Ah je bent mijn held!quote:Op donderdag 24 april 2008 22:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De onderstellen van de stoffen KRAMFORS banken zijn op dit moment niet leverbaar... Daarom zijn ze van de site gehaald.
De bekledingen hebben geen leverprobleem
IKEA heeft wielen voor zowel harde als zachte ondervloeren en als je echt zuinig bent op je vloer gebruik je de doorzichtige KOLON onderlegger.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:03 schreef Sleutelvader het volgende:
Heeft de IKEA rubberen bureaustoel wielen in het assortiment? Ik zoek deze omdat ik daarmee schijnbaar mijn bureaustoel op mijn parket vloer kan gebruiken zonder mat.
Heel raar maar ze werken nog ook. Terwijl ze beiden van plastic zijnquote:Op zaterdag 26 april 2008 17:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
IKEA heeft wielen voor zowel harde als zachte ondervloeren en als je echt zuinig bent op je vloer gebruik je de doorzichtige KOLON onderlegger.
Afhankelijk van de vloer onder mijn kliklaminaat moet ik dus een ander wieltje kiezen? Zijn die wielen universeel of alleen voor IKEA bureaustoelen?quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
IKEA heeft wielen voor zowel harde als zachte ondervloeren en als je echt zuinig bent op je vloer gebruik je de doorzichtige KOLON onderlegger.
Neej natuurlijk niet...quote:Op zondag 27 april 2008 15:45 schreef Sleutelvader het volgende:
[..]
Afhankelijk van de vloer onder mijn kliklaminaat moet ik dus een ander wieltje kiezen? Zijn die wielen universeel of alleen voor IKEA bureaustoelen?
quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:02 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Dat klopt wel zo'n beetje. KULLEN is de cheap-ass versie van MALM (hoewel er een andere term voor bestaat binnen IKEA)
Okquote:
Dat is niet bij elke stoel het geval hoor... Een aantal worden standaad geleverd met wielen voor zachte vloerenquote:Op zondag 27 april 2008 16:29 schreef Cahir het volgende:
Standaard zitten er wielen voor harde vloeren in. Dus je hoeft er niks bij te kopen ofzo.
Welke danquote:Op zondag 27 april 2008 16:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is niet bij elke stoel het geval hoor... Een aantal worden standaad geleverd met wielen voor zachte vloeren
Voor zover ik weet worden ALLAK, GREGOR en KARSTEN in ieder geval met die wielen geleverdquote:
*schopje*quote:Op zondag 27 april 2008 18:13 schreef Cahir het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt het dat je bij deze stoel als je het achtergedeelte heb "vastgeklikt" dat je er lichtjes tegenaan kan duwen todat je een klik hoort? Of hoort het muurvast te zitten?
Op zich worden dit soort aanbiedingen zo gepland dat IKEA er min of meer zeker van is dat er voldoende voorraad aanwezig is. De vestiging zal dan ook gewoon zorgen dat het artikel steeds bijbesteld wordt...quote:Op maandag 28 april 2008 20:59 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
in Mei een aantal dingen uit de molger serie halen... het bankje is in de aanbieding dan!
zal dat storm lopen of hoef ik daar niet meteen 1 mei voor paraat te staan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je de montagehandleiding in omgekeerde volgorde volgt, moet je een heel eind komenquote:Op maandag 28 april 2008 22:43 schreef Frautie het volgende:
Mijn vriend heeft het volgende bed: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10031628
En dit willen we meenemen als logeerbed naar ons nieuwe huis, alleen weet hij niet meer of dat ding demontabel is....
In hoeverre kan dat ding uit elkaar?
woohoo!quote:Op maandag 28 april 2008 23:24 schreef BeejEm het volgende:
Als je de montagehandleiding in omgekeerde volgorde volgt, moet je een heel eind komen
Als het goed is wel...quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:06 schreef ParanoidEv het volgende:
Zo, ik heb een Belgische Ikea-Family kaart besteld! Daar kom ik denk ik wel vaker dan in NL. Alleen is ie ook in NL te gebruiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |