er niks bij te kopen ofzo.
    Dat is niet bij elke stoel het geval hoor... Een aantal worden standaad geleverd met wielen voor zachte vloeren
    pi_58341809
    quote:
    Op zondag 27 april 2008 16:48 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat is niet bij elke stoel het geval hoor... Een aantal worden standaad geleverd met wielen voor zachte vloeren
    Welke dan
    pi_58341942
    quote:
    Op zondag 27 april 2008 17:08 schreef Cahir het volgende:

[..]

Welke dan
    Voor zover ik weet worden ALLAK, GREGOR en KARSTEN in ieder geval met die wielen geleverd
    pi_58342988

Klopt het dat je bij deze stoel als je het achtergedeelte heb "vastgeklikt" dat je er lichtjes tegenaan kan duwen todat je een klik hoort? Of hoort het muurvast te zitten?
    pi_58348446
    Ik ben verliefd op de lectuurbak ESTETISK, maar hij is never nooit op voorraad.
    Leveringsproblemen ofzo? MIsschien weet een van de medewerkers er meer van...
    pi_58353307
    Nou... deel twee van onze speurtoch door de Ikea... Zaterdag ons zelf voorzien van een vier seizoenen dekbed, nieuwe placemats (NIEUW in de kleuren paars zwart) met bij behorende onderzetters.

Daarnaast een monitor verhoging gekocht... en voor mijn vriendin een laptop tas uit de Ikea Family hoek.

Ikea is dan toch best duur
    pi_58366524
    quote:
    Op zondag 27 april 2008 18:13 schreef Cahir het volgende:
    [ afbeelding ]

Klopt het dat je bij deze stoel als je het achtergedeelte heb "vastgeklikt" dat je er lichtjes tegenaan kan duwen todat je een klik hoort? Of hoort het muurvast te zitten?
    *schopje*

Heb het nog steeds. Wanneer ik de rugleuning heb vastgeklikt is er nog een mogelijkheid om hem telkens licht door te duwen todat je een lichte klik hoort. En als je dan weer loslaat gaat het weer terug. En dan kan je hem weer duwen totdat je een klik hoort.
    pi_58366951
    in Mei een aantal dingen uit de molger serie halen... het bankje is in de aanbieding dan!
    zal dat storm lopen of hoef ik daar niet meteen 1 mei voor paraat te staan?

pi_58368462
    quote:
    Op maandag 28 april 2008 20:59 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
    in Mei een aantal dingen uit de molger serie halen... het bankje is in de aanbieding dan!

[ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    Op zich worden dit soort aanbiedingen zo gepland dat IKEA er min of meer zeker van is dat er voldoende voorraad aanwezig is. De vestiging zal dan ook gewoon zorgen dat het artikel steeds bijbesteld wordt...
      maandag 28 april 2008 @ 22:43:11 #46
    153812 Frautie
    Frautilicious
    pi_58369255
    Mijn vriend heeft het volgende bed: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10031628

En dit willen we meenemen als logeerbed naar ons nieuwe huis, alleen weet hij niet meer of dat ding demontabel is....

In hoeverre kan dat ding uit elkaar?
    Assumption is the mother of all fuck ups
    Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
    You either grow or you regress; nothing stands still.
    pi_58370319
    quote:
    Op maandag 28 april 2008 22:43 schreef Frautie het volgende:
    Mijn vriend heeft het volgende bed: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10031628

En dit willen we meenemen als logeerbed naar ons nieuwe huis, alleen weet hij niet meer of dat ding demontabel is....

In hoeverre kan dat ding uit elkaar?
    Als je de montagehandleiding in omgekeerde volgorde volgt, moet je een heel eind komen
      dinsdag 29 april 2008 @ 09:34:47 #48
    153812 Frautie
    Frautilicious
    pi_58375105
    quote:
    Op maandag 28 april 2008 23:24 schreef BeejEm het volgende:
    Als je de montagehandleiding in omgekeerde volgorde volgt, moet je een heel eind komen
    woohoo!

Thanks
    Assumption is the mother of all fuck ups
    Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
    You either grow or you regress; nothing stands still.
    pi_58388185
    Zo, ik heb een Belgische Ikea-Family kaart besteld! Daar kom ik denk ik wel vaker dan in NL. Alleen is ie ook in NL te gebruiken?
    pi_58388403
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 21:06 schreef ParanoidEv het volgende:
    Zo, ik heb een Belgische Ikea-Family kaart besteld! Daar kom ik denk ik wel vaker dan in NL. Alleen is ie ook in NL te gebruiken?
    Als het goed is wel...
    pi_58393165
    Ik wil die utby-bartafel al weken hebben, maar hij kan niet geleverd worden ofzo
    Lawamena hitihala Lawamena haulala
    pi_58401595
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 01:43 schreef EricT het volgende:
    Ik wil die utby-bartafel al weken hebben, maar hij kan niet geleverd worden ofzo
    Welke maat wil je hebben?
    - 75x75 of 120x60

En welke hoogte?
    - 90 of 105

En welke kleur?
    - Zwartbruin of wit

Ik kan morgen wel eens kijken wanneer we die weer verwachten.
    pi_58402440
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 19:03 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Welke maat wil je hebben?
    - 75x75 of 120x60

En welke hoogte?
    - 90 of 105

En welke kleur?
    - Zwartbruin of wit

Ik kan morgen wel eens kijken wanneer we die weer verwachten.
    75x75 hoogte 105 en liefst wit
    pi_58406840
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 19:48 schreef EricT het volgende:

[..]

75x75 hoogte 105 en liefst wit
    Welke vestiging eigenlijk?
    pi_58410830
    quote:
    Op maandag 28 april 2008 20:59 schreef Pipo_de_Clown het volgende:

[ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    Dat bankje is
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_58411679
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 23:06 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Welke vestiging eigenlijk?
    Liefst Groningen, maar ik ben nu zo'n beetje op het punt dat ik Amsterdam ofzo ook wel ok vind
    pi_58419921
    vandaag in Barendrecht geweest!! heb die badkamermeubels van de vorige pagina gekocht alvast vanalles aan het verzamelen, zodat straks niet alles in een keer komt als we de sleutel krijgen
    pi_58421040
    quote:
    Op donderdag 1 mei 2008 10:13 schreef EricT het volgende:

[..]

Liefst Groningen, maar ik ben nu zo'n beetje op het punt dat ik Amsterdam ofzo ook wel ok vind
    Ik heb even gekeken. Het blad moet gewoon leverbaar zijn. Het onderstel zelf is tot ongeveer week 21 niet leverbaar.
      donderdag 1 mei 2008 @ 19:21:19 #59
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_58421295
    Afgelopen tertiaal waarschijnlijk de bonus niet gehaald in E'hoven . Altijd jammer!
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_58421465
    quote:
    Op donderdag 1 mei 2008 19:21 schreef Debsterr het volgende:
    Afgelopen tertiaal waarschijnlijk de bonus niet gehaald in E'hoven . Altijd jammer!
    Zat jij niet in Barendrecht? of is dat alweer geschiedenis
    pi_58421576
    Utrecht heeft dit jaar nog geen enkele bonus gehaald
      donderdag 1 mei 2008 @ 19:34:46 #62
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_58421577
    quote:
    Op donderdag 1 mei 2008 19:29 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Zat jij niet in Barendrecht? of is dat alweer geschiedenis
    Haha, zat er wel ja, maar sinds 1 februari ben ik werkzaam in Eindhoven.

Vandaag trouwens 4 jaar in dienst .
    pi_58422338
    quote:
    Op donderdag 1 mei 2008 19:34 schreef Memento-Mori het volgende:
    Utrecht heeft dit jaar nog geen enkele bonus gehaald
    Wat voor bonussen zijn dat?
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
      donderdag 1 mei 2008 @ 20:20:33 #64
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_58422459
    quote:
    Op donderdag 1 mei 2008 20:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat voor bonussen zijn dat?
    IKEA werkt met tertialen, beginnend op 1 september. Als we in een tertiaal het budget halen, en daarbovenop nog meer winst maken, krijgen we een bepaalde uitkering. Ik geloof dat dat bij 1 procent extra winst ¤404,- euro is op basis van 36 uur werken. Verder naar rato natuurlijk.
    pi_58422690
    quote:
    Op maandag 28 april 2008 22:13 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Op zich worden dit soort aanbiedingen zo gepland dat IKEA er min of meer zeker van is dat er voldoende voorraad aanwezig is. De vestiging zal dan ook gewoon zorgen dat het artikel steeds bijbesteld wordt...
    Zoals bijvoorbeeld GUSTAV? Of die Woonsdag-debacles van een paar jaar terug?
    pi_58422747
    quote:
    Op donderdag 1 mei 2008 19:34 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Haha, zat er wel ja, maar sinds 1 februari ben ik werkzaam in Eindhoven.

Vandaag trouwens 4 jaar in dienst .
    Gefeliciteerd, ik vandaag vijf jaar!
      donderdag 1 mei 2008 @ 20:42:08 #67
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_58422821
    quote:
    Op donderdag 1 mei 2008 20:38 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, ik vandaag vijf jaar!
    Ook gefeliciteerd dan .
      donderdag 1 mei 2008 @ 20:44:07 #68
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_58422863
    quote:
    Op zondag 27 april 2008 18:13 schreef Cahir het volgende:
    [ afbeelding ]

Er was nog geen antwoord op je vraag, wel?

In ieder geval, dat ding staat OF in kantelstand, OF vast. Loop de montagehandleiding nog eens door, en neem 'm anders samen met je kassabon mee naar de klantenservice. Dat blijven klikken, dat hoort niet .
    pi_58424222
    quote:
    Op donderdag 1 mei 2008 20:44 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Er was nog geen antwoord op je vraag, wel?

In ieder geval, dat ding staat OF in kantelstand, OF vast. Loop de montagehandleiding nog eens door, en neem 'm anders samen met je kassabon mee naar de klantenservice. Dat blijven klikken, dat hoort niet .
    Heel erg bedankt! Zal het morgen nog eens keer doornemen.
    pi_58426680
    quote:
    Op donderdag 1 mei 2008 19:08 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik heb even gekeken. Het blad moet gewoon leverbaar zijn. Het onderstel zelf is tot ongeveer week 21 niet leverbaar.
    Bedankt man
    pi_58427409
    quote:
    Op donderdag 1 mei 2008 20:34 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Zoals bijvoorbeeld GUSTAV? Of die Woonsdag-debacles van een paar jaar terug?
    Sssst

Wat was er eigenlijk met GUSTAV dan?

En Woonsdag was gewoon een aanfluiting. Maar goed. dat zijn dan ook echt OP=OP aanbiedingen. Dat was ook duidelijk gecommuniceerd. Family aanbiedingen zijn volgens mij niet OP=OP
    pi_58431996
    In Ikea Delft was Zomer/buiten/balkontafeltje Tarno uitverkocht. Op de site zie ik hem ook niet meer staan, betekent dat dat ik hem nergens meer kan krijgen???
    Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
      vrijdag 2 mei 2008 @ 23:42:27 #73
    28167 matthijst
    In a New York State of Mind
    pi_58446510
    Iemand toevallig al zon zwart leren Tirup?
    VInd m er erg mooi uitzien, maar "zit" het ook een beetje?

Haters everywhere but I don't really care.
      zaterdag 3 mei 2008 @ 13:10:19 #74
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_58453172

IKEA Family kinderfiets in Duitsland
    pi_58456071
    quote:
    Op zaterdag 3 mei 2008 13:10 schreef Adelante het volgende:
    [ afbeelding ]

IKEA Family kinderfiets in Duitsland
    Niet alleen in Duitsland! Bij ons staan ze ook al, zowel de kinderfiets als de vouwfiets voor volwassenen!
    pi_58456089
    quote:
    Op vrijdag 2 mei 2008 00:14 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Sssst

Wat was er eigenlijk met GUSTAV dan?

En Woonsdag was gewoon een aanfluiting. Maar goed. dat zijn dan ook echt OP=OP aanbiedingen. Dat was ook duidelijk gecommuniceerd. Family aanbiedingen zijn volgens mij niet OP=OP
    Gustav was een family aanbieding in april, maar wegens tekorten hebben we die bij ons niet eens op voorraad gehad. Wel op bestelling, maar dat was natuurlijk niet de opzet van de aanbieding...
      zaterdag 3 mei 2008 @ 17:32:56 #77
    12880 CraZaay
    prettig gestoord
    pi_58456735
    Ligt het aan mij, of heeft Ikea helemaal geen fatsoenlijke/betaalbare "boekenkasten" meer met in de bovenste helft open planken en voor de onderste helft deurtjes
      zaterdag 3 mei 2008 @ 17:37:14 #78
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_58456804
    quote:
    Op zaterdag 3 mei 2008 17:32 schreef CraZaay het volgende:
    Ligt het aan mij, of heeft Ikea helemaal geen fatsoenlijke/betaalbare "boekenkasten" meer met in de bovenste helft open planken en voor de onderste helft deurtjes
    volgens mij is de aloude BILLY nog steeds verkrijgbaar, ook met deurtjes (halve hoogte?)
      zaterdag 3 mei 2008 @ 17:41:56 #79
    12880 CraZaay
    prettig gestoord
    pi_58456887
    quote:
    Op zaterdag 3 mei 2008 17:37 schreef Adelante het volgende:

volgens mij is de aloude BILLY nog steeds verkrijgbaar, ook met deurtjes (halve hoogte?)
    Klopt, maar die deurtjes zijn zo "klassiek". Ik zoek eigenlijk iets strakkers, het is voor op m'n werkkamer. M'n vriendin heeft een prima geval bij Ikea gekocht een jaar geleden, maar die staat niet meer in de winkel en de naam weten we ook niet meer
      zaterdag 3 mei 2008 @ 17:53:53 #80
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_58457082
    Ik vind persoonlijk de BONDE serie in het wit altijd nog erg strak

zaterdag 3 mei 2008 @ 18:31:29 #81
    12880 CraZaay
    prettig gestoord
    pi_58457607
    Die is wel strak ja, maar heeft deurtjes aan de bovenkant en de vakken zijn te klein voor boeken denk ik Ik zoek verder
    pi_58457664
    jaja ik heb me weer uitgeleefd.
    ik heb vorige week voor zon 500 euro weer inkopen gedaan.
    Heb nu de gehele sniglar serie in de babykamer staan.
    lack domineert nu de huiskamer.

zodra er weer wat meer geld is dan is het tijd voor 3 billy kasten

En lang leve het laten bezorgen en de sterke mannen die het naar binnen tillen
      zaterdag 3 mei 2008 @ 18:39:31 #83
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_58457724
    quote:
    Op vrijdag 2 mei 2008 23:42 schreef matthijst het volgende:
    Iemand toevallig al zon zwart leren Tirup?
    VInd m er erg mooi uitzien, maar "zit" het ook een beetje?

[ afbeelding ]
    Dat moet je sowieso zelf ervaren, maar ik vin dem top relaxen!
      zaterdag 3 mei 2008 @ 19:56:01 #84
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_58459011
    quote:
    Op zaterdag 3 mei 2008 16:50 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Niet alleen in Duitsland! Bij ons staan ze ook al, zowel de kinderfiets als de vouwfiets voor volwassenen!
    kostda?
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
      zaterdag 3 mei 2008 @ 19:58:57 #85
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_58459060
    quote:
    Op zaterdag 3 mei 2008 19:56 schreef E.T. het volgende:

[..]

kostda?
    In DLD 149 euro voor family leden, in NL weet ik niet, zal ongeveer gelijk zijn misschien iets voordeliger.
      zaterdag 3 mei 2008 @ 19:59:59 #86
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_58459073
    quote:
    Op zaterdag 3 mei 2008 18:31 schreef CraZaay het volgende:
    Die is wel strak ja, maar heeft deurtjes aan de bovenkant en de vakken zijn te klein voor boeken denk ik Ik zoek verder
    het is ook een systeem he! die deurtjes hoef je er niet bij te nemen, net zo als de lades of schappen etc. Je stelt zelf je favo kast samen.
    pi_58459486
    quote:
    Op zaterdag 3 mei 2008 19:56 schreef E.T. het volgende:

[..]

kostda?
    Van 169.- voor 139.- geloof ik
    pi_58469217
    quote:
    AMSTERDAM – Ikea heeft de afgelopen dagen goede zaken gedaan met een speciaal kleedje voor mensen die op de vrijmarkt gingen staan.

Het kleedje bevat een afbeelding van een lege kast, waardoor het mogelijk moest worden om artikelen goed gesorteerd uit te stallen bij de talloze markten die op Koninginnedag in Nederland worden gehouden. De kleedjes zijn voor Ikea ontwikkeld door het bureau TBWANeboko en waren tot en met Koninginnedag zelf te koop.

Hebben Utrecht en Amsterdam die verkocht?
      zondag 4 mei 2008 @ 12:46:26 #89
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_58469538
    quote:
    Op zaterdag 3 mei 2008 20:21 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Van 169.- voor 139.- geloof ik
    Best prijzig voor een kinderfiets
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_58475190
    Het viel me tegen dat ze bij de ikea geeneens kwastjes voor in de keuken hebben. En de glazen ovenschalen zijn ook een beetje aan de kleine kant.
    pi_58476783
    quote:
    Op zondag 4 mei 2008 12:28 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hebben Utrecht en Amsterdam die verkocht?
    nee utrecht niet
    pi_58479163
    quote:
    Op zondag 4 mei 2008 17:55 schreef Stansfield het volgende:
    Het viel me tegen dat ze bij de ikea geeneens kwastjes voor in de keuken hebben. En de glazen ovenschalen zijn ook een beetje aan de kleine kant.
    Wat zoek je voor kastjes voor in de keuken dan?
      zondag 4 mei 2008 @ 21:17:19 #93
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_58479365
    quote:
    Op zondag 4 mei 2008 21:09 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat zoek je voor kastjes voor in de keuken dan?
    Kwastjes .
    pi_58479481
    quote:
    Op zondag 4 mei 2008 21:17 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Kwastjes .

Okej... het leek me ook al een vreemde vraag...
    pi_58480991
    quote:
    Op zaterdag 3 mei 2008 18:31 schreef CraZaay het volgende:
    Die plankjes kun je verstellen dmv die kleine pinnetjes die de plankjes dragen.
    pi_58492582
    Ik wil graag mijn burea-stoel terug brengen omdat hij niet helemaal naar behoren werkt (de rugleuning gaat niet helemaal "op slot"). Het opnieuw in elkaar zetten hielp ook niet. Maar ik had nog enkele vragen:

- Moet je hem weer helemaal demonteren of mag je het ook zo terug brengen?
    - En als je hem moet demonteren, is het dan erg dat je de verpakking niet meer heb?
    pi_58493208
    quote:
    Op maandag 5 mei 2008 16:01 schreef Taptoe het volgende:
    Ik wil graag mijn burea-stoel terug brengen omdat hij niet helemaal naar behoren werkt (de rugleuning gaat niet helemaal "op slot"). Het opnieuw in elkaar zetten hielp ook niet. Maar ik had nog enkele vragen:

- Moet je hem weer helemaal demonteren of mag je het ook zo terug brengen?
    - En als je hem moet demonteren, is het dan erg dat je de verpakking niet meer heb?
    Een artikel mag retour:
    - ongebruikt, in de originele verpakking
    - binnen 90 dagen
    - met kassabon

Als je te laat bent voor de 90-dagen regel is niet zo'n ramp, aangezien FAMILY leden een onbeperkte ruiltermijn hebben is dat niet echt per se een probleem. Is een artikel gemonteerd (geweest), en/of heb je de verpakking niet meer, dan betekent dat dat het artikel in principe niet meer verkoopbaar is en dat het dus niet per definitie teruggenomen wordt. Het is wat anders als er duidelijk een productiefout aanwezig is, bijvoorbeeld een stuk hout waarvan het fineer niet goed is afgewerkt, of een bureaustoel waarvan het frame wiebelt terwijl het showroommodel dat niet doet.
    Maar, ik zou je vraag gewoon eens voorleggen aan de klantenservice. Als stelregel geldt namelijk, dat reële klachten reëel worden opgelost.
    pi_58498850
    Ik heb iets stoms...
    Ik wil voor mijn net nieuw gekochte apartementje een bank kopen, maar kom ik net tot de ontdekking dat het nog wel eens een probleem kan worden om een bank het trappenhuis door te krijgen.
    Op 1 punt is er zo weinig ruimte dat ik ernstig betwijvel of de door mij uitgezochte 3 zits Kramfors bank er wel doorheen past!
    Nu vroeg ik me af in hoeverre deze bank demontabel is.
    Een ander idee was om een hoekelement en een 2 zitselement aan elkaar te koppelen.
    Maar dan vraag ik me af, is dat geen raar gezicht? En kan je ze ook werkelijk vastmaken op de 1 of andere manier? Want anders stel ik me voor dat die 2 elementen continue uit elkaar schuiven.
    Iemand antwoorden op deze vragen?
      maandag 5 mei 2008 @ 21:27:11 #99
    101840 Rijstebuiltje
    Du Hast.. Du Hast mich
    pi_58499419
    Ellow daar..

Wat is er met het Noresund bedframe?
    Ik zie hem nergens meer staan..
    Wir müssen leben, bis wir sterben!
      maandag 5 mei 2008 @ 21:41:41 #100
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_58499862
    quote:
    Op maandag 5 mei 2008 21:07 schreef dfy het volgende:
    Ik heb iets stoms...
    Ik wil voor mijn net nieuw gekochte apartementje een bank kopen, maar kom ik net tot de ontdekking dat het nog wel eens een probleem kan worden om een bank het trappenhuis door te krijgen.
    Op 1 punt is er zo weinig ruimte dat ik ernstig betwijvel of de door mij uitgezochte 3 zits Kramfors bank er wel doorheen past!
    Nu vroeg ik me af in hoeverre deze bank demontabel is.
    Een ander idee was om een hoekelement en een 2 zitselement aan elkaar te koppelen.
    Maar dan vraag ik me af, is dat geen raar gezicht? En kan je ze ook werkelijk vastmaken op de 1 of andere manier? Want anders stel ik me voor dat die 2 elementen continue uit elkaar schuiven.
    Iemand antwoorden op deze vragen?
    Losse zit elementen worden over het algemeen aan de onderkant verbonden met soortement van bankschroeven of u-haken.. De verbinding voor een Kramfors kun je ook bekijken a.d.h.v. een showmodel natuurlijk!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')